Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio 1.4 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
bilstan
Sal
Am un clio 1.4 16v din 2008 6ooo km...doresc pareri in legatura cu citeva probleme minore zic eu..
1.Zgomot ca de "greiere" la geamul sau ma rog usa din stinga
2.Am impresia ca "da in nas un pic la schimbarea treptelor de viteza daca nu tin motorul un pic turat
3.Etajarea cutiei de viteza asa e la toti? 1 sa pleci de pe loc,2 scurta.3 lunga si fortoasa 4.ar putea sa nu existe ca din a 3 -a pot sa dau a 5 -a fara probleme ,5 lunga si fata de supenova ai si putere..
4.consum 8.7 oras,afara in functie de talpa..
Altfel masina buna la pretul ei...dupa 4k ture e o placere...
Multumesc anticipat pt raspunsuri
Apropos e cazul sa ma duc la garantie?
Catalinmodena
Pentru punctul "1",incearca sa pui putina vaselina in broasca usii si vezi daca mai ai zgomotul.Daca nu e asta vezi aici: http://www.reno.ro/Eliminare-pacanituri-ge...ata-t46201.html .
Pentru celelalte intrebari,cred ca nu-i nimic anormal!
cmandrei
la 2. ar trebui eventual sa ne spui mai multe despre masina, service etc.
3. pentru acelasi tip (model/echipare) de masina cutiile sunt identice.
4. exista un topic in care se discuta despre consum smile.gif

Spor,
bilstan
pai nare istoric fiinca are 6000 km...na vazut service pina acu..eu inainte am avut supernova..cutia de la sn avea alte rapoarte,parca mai echilibrate..ma gindeam ca poate nu conduc eu cum trebuie...sau inca nu o cunosc asa cum trebuie...iar faptul ca da in nas un pic probabil ca apas acceleratia prea putin..sau ma rog prea tirziu...intreb ca nu as vrea sa ma ia la misto aia pe la reno .
Consumul lam trecut ca sa ma aflun treaba fiinca e in limite decente din cite am citit pe aici...mersi de raspunsuri...cine nare ce face post here:)
cmandrei
Nu e vorba de cine n-are sau are ce sa faca. smile.gif

Fiecare dintre noi poate avea probleme cu masinuta, diverse, despre cutie poate ca ar fi bine sa ne povesteti mai multe despre masinuta si despre stilul/modul de condus, poate asa vor fi mai multe pareri.
bilstan
QUOTE(cmandrei @ 18 Aug 2009, 10:53)
Nu e vorba de cine n-are sau are ce sa faca. smile.gif

Fiecare dintre noi poate avea probleme cu masinuta, diverse, despre cutie poate ca ar fi bine sa ne povesteti mai multe despre masinuta si despre stilul/modul de condus, poate asa vor fi mai multe pareri.
*


Pai ce sa zic...am cumparat-o in iunie ac cu 6500 euro avea 3000 km,mai are 18 luni garantie
Acum are 6000...in general sunt multumit pt ca la banii astia nu luam alceva nou cu 100 cp.Am ac.cb geamuri fata oglinzi abs servo etc.Asa cum am scris mai sus in comparatie cu supernova cutia e etajata alfel..nu ca m-ar deranja dar am impresia ca nu o exploatez cum trebuie.Sper sa am timp sa vin la o intilnire si sa schimb ceva impresii.Stil de condus ce sa zic...in oras cuminte,afara 120-130.Din cite am vazut masina nu are probleme mari doar chestii minore care de alfel le au toate Clio 16 v:relanti relativ instabil la rece,greieri,fisiit geamuri,porbagaj prea mare,scaune spate incomode,etcIn rest parerea mea fara sa fiu fan merita toti banii.A era sa uit e aproape imposibil sa verific nivelul ulei motor...joja e pusa total aiurea...noroc cu cb ca arata nivelul ulei
cmandrei
Aia cu uleiul asa e sad.gif
vallixx
Pai exact din acest motiv motoarele in 16V au stock functia asta de nivel ulei. Pt. ca nu poti ajunge la joja..............

In rest, la cele 4 puncte enumerate...cam asta e, le-ai surprins bine cu cateva miiici amendamente.

Pc. 1 - Greieri la usa/geam fata sofer.
Se aud cu geamul deschis partial, deschis ful ori inchis ? Daca e cu el deschis partial, dupa ce ai eilberat butonul de actionare, mai apasa-l cu mana un pic. Mai face?
Cu el inchis sau deschis full....cam asta e Clio.

Pc. 2 - la mine nu tinde sa dea in nas, dar oricum 16V-ul e un motor de turatie, ii place mult mai mult sa fie mai turat decat subturat si se si comporta mai bine, deci sa nu ai ezitari sa-i mai dai o talpa moderata din cand in cand. O sa te tina si mai mult in timp, dezavantajul fiind un consum un pic mai ridicat...si asa ma leg cu pc. 4

pc. 4 - eu n-am consum sub 9.5 in oras ( cel mai mic ) , in medie cam 10 juma, chiar spre 11, dar cum ziceam, merg ceva mai sportiv, in plus Bucurestiul....te rupe la consum.
Afara intre 6.5 si 7.5 in functie evident de talpa, drum ( drept sau serpentne ), aglomeratie....etc.

pc. 3 - etajarea cutiei e descrisa perfect

Dupa 4000 rpm e intr-adevar placere ( pt. ca ai cuplul max. la 3750 ) , iar la 5000 sau 5500 e umitor de nervoasa....eu sunt foarte incantat de prestatiile motorului.

Deci nu mi se par probleme ceea ce ai descris mai sus, nu ai de ce sa te duci la service....
Batrânul
QUOTE
4. consum 8.7 oras

Esti un norocos.
Sau mergi prin oras numai noaptea, intre orele 2 - 5 ?
bilstan
@Batrânul

ehh nu...dar aleg ore si trasee mai libere,si conduc mai batrineste ca sa nu ma enervez...ac on,muzica+condus nesportiv...si poate cele citeva drumuri la Giurgiu au mai redus din medie...hai sa zic ca ies 9 in oras...oricum decent


@vallixx

greierul e cu geamul inchis.....si multumesc pt.raspunsuri
gabygiovanny
vreau sa intreb si eu ceva la un 1.4 16v. in viteza 3 si 4 cand las de acceleratie si sta in frana de motor imi tremura schimbatorul de viteze. oare de ce? am schimbat jantele. am pus noi, dar cauciucurile nu. am pus inele de centrare. la viteza nu imi tremura volanul. se poate sa fie de la cauciucuri? sa fie vreunul stramb? ca de cand am schimbat rotile imi joaca schimbatorul. va rog
hellcat
QUOTE(gabygiovanny @ 25 Aug 2009, 09:28)
ca de cand am schimbat rotile imi joaca schimbatorul.
*



Absolut nicio legatura. wink.gif
Ti s-a uzat acea bieleta anticuplu, de fapt bucsele acesteia, dar se schimba cu totul. La 16v fenomenul e mult mai pronuntat in frana de motor.
Cati km are masina? Ai mai schimbat-o vreodata?
bilstan
QUOTE(gabygiovanny @ 25 Aug 2009, 08:28)
vreau sa intreb si eu ceva la un 1.4 16v. in viteza 3 si 4 cand las de acceleratie si sta in frana de motor imi tremura schimbatorul de viteze. oare de ce? am schimbat jantele. am pus noi, dar cauciucurile nu. am pus inele de centrare. la viteza nu imi tremura volanul. se poate sa fie de la cauciucuri? sa fie vreunul stramb? ca de cand am schimbat rotile imi joaca schimbatorul. va rog
*


a mea face exact la fel si are acum 7000 km...deci intra in categoria "asa fac toate"
hellcat
Nu chiar, poti incadra la "asa face toate" daca nu stii exact despre ce e vorba.

S-a discutat cauza pe mai multe topicuri, timoneria la modelul 1.4 16v e cu tija fixa si nu cu cabluri, astfel oscilatiile motorului in sarcina sau frana de motor sunt preluate si de schimbator, in ciuda existentei bieletei...preia ea din forta si amortizeaza, dar nu in totalitate.
bilstan
QUOTE(hellcat @ 25 Aug 2009, 08:33)
Absolut nicio legatura. wink.gif
Ti s-a uzat acea bieleta anticuplu, de fapt bucsele acesteia, dar se schimba cu totul. La 16v fenomenul e mult mai pronuntat in frana de motor.
Cati km are masina? Ai mai schimbat-o vreodata?
*


o incadrez in asa fac toate pt ca la masina mea nu se poate sa fie uzata in 7000 km...asa face de noua..sau ma rog de la 3000 km...daca doar "moderatorii" pot sa incadreze o defectiune imi cer scuze..
vallixx
Eu am 24 500 km si nu face la fel, am tot 1.4 16V, deci e o problema la tine nu se incadreaza la "asa face toate", pentru ca la mine nu face smile.gif

Iar la Symbolul precedent, 1.4 8V, am schimbat-o pe la 45 de mii sau ceva de genul asta.
gabygiovanny
azi sunt programat la reno. masina e in garantie. mi-au zis de ceva tampon la cutie. are 21500 km.
bilstan
QUOTE(vallixx @ 25 Aug 2009, 17:41)
Eu am 24 500 km si nu face la fel, am tot 1.4 16V, deci e o problema la tine nu se incadreaza la "asa face toate", pentru ca la mine nu face smile.gif

Iar la Symbolul precedent, 1.4 8V, am schimbat-o pe la 45 de mii sau ceva de genul asta.
*



hmm atunci o sa-i stresez la garantie ...dar cind vin din comcediu..sau cind o sa ma duc la prima revizie adica pe la 10 k km...multam de raspunsuri
hellcat
QUOTE(bilstan @ 25 Aug 2009, 17:28)
...daca doar "moderatorii" pot sa incadreze o defectiune   imi cer scuze..
*


Ei, acum s-a nimerit...ca un baiat destept adica eu, sa fie si moderator, intelegi? wink.gif

Despre aceasta bieleta: nicio piesa nu se comporta identic, mai ales in cazul asteia cand depinde in mod direct de utilizarea masinii.
Oricum, daca vrei sa ma crezi, in toate masinile se misca schimbatorul de viteza...depinde cum percepe fiecare "problema". Si lui vallixx i se misca, daca accelereaza, daca ia piciorul brusc din gaz, etc. Fiecare are propria lui perceptie asupra problemei, intelegi?
Dupa ce am schimbat o data bieleta asta, schimbatorul era intradevar mai ferm si oscilatiile mai putin ample, dar tot existau.
Uzura nu intervine liniar, bucsele respective in 10.000 km spre ex. suporta o uzura, dupa care din ce-am observat eu raman la fel...sau chiar se pot desprinde din locasul lor (pe principiul ca daca vrei, reusesti)...sau te mai dai cu masina 100.000km.



QUOTE(gabygiovanny @ 26 Aug 2009, 08:21)
azi sunt programat la reno. masina e in garantie. mi-au zis de ceva tampon la cutie. are 21500 km.
*



http://www.reno.ro/Levierul-sare-dintr-o-t...eza-t40109.html

Dupa postul #20 sunt si poze cu tamponul...bieleta anticuplu, de care ti-au zis cei de la renault. Sa ne spui pe cine au dat vina...
gabygiovanny
accelerez in a treia si a patra pana la 3000 turatii si ridic piciorul de pe acceleratie...pana sub 2000 de turatii tremura schimbatorul de viteze fara sa mai ating acceleratia...azi am predat-o celor de la reno. mi-o tin pana maine ca mai aveam o problema - dimineata cand e rece motorul tremura putin motorul, il simt pentru ca de fiecare data il las cam 30 secunde - 1 minut sa stea la relanti. si cand pornesc din loc primele sute de metri simt niste goluri...parca s-ar taia benzina peste 2000 turatii. au zis ca mi-o pun dimineata pe tester. o sa va anunt maine ce a fost. multumesc
vallixx
Nu te obosi sa o mai pui pe tester pt. ca e normala treaba cu "taiatul turatiilor", sau cel putin la fel face si la mine. Cand e rece afara pornesc motorul, il las circa 20 sec si plec. Cand plec, pe la 2000 - 2500 are un moment cand pare ca "da in nas", ceva de genul asta. Fenomenul dispare la fel de repede precum apare si numai la prima pornire la rece din zi. Daca o las usor si nu ma incapatanez sa trec de acel prag de 2000 - 2500 de ture ....dupa 50 m isi revine si merge ok.
Eu o pun pe seama faptului ca nu o las sa se incalzeasca macar un min....si plec imediat...de aia e si recomandat sa o lasi usor macar pana se salta un pic acul de la temperatura si sa nu-i dai in goarna la rece.

In ceea ce priveste ce zicea hellcat despre miscatul schimbatorului, nu pot sa nu remarc o replica excelenta si anume " si lui vallixx i se misca " radmasa.gif , ceea ce e adevarat....inca mi se mai misca, sunt inca tanar radmasa.gif ...multumesc pt. incredere hellcat!

La modul serios, evident ca si la mine se misca, dar nu atat ca sa fie deranjant.
Se misca la decelerari sau accelerari rapide, acolo sunt niste elemente de cauciuc care nu pot anula 100% vibratiile, chiar si daca cauciucul ala e nou.
Pe masura ce se uzeaza, vibratiile se amplifica ( la gradul de uzura conteaza si stiulul de mers si mai ales cate socuri ii dai in transmisie)

P.S. Si nu-i mai lua in nume de rau lui hellcat replicile acide, asa e el in rest e baiat bun sa stii. Si eu faceam la fel inainte si ma atacam, dar nu mai e cazul acum.
gabygiovanny
au pus-o pe tester si au aflat una bucata problema...garnitura cutie fluture...in fata motorului pe undeva...prindea goluri de aer si din cauza aia.au schimbat-o si nu mai face probleme deloc...deci navaliti pe ei sa va rezolve
bilstan
QUOTE(gabygiovanny @ 26 Aug 2009, 20:48)
accelerez in a treia si a patra pana la 3000 turatii si ridic piciorul de pe acceleratie...pana sub 2000 de turatii tremura schimbatorul de viteze fara sa mai ating acceleratia...azi am predat-o celor de la reno. mi-o tin pana maine ca mai aveam o problema - dimineata cand e rece motorul tremura putin motorul, il simt pentru ca de fiecare data il las cam 30 secunde - 1 minut sa stea la relanti. si cand pornesc din loc primele sute de metri simt niste goluri...parca s-ar taia benzina peste 2000 turatii. au zis ca mi-o pun dimineata pe tester. o sa va anunt maine ce a fost. multumesc
*


hmm am cam aceleasi simptome...la ce service ai fost >? ca sa i navalesc cind vin din concediu..
gabygiovanny
am fost la reprezentanta reno dar treaba cu schimbatorul nu mi-au rezolvat-o. au zis ca nu au constatat nimic
hellcat
QUOTE(gabygiovanny @ 27 Aug 2009, 21:25)
au pus-o pe  tester si au aflat una bucata problema...garnitura cutie fluture...in fata motorului pe undeva...prindea goluri de aer si din cauza aia.au schimbat-o si nu mai face probleme deloc...
*


Poate reusesti sa ne dai mai multe detalii...pe mine spre ex nu ma ajuta deloc deoarece nu pot sa fac legatura cu vreo piesa cunoscuta...macar zona, pe admisie?...au desfacut piesa asta?
[attachmentid=1627548632]

gabygiovanny
garnitura clapeta motorizata...asa scrie pe deviz. ei mi-au zis ca este in fata motorului dar eu am vazut cum ca s-ar fi lucrat in spatele motorului.
BlackSpider
Salutare,
nu stiu daca postez unde trebuie,dar uite ca am posibilitatea sa simt pe propria piele fiabilitatea masinilor Renault .
Am sa va descriu concret despre ce este vorba: cu citeva zile in urma dimineata am pornit masina .N-a vrut sa porneasca la prima cheie dar fiind deja obisnuit cu problema cu senzorul de vo9lanta am incercat din nou si la a doua sau a treiea cheie a luat-o.Dar spre surprinderea mea saracul motor mergea ca un diesel dintr-un tanc T-39,ca urmare am luat drumul serviceului.La service- nu unul Renault ca aia sunt nesimtiti- dupa toate verificarile de rigoare s-a purces la desfacutul motorului si ce s-a constatat e greu de crezut:la cilindrul 1 era rupta o supapa si era infipta in mijlocul pistonului,si va dati seama cam ce stricaciuni a provocat acolo.
Sunt curios daca cineva a mai patit asa ceva.
Tin sa mentionez ca masina este un Clio Symbol cu motor de 1,4 16V din 2001 si are la bord 99210Km.Consumabilele au fost schimate regulat la intervalele prescrise de fabricant.
sad.gif sad.gif
eduardsebe
QUOTE(bilstan @ 18 Aug 2009, 11:33)
relanti relativ instabil la rece ,greieri, fisiit geamuri, porbagaj prea mare, scaune spate incomode,etcIn rest parerea mea fara sa fiu fan merita toti banii.A era sa uit e aproape imposibil sa verific nivelul ulei motor...joja e pusa total aiurea...noroc cu cb ca arata nivelul ulei
*



La relanti sa stii ca la rece e normal la mine nu face figuri,greieri am..in zona de climatizare se aude ca niste monede zdranganind,nu am nimic la geamuri nu fasaie nu trosnesc cand le ridici de tot,portbagaj prea mare??? pai si nu e bine? si da bancheta aia e cam incomoda si lipsita de sustinere laterala...singura care e aia e "plafonul" dai cu capu de el si acolo te sustii biggrin.gif iar cu joja prima oara cand am luat-o am stat 5 persoane 15 minute sa o gasim...aiurea rau pusa noroc cu "oil ok" ca altfel cam greu cu joja
saftonel
garnitura clapeta motorizata...nu cumva este oringul de la corpul clapeta...mie mi l`au schimbat pt relantii instabil si nu s`a simtit nici o modificare de comportament
Alejandro
Nu vreau sa fiu offtopic sau sa stric topicul omului, dar ati putea sa-mi spuneti va rog cei cu Renault Symbol ce cod motor aveti? E trecut in talon - caut un Symbol 1.4 16 valve model 2006 cu cod motor K7J.
andurs
eu am 1.4 16 v K4J
nu cred ca este 1.4 16v K7J.
Batrânul
K7J este codul motorului Renault de 1.4 litri cu 8 supape (1.4 8V).
Cel cu 16 supape are codul K4J, cum a scris mai sus colegul andurs.
lexa1312
Am si eu o problema cu ralantiu-ul motorului. Este situat cam pe la 700 ture si tremura masina f urat.
In ultima perioada ma pomenesc ca imi moare motorul stand la ralanti.Curios este ca desi este in viteza masina, nu se zguduie ca atunci cand iei piciorul de pe ambreaj.
Toata treaba se petrece f silentios....daca nu s-ar aprinde martorii de bord nici nu mi-as da seama ca a murit motorul.
De la ce ar putea fi? Clapeta de aer a fost curatat recent...
Ma enerveaza f tare ca trebuie sa tin mereu masina un pic turata ca sa nu moara motorul si ma enerveaza sa stau cu stresul asta, plus ca banuiesc ca nu e bine nici pt ea sa o tin mereu turata

Astept sfatul cuiva care a mai patit-o sau care chiar stie despre ce este vorba.

Multumesc
andurs
Pai si la mine tot la 700 de ture sta ralanti-ul (cu motorul in temperatura optima, probat electronic) si nu are nimic. Asa e de cand am luat-o, de noua, acum doi ani jumate. Deci alta e problema, nu ca sta la 700.
cmandrei
La 1.4 16V poate fi de la una dintre bobinele de inductie smile.gif
praetorian
salut
n-am mai intrat de mult pe forum
confirm tip motor K4J-A7 pt symbol de 1,4 16V 98hp cumparat noiembrie 2006
confirm zgomot in portiera stanga fata(cand am geamul lasat la jumate, inchis sau lasat total jos nu se aude nimic) si desigur confirm "greierii" din bord cand merg pe piatra cubica
consumul pe 5000km din care 1 drum la mare si 1 drum la munte , restul prin oras este de 9,5l/100KM
ambele revizii facute la serus prima 480 lei si a doua 580
aaa si sa nu uit petele lasate de gainat
am o portiune unde a ajuns la chit (se vede alb)
concluzie: vopseaua fff proasta "traisca turcii"
in rest sunt multumit.... daca nu eram, o vindeam de mult
bilstan
QUOTE(praetorian @ 1 Oct 2009, 10:26)
salut
n-am mai intrat de mult pe forum
confirm tip motor K4J-A7 pt symbol de 1,4 16V 98hp cumparat noiembrie 2006
confirm zgomot in portiera stanga fata(cand am geamul lasat la jumate, inchis sau lasat total jos nu se aude nimic) si desigur confirm "greierii" din bord cand merg pe piatra cubica
consumul pe 5000km din care 1 drum la mare si 1 drum la munte , restul prin oras este de 9,5l/100KM
ambele revizii facute la serus prima 480 lei si a doua 580
aaa si sa nu uit petele lasate de gainat
am o portiune unde a ajuns la chit (se vede alb)
concluzie: vopseaua fff proasta "traisca turcii"
in rest sunt multumit.... daca nu eram, o vindeam de mult
*


Am avut si io greierul ala din portiera stinga...sa mutat in dreapta...
Batrânul
Nu mai cita, te rog, intreaga postare la care raspunzi, avand in vedere ca este chiar cea dinainte. Incalci regulamentul acestui forum (cap.2, alin.g).
bilstan
Logic ce spui imi cer scuze
mihai leu
In primul rand vreau sa va spun ca am un Clio Symbol din 2007 cu 30 mii km la bord deci, putin folosit si am toate micile probleme care s-au discutat aici. Miii de greieri mai ales zgomote in usi, in volan centura greieri prezenti inca de cand era noua. Aseara am avut ocazia sa ma duc la servis cu un Clo 2 facut in Franta cred expression facut in 2005, masina a suferit si ceva acidente minore si este diesel are la bord 80 000 km si NU ARE GREIERI este mult mai comoda la condus, si servo altfe,l schimbat vitezele mai bine , banuiesc actionarea ambreiajului este hidraulica, si nu are GREIEri de loc. Deci aceste imperfectiuni vin de la turci si de la ieftinirea materialelor ex: plastic mai dur pe bord decat cel cauciucat la Clio hb, etc.Aceste maruntisuri fac ca in momentul in care conduci in aceeasi zi masinile respectiv Symbol turcesc si Clo 2 frantusezc, sa te simti frustrat ca ai Symbol .
Costi.88
Salutare!

Un prieten de al meu are o problema la masina lui. Este vorba de un Renault Symbol din 2006, motor de 1.4 16V, are 46000 km. De 3 luni incoace, se arde cate o bobina de inductie cam la fiecare 2 saptamani. A ajuns sa schimbe toate cele 4 bobine (cate una cam la 2 saptamani) si ulterior inca 2 bobine (dupa ce au fost schimbate de nici o luna).
Din ce mi-a mai spus, masina nu are alte probleme. In rest motorul merge foarte bine, nu se aprind martori prin bord, totul e ok. Este destul de evident ca e o problema la instalatia electrica a motorului, dar nu ne putem da seama despre ce e vorba. Aveti idee ce ar putea fi ? S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare?
vallixx
Zi-i sa nu mai spele motorul.
Apa e o cauza majora.
Costi.88
@vallixx, el a cumparat de noua masina, iar de atunci si pana acum nu a spalat niciodata motorul.
hellcat
Ar fi indicat un test CLIP facut la o reprezentanta. E singurul in masura sa emita un diagnostic, daca intradevar sunt probleme de natura electrica...ceea ce e destul de probabil.
Cele 2 bobine, ultimele inlocuite de 1 luna...nu beneficiau de garantie? Ce marca au fost?
TRANCA
... ori benzina foarte proasta ... si sa nu mai mearga asa des pe rosu-rezerva la combustibil ... ori n-a schimbat bujiile demult, sau distanta prea mare la electrozi, sau bujii neconforme ...
hellcat
Pai masina are 46.000 km dupa spusele lui costi, la a doua revizie 30.000 km sau 2 ani trebuiau schimbate.
Au fost schimbate? Ce bujii s-au pus?
Costi.88
Din cate mi-a povestit, a facut un test CLIP. Nu apare nici o eroare.
Nu merge niciodata cu benzina pe rosu. Intotdeauna are intre 10 si 30 de litri in rezervor.
Bujiile le-a schimbat la 30000 km. Nu stie ce bujii s-au pus.
Toate bobinele de inductie le-a cumparat fara factura, asa ca nu nu au garantie.
In privinta bujiilor, acestea nu ar trebui sa aiba distanta intre electrozi de 0.7 mm ?
andr3i84
parca 0,9mm era distanta...nu stiu sigur.
hellcat
Bujiile daca-s schimbate la reprezentanta sunt ok, de care trebuie.
TRANCA
... atunci e ok totul ... inseamna ca au fost bobinele de slaba calitate (cele noi inlocuite) ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.