Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: "Corabia" mea....
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
kossak
Salutare tuturor,

citesc cu mare placere forumul de o buna vreme. M-am gandit sa fac si eu un jurnal de bord
pentru masina din dotare:)
Este vorba de un Nissan Laurel din 1986.
Ce are:
- motor de 2800cmc diesel, 6 cilindri in line, 84 de cai
- cutie automata in 4 trepte (3 + overdrive)
- servodirectie
- tractiune spate
- 4 geamuri electrice
- oglinzi electrice
- inchidere centralizata + alarma
- trapa electrica
- volan reglabil pe inaltime
- scaun sofer reglabil pe inaltime

Din pacate lipseste AC-ul si ABS-ul.
Masina o am de aproximativ un an. Am luat-o cu 220.000 la bord iar momentan are aproximativ
237.000 km.
Totul a pornit anul trecut cand mi-am propus sa-mi iau o masina ieftina.
Bugetul era mic, de vreo 1000 de euro. Initial mi-am propus o Dacie dar navigand pe
autovit am dat de masina asta. Era o veche pasiune inca din copilarie, cand tata a avut
un model asemanator, din 1984.
Masina era din Turnu Severin, dar asta nu m-a oprit. Am luat trenul si dupa 2 zile m-am
intors cu masina. Era a unui om mai in varsta, avea masina din '94 si de atunci a bagat
in jur de 130.000 km in ea.
Eu sunt al treilea proprietar si probabil ultimul:)

Masina e foarte usor de condus, cutia automata e faina in oras.
Dar din cauza cutiei e destul de puturoasa. Pana in 80-100 la ora se misca OK, de la 100
is sus foarte foarte incet.
Legat de consum: extraurban e undeva la 7-7.5 litri, mers cu 100-120 la ora. In oras e
mai rau, in Cluj am calculat undeva pe la 12 litri, desi nu-s chiar sigur ca nu ia mai mult smile.gif

Probleme:
- cutia automata da semne de oboseala, smuceste putin cand schimba treptele dar din pacate
nu prea pot sa-i fac nimic, ar costa prea mult o reconditionare
- piesele sunt foarte scumpe, se gasesc doar originale de la Nissan ( de exemplu un far nou
14 milioane la reprezentanta)

Din pacate in primavara am lovit un caine, ceea ce m-a costat un far si bara sparta.
Am incercat pe la dezmembrari sa gasesc o masina ca a mea, dar din pacate fara succes.
Asa ca a trebuit sa improvizez, veti vedea in pozele de mai jos.

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

[attachmentid=1627549068]
AR-18-MOS
Frumos. Ma asteptam la un consum urban de vreo ~20%, dar e destul de mic. smile.gif
O intrebare, cutia automata la ce turatie schimba viteza?
os
Eu cred ca lentoarea masinii e data mai putin de CV decit de aia 84 de cai putere (citi or mai fi ramas din ei).
kossak
Cutia schimba pe la 2000 de ture, in functie de cum apas pedala de acceleratie.
Cam pe la 1900-2000 1-2, pe la 2200 ii da a treia si la 80 la ora ii da a patra, asta pe la 2500. Dupa ce ii da a patra turatia scade la vreo 1700 si daca o las asa e puturoasa rau, de obicei o tin in a treia pana la 100 la ora la aproape 3000 de ture.
A fost greu sa ma obisnuiesc cu depasirile. Pana in maxim 100 la ora se poate depasi, apas acceleratia pana in fund si cu kickdown-ul ii da a treia....de la 100 in sus depasesc doar daca vin lansat din spate biggrin.gif

30 Aug 2009, 21:43:
@os
Din fabrica a venit cu 84 de cai si vreo 160Nm cuplu, dar automata cam omoara cuplul.
Tata a avut tot motorul asta pe masina lui, dar avea cutie manuala in 5 trepte. Era mult mai infingareata...
Momentan masina aia a ramas de piese, cam asta a mai ramas din ea:
[attachmentid=1627549082]
costi
cum sta cu rugina "coana mare" ?
kossak
Cu rugina sta bine, o data am avut ocazia sa o vad ridicata...nu am vazut deloc rugina
dedesupt si nici pe la praguri.
Am mici pete de rugina pe caroserie, acolo unde a fost lovita ( pe usa stanga spate m-a lovit un vecin in parcare, cu carligul de remorcare si incepe sa apara putina rugina pe aripa dreapta fata, acolo am o mica indoitura)

Ciudat e ca masina nu stat in garaj, poate din cauza climei din sud nu a prins rugina? habar n-am...
PaulT
Din ce se vede in poza nici cea rosie nu e atinsa de rugina.Nu datorita climei nu a ruginit,ci datorita calitatii tratamentelor aplicate caroseriei.Daca o masina din asta are bafta sa nu fie atinsa pana la tabla,slabe sperante sa apara rugina chiar si la o masina de 20 de ani(sa apara,nu sa fie mancata de rugina...).Sa o stapanesti sanatos!
Merced
Pune-i cutia manuala de pe aia veche daca mai e pe masina. wink.gif
kossak
@PaulIT: Mersi!
@Merced: Am avut in plan sa schimb cutia, dar apoi m-am gandit s-o tin pe asta pana mai merge....
Ar fi destul de mult de lucru la un schimb de cutie, schimbate pedalele, pompa ambreiaj, schimbata volanta etc si mi-e frica ca pt asta ar trebui sa scot motorul... dry.gif
Asa ca pana isi da duhul cutia asta, o mai las, cred ca mi-ar fi lene sa ma obisnuiesc din nou sa schimb viteze biggrin.gif
misu78
Interesanta! Multi km. inainte. Surprinzator de mic consumul.
Fratzica
motorul ala n-are moarte.
dr_mKe
Vis a vis de cutia automata ar fi util sa schimbi uleiul si filtrul, apoi sa vezi cum se comporta.
Dsign
Ar fi o idee, dar smuciturile alea nu dau a bine...

Cu fumul cum sta? Poti trece ITP cu ea?
kossak
Motorul cica ar fi cel mai fiabil diesel facut vreodata de Nissan.
Am citit pe net ca ar merge cica si pana intr-un milion de km..
Singura lui boala insa e fumul negru. Multi ziceau ca se trage de la uzura pompei de injectie...
La mine nu a fost problema cu fumul pana recent, mai nou a inceput sa scoata ceva
cand accelerez, in general peste 2500 RPM.
Anul trecut cand i-am facut ITP-ul nu am avut nici un fel de probleme.
Momentan ma pregatesc sa fac un schimb de ulei si filtre si vreau sa fac si un reglaj la tacheti, sper sa rezolv cu asta probmela cu fumul.

Legat de cutie...cam greu de facut asa ceva in Cluj. Am fost in primavara la un service sa fac un shimb de ulei ( de fapt un drain and fill, au iesit vreo 3 litri din totalul de 6-7) insa baietii de acolo habar n-aveau cu ce se mananca asa ceva. A trebuit sa le explic eu ca daca nu are buson de scurgere, sa dea jos capacul de la cutie sleep.gif
Sa nu mai zic ca nu mi-au pus suficient ulei in cutie, a trebuit sa adaug eu ulterior. deoarece nivelul se verifica cu motorul pornit. ceea ce ei probabil nu au stiut.. dry.gif
Legat de filtrul ala inca am dubii, nu stiu exact daca se schimba sau e lifetime. Nu am gasit nicaieri acest filtru. Dar am inteles ca la unele cutii mai vechi pur si simplu nu se schimba.
Inainte sa vina iarna totusi vreau sa mai fac un schimb de ulei, macar sa-l improspatez putin, chiar daca nu pot sa-l schimb de tot.

Desi smuceste putin cutia, inca nu am probleme la cuplare ( ezitari) cand o bag in D sau R.

argon
QUOTE(Fratzica @ 30 Aug 2009, 23:19)
motorul ala n-are moarte.
*




asa sunt toate motoarele cu capacitate mare si putere mica, cam la orice marca.

Frumoasa salupa, mi se pare mie sau la vremea aia au copiat-o dupa Volvo? nedumerire.gif
ArtVandelay
e ingrijita masina, dar cum poti sa platesti impozit de motor de 2.8 pt 84 de cai?
argon
e 'decat' 840 ron anual, se putea si mai rau.. eu am platit 55 ron pentru 90 de cai happy.gif
driverx
Nu pot pricepe oamenii care iau tot felul de prastii. Or fi fost masini bune, dar nu in Romania, piese nu gasesti, motorul e imens, nimeni nu stie sa le REPARE ( R E P A R E, nu carpeala). O fi fost ieftina, dar daca argonica are dreptate cu impozitul, nu mai zic de RCA, pe bune daca vad unde e afacerea. Stai si incerci sa ghicesti unde gasesti piese si oricum nu le gasesti, la Nissan is preturi funny rau.....
kossak
drivere, inteleg ce zici si iti si dau dreptate. Dar...
Anul trecut nu puteam sa imi permit un credit din salarul de atunci.
Asa ca pentru 38 de milioane vechi am luat rabla asta, care in 15 mii de km nu m-a lasat niciodata, nu am bagat nici un ban in piese in afara de consumabile, nu cade tabla de pe ea de rugina si porneste mereu la sfert, chiar in la -10 grade.
Eu zic ca a fost cel mai bun compromis pt banii astia. Prefer sa dau bani in plus pe impozit decat pe piese la o rabla pe care saptamanal pica ceva.
Iar legat de reparatii...e destul de simpla ca sa poata fi reparata de un mecanic priceput (tata in cazul meu).
Oricum, cand am luat masina ideea a fost ca daca ma tine 2 ani, pot s-o dau la remat.
Half mission completeted. smile.gif

Intr-adevar, taxele sunt mari: 800 ron impozit, 600 ron RCA pe un an...mai e rovigneta///
driverx
Noah, macar RCA e mai normal. Eu cel putin m-as fi asteptat chiar la mai mult biggrin.gif. 600 pe 6 luni
misu78
A fost cel mai bun compromis la vremea aceea pt. el si acum ii mai si place. End of story.
DRD
wow
ciprians
Impresionanta treaba cu masina asta. Trebuie sa ai si ceva nervi de otel cand mai apare cate o problema, mai ales cand stii ca e posibil sa nu gasesti piese.

Sa te tina fara probleme pana la urmatoarea masina!
kossak
Mersi ciprians.

Intr-adevar, cu piesele e putin mai dificil, sunt putin mai greu de gasit, dar preturile nu sunt exagerat de mari, avand in vedere vechimea masinii si faptul ca e foarte rara.
Preturi mari sunt la elementele de caroserie, gen faruri, stopuri etc deoarece nu se gasesc decat originale. In rest bucse, filtre placute etc am gasit la comanda la preturi OK. De exemplu un parbriz costa 470 de RON ( probabil o sa-l schimb pt ca e fisurat)

Momentan ma bazez pe faptul ca motorul e indestructibil, bag doar ulei de calitate si il schimb sub 10k km. In rest...ma rog sa nu pice nimic smile.gif

Pana acuma am schimbat doar arcuri+telescoape fata, luate de pe alta o masina.
Maine ma duc sa reglez geometria la roti si sa vad de unde se trage un zgomot din stanga fata.

Btw, ati fost careva la Swartz Service in Cluj? Ceva pareri?
Executron
Ii sta bine cu faruri CN3 sincer smile.gif , poate daca luai CN (cele fara coltul taiat) nici nu-si dadea seama nimeni ca nu sunt farurile originale.

Cat despre cutia automata, daca zici ca smuceste la schimburi dar cupleaza OK in rest SIGUR e o problema ori la ulei (vascozitate insuficienta.. ce ulei i-ai bagat?) ori vreo valva s-a infundat cu mizerie (probabil uleiul nu fusese schimbat de o eternitate).

Si da, filtrul de la cutie e recomandat sa se schimbe la orice cutie automata. Atentie cand dai jos baia de ulei s-o cureti atent cu benzina (de obicei acolo ramane pilitura), nu doar s-o montezi la loc c-ai contaminat si noul ulei.

DE REMARCAT ca Nissan tine la consumatorii sai si ofera piese originale chiar la masini de 20 de ani. La Dacia nu poti sa zici acelasi lucru.
sorin1983
Eu nici nu mi-am dat seama ca sunt faruri de dacie biggrin.gif Stau bine acolo smile.gif
dizzy
Frumoasa salupa.
Motorul ala nu are cum sa nu prinda 500 000 km fara reparatii capitale, 2,8 l cu nici 90 CP, echilibrat frumos ca-i 6 in linie.
Referitor la cutie:
http://www.cutieautomata.ro/
http://www.reparatiicutiiautomate.ro/
http://www.v8rules.3x.ro/?gclid=COnewunL5pwCFcQTzAodExVRNQ
E o cutie automata foarte simpla, in principiu tine mult, trebuie schimbat uleiul, filtrul si cam atat.
O mai tii un an-doi cat merge bine si apoi fie o dai unui colectionar, fie o Rematizezi.
Referitor la faruri, incerc sa-mi aduc aminte unde am vazut una din asta la dezmembrat si iti zic...
kossak
Chiar m-am mirat ca nu a zis nimeni nimic de farurile si semnalizarile de dacie:))

Intr-adevar, varianta fara coltul taiat ar arata mai bine, la fel si o masca care sa fie "croita" pt farurile astea, dar....
Daca as putea gasi un far dreapta le-as pune inapoi astea originale. Am tot umblat prin dezmembrari dar n-am gasit absolut nimic. Nici nu au auzit aia de acolo de masina asta sad.gif

Legat de cutia de viteze tot studiez forumuri de o vreme, culeg informatii.
Pana acuma am aflat ca filtrul e "brass like" si am inteles ca asta nu se schimba.
Intr-adevar ulei e destul de vechi, omul de la care am luat masina mi-a zis ca a schimbat ulieiul candva, si baietii de la service mi-au confirmat ca intr-adevar s-a umblat la cutie.
Eu am schimbat vreo 3 litri in primavara, dar nu e suficient.
Ma gandesc si eu ca poate fi de la ulei problema cu smuciturile, din moment ce merge aproape bine dupa ce se incalzeste. Probabil e legat de vascozitate etc.

Vreau neaparat sa schimb cat mai mult din ulei inainte sa vina iarna. Singura problema e ca nu iese tot, decat vreo 3 litri. Solutia ar fi sa tot completez si iar sa-l scot, pana cand se schimba tot. Ar mai fi varianta cu un "flush" dar am inteles ca la cutiile astea vechi nu e deloc recomandat pt ca depunerile din cutie ar putea ajunge unde nu trebuie.

Oricum, problema e ca nu gasesc un service unde chiar sa se priceapa oamenii si probabil nu le-ar conveni sa faca operatiunea asta sub indrumarea mea. Asa ca probabil o sa fac eu schimbul de ulei.

@dizzy Ar fi super daca ai sti tu de vreuna prin dezmembrari, nu conteaza unde e, sunt dispus sa merg oriunde.
Si intr-adevar, motorul e bine echilibrat, trepidatiile sunt f mici avand in vedere ca e un diesel din anii '80, care stim ca te cam leagana...
Comparat un un diesel de pe Cobra din perioada aceea, e mult mai "smooth", suna frumos in turatie.
Serje
Dar la far s-a spart doar sticla? Sau si restul farului a avut de suferit? Ca era unul prin Gruia care facea "sticle" de far, si ieseau destul de bine si la pret acceptabil, trebuia sa ai doar celalalt far ca sa vada forma.

Si uite un anunt si ii si destul de aproape:
http://www.dezmembrarimasini.ro/vind-piese...dli--27975.html
Victoras2001
La motorul ala n-au putut scoate decat 86cp? ohmy.gif
Apropos. Nu seamana cu volvo ala vechi? 640 parca. Mama ce-mi placea masina aia. rolleyes.gif
Maskatu
Pe vremea aceea 86 de cai la 2.8, cred ca erau destul de putin. Altele cu motor mai mic aveau mai multi cai, spre exemplu ford scorpio de 2.4 injectie avea 124 de cai, iar cel de 2,9 avea 150-160 de ponei. Si lista poate continua.
kossak
@Serje Din pacate s-a rupt rama, ca altfel ma gandeam si eu sa schimb doar sticla

@Victoras2001 Pai daca te uiti la ce putere aveau motoarele diesel din perioada aia si asta se incadreaza. Totusi a fost proiectat prin '79-'80 si a fost disponibil pana in '86 aproape fara modificari. Stiu ca varianta pt SUA avea si EGR, la astea europene nu s-a montat.

Legat de design, am inteles ca s-a copiat dupa masinile americane de la inceputul anilor '80. De exemplu varianta anterioara (vezi poza rosie de mai sus) era mult mai "rotunda" si a fost considerata mai "europeana". Oricum, forma asta patrata a fost in voga in perioada aia.

Varianta imediat urmatoare, lansata in '89 arata muuult mai bine:

[attachmentid=1627551301]

Din pacate din '89 nu s-a mai exportat in afara Japoniei, unde productia a continuat pana in 2002.

@Maskatu Nu uita ca asta e varianta diesel de 2.8. Si a fost cea mai slaba motorizare de pe masina. Mai era 2.4 cu injectie cu 130 de cai, 3.0 V6 cu vreo 150 de cai si inca cateva variante. Cea mai mica pe benzina a fost de 2.0 cu 105 cai.
dizzy
Pentru un diesel, aprox 90 CP in 84 se scoteau din motoare de 2,6-3,0 l deci era destul de competitiv.
E un motor tip vechi, cu camere de precombustie, merge si cu rahat uscat.
Cel mai bine ar fi sa demonteze cutia si sa-i curete toate valvele si bobinele si releeele si sa le schimbe pe cele defecte dar nu cred ca e o idee buna sa faca asta in .ro
Chiar, de cine e facut cutia? AISI? BW? ZF?
argon
QUOTE(Victoras2001 @ 10 Sep 2009, 10:51)
La motorul ala n-au putut scoate decat 86cp? ohmy.gif
*


ei nu scot nimic ca nu au ce sa scoata dintr-un diesel aspirat, cat iasa atata e, si la renault(1,9D) sau VAG(sdi) iasa tot atatia cai, adica 60-65, la capacitatea aferenta de 1,9.
kossak
Cutia e facuta de Jatco, model 4N71B. A fost montata si pe alte masini, de exemplu pe Mazda.
einstein1984
Am vazut prin cartier un nissan din asta Dafin diesel, insa cu transmisie manuala si o caroserie f bine intretinuta. Vroia vreo 1090 de euro pe ea.
kossak
@Serje Mersi fain! L-am sunat pe om, zicea ca masina ii a fratelui sau dar din pacate ii plecat din tara. Zicea ca ma suna cand se intoarce ca sa pot vorbi cu el.
Mai mult, zicea ca masina e argintie, poate am norocul sa fie fix ca si a mea.
Abia astept sa pot vorbi cu el.

<span class='edit'>10 Sep 2009, 12:39:</span>
@einstein1984 Era un anunt pt un nissan d-asta din Bucuresti, era unul crem, manual si cerea omu' 1400 pe el.
O chestie interesanta: eu am gasit cateva pe mobile.de, dar toata aveau rulaj mic, in intervalul 150-350k. Ce naiba, in 20+ ani doar atat s-a umblat cu el? blink.gif

<span class='edit'>10 Sep 2009, 16:28:</span>
Update

Tocmai m-am intors de la service pt reglaj directie.
Am fost la SCHWARTZ SERVICE de pe Plevnei nr8.

Impresii: au fost amabili, m-au lasat sa stau langa masina ba chiar m-am bagat sub ea sa-mi arate ceva baiatul de acolo.
Reglajul a iesit foarte bine, volanul sta drept si masina nu trage in nicio parte. Inainte trebuia sa-l cateva grade spre stranga, acum merge brici.

Pret: 60 RON (cica discound pt mine pt ca ieri m-au trimis acasa pt ca nu aveau loc)
Victoras2001
QUOTE(kossak @ 10 Sep 2009, 12:03)
Legat de design, am inteles ca s-a copiat dupa masinile americane de la inceputul anilor '80. De exemplu varianta anterioara (vezi poza rosie de mai sus) era mult mai "rotunda" si a fost considerata mai "europeana". Oricum, forma asta patrata a fost in voga in perioada aia.
*


Vai ce mi-au placut astea patratoase. Ma intorceam pe strada dupa ele. biggrin.gif
kossak
Si nu iti mai plac? tongue.gif

Si mie imi plac astea patrate, desi acuma cand parchez intre masini noi mi se pare urata a mea smile.gif . Doar cand o parchez acasa intre tractor si ARO iese in evidenta radmasa.gif
C a t a l i n
Oho ce-am găsit! rolleyes.gif

Bunicul meu a avut așa ceva, și ar fi trebuit să devină prima mea mașină... Dar a vândut-o până să am eu permis, pe nimic...sad.gif

O să incerc să o descriu, din ce-mi mai amintesc, și poate găsesc și vreo poză.

Era model 1985, motor pe benzină, 6 cilindrii în linie, transmisie automată. Alte cifre nu cunosc. Era echiparea de top, avea trapă, full electrică în interior, aer condiționat, până și ștergătoare pe faruri. Tabla era imaculată, niciun punct de rugină în 17 ani, și era acoperită cu un lac gros, ca un scotch. Avea jante de aluminiu pe 15" parcă, anvelope cu talon înalt. Mașina mergea impecabil, era destul de leneșă, precum o balenă, dar impunea un respect deosebit când trecea pe șosea.
Cam de atunci am început să mă uit după mașini japoneze. Din păcate, între timp Nissan s-a aliat cu Renault, și pe piața europeană au scos numai bălării...
kossak
Pacat ca a dat-o, probabil mai mergea mult si bine daca era ingrijita.
La mine a avut tata un model mai vechi, acu' vreo 10 ani. Pana atunci eram obisnuit cu Dacii, ARO...normal cand am vazut ce dotari avea aia m-am indragostit de ea...asa copil cum am fost. Atunci mi-am propus sa am si eu una daca o sa am sansa...se pare ca mi-a iesit. smile.gif
cj98czh
QUOTE(kossak @ 10 Sep 2009, 12:03)
@Serje Din pacate s-a rupt rama, ca altfel ma gandeam si eu sa schimb doar sticla

@Victoras2001 Pai daca te uiti la ce putere aveau motoarele diesel din perioada aia si asta se incadreaza. Totusi a fost proiectat prin '79-'80 si a fost disponibil pana in '86 aproape fara modificari. Stiu ca varianta pt SUA avea si EGR, la astea europene nu s-a montat.
[attachmentid=1627551301]

Din pacate din '89 nu s-a mai exportat in afara Japoniei, unde productia a continuat pana in 2002.

@Maskatu Nu uita ca asta e varianta diesel de 2.8. Si a fost cea mai slaba motorizare de pe masina. Mai era 2.4 cu injectie cu 130 de cai, 3.0 V6 cu vreo 150 de cai si inca cateva variante. Cea mai mica pe benzina a fost de 2.0 cu 105 cai.
*




Pai pe R25 aveam 2068cmc si 86 cai...

Benzinarele aveau mai mult... 2.0 cmc avea 107, 2.2 avea 125, 2.5 avea 150 sau 180 daca era Turbo...

Pe R18 am avut 1.6 turbo si 126 cai... deci erau motoare si mult mai puternice pe vremea aia...
kossak
QUOTE(cj98czh @ 23 Sep 2009, 09:47)
Pai pe R25 aveam 2068cmc si 86 cai...


De pe wikipedia:
2.1 L 8v I4 88 PS (65 kW) Turbo-D (1984-92, trim level 3) and Turbo-DX (1984-92, trim level 4 except no express-up/down driver window before 1989) Top speed: 172 km/h (107 mph)

Nissan mai avea:
The SD22 is a normally aspirated 2.2L (2164 cc) Straight 4 diesel engine. It produces 70 hp.

Deci diferente mari de putere nu erau intre motoarele din perioada aia...banuiesc ca aceeasi treaba era si cu dieselurile de la VW etc. Intr-adevar, comparativ cu motoarele pe benzina erau mult mai slabe...
Bwwlan
Salut.
Am citi cu atentie topicul, fiindca mie-mi plac oamenii care pun pasiune in intretinerea/restaurarea modelelor mai vechi. Sa te tina sanatos smile.gif
Legat de diversele probleme cu piese, uite AICI. Mai gasisem ceva si pe autoscout24.de. insa aia era o gioarsa si era si mai scumpa.
Din cate stiu eu, cam cei mai mari dementi wink.gif din Europa cu reconditionarile auto is englezii. Daca dai search pe Google cu "nissan laurel parts UK", e imposibil sa nu gasesti piese reconditionate la preturi rezonabile. Bine, + taxe de expediere. Oricum, da o geana si vezi care-i treaba.
Bafta. smile.gif
CataOlar
kossak: in Oradea este de vanzare un Laurel visiniu. Sta nemiscat in parcare de ceva vreme...
kossak
@Bwwlan Mersi.
Am vazut si eu cateva Laurel-uri pe mobile, ala pe care mi l-ai aratat tu are exact culoarea pe care o am si eu. smile.gif
La un moment dat am avut de gand sa merg pana dincolo si sa aduc una in stare buna si sa fac o recarosare (exclus inmatricularea, taxa e imensa)
Momentan insa sunt nehotarat. As vrea sa bag niste bani in masina, s-o pun la punct, si nici nu mi-ar trebui foarte multi bani pt asta, in principal mi-ar place sa o vopsesc...dar...nu stiu ce se va intampla cu impozitul de anul viitor. Daca as fi sigur ca ramane neschimbat inca cativa ani, as baga niste bani in masina si sunt sigur ca m-ar tine inca multi ani...asa ca astept sa vad ce se va intampla. In cazul in care v-a creste substantial impozitul de la anu', va trebui sa renunt la masina.
Momentan doar cu farurile am problema, de alte piese nu am nevoie pentru ca se gasesc. Am gasit ceva site din UK cu datsun/nissan users, dar si acolo sunt f putine Laurel-uri si in plus farurile de acolo nu mi-ar fi bune.

@Cata: Laurel-ul ala are farurile originale? As fi curios cat ar cere omul pe masina aia.
CataOlar
kossak, my bad. Este un Bluebird ( bine intretinut de altfel ).
kossak
- Update -

~238.500 km

Schimbat ulei 5L Mobil 1 10W40 ~120 RON
Filtru ulei - 25 RON
Schimbat termostat - 35 RON
Reglat tacheti

Cu ocazia asta am mai scapat de fumul negru, normal, mai afuma doar e non euro dar e mult mai OK. Inainte aveam termostatul blocat pe pozitia deschis, nu mi se incalzea niciodata motorul. Acum sper sa scada si consumul. Cu reglajul tachetilor am mai scapat si de vibratii, deci sunt multumit.

Azi trebuie sa primesc cei 15 litri de ulei pentru cutia automata (Castrol Dexron 3). Urmeaza sa schimb tot uleiul ( in cutie intra vreo 8 litrii) prin metoda fill&drain, pana cand o sa iasa ulei curat.
argon
fumul nu are nici o legatura cu norma euro, mai uita-te la mai orice diesel euro 4 fara FP cum afuma.
kossak
Stiu ce zici. Ieri la deal mergea un Symbol in fata mea. Scoatea un fum de 2 ori cat mine.
Inainte sa pun termostatul si sa reglez tachetii aveam un fum asemanator cu un Aro cu motor de brasov. Daca o turam la 3000 pe loc nu vedeam absolut nimic in spate. Fum negru cat putea iesi pe teava.
Sunt sigur ca am ceva injector(are) care nu merge ca lumea. Treaba e ca la deal scoate fum constant. Din cate stiu eu la diesel e normal sa scoata un puf de fum cand o calci puternic apoi sa dispara...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.