Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Distributie Laguna III 1.5 dCi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3
b77csd
Daca cineva are bunatatea sa se uite in manualul de intretinere, il rog sa imi zica si mie asta.
Banuiesc ca e distributie pe curea. Asa e?
daniel_vld
E distributie pe curea si cica in ro se schimba la 60k dar a mea are 116k si n-am schimbat-o .o schimb la 120 ca asa se schimba afara.porcii de noi vor sa te jupoaie...
R19/16v
Te asteptam cu interes cu poze cu supape de 1.5dci wink.gif
csorin66
Intra pe topicul asta "uleiul la motoarele pe benzina" si gasesti in postul nr.16 ce te intereseaza .Sunt atasate niste xerocopii din manualul de intretinere.
pitura catalin
din vreo 30 de renault-uri pe care le-am adus pana acum din franta toate aveau prima distributie la 120''.nu inteleg cum numai la noi se schimba la 60'' am multi prieteni la service renault si ei mi-au spus ca o schimba la 60'' poate noi suntem mai destepti decat altii.nu stiu la benzina cum e dar la diesel sigur e asa
b77csd
QUOTE(csorin66@yahoo.com @ 28 Apr 2009, 20:25)
Intra pe topicul asta "uleiul la motoarele pe benzina" si gasesti in postul nr.16 ce te intereseaza .Sunt atasate niste xerocopii din manualul de intretinere.
*


Mersi!
Am văzut acolo că se schimbă la 90 de mii. Vreo idee cât costă?
Nu neapărat in service Reno, fin'ca nu cred ca prind in garanție...
CristiA.
pt toti cei care vor sa afle...distributia pe L3 1.5dci este pe lant...deci este garantata pe viata,sau aproape.
R19/16v
Permite-mi sa te contrazic:
csorin66
Laguna3 are distributie pe lant la motoarele de 2l atat benzina cat si diesel,1,6l benzina si 1,5 dci au curea de distributie
Bula69
pai o schimba la 60 din cauza drumurilor proaste de la noi din tara si a climei. Scrie in cartea producatorului.
collinro2
Si ce treaba au drumurile proaste de la noi si clima?! Cumva cureaua de distribuitie e un soi de senila, ce ruleaza pe drumurile noastre si e batuta de grindina?! E o gaselnita a nesimtitilor de la renault romania.
catal1n2000
As vrea sa-i intreb pe cei care detin o Laguna 3 care ar fi pretul reviziilor. Ma intereseaza mai mult la motorul de 1,5 DCI.
Dupa parerea mea ar trebui sa fie cam ca la Megane, dar daca aveti informatii va rog sa mi le transmiteti.

csorin66
Si pe mine ma intereseaza pentru motorizarea pe benzina 2l/140cp care este pretul primei revizii, daca a facut cineva, mai am un pic si fac 20.000km
gorjeanul
A fost in jur de 300 RON + un voucher de la dealer pentru prima revizie gratuita (asta era acum 6 luni).

Revizia a fost standard + schimare placute frana.

Probabil ca ar fi facut vreo 6OO RON, daca nu aveam acel voucher.

PS - mai am putin (cca 2 saptamani) si merg la revizia de 40.000. Probabil ca voi schimba iar placutele (Bucurestiul le manaca rapid) si va trebui sa rezolv un troncanit ce apare la trecerea peste denivelari sau la frana (la viteze mici este sesizabil acest zgomot). Ca si curiozitate, becurile de faza scurta (H7/55 W) s-au ars ambele, de curand, la interval de 2 sapatamani unul de altul (Slava Domnului ca nu acelasi sistem de acces ca la Megane!)
catal1n2000
multumim de informatii, poate ne ajuta cineva si cu preturile pentru reviziile la motoarele diesel.

Deci sa inteleg ca au facut mai accesibil locul pe unde se schimba becurile decat la Megane?
Asta chiar ca este o veste buna.
CristiA.
prima revizie la L3 1.5 dci...adica schimb ulei(4.5 l),schimb filtre ulei,motorina,habitaclu plus manopera--700 ron...cel mai probabil preturile pt consumabile sunt in euro,deci in mare parte depinde si de cotatia valutara.
didiland11
700lei...acceptabil. ma asteptam sa sara de 10...
CristiA.
nu...deci eu am facut aceasta revizie,la 15000 km si m-a costat 704 ron...sincer si eu ma asteptam la mai mult,dar tinand cont ca nu fac nici ei prea multe...
catal1n2000
Deci pretul este ca si la Megane.
Ceea ce mi se pare destul de normal avand acelasi tip de motor.

csorin66
Mi-am facut programarea pentru prima revizie, la prima revizie or sa-mi schimbe uleiul motor,filtru motor, filtru aer,filtru habitaclu si filtru benzina, pret 670ron asa mi sa spus la telefon. A mai facut cineva revizia la motorizarea de 2l benzina? ce ma intereseaza este de ce trebuie sa schimbe filtru benzina la 20.000km? Au spus ca la ei in program asa apare, in cartea mea scrie ca la 120.000km,voua vi la schimbat? Un filtru de benzina este 45ron, nu este mult dar ma enerveaza cand apar surprize, sau vor ei sa-si faca vanzare?
div
Mi se pare foarte putin probabil sa se schimbe filtrul de benzina la 120.000 km si mult mai logic sa se schimbe la 20k.
csorin66
In carte asa scrie, filtru de benzina se schimba la 120.000km iar filtru intern de benzina nu are programata vreo inlocuire. Nu costa mult un filtru de benzina (45ron), si la benzina de la noi din romania......
Doar de curiozitate vroiam sa stiu daca a mai facut cineva revizia la un motor pe benzina si daca i sa schimbat filtru de benzina.
rtBK
parerea mea. Nu va jucati cu distributia... Eu am fost cu loganul sa schimb distributia ( revizie de 4 ani... nu a ajuns nici pe aproape de 60.000 km ) pentru ca aveam un pitic... sa fie totul ok. Cand au inceput baietii sa dea jos pe acolo au observat ca incepuse sa piarda ulei si ar fi urmat ori ruperea curelei ori sa se largeasca cat sa se buseasca motorul. Nu-i mare paguba sa schimbi distributia cand zic ei ... decat sa plangi dupa un motor intreg dupa aia.
csorin66
Si ti-au rezolvat cu pierderile de ulei? La logan multi sau plans de pierderi de ulei in zona distibutiei. Daca ti-au schimbat distibutia si nu ti-au rezolvat si pierderile nu ai facut nimic.
ciobanucos
eu am facut revizia de 30k la 1.5dci L3. A costat cam 700 RON la SERUS. Nu inteleg cum trebuie schimbate placutele de frana asa repede, mie mi-au zis ca in ritmul meu, le schimb la 60k.
div
Placutele de frana se uzeaza si in functie de stilul de mers al fiecaruia. Plus ca mai poate interveni dorinta service-ului de a vinde un set nou de placute smile.gif

@csorin66@yahoo.com: ca fapt divers, vazusem undeva o sectiune printr-un filtru de benzina uzat si un filtru de aer uzat, pentru o masina din Romania. Filtrul de benzina arata normal, nu avea depuneri excesive, pe cand cel de aer arata execrabil. Cred ca oricat am huli noi benzina si motorina din Romania, nu ele sunt cea mai mare problema, cel putin nu intr-un oras mare si prafuit cum e Bucuresti-ul.
csorin66
Ce oras din romania este curat? si legat de filtru de benzina tot nelamurit sunt, pe 4 iunie am programarea ptr. revizie, am sa-l rog pe cel de la receptie sa-mi arate si mie programul ala unde scrie ca la motorizarile pe benzina trebuie inlocuit filtru de benzina la fiecare revizie,daca era disel era alta treaba.(o fi vreo greseala in manualul de intretinere unde scrie ca se inlocuieste la 120k?)

gorjeanul,poate ma lamuresti tu, vad ca ai aceasi motorizare si ai facut prima revizie, ti-au inlocuit si filtru de benzina?
rtBK
QUOTE(csorin66@yahoo.com @ 28 May 2009, 08:59)
Si ti-au rezolvat cu pierderile de ulei? La logan multi sau plans de pierderi de ulei in zona distibutiei. Daca ti-au schimbat distibutia si nu ti-au rezolvat si pierderile nu ai facut nimic.
*




era de la un cauciuc maroniu pe care l-au schimbat ( nu stiu cum se cheama pentru ca nu am facturile langa mine )
rdcristi2
nu am gasit nimic despre
La modelele diesel se dreneza filtrul de combustibil
Aceasta se face doar la cerere expresa?
Credeam ca se face la fiecare revizie...

poate ma ajuta si mine careva cu documentatie pt.
motorul dci K9K de 1.5 105 CP si cutia cu 6 trepte aferenta
cu stima
digioptic
QUOTE(csorin66 @ 29 Apr 2009, 13:36)
Laguna3 are distributie pe lant la motoarele de 2l atat benzina cat si diesel,1,6l benzina si 1,5 dci au curea de distributie
*




Esti sigur, sigur ? Ar fi foarte interesant sa fie asa, dar cred ca sunt pe curea.

Am pus intrebarea unui domn specialist in vanzari de la Cobalcescu (sambata am facut si eu o vizionare la GT line-ul cu piele si navigatie, in Vitan... wub.gif ), raspunsul a fost cum stiam. La patru ani, sau 90K Km, schimbarea distributiei. Asta si la 2L benzina si la Dci-ul de 2L.

Asta e un element de marcheting, extrem de greu in decizia de a cumpara un automobil nou. Am amici si colegi, patiti ca si mine cu schimbari de distributie (cu bani muuuulti la service-le renault), la 4 ani si putini Km, ca de, asa scrie in carte. Unii din ei cocheteaza cu ideia unei Toyote, stiut fiind ca au distributiile pe lant. Si eu am salivat un timp dupa o avensis, dar pretul cerut e extrem de "agresiv", oricat te-ai gandii la fiabilitatea japoneza... Asa ca ma gandesc serios la o Laguna 3, aceiasi echipare, sau ma rog, cam aceleasi gageturi, la renault e 23K euro la Toyota e 32K euro...Cam mare diferenta, cat o fi ea de fiabila...

Scuze de offtopic , chiar nu stiu unde sa ma "lipesc" si eu cu niste intrebari despre Laguna 3, nu am vrut sa deschid un topic nou.
csorin66
Numai specialist nu este daca nu stie ce vinde, laguna3 motorizarea de 2l atat pe benzina cat si diesel are distributie pe lant, pe curea sunt motorizarile de 1,5 diesel si 1,6 benzina.
digioptic
Asta e o veste foarte buna pentru mine, deja o buna parte din incarcatura de "NU" catre cumparare, s-a dus. Sa vedem in timp si cum mai evolueza problemele,desi se arata un model fiabil, dar ca posesor de renault, am o strangere de inima. E totusi o masina de peste 20K euro, cu greu ii dai si te gandesti ca in 2 ani, cam 60% se duc... Eu cam in primavara m-am "programat" la o cumparare, pana atunci, poate defectele de produs vor fi eliminate sau macar limitate. De, masina perfecta nu exista.
serifu
Salut.

Eu am achizitionat de curand o laguna III GT Line 2.0 dCi si in caietul de intretinere este specificat ca ar trebui sa schimb distributia la 90K.

Acuma intrebarea ar fi cum pot afla daca totusi este distributia pe lant, iar in cazul in care este pe lant ar mai trebui schimbata la 90K ? Suna cam ciudat...

sserban22
La motoarele de 2 L, distributia este pe lant , iar acesta nu se schimba decit dupa vreo 500k, deci practic nu ai trb cu schimbatul distributiei.Cu cat ai cumparat masina?
serifu
Este o veste buna Serban smile.gif

Am cumparat masina cu 20.800 EUR din Timisoara, L3 GT Line bine dotata, cred ca doar GPS ul lipseste si full piele...

Momentan este o masina incantatoare, insa ma intereseaza fiabilitatea si asta o sa pot constata in urmatorii ani. Ma ingrijoreaza putin trapa care are o multime de elemente in miscare si ar putea sa genereze greierasi/probleme.

De asemenea detin un M2 break 1.5 dCi din 2006 - am avut ceva probleme cu clima la el si mai pacane geamurile din cand in cand, insa in rest merge foarte bine si am facut 150.000 Km. Nu e o masina rea pentru pretul platit.
didiland11
N-am vrut sa deschid un topic nou pt o simpla intrebare, asa ca ma lipesc aici: stiti cati km au garantie amortizoarele? sa la fac un test cu 1km inainte...
Adi-Paul
eu am schimbat rulmentii amortizoarelor la revizia de 60.000 km, pe garantie
am 75.000 si amortizoarele sunt in buna ordine....
JustInTime
Legat de amortizoare, in general de trenul de rulare:
Ce anume se poate inlocui pe garantie si cum se manifesta uzura pieselor? Mai concis: am impresia ca gropile mici/denivelarile se simt destul de dur. Ce ar putea fi de vina? Ce anume ar trebui sa urmaresc ca sa constat uzura trenului de rulare? Cei de la service au zis ca totul e ok dar masina e in garantie si au tot interesul sa ascunda daca ceva e in neregula. Varianta cea mai sigura ar fi sa merg la un alt service (concurenta) si sa ii rog sa verifice in amanunt acolo. Dar pentru cultura mea generala, care sunt simptomele cand ceva e in neregula la trenul de rulare?
sserban22
Pt amortizoare fa un test, dc e sub 50% trb schimbate, la bucsaraie, se poate verifica pe elevator, cu o surubelnita mare sau unn levier se verifica fiecare bucasa dc are joc. Eu mi-am verificat cu 1 leu la Renault toate bucsele amortizoarele. EVentual te poti la un alt service autorizat Ren. sa vezi dc se verifica ce au zis ceilalti.
JustInTime
discomfortul la drum denivelat este de la bucse sau de la amortizoare? bucsele se schimba pe garantie? Ce altceva mai este implicat in trenul de rulare in afara de amortizoare si bucse?
burky
FRATILOR EU AM UN MEGANE 1 , 1,9 DCI , 195.000KM SI NU AM SCHIMBAT NICI UN AMORTIZOR
didiland11
QUOTE(sserban22 @ 13 Apr 2010, 15:38)
Pt amortizoare fa un test, dc e sub 50% trb schimbate, la bucsaraie, se poate verifica pe elevator, cu  o surubelnita mare sau unn levier se verifica fiecare bucasa dc are joc. Eu mi-am verificat cu 1 leu la Renault toate bucsele amortizoarele. EVentual te poti la un alt service autorizat Ren. sa vezi dc se verifica ce au zis ceilalti.
*



Am facut test amortizoare la Renault. Cel care face propriu-zis testul mi-a zis ca trebuie schimbate, macar cele de pe fata. Cei de la front-office mi-au zis ca inca nu.
Rezultate atasate: eficacitate fata 40% bilateral, spate 42% cu 50%.
Ce-i de facut? astept sa ajunga la 0%? Are doar 25.000km.
Vocea clientului? sau nu-s indreptatit?

Garantia la amortizoare este de 50.000km, iar pt trenul de rulare 150.000km.
quasararoma
Garantia la amortizoare este de 50.000km, iar pt trenul de rulare 150.000km.
*

[/quote]

UNDE SCRIE?
ciobanucos
Eu zic ca tot disconfortul asta de care vorbiti este dat de faptul ca avem suspensiile prea tari pentru drumurile noastre. Daca insa ai asa mare pierdere(40%) inseamna ca ai mers cam repede pe drumuri nasoale. ALtfel nu imi explic de ce au scazut asa mult.
didiland11
[quote=quasararoma,27 May 2010, 20:33]
Garantia la amortizoare este de 50.000km, iar pt trenul de rulare 150.000km.
*

[/quote]

UNDE SCRIE?
*

[/quote]

nush unde scrie, asa mi-au zis 2 mecanici de la Renault.
Stiti care e pragul de uzura peste care un amortizor e schimbat pe garantie...?

Cat despre drumuri: traseul il aleg mereu in fct de calitatea drumului si nu de lungimea lui (cu unele limite, evident).
Din cei 25000km, 15000 sunt facuti pe iasi-buc, restul....ca noi toti. Si acolo unde a fost nevoie, am mers cu trepta 1 10km.
dantes
[quote=quasararoma,27 May 2010, 21:33]
Garantia la amortizoare este de 50.000km, iar pt trenul de rulare 150.000km.
*

[/quote]

UNDE SCRIE?
*

[/quote]

In sistemele lor si pot confirma si eu acelasi lucru...Oricum cu vreo 700 lei ambele amortizoare se scapa.
lagunez
salve sa inteleg ca eu cu primul schimb la nici 18.000 (sub 40% eficienta iar pe spate ma apropii de 50% ) ma pot astepta la vreo 3 schimburi ? unde e mult cantata fiabilitate a noii legume ??

28 May 2010, 14:46:
for didiland...exista norme legale legate de eficienta sistem farnare,suspensie...la valorile pe care le vad eu acolo trebuie schimbate imediat cele de pe fata !! iar pe spate nu mai ai mult..credeam ca sunt eu oia neagra...la nici 18 k km ..dar vad case intampla..eu stiu ca mai am o problema uzura neregulata a discurilor ...explicatii stiitifice de genul asa e toate nu prea inghit...oricum la ce preturi are ret service reno nu cred ca voi fi client fidel in afar de rev obligatorii...ma repet insista sa ti le schimbe vad ca oricum ai un buletin emeis de cineva acreditat RAR..

28 May 2010, 14:48:
for ciobanacos: nu mi se par tari suspensiile ..din contra..daca nu au calculat corect PDG nu e vina noastra !! la ce talon ne incalta din start icon_mrgreen.gif
poolshark
Sunt nou posesor de Laguna 3 1.5.dci si ma intereseaza daca a schimbat cineva distributia pana acum si cam care a fost costul aproximativ. Daca are cineva informatii despre unde e cel mai bine sa fac lucrul asta in zona Brasov ar fi si mai bine. Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.
itadrian
Nu am schimbat-o inca, dar m-am interesat la reprezentanta. Kitul de distributie costa 430 lei si manopera 170 lei.
c0xty
60k km sau 4 ani!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.