Ma bag si eu in discutie daca imi permiteti
si nu dati cu pietre :
Eu cred cu multa incredere ca ai un scurt pe stop intre alimentarile de la becuri. Acum scurtul poate veni de la mai multe surse:
1. cea mai intalnita de mine... si nu radeti... bec cu 2 filamente inlocuit cu bec cu un singur filament (2 vecini de bloc o facut asa) si li s-a aprins prin bord Electronic Failure, sau alte mizerii (unu din ei avea Seat). Verifica becurile sa fie toate cum trebuie, si chiar daca le-ai verificat mai uita-te odata cu atentie.
2. in urma unei ploi sau alta jmecherie de asta (spalare, party cu spuma, etc) se poate infiltra apa pe langa garnitura, sau chiar de la un condens mai agresiv care duce la corodarea traseelor metalice de pe lampa stop. Eu personal as verifica cu becurile montate, insa fara mufa de la masina cuplata, deci doar becurile puse pe suportul de becuri si adus in casa pe masa, sa verifici cu aparat de masura daca intre becuri ai rezistente diferite de 0. Mai concret pui o sonda pe + de la semnalizare si celata sonda pe + de la becul de stop si vezi sa ai 0 acolo (adica intre ele sa nu existe cale). Pe - e normal sa fie cale pentru ca masa e comuna si acest lucru nu ne intereseaza acum.
Ai de verificat 1.Stop, 2.Semnalizare, 3.Ceata, 4.Marcharierre (sau cum ma-sa se scrie), 5.Pozitii deci 1 cu 2, 1 cu 3, 1 cu 4, 1 cu 5, 2 cu 3, 2 cu 4, s.a.m.d.
Daca nu gasesti decat rezistenta 0 intre ele cauta si pe celalat stop (stanga si dreapta).
Daca nici pe celalat nu gasesti decat 0 atunci problema e de la ce vine spre stop, insa daca tu ai specificat ca daca scoti ambele mufe, eroarea dispare atunci tind sa cred ca e ceva pe placile alea metalice pe care stau becurile.
Decat sa dai bani pe altele noi verifica-le mai intai si verifica sa nu existe zone topite in plastic sau metal, si daca tot desfaci curata cu un shmirghel fin si contactele sau cu altceva dar sa fie contactele curate.
Eu altceva nu mai stiu momentan sa-ti recomand
Bafta si spor la rezolvat.