Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intalnirea Membrilor Forumului - PIATRA NEAMT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Intalniri regionale
gorman
Propun o intalnire saptamanala pentru posesorii de laguna si nu numai, la PIATRA NEAMT. Poate schimbam si noi ceva pareri, impresii. Am vazut ca suntem destui prin oras asa ca...

24 Jun 2009, 16:45:
Chiar nu sunt amatori?
gorman
Atunci, sa mai asteptam...
megane1
pai daca ai pus numai pt LAGUNA.. smile.gif tongue.gif scrie si "nu numai"..dar tot nu suna asa, "invitant" tongue.gif eu stau in Roman acum si ieri am fost la intalnire in Bacau impreuna cu un coleg forumist din Roman, cu Laguna tongue.gif
gorman
scuza-ma dar m-am gandit ca vor aparea cei din Piatra Neamt. Desigur ca ne putem intalni toti. Ramane sa fixam o data si un loc de intalnire. Puteti veni cu propuneri. blush.gif
gorman
Hai sa fixam o intalnire. Ce zici de marti 30.06. in parcare la kaufland ora 12
gorman
ziua... dar nu mai conteaza. Propune o data, personal am ceva timp liber la dispozitie. Fiind doar noi doi deocamdata, propune tu o zi si ora sau crezi ca ar trebui sa mai asteptam?
megane1
radmasa.gif


p.s. din Piatra e si ThunderRa...
elfu
intererat si eu!... asa ca suntem trei dar numai unul cu Laguna deci sa o lasam mai generala: posesori de renault si de oriunde ar vrea/putea sa vina !
Asa s-ar putea sa se si tina!asteptam data, loc si participanti smile.gif
gorman
propun o intalnire sambata 4.06. la puntea de la strand in parcare, ora 12.
elfu
Adica numai maine nu-i poimaine! In principiu de acord!
se mai anunta cineva?
megane1
pe 4.06 eu nu pot veni, ca e luna trecuta tongue.gif si de ce musai la strand? mi se pare aglomerat rau pe acolo..
gorman