Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema Cablu Acceleratie?!
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
AdrianoBoy
Dupa demontarea corpului clapeta si curatarea motorasullui"pas cu pas"si montarea acestuia la loc am observat urmatoarea problema:atunci cand plec de pe loc si apas acceleratie,pedala sau cablu au o tendinta de a se bloca,mi se intampla atunci cand vreau sa apas usor pedala,o simt blocata parca s-ar intepeni cablu de acceleratie pe undeva si cand apas mai tare isi da drumu.Care o fi problema...???!!!!pana acum nu am mai avut aceasta problema pe symbol-ul meu,dar am mai intalnit-o pe o dacie 1310 cand am facut scoala de soferi,incercam sa apasa usor pedala si aceasta era blocata...trebuia sa apas mai tare..
eduardsebe
si mie mi se intampla ca atunci cand merg constant si vreau sa acelerez trebuie sa apas putin mai mult pentru a acelera...pana acum 2 persoane care au condus masina mea mi-au spus sa nu fie vreo problema de la cablu de acceleratie,dar eu am zis ca poate asa e acceleratia...in concluzie acceleratia la mine are un defazaj
AdrianoBoy
nu are cum sa fie asa acceleratia,pt ca pana acum nu facea asa.....:)ceva are dar nu stiu vinovatul...!!
cristio_79
Tija aceea de plastic a fost montata bine ?
Ai demontat cumva si capatul cablului ?
Mai exista si posibilitatea sa fie gripat cablul, rupte fire din el care se infig in camasa de plastic.
AdrianoBoy
eu cred ca am montat-o bine,a facut "clanc" si am zis ca e montata,acum nu bag mana in foc ca e bine montata sau nu dar chestia cu firele rupte nu cred ca ar fi pt ca nu am umblat la cablu atunci, nu a fost fortat sau ceva de genu...o sa ma uit maine sa revad acea tija din platic sa vad daca e corect pusa...daca e...de la ce ar putea sa fie...???
KATANA
Aceeiasi problema am avut-o si eu de la bun inceput (de cand am cumparat masina noua). A fost necesara inlocuirea corpului clapeta. La mine a fost cazul fericit ca masina era in garantie. Fenomenul se manifesta la mine doar cand se incalzea motorul, simteam ca agata cablul undeva.
AdrianoBoy
ce ti-a inlocuit tie...tot corpul acela cu tot cu motorasu??dupa inlocuire nu ai mai avut probleme nu..??cred ca aceeasi problema o am si eu,pt ca acum o saptamana am desfacut corpul clapeta pt curatare,poate o fi patit ceva...:|
cmandrei
Daca l-ai montat in aceasi pozitie nu prea vad ce i se putea intampla ... incearca sa ungi putin cablul de acceleratie ... in zona in care poti sa ajungi la partea metalica (cu un spray ar fi mai bine daca se poate) si vezi daca se schimba ceva ... si eventual restul de componente de acolo (nu stiu cum se numesc toate bratele alea de plastic/metal de pe acolo ... cele care fac legatura dintre cablu si corp si clapeta)
KATANA
QUOTE(AdrianoBoy @ 5 Aug 2009, 11:17)
ce ti-a inlocuit tie...tot corpul acela cu tot cu motorasu??dupa inlocuire nu ai mai avut probleme nu..??cred ca aceeasi problema o am si eu,pt ca acum o saptamana am desfacut corpul clapeta pt curatare,poate o fi patit ceva...:|
*



Mi s-a inlocuit tot corpul. Ideea e ca mecanicul a incercat sa faca niste reglaje inainte de a lua decizia sa-l schimbe dar se manifesta la fel dupa ce se incalzea motorul.
Dupa ce l-a inlocuit nu a mai agatat in nici un fel. De la cablu nu prea are cum sa fie decat daca se rupe vreo spira din el.
AdrianoBoy
mie imi face asa indiferent daca e cald sau rece motorul,maine o sa umblu la el sa-l redemontez si sa-l mai verific inca o data,sper sa nu fie nevoie sa schimb corpul clapeta ca am pus-o... doh.gif
Ygi_17
cat costa corpul clapeta nou?
- original de la Renault ?
- alte variante daca se potrivesc ?

manopera cat mai e ?

se schimba greu ai nevoie de scule speciale?
cmandrei
Manopera ... nu cred ca e cazul, sechimba destul de usor.

Pret, pentru complet (adica cu tot cu motoras pas cu pas) vreo 400 ron. (se potriveste de la solenta de 1,4 si cred ca si de la logan). {nu de la reno}
AdrianoBoy
da dupa ce am redemontat am ajuns la concluzia nefericita ca trebuie sa schimb corpul clapeta cu tot cu motoras,am fost saptamana trecuta in targ la vitan si avea cineva de vanzare la 540 RON,kam scump... sad.gif oricum mai stau cu el asa,ma chinui un pic pana strang $ pt piesa...
cristio_79
Ce te-a facut sa ajungi la aceasta concluzie ?
AdrianoBoy
pay faptul ca imi merge greu acceleratia,am verificat cablu,e bun am pus ulei pe el si prin furtunasul lui,am desfacut clapeta de acceleratie si se pare ca are un mic blocaj,se trage foarte greu clapeta din interiorul corpului,dupa ce am desfacut am mai cerut parerea unui mecanic de la dacia AMG si aceeasi concluzie corpul clapeta cu tot cu motoras
UXE
Salut,

Am o mica problema cu cablu: din cauza caldurii la motor + trafic aglomerat , camasa de la cablu s-a topit pe portiunea unde trece pe deasupra furtunelor de antigel, care sunt f fierbinti. Cu ce as putea sa termoizolez acea portiune afectata?

As mai putea completa si cu antigel insa am destul in rezervor.
z_fdd bacau
nu stiu cu ce sa termoizolezi....

dar daca vrei sa scoti lichid din vas si sa pui antigel, foloseste o seringa (20 ml cred ca e cea mai mare in farmacii) la care pui un pai de suc sau ceva...

eu am folosit seringa + un pai de la o cutie ''triunghi'' cu suc pe care l-am incalzit si l-am bagat pe varful seringii
UXE
Azi am pus, temporar , banda izolatoare (izolir-band) in dublu strat.. asta pana caut o solutie ca lumea. Conductele alea frig destul de rau, cand m-am atins cu degetul de surubul acela (metalic) de aerisire , parca am bagat mana in foc. Deci clar trebuie sa mai scot din lichid si sa completez cu antigel. Cred ca o sa scot cam jumate din vasul de expansiune.

@z_fdd bacau, seringa am.. pai trebuie sa gasesc pe la vreun mec ceva... biggrin.gif
UXE
Un mic update.. cablul nu a mai facut figuri de cand l-am izolat si l-am pozitionat mai sus cu 3-4cm fata de conductele pe unde curge antigelul. Izolatia rezista cu brio, momentan o las asa biggrin.gif
vasilecool
Cum adica, pe sub izolatia aia de plastic, nu exista si o camasa din otel ?
andutu
dci-istii ce acceleratie aveti? am vazut doua modele pe cablu si fara.
Model 1
user posted image
Model 2
user posted image

Avantaje/ dezavantaje?
RazvanF
Am model 1. Posibil model 2 sa fie la o versiune mai veche de clio, poate cel de 1.9?
Cel pe cablu, clar e mecanic, daca e sa se strice ceva teoretic se poate repara, cel electronic se repara cu unul nou.
andutu
eu pe 1.5dci 65cp am model 2 , pai nu e chiar mecanic de la pedala porneste cablul care intra in chestia aia care este situata undeva pe sub vasul de expansiune si are mufa cu cabluri care duc sigur in ecu.
cosmin&b
La mine, Clio Symbol 1.5 dCi, 65 cp, 2003, acceleratia e pe cablu, modelul 2.
O singura data am avut probleme, s-a rupt cablul la vreo 4-5 cm de locul unde e prins de pedala.
A fost desfacut, si sudat la loc. Tare rabdator tre sa fi fost meseriadul ala(un lituanian - s-a intmplat in Londra)
ojovan1987
Buna ziua.
Am intrat de curand in posesia unui Clio din 2002(1.4 8v 75 cp).
La prima vedere masina pare in regula.
Am detactat o singura problema deranjata momentan,acceleratia are un mic "delay" , se agata pt scurt timp,timp in care nu se intampla nimic si apoi masina accelereaza.
Am verificat cu micile mele cunostinte auto si cablul de la acceleratie pare cam slab.
Exista posibilitatea de a il intinde? ma gandesc ca de aici si problema cu acceleratia care nu reactioneaza in mod normal la apasarea pedalei.


Cu stima si multumiri anticipate.
PhilipMorris
Io a trebuit sa il schimb, agata in timpul mersului si ramanea turata. Am pus un cablu de schimbator shimano, n-a avut moarte.
ojovan1987
la mine nu se tureaza...are un punct mort.
apas pedala si 5% din cursa ei nu face nimic...abia dupa primii 5% masina incepe sa se accelereze...am observat ca este cam slab cablul..dar nu stiu cum se poate strange...banuiesc ca de acolo e problema si as vrea sa o remediez acasa sa nu dau bani inutil la mecanic pt o operatiune asa simpla...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.