Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pompa benzina blocata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
cosminphotog
Buna ziua,
Am cautat prin topicuri ceva similar si n-am gasit, deci deschid topicul asta cu urmatoarea problema:

Mi-am schimbat recent motorul la baietii de la dezmembrari din Craiova si nu mi-au montat corect un injector, nu i-au mai pus brida aia de fixare si cele 2 suruburi, injectorul statea doar presat in rampa de injectie.
Am fost la Bran saptamana trecuta si pe drum, am simtit un miros puternic de benzina (eu circul pe gaz, doar pornirea e pe benzina). M-am uitat eu pe-acolo, dar n-am sesizat problema. Am crezut ca mi se pare si am continuat drumul.
Am ajuns la Bran seara, am oprit motorul, dupa vreo 3 ore cand am incercat sa-l pornesc...canci. N-a mai luat-o. Era rece iar al meu porneste doar pe benzina la rece, trecerea pe gaz se face ulterior. Am constatat ca un injector era sarit de la locul lui, cursese benzina pe-acolo. Ok, am pornit-o pe gaz, fiind in panta parcat, a doua zi am presat injectorul la loc. A mai mers ok 1 zi si pe benzina pana ce a sarit iar ala de la locul lui si iar nu mergea deloc benzina (am dedus ulterior ca nu mai baga pompa de carburant deloc).
Acum intrebarea mea este: este posibil sa fie blocat din calculatorul masinii? Am masurat tensiunea pe cele 4 contacte de la pompa de benzina si vine tensiune 2 secunde cand pui contactul, daca dai la automat vine tot timpul (cum ar si trebui dealtfel). Sa fie dusa pompa? Eu nu prea cred in coincidente. A sarit injectorul, s-a blocat, l-am pus la loc, si-a dat drumul. Iar a sarit, iar s-a blocat. Totodata, nu functioneaza nici litrometrul. Tot ma gandesc la un blocaj din calculator. Acces la XR25 nu am in orasul asta... Aveti vreun sfat?
strumfuadi
daca atunci cand pui contactul pompa de benzina bazaie atunci nu este ea de vina.
de asemenea, avand instalatie de gaz, din cate stiu astea suprima pompa de benzina la trecerea pe gaz. vezi sa nu iti faca zâmbre releul acela.
cosminphotog
Buna idee@releele de suspendare gaz-benzina. Pompa nu se aude dar intra tensiune in fire la contact dupa cum ziceam. Acuma chestia e ca nu stiu daca intra unde trebuie, din 4 fire intra pe 1. Am un minus si pe altul am un plus. Nici litrometrul nu arata nimic, cu toate ca am vreo 15-20 l benzina in rezervor. Ar trebui sa miste un pic acul. Sinteza vocala imi zice acum ca nu am benzina si ca am autonomie limitata.
Si dupa cum ziceam, nu cred in coincidente....
Johnny78
Pompa decedata.
Se rezolva prin schimbare.
Accesul se face si cu CLIP, nu numai cu XR-25. totul e sa aiba paietii mufa care trebuie
strumfuadi
QUOTE(Johnny78 @ 23 Jun 2009, 13:19)
Pompa decedata.

nu e un diagnostic bun, inca nu stim toate datele problemei.
Johnny78
la o prima vedere, asta e
daca vrem toate datele, trebuie sa mergem la Galati...
cosminphotog
Offf.... am sa va tin la curent cu ce mai fac. Chestia e ca s-a combinat si cu cantitate mica de benzina in rezervor. Avand in vedere ca nu consum multa benzina, tin tot timpul destul de putina in rezervor ca sa nu se invecheasca. Consum benzina de 20 lei cam in 1000 km... Eu ma gandeam ca a stiut ca e putina benzina, a vazut ca nu mai are presiune in rampa si a blocat pompa ca sa nu se incalzeasca, e de-aia submersibila. Am bagat de 2 ori cate 5-6 l si tot nu arata nimic la nivel, acum i-am bagat 30 l, a urcat acul pana la jumate, a scazut la zero, iar a urcat dupa aceea. Speram sa-si dea drumul... Contacte, sigurante verificate toate, pe gaz merge de rupe, pe benzina sufletul lui Avram Iancu....
Johnny78
sa ne spui daca ai nevoie de ceva...
cosminphotog
Pai s-ar putea...ai o pompa de carburant sau stii vreuna? biggrin.gif
Sa ajung la mecanic odata ca s-o demontam pe aia veche sa vedem ce face exact. Poate a căzut pur si simplu furtunul ala de la tur și nu mai ajunge la benzina sau o fi filtrul infundat. Moașă-sa pe gheață....
LagunaMan
QUOTE(Johnny78 @ 23 Jun 2009, 12:19)
Pompa decedata.
Se rezolva prin schimbare.
Accesul se face si cu CLIP, nu numai cu XR-25. totul e sa aiba paietii mufa care trebuie
*


@Johnny78 Deja sunt bulversat acum cateva luni in urma , am fost cu o problema la dl. Parvulescu si printre altele l-am solicitat pentru un test cu trusa XR25 .Dumnealui mi-a spus dupa un timp ca am ceva probleme la calculator si nu poate" vedea " nimic in el.Acum aud ca exista si alta varianta de a "vedea" in calc. Poti detaila putin ? Multumesc !
ricochet2
Ce e acest XR25 ? Ce teste se fac pe el ? Sint diferite de testul CLIP ? Mai bune, mai rele, mai complete sau nu ? Sint mufe diferite ? Iar o sa spuna strumfu ca pun prea multe intrebari. Eu am facut un test CLIP (habar n-am pe ce mufa, am una la bricheta, s-ar putea sa mai am si alta) si nu a relevat probleme, dar eu am in continuare mici rateuri privind turatia la relanti si alte indicatoare de bord.
cosminphotog
Gata baieti, am rezolvat. Pompa era TOPITA in benzina, oare cum n-o fi explodat? Am sa editez ulterior si am sa va pun si poze cu obiectul muncii..... Se crucea mecanicul azi cand a scos-o....

XR25 e o cutie care merge la Laguna 1 ph 1, ala care nu are mufa sub bricheta, ci in compartimentul motor.
ricochet2
Am priceput Cosmin, merci. Deci daca am mufa la bricheta, nu o mai am si pe cea din compartimentul motor ?
cosminphotog
Phase 1 are la motor, phase 2 sub brichetă. Și nu e același tip de mufă, nici același tip de protocol.
ricochet2
OK, acum am priceput. Merci. Am avut o laguna tot phase 2, care nu avea mufa la bricehta. Cred ca nu avea niciunde.
lag_ph
rico, dai scrumiera la o parte si o sa ai o mare gaura in spate.. iar acolo, prin spate pe la bricheta, o sa vezi si mufa cu pricina. Cel putin asa ar trebui biggrin.gif
ricochet2
Maister. Pe break am, pe berlina nu aveam. Si era Phase 2. Nu era mufa acolo, m-am uitat. Era o gaura unde ar fi trebuit sa fie mufa.
lag_ph
Daca nu era varianta full options... tongue.gif Ciudat.
bundy220
cosmine ai schimbat tot corpul pompei sau doar pompa propriu-zisa?
Johnny78
unde ai gasit si la ce bani?
cosminphotog
Am schimbat doar pompa in sine, fara corpul cu plutitor. Mecanicul mi-a facut rost prin reteaua oficiala de importatori si a fost 165 RON. Initial, alt mecanic mi-o gasea doar la 500 ron pompa si 1307 RON cu totul. Totul e cum cauti banuiesc. Daca vrei, pot sa-ti dau direct codul de pe pompa daca te ajuta.

L.E: și iată și obiectul muncii. Am făcut poza cu telefonul, sper să se vadă.
[attachmentid=1627533929]
bundy220
Cosmine,vezi ca si eu am patit problema asta la logan,si dupa aceia ,am montat releul pt pompa.Daca tu ai deja montat ,inseamna ca ceva totosi nu e in regula cu el,mai exact nu-si face treaba.Ar trebui sa controlezi daca pe gaz,mai auzi pompabazaind.(asta daca nu ai un aparat de masura sa verifici daca ramane alimentata in continuare)
Johnny78
cosmin, sigur e de laguna?
cosminphotog
da johnny, e identica cu ce a scos ala afara.
cridaia
QUOTE(cosminphotog @ 26 Jun 2009, 12:58)
Am schimbat doar pompa in sine, fara corpul cu plutitor. Mecanicul mi-a facut rost prin reteaua oficiala de importatori si a fost 165 RON. Initial, alt mecanic mi-o gasea doar la 500 ron pompa si 1307 RON cu totul. Totul e cum cauti banuiesc. Daca vrei, pot sa-ti dau direct codul de pe pompa daca te ajuta.
[attachmentid=1627533929]
*



poti sa ne dai si codul..............eu am schimbat pompa ( pentru diesel, codul fiind BOSCH 0 580 464 076 ) si a costat 450 ron ( din Ungaria ). In romania fiind in jurul lui 650 ron.
Johnny78
daca da debitul corect aia e
numai sa se potriveasca
cosminphotog
Am sa editez postul acesta ulterior pentru codul pompei, nu o am la mine acum.
Bundy, ai avut dreptate man, merci frumos de pont. Eu credeam ca decupleaza pompa la trecerea pe gaz, dar n-o face. Ea merge tot timpul. Deocamdata o tin cu benzina mai multa in rezervor ca sa aiba racire ca lumea, voi vedea ulterior de un mester sa verifice releul daca il are, daca nu sa-i puna unul.

Admin, se poate uni topicul asta cu celelalt similar? Initial am crezut ca este cu totul alta problema, dar vad ca am ajuns sa discutam acelasi lucru pe 2 topicuri. Merci.
Johnny78
daca tii macar jumatate de rezervor in permanenta, nu iti va muri pompa
cosminphotog
Sunt de acord cu tine. Pana acum am gandit altfel. Avand in vedere faptul ca eu consum benzina de 10 ron la 1000 km, adica vreo 2 l si ceva, ma gandeam ca in timp se evapora fractiunile usoare din benzina si voi avea benzina proasta in permanenta, dar mai bine benzina proasta decat alte chestii mai grave.... Consum o juma' de rezervor intr-o juma' de an probabil biggrin.gif
Johnny78
incearca sa mergi mai mult be benzina
cosminphotog
Voi merge NUMAI pe benzina. Cand o vor ieftini astia, deocamdata e 1.75 vs 4 si ceva...
ricochet2
Mersul be benzina imi aduce aminte de Pro TV care a afisat odata pe ecran "benzina cu blumb" smile.gif
Johnny78
Blumb sau ne-blumb, mai trebuie si din aia pe langa gaz...
cosminphotog
QUOTE(Johnny78 @ 3 Jul 2009, 12:51)
Blumb sau ne-blumb, mai trebuie si din aia pe langa gaz...
*


Ii dau si de-aia, dar cata ii trebuie. Pornire si atat smile.gif Stiu ce-o sa zici, strica motorul, etc, etc. Bag bani in reparatii, etc, etc. Eh, o sa te contrazic. Dintre problemele recente, niciuna n-a fost strict din cauza gazului, atata a fost viata componentelor. E o masina de 15 ani pana la urma, cu 250 kkm la bord....
De cand am motorul asta nou, consuma ridicol de putin pe gaz. Am venit de la Tg.Mures saptamana asta, Tg.Mures- Tecuci, 406 km cu 26 l gaz, adica exact 45.5 RON, pe benzina bateam milionul. Chiar ar trebui sa lasi cu mine prejudecatile tale cu gazul, noi doi am discutat foarte mult pe tema asta. Stii ca nu ma convingi, eu de asemenea sunt constient de faptul ca nu te-oi scoate dintr-ale tale. Totusi, ne stim acum de-atata timp, ar trebui sa ne cunoastem chichitele reciproc si sa nu insistam inutil smile.gif
Respect. smile.gif
Johnny78
stiu cosmin, polemica nu se numara printre intentiile mele
dar in principiu, e bine sa o mai treci pe benzina macar 50 de km de drum intins pe luna...asta inseamna 15 RON...
cosminphotog
Ok, iată și codurile înscrise pe pompa de benzină:

05
MSS 071
WALBRO 289 98 2M1
Pat. No. 4500270



Inițial, mie încercau să-mi caute piesa după codul de pe corpul mare de plastic care e complet și cu plutitorul, codul ăla cu 7700 etc, și-mi găseau doar chestii scumpe. După codul descris mai sus, au găsit imediat doar pompa la prețul de 165 ron, nu 500-1300 ca înainte. Poate vă ajută și pe voi cândva.
Johnny78
e bine de stiut....Multumim
bundy220
Cosmine ma bucur ca te-am putut ajuta chiar si cu o vorba.Chestia ciudata e ca si eu nu am la renaul montat acest releu,doar la logan.Tot zic ca maine il montez si asa a ramas:MAINEDaca ai drum prin bacau ma ofer sa ti-l montez si tie,poate ma apuc si de al meu.
Despre consumul pe gaz f bun,doar ca as fi curios cam cu ce viteza ai mers?
Johnny78
vitezele sunt apropiate de benzina
timpul de atingere a vitezelor respective e mai lung...
cosminphotog
QUOTE(Johnny78 @ 14 Jul 2009, 07:08)
vitezele sunt apropiate de benzina
timpul de atingere a vitezelor respective e mai lung...
*


Te contrazic Johnny, CHIAR nu se simte diferența in performanțele mașinii, doar în consum. Ce-mi consumă sa zicem un 8 în benzină, il face cam cu 10 l de gaz. Atât. La diferența de preț care este. Probabil că pe benzina dă 110 cai, iar pe gaz îmi dă 105, insesizabil fizic. Ce fac pe benzina în 10 sec, fac pe gaz în 10,1 laugh.gif

Bundy, merci de ofertă. smile.gif Consumul l-am scos cu 100-110 max constant, la gol, doar eu în mașină. In localitati cam 70-80. Merg destul de constant la drum lung și scot medie bună, nu neapărat exagerat de tare sau sportiv.
cri8sti
Confirm la ce a spus Cosmin icon_mrgreen.gif Dc instalatia e reglata bine (sa mearga la fel ca pe benzina - aceeasi curba de putere) atunci va merge la fel, doar consumul de gaz va fi mai mare(undeva pe la 1,5-2l/100 mai mult pe gaz). Sunt unii care vor economie la sange si merg cu amestec sarac(implicit putere mai mica, diferente intre mersul pe gaz si pe benzina) si de aici incep problemele premature wink.gif pe la motor.
cosminphotog
Apropo, eu i-am facut un tratament cu Metabond Gold. Mi se pare că merge mai bine un pic, nu știu dacăp e placebo sau nu. Chestia e că nu cunosc motorul ăsta încă destul de bine.
În occident, au apărut anumite soluții pentru a proteja partea superioară a cilindrilor de probleme apărute de la gaz, există o instalație care îi picură nuș' ce în ulei care portejează împotriva uzurii de la gaz care atacă în special acea zonă a motorului. O picătură de fluid la nu știu cât timp, există un flacon cu instalația picurătoare instalat în compartimentul motor. Eu încerc cu Metabond să văd dacă-l protejează vreun pic, sper că da, am auzit/citit numai chestii bune despre produs.
Johnny78
deci din cauza amestecului sarac se intampla belele pe gaz?
scuze, dar mai am destule de studiat la capitolul asta
cri8sti
Oricum ar fi, pe gaz in timp iti papa supapele. In cat timp....depinde cati Km are motorul cand ii pui gaz, depinde de motor....dar dc mergi si cu amestec sarac...timpul asta devine foarte scurt
Prin afara sunt obligati montatorii de instalatii gpl sa puna FlashLube pt protectia supapelor, dar din cate am inteles e frectie la picior de lemn wink.gif
Johnny78
sa fim seriosi
inafara de MetaBond, pe care l-am vazut la lucru, cam toate sunt frectii
bundy220
Eu ma refeream la ce viteza a avut consumul asta,nu cat prinde.Mie imi ia cam 10,5% dar calcata pe la 130-140 afara, ca daca merg cu 100 parca stau pe loc,asa senzatie e in espace.Anul trecut un amic nu credea ca e viteza reala si m-a tot testat cu gps,cu zafira lui,dar testul suprem este sa te tii dupa tiruri,ca alea merg cam la 95 pe drum drept.
Despre probleme,vreau sa va zic ca la loganul unui amic,dupa 30 000km pe gaz nu mai avea joc la supape deloc.Se oprea motorul cand era "la rece".Dupa reglaj,a facut cam 100000km,si masina merge foarte bine.Trebuie sa-i schimb acusi uleiul si chiar am sa verific jocurile.
Si inca ceva,daca mergi cu amestec sarac,indiferent de combustibil,cosumul creste,din cauza scaderii randamentului. Cu alte cuvinte,nu mai ai putere in explozie,si apesi pedala mai tare,sau o turezi mai tare. Daca va aduceti aminte de dacie,indiferent de amestec sarac sau bogat,turatia tot scadea pana la oprirea motorului.Mergea rotund" doar la amestecul optim.Si sa nu uitam de sonda lambda,care corecteaza ce gresesc aia care regleaza instalatia(asta la instalatiile secventiale).Dar sa nu ne bazam pe asta.
Johnny78
mie mi se pare o dulce bataie de cap...
bundy220
tot e bine ca e dulce.Incet incet poate mai gusta cineva.
Johnny78
eu nu fiindca am grija la glicemie...
RaceFace
Intrebare, stiu ca a trecut mult timp de la ultima postare pe acest subiect, dar am aceeasi problema, tot pe Laguna 1.6 cu gpl...imi puteti da si mie exact tipul de releu bun care sa-mi opreasca alimentarea pompei din rezervor ca sa nu mai mearga in gol in timp ce motorul functioneaza pe benzina? Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.