Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pareri Renault Symbol 1.2 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2
cristyans26
doresc sa achizitionez un renault symbol 1,2 16v, si ma intereseaza pareri legate de consum si functionare pentru aceasta masina,nu ma intereseaza comparatii cu motoarele pe motorina, e clar ca acestea au alte performate , pe mine ma intereseaza eventuale probleme generale la acestasta motorizare, si consumul care din cate am inteles trebuie sa fie mult mai scazut decat varianta 1.4 16v.

va multumesc !!
Batrānul
Consumul la noul Renault Symbol cu motorizarea 1.2 l 16 V (cf. fisei tehnice):
Urban = 7.7 l/100 km
Extraurban = 5 l/100 km
Mixt = 5.9 l/100 km

Consumul la cel motorizarea 1.4 l 16 V:
Urban = 9.9 l/100 km
Extraurban = 5.4 l/100 km
Mixt = 7.0 l/100 km

Daca mergi mult prin oras, evident motorul de 1.2 l este mai economic. La drum intins nu sunt diferente mari la consum. Motorul de 1.4 l 16 V are in schimb performante superioare (acceleratia 0 - 100 km/h in 11.5 s, fata de 13 s si viteza maxima de 185 km/ora, fata de 167 km/ora).

Nu am intalnit insa "modelul 209" despre care zici in titlu wink.gif .
al3
eu zic sa mergi pana la capat sa-ti iei un 1.4 16v, o sa fie o diferenta de maxim 2 l de benzina la suta nu cred ca e o problema dar performantele sunt altele smile.gif 98 cp la 1000 de kg happy.gif
phistach
vezi aici jurnal de bord pentru 1.4 16V.

Consum urban 10.5-11.5 % in Bucuresti, 6-7% extraurban. Pentru alte impresii vezi link-ul de mai sus.
eduardsebe
1.2 16v sau 1.4 16v nu e tot aia....


eu unul te sfatuiesc sa iei 1.4 16v ca e un motor super...in depasiri nu te lasa si la accelerari se duce destul de bine

1.2 16v e si el bunicel...se apropie de performanetele unui 1.4 8v dar cu un cuplu Nm mai mic...asa ca nu te baza decat pe consumul redus al motorului si atat...


Sper sa iei o decizie cat mai corecta wink.gif
Solidu
In realitate diferenta de consum intre 1.2 16v si 1.4 16v nu e mai mare de 1.0 litru la suta. Subliniez ca nu am masina cu 1.2 dar stiu de la unu care se ocupa cu vanzari de masini, care a testat o gramada de masini. Diferenta e la pretul de achizitie si in oras intradevar, dar in rest parerea mea ca nu merita motorul ala de 1.2. Pe de alta parte 1.4 16v mi se pare un motor foarte foarte potrivit pentru symbol. Se potriveste ca o manusa. Alegerea e a cumparatorului.
Giafas
Eu detin un Renault Clio Hatchback 1.2 16v din 2001.Masina e ok.nu am ales eu sa o cumpar "m-a ales ea" pe mine( a fost o mostenire).In fine nu stiu de ce in fisa scrie consumul ala in oras pentru ca eu un consum mai mare de 6 nu am avut, media e undeva la 5.7(nu conduc sportiv) si extraurban 5-5.3. Probleme intalnite la fel ca la toate Renault-urile nu face exceptie cu nimic.Adica tot ce gasesti pe forum probleme poti sa ai si tu la ea.La mine asa fost.
Batrānul
Symbolul consuma mai mult dacat Hatchback-ul tau din doua motive:
- greutate mai mare;
- motor Euro 4.
vallixx
Imi dau si eu cu parerea.
Daca nu vorbim din carti si ne rezumam la situatii reale, atunci consumul motorului de 1.2 nu este deloc cu mult mai mic decat consumul celui de 1.4, asta pentru ca diferenta de cilindree , care ar trebui in teorie sa-ti dea un consum redus, este anulata in mare parte de lipsa de putere, care face ca atunci cand tragi de el sa nici nu " sa duca" cum trebuie si in plus mananca ca inecatu'. Exista o diferenta dar destul de mica.

Deasemenea eu zic sa nu te lasi pacalit de faza cu consumul, iti garantez eu ca nu vei obtine consum urban ( in special in Buc. ) de 6% never ever. Am vazut mai sus o asemenea afirmatie si o consider fabulatie grosolana ( tine cont ca cu un diesel ai consum mediu de 5 % sau un pic peste ) Daca prin absurd ai avea consum 6 in oras, pe autostrada cat ar trebui sa ai 3-4???????
Sau poate colegul care a afirmat asta nu circula prin Bucuresti, poate nu prinde un semafor de 2-3 ori, poate nu prinde o coloana de 5 km .....etc. caz in care ne mai apropiem un pic, dar oricum si asa, tot e scos "din pix" sau " din taste" consumul ala.

In rest, nu am auzit sa fie probleme speciale, e un motor in general fiabil, dar decent.
Trage bine atata timp cat nu ai pretentii mari de la el, dar vara, cand poate vei avea un AC pornit, daca mai ai si 3-4 persoane mai bine facute in masina.....o sa-i cam simti limitele.
Eu nu o sa te sfauiesc sa-ti iei 1.4 16V, desi e un motor excelent, pentru ca ai cerut informatii despre cel de 1.2, iar comparatiile de mai sus unde se aduce in discutie Symbolul sunt facute de amorul artei intrucat se compara mere cu pere, Symbolul nu are motor de 1.2 si nu poti compara 1.2-ul de pe bicorp cu 14 ( 8V sau 16V ) de pe Symbol
cus
eu am bicorp cu 1,2 /16v si consuma 7.8 in bucuresti si cam 5 in afara.
Batrānul
@ vallixx:
QUOTE
iar comparatiile de mai sus unde se aduce in discutie Symbolul sunt facute de amorul artei intrucat se compara mere cu pere, Symbolul nu are motor de 1.2

Nu fii atat de categoric:
Motorizarile noului Symbol sunt: 1.2 l 16 V, 1.4 l 16V, 1.6 l 16V, 1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP
http://www.renault.ro/vn/new_symbol_f2/p51.php
iar initiatorul topicului a precizat foarte clar ca: "doresc sa achizitionez un renault symbol 1,2 16v".
hellcat
@cristyans26: Achizitionarea motorizarii 1.2 16v (in conditiile existentei optiunii 1.4 16v) nu convinge in ciuda diferentei infime de 4-500 euro la cumparare...de ce?...consum foarte apropiat de 1.4 16v (cunosc posesori de 1.2 16v care obtin in oras consum egal sau chiar mai mare in comparatie cu consumul meu la 1.4 16v), putere mica 75 cp, cunosc cateva cazuri de probleme la pornire...senzatia la condus: mai zgomotos ca 1.4 16v, momente in plaja de turatii cu goluri de putere.
Concluzia mea, am 1.4 16v, am condus suficient si 1.2 16v, n-as achizitiona o astfel de motorizare.

In privinta unor consumuri transmise direct de proprietar sau alte informatii, ia legatura cu membrul -Rayden-, detine clio III cu 1.2 16v si noul symbol tot cu 1.2 16v...si e din Iasi, de unde cred ca esti si tu.
vallixx
QUOTE(Batrānul @ 27 May 2009, 07:21)
@ vallixx:

Nu fii atat de categoric:
Motorizarile noului Symbol sunt: 1.2 l 16 V, 1.4 l 16V, 1.6 l 16V,  1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP
http://www.renault.ro/vn/new_symbol_f2/p51.php
iar initiatorul topicului a precizat foarte clar ca: "doresc sa achizitionez un renault symbol 1,2 16v".
*


Ai dreptate, am uitat de Symbolul nou, imi displace atat de mult incat mintea mea il refuza din start, dar asta e o alta discutie si e chestie de gust. Mea culpa !
Noroc ca m-a "ajutat" hellcat sa mai eliminam un pic din mitul asta cu consumul.
Giafas
QUOTE(vallixx @ 26 May 2009, 22:54)

Am vazut mai sus o asemenea afirmatie si o consider fabulatie grosolana ( tine cont ca cu un diesel ai consum mediu de 5 % sau un pic peste ) Daca prin absurd ai avea consum 6 in oras, pe autostrada cat ar trebui sa ai 3-4???????
Sau poate colegul care a afirmat asta nu circula prin Bucuresti, poate nu prinde un semafor de 2-3 ori, poate nu prinde o coloana de 5 km .....etc. caz in care ne mai apropiem un pic, dar oricum si asa, tot e scos "din pix" sau " din taste" consumul ala.

*



Te invit intr-o zi cu mine sa mergem prin oras.alimentam la un rompetrol sau omv unde alimentez deobicei si mergem o suta de km in Bucuresti la orice ora vrei tu.Si daca dupa o suta de km nu e consumul de care am zis mai sus poti sa-mi spui cum vrei.Nu cred ca e cazul sa faci afirmatii de care nu stii..daca nu era asa nu mai ziceam.Oi fi eu incepator pe acest forum.dar un consum pot sa calculez wink.gif.
vallixx
ORICAND!
Motorul de 1.2 16V, in Bucuresti, nu poate sa manace 6% in ruptul capului.
N-are cum, poate calculezi ceva gresit, nu stiu. Nu zis ca ai afirmat cu intentie de lauda sau ceva de genul asta, dar eu zic ca este imposibil, cred ca gresesti undeva...nu stiu.
Si daca ai avea modificari la masina....tot nu vad cum ar putea sa pape 6.
Daca ne intalnim vreodata si facem testul asta pe bune si daca masina mananca 6% in 100 de km de Bucuresti, eu platesc benzina + un bonus pentru deranj. Fara misto.
Dar mergem urban, adica trecem si prin centru si pe la ora 16 si pe la ora 18, nu mergem la 1 noaptea cu 40 km/h pe bulevard, ca ala nu-i consum urban icon_mrgreen.gif

Cum iti explici ca Renault Romania da in fisa oficiala de consum urban, cifra de 7.6 pt. Clio si 7.7 pt. Symbol ? Unde ai vazut tu constructor care sa dea in fisa consum mai mare decat in realitate ?tongue.gif
Giafas
Nu stiu ce sa zic despre Renault Romania.poate conteaza ca masina a fost cumparata din Franta. ideea e ca la stilul meu de condus fara nici un fel de modificare masina atat consuma.Plus ca e hatchback si automat kilograme in minus.nu-mi explic nici eu .dar asta e realitatea.consumul l-am calculat pe 100 km cu computerul de bord si cu vechea metoda alimentezi mergi 100km si alimentezi iar si vezi cat intra. blink.gif
hellcat
Ok giafas, sa revenim la discutia din titlul topicului.
Relu11
Giafas e cam basm ce spui tu, atat imi consuma mie in Bucuresti cu mentiunea ca e diesel.
vlad.supuran
buna,
sunt si eu mandru posesor de bicorp 1.2 16v icon_mrgreen.gif eu sincer il recomand doar daca nu aveti drumuri lungi in afara orasului!e un motoras bun putin cam gurmand dupa mine(am o autonomie cam de 500-550 km) si mai ales mi se pare brutal in primele 2 trepte!dar pe total e o alegere bunicica

30 May 2009, 00:15:
off topic. n-am AC pot sa ii montez?nu ii stirbesc prea mult din putere daca ii pun?
bardu
@cristyans26 te sfatuiesc sa urmezi sfatul lui Hellcat --> 1.4 16v, atat pentru caluti cat si pentru consum !
Bafta multa!
mircea_aq
@cristyans26 daca ai un banutz in plus poate ai vrea sa te uiti la un Clio III 1.4 16v , la oferta e sub 11 000 Eur DDP in echipare Dynamique

In momentul de fata nu as lua Symbol din mai multe motive

1) e un downgrade jalnic al Clio II, ceea ce pornise initial ca o idee buna - Clio tricorps s-a indepartat de la phase 2 incolo de micul hatch, au ramas repere vechi, nu au mai fost adaugate alte motorizari sau dotari optionale (in afara climei automate la ph4 atunci cand a primit si "noul bord"), calitatea materialelor folosite lasa de dorit si diferenta fata de clio 2 hb se vede cu ochiul liber. (Megane sedan is next tongue.gif )

2) e mai low cost decat vechiul symbol (daca credeai ca e imposibil), din dorinta de a oferi mai mult (cei 10 cm in plus ca ampatament si spatiu interior) au construit o masina mai aproape de sandero decat de clio (vezi farurile mono-optice, grila ieftina, manerele alea absolut oribile - de ce nu le-au pastrat pe cele vechi ?)

3)arata execrabil, nu ca reno-ul cocosat era vreun estet al categoriei dar totusi cu exceptia partii din spate, arata rezonabil, vezi cate clio symbol s-au vandut in comparatie cu vanzarile "noului" symbol

4)nu au rezolvat "bug-urile" vechiului symbol (ar fi costat extra, deci lasa ca merge si asa) - bate efectiv vantul prin geamuri la viteze > 120 kmh !! si amaratul de indicator de benzina e la jumate dupa ce ai consumat 15-16 l, scaunul dreapta nu e reglabil pe inaltime, pozitia standard e imposibila pentru o persoana normala.

5)iti poti lua 1.6 doar cu BVA (si model vechi in 4 trepte)

si lista poate continua....

Umila mea parere e ca pentru 2000 de Euro in plus poti cumpara o masina la standardele din 2009 (siguranta, calitate, dotari - tocmai a primit face-lift-ul, vezi ca au 2 nuante noi - rosu si verde, dau extrem de bine) si nu vad niciun motiv pentru care ai lua un clio cocosat si chinuit model 2000 stripped to the bone pe deasupra.
bardu
Subscriu si eu la aspectul mai putin placut al symbolului, la bug-ul indicatorului de combustibil, toate se vad cu ochiul liber, la fel cum se vede si in bugetul fiecaruia un 2000 de euro, care la unii este iar la altii este nevoie.
P.S. Eu ma bucur ca symbolul are garda marita sa sol, e mai sanatos la drumurile cu gropi, la urcatul bordurilor samd.
hellcat
Mircea_aq analizeaza foarte corect cumpararea unei astfel de masini, sa fim realisti Clio III e best-buy la renault, cel putin si eu asa consider.

@cristyans26: Deci, ceva idei noi? Daca ne vei mai citi cam asa stau lucrurile. smile.gif
cristyans26
va multumesc pentru pareri, oricum sunt total confuz, eu mai mult de 7500 euro+ programul rabla , nu prea detin, si mai mult de asta doream o motorizare 1.2, in banii astia la varianta cheala ii mai adaug o servodirectie, culoare si sonorizare.
In rest mai astept pareri de la cei care au acesta varianta de symbol 1.2.

balanel
De ce nu folosesti ofertele de finantare cu avans 50%, 36 rate si dobanda 0%?

http://www.renault.ro/finance/finance_5.php

bivi
Salut!

Eu am masina de serviciu Symbol nou cu motor de 1.2 (Expression). Am deja 4500 Km si mi se pare un motor foarte ok pentru aceasta masina (si in categoria ei de pret).

Consum urban (Bucuresti): 8.3 (fara AC) si cam 9 cu AC.

Masina se misca destul de bine cand nu e pornit AC-ul, desi trebuie turata un pic mai mult (spre 3000 rpm) si e chiar fun de condus. Cu AC pornit la maxim, nu prea mai poti sa ii ceri prea multe, fiind destul de lenta.

In rest, masina este foarte confortabila din punctul de vedere al suspensiilor, foarte ok insonorizata (atat la zgomot de motor cat si la zgomotul trenului de rulare), fara greierasi sau zgomote ciudate. Interiorul e foarte ok finisat (pentru categoria ei de pret).

E o alegere foarte buna la bugetul respectiv 7500 + rabla. Iti poti lua tot Expression care e dotat foarte in regula (dar are in standard doar 1 airbag la sofer, pasagerul e optional smile.gif ).

Comparand cu masina personala, Fidji 2006, care are motor 1.4 16v, Symbolul nou este mai confortabil (suspensii un pic mai moi, si izolare fonica mai buna) insa motorul de 1.4 16v are resurse mult mai mari de putere, in special cu AC-ul pornit, cu un consum urban de 10-11.

Bafta!
vallixx
Exclusiv din pc. de vedere al consumului cred ca este eronat sa propui 1.4 16V contra lui 1.2 16V pentru ca cel de 1.2 16V mananca mult doar cand tragi de el, pe cand cel de 1.4 16V mananca mai mult oricum. Evident ca ofera si alte resurse de putere, dar exclusiv din pc. de vedere al consumului....e clar ca e destul de insetat.

Comparatia care ar avea sens ar fi 1.2 16V versus 1.4 8V.
Desi 1.4 8V e un motor destul de vechi pe piata, puterea oferita vs. consum, mi se pare cel mai rezonabil compromis al motorizarilor actuale de pe Clio.

Nu te bucura ca la achizitie motorul de 1.2 16V e cel mai ieftin.
Diferentele ulterioare s-ar putea sa te faca sa regreti ca nu ai optat macar pentru 1.4 8V. Masina nu-ti iei zilnic si e bine sa o gandesti bine inainte.
Ma mir insa ca ne zici ca esti confuz, in conditiile in care 90% dintre parerile de pana acum au fost contra motorizarii de 1.2. Macar din acest punct de vedere ar fi trebui sa fii chiar foarte lamurit.
Sau esti confuz pentru ca nu stii care dintre variantele de 1.4 sa ti le iei? icon_mrgreen.gif biggrin.gif
Batrānul
Eu am inteles ca initiatorul topicului doreste sa-si ia noul Renault Symbol; pe acesta nu mai exista motorizarea de 1,4 l 8 V. Din acest motiv a ridicat problema consumului: 1,2 l 16 V vs. 1,4 l 16 V.
vallixx
Atunci....recomandare personala....nu merita 1.2 16V.

Diferenta de pret este de 1590 de euro, respectiv 8950 € pt. 1.2 16V si
10540 € pt 1.4 16V, preturi DDP
Sursa:renault.ro

Poate mai scazi un 800 de euroi daca dai rabla......dar oricum , restul de bani depasesc cei 7500 pe care-i ai disponibili.....deci tot va trebui sa faci un efort in plus.
Daca tot faci........eu as face pentru cel de 1.4, decizia e a ta in final.
Daca efortul pentru 1.4 e prea mult pt. tine.....atunci ia 1.2-ul si gata.
E un motor ok dar decent, daca nu o sa ai pretentii mari de la el...te vei intelege bine si cu 1.2-ul.

Te-ai gandit si la varianta SH? Buyback? etc.....? Sau esti hotarat 100% pe ceva nou?
bivi
Salut din nou!

Cu ce promotii sunt acum la Reno (vreo 1500 si ceva reducere) un Symbol Expression 1.2 costa cam 8500 Euro iar daca mai scazi si rabla, cum inteleg ca si vrei sa faci, rezulta aproximativ 7600 Euro.

Un Expression 1.4 16v este cu 550 Euro mai scump.
vallixx
I-auzi....lux.
Cu atat mai mult, doar pentru 550 de euro diferenta.....ai trebui sa mergipe cel de 1.4.
Laurentiu_
Este foarte adevarat ca motorul de 1,4 este de preferat, eu am 1,2 16v si ma rog de ea sa depaseasca (asta in cazul in care o scot din oras - n-am mai scos-o de mai bine de 1 an), in rest, sunt foarte multumit de masina. Problema se pune insa la cheltuielile ulterioare, spre exemplu masina mea consuma intre 7,8 si 8,5 in oras, cu aerul conditionat inchis (sau folosit foarte putin), cheltuielile cu reviziile sunt mici, iar ce ma bucura cel mai mult - ma incadrez in prima categorie de pret atunci cand fac asigurarea de raspundere civila. Ca sfat, ia-ti ce-ti permiti fara sa faci mari eforturi intrucat cheltuielile cu combustibilul si reviziile nu sunt mici.
hellcat
Mie imi plac ambele motoare, pana la urma trebuie sa alegi unul dintre ele, insa daca tot ne-am intins la discutii...
Din pacate, referitor la ce spune Laurentiu mai sus, reviziile la 1.2 sunt la fel de "costisitoare" ca si la 1.4. Eu asa zic...acelasi ulei, filtru de ulei, polen, bennzina, aer, aceleasi placute, saboti, rev. generala se face la aceiasi perioada.
La 1.4 intervin bobinele de inductie care dupa garantie daca se ard iti scot ceva banuti din buzunar, insa rata acestui incident este mica.
Deci, nici programul de intretinere nu prea e in favoarea motorului de 1.2...dar repet, doar in comparatie cu 1.4.
jri22
confirm consumul de 9-10% in oras ptr cliotele de 1,2 16v si peste 6% in afara(fct de viteza/turatie,etc)....e gurmand mititelul
orbitor2004
Salut,
Eu am un Symbol nou cu 1.2 16V. La permformante ai zice ca lasa de dorit dar daca bagi un pic mai tare piciorul in pedala nu o sa ai probleme. Pana acum nu am decat 5000km pe el dar nu am avut deloc probleme decat la turatii mici, gen parcari laterale pe borduri inalte samd. La drum de 300km, mers la peste 4000rpm si cu clima am scos consum de 5.4 pe calculator, 5 de la plin la plin. In Cluj, prin centru zilnic, e pe undeva pe la 9, poate si pt ca il turez eu mai tare de ciuda ca nu se duce el mai bine smile.gif (nu mi-am permis motor mai mare). Oricum surpriza a fost placuta. Nu ma asteptam sa fiu multumit de el, dar sunt. Asa ca daca numai atati bani ai, iti recomand cu caldura.
AndreY26
Salut Orbitor!
..si pe mine m-ar interesa aceasta motorizare 1.2 16v. In ceea ce priveste consumul nu imi fac probleme. Ceea ce ma intereseaza sunt "performantele" acestei motorizari. Ai spus ca ai mers la drum 300 km, peste 4000 rpm, cu clima. As vrea sa te intreb: nu este zgomotos la aceasta turatie..mers pe distante mai lungi? (ma refer la cum se percepe in interior). Ai mers si cu mai multi pasageri inafara? Cum se simte? Motorul, in general, este zgomotos? ca am vazut ca se mai plang unii de pe Clio 3.
mersi


Eu stau putin in dubiu, pt ca ma uit la greutatea masinii (fara sofer), si imi scrie ca este 904 KG, iar daca raportez la CP imi iese un raport de 12,05. Ei, acest raport mi se pare (cel putin pe hartie) MULT mai bun comparativ cu alte masini (de ex: a se vedea diverse modele VAG - motorizarile 1.2 HTP 70 CP sau Octavia/ Golf cu 1.4 80 CP, si chiar 1.6 102CP etc.....sunt muuulte) unde raportul este mult mai slab.

IcsPe0001
nu mai raspunde nimeni??? si eu vreau sa-mi cumpar symbol best cu motor de 1.2.
diferenta este intradevar de 500 de euro. dezvoltatzi umpic subictul va rog cei care avetzi asha ceva... ca sa pot si eu sa fac o alegere buna... ca daca consumul e acelasi dupa cum zicetzi voi merita sa iau 1.4, daca e mai mic.... nu se mai merita sa iau 1.4

am inteles ca motorul 1.2 e zgomotos la turatii mari??? cat de zgomotos poate el fi???
ms

revizia la catzi km se face??

ATENTIE: limbajul de tip irc este interzis prin REGULAMENT

nu mi se pare a fi limbaj "IRC" doar pentru ca folosesc un "Z" la sfarsitul cuvintelor hai sa nu exageram. ma feresc sa fac prescurtari, dar "z"-ul nu incomodeaza cu nimic, ba chiar ajuta... dry.gif
orbitor2004
Salut,

E foarte bine antifonat fata de alte masini cu motoare mici cu care am fost, pot sa zic ca e cel mai silentios dintre ele. Am fost si cu 4 oameni si portbagajul plin si tot am prins 150kmh fara prea mult stres. fata fata bine.
tatimeu
masina e facuta sa te duca din punctul Ain punctul B, in mod lin, placut si in limitele rezonabile de viteza.
din acest punct de vedere si motorul de 1,2 se incadreaza.
am vazut aici ca s-a spus ceva si de greutate. pai al meu Clio III are cu 200 de kg mai mult, dar nu am simtit asa stingent lipsa de putere, si in 90% din km ii fac cu AC pe automat.
daca tot vreti 1,2 renault mai bine decat symbol il luati pe al meu Clio III, caci eu astept meganul III sa soseasca in curtea mea. pe bune e de vanzare.
sa nu se supere sefi uitati-va la sectiunea Bursa
Smoke87
Eu am un clio 1.2 16V, dar am versiunea HB din 2003. Tinand cont ca masina nu are nici o tona, la cei 75 de caluti nu prea ma face nimeni la semafor tongue.gif . Ce sa spun, sunt foarte multumit, mai ales ca, facand naveta in bucuresti la ora 14 intre Dr. Taberei si Basarab, consumul e undeva la 6.3 acum. E adevarat, o mai scot o data la 2 saptamani la un drum mai intins de vreo 300km. La drum lung e o placere, nu e zgomotos (mai sus de 130km/h n-am incercat-o), se comporta frumos, te ajuta in depasiri. Acum despre 1.4 16V nu stiu ce sa zic, n-am apucat sa conduc...
Un singur lucru ma deranjeaza putin: cand merg ziua la cele 30-35 de grade d-afara cu aerul in blana, parca nu mai zvacneste cum face de obicei cand apas pedala un pic mai tare.
Daca toate astea se aplica si pentru symbol, atunci il recomand cu mare caldura.


P.S. Acelasi motor 1.2 16V l-au pus mai nou si pe Sandero wink.gif
IcsPe0001
pai cate kg are mai exact??? symbolul are 904kg. banuiesc ca va fi destul de fashnet;)) din cate zici tu...
Smoke87
in cartea tehnica de la masina mea scrie ca are 915 kg... si cu tot ce mai tin eu prin ea in portbagaj, plus soferul (adik eu biggrin.gif) sa zicem ca ajunge la 1000kg.
IcsPe0001
perfect.. mersi pentru informatie;)
jri22
info suplimentare ptr curiosi:am facut(de mai multe ori) toata autostrada (160km) soarelui la vit maxima ptr 1.2 16v HB:170km/h si este absolut ok:fara zgomot deranjant(depinde de gume:eu am debica furio), stabilitate ok(valabil doar ptr hatchback, diferit la symbol).e adevarat ca nu a fost nevoie de AC in timpul rularii. cu AC mai scadem vreo 10 km din viteza maxima...si inca ceva:masina are peste 100.000 km
ReiMNs
parare: ar trebuii sa iti iei altceva smile.gif
nu symbol cu motor de 1.2 16V, eu am unul de 1.4 8V si daca as avea cum l-as vinde si maine sa imi iau alta cu mai multi hp. daca tot te-ai hotarat sa iti iei renault ( calitate low la un pret .. acceptail) i-ati macar 1.4 16 V sa fie.
BannedHost
Salutare ! Nu a mai pomenit nimeni nimic de motorul de 1.2 16v ... .. Azi am fost la reprezentanta sa ma interesez si cred ca il voi lua ... cu echiparea best + A/C automat

Umblu cam 90% in oras .. Si cand merg in afara merg un tronson de autostrada pe urma ajung la destinatie.. Eu presupun ca acel motor va face fata ...
D-Ice
Daca vrei consum mic in oras si nu ai pretentii la condus sportiv e masinuta perfecta. Daca vrei sa fugi pe sosele, 1.4 16V e taticul symbolului. Al meu 1.4 8V 75hp e destul de incetinel sub 2500rpm dar se trezeste la viata peste 4000rpm. Tu stii ce ti se potriveste mai bine.

PS. Si un Tico cu 41 de caluti face fata pe autostrada, depinde ce pretentii ai de la masinuta.
BannedHost
Pai momentan am un pejo 405 care cu chiu cu vai prind 130 in linie dreapta .. pe autostrada .. Motor de 1.6 94 cp.. Deja e vechi .. Sper ca motorul de 1.2 16v sa duca un maxim de 150 km/h fara prea mare zgomot. Acum eu zic ca motorul e decent ai consum mic cat timp stapanesti pedala .. Daca ai calcat-o prea tare creste consumul si te multumeste cat de cat.
Shapera
Ma scuzati ca postez intr-un topic care nu mai e activ de ceva timp.. Am o intrebare.. Pe majoritatea site-urilor scrie ca viteza maxima la motorul de 1.2 este de 167 km/h.. A incercat cineva sa vada cat duce? biggrin.gif
BannedHost
La drum drept duce cat scrie.. La putina vale creste si viteza dar si consumul care sare peste 11 % (inca nu am masina, am vorbit dupa ce am citit forumuri in lung si lat si am vizionat filmulete cu motorasul de 1.2 16v)


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.