Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: fierbe apa fara motiv
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
valy_boy
intampin urmatoarea problema si nici un mecanic nu-i da de cap!!! este vorba de o laguna 2,2 d an 95
acum o saptamana mi sa dus pompa de apa care din pacate nu avea mai mult de 30000 de km,pompa de apa care vine pe cureaua de accesorii ca modelu asta de laguna are 2 pompe de apa.am schimbat pompa de apa dar apa imi fierbe in continuare,am crezut ca poate s-a ars garnitura de chiulasa dar cand am fost la servisuri sa o schimb mi-au zis ca o schimb degeaba pt ca nu este garnitura arsa pt ca nu bolboroseste apa in vasul de expansiune...i-am dat jos termostatu,am schimbat furtunele,am vrut sa schimb iar pompa de apa dar nu am mai schimbat-o pt ca pompa baga presiune,am aerisito,i-am facut toti dracii dar degeaba,o pornesc dimineata merg 30 min si incepe apa sa fiarba ,culmea este ca apa nu trece de 70-80 de grade pe bord dar iese abur gramada din vasul de expansiune si cand deschid capacul sare apa in sus,radiatorul nu cred ca este infundat pt ca arde cand pun mana pe el.aceea problema a mai avuto si un prieten si a zis ca nu avut ce sa-i faca ,i-a schimbat chilasa degeaba pana la urma a pus termocuplele pe direct si a mai mers vreun an cu ea asa pana a casat-o
daca a-ti mai intalnit asemenea problema va rog ajutati-ma ca sunt disperat
ricochet2
"A-m" mai intalnit eu, la fosta mea Alfa. Avea radiatorul lovit si circula apa doar pana la jumatate. Din cauza asta nici nu pornea ventilatorul. Il inchideam si deschideam eu manual. Dar de unde stii pe bord cand sint 70-80 grade ?
daniellu
Cu tot respectul dar tot ce ne spui este ambiguu.
Atat timp cat indicatoarele de bord nu indica mai mult de 80 grade,nu se aprinde nici un bec inseamna ca motorul nu fierbe.Motoarele astea lucreaza la 80-90 grade.
Busonul la vasul de expansiune nu se scoate decat cu motorul mergand si niciodata imediat dupa oprirea lui.Si aerisirea se face cu busonul de la vas expansiune desfacut(tot cand merge motorul).
Daca ai antigel in motor temp. de fierbere e 120 grade. Eu zic ca nu fierbe,ti-a zis tie un dizelist vechi de Sawiem ca nu-i bine cu aburul si acum ti-ai creat o gramada de probleme in minte.
ricochet2
Dar nu-i periculos Daniel sa desfaci capacul cand e asa fierbinte motorul ? Te poti arde rau.
fabyan
Salut. De laguna 2,2 disesel nu am auzit sa aibe 2 pompe de apa blink.gif . Dieselul lucreaza la 90 de grade nu la 70-80 nu are cum sa fiarba, de unde sti ca sta la 70-80 grade? la ce liniuta din bord iti sta apa? termocuplele pornesc?Eu m-as gandi mai degraba la un radiator.

Apropo daca esti din Turnu Severin trimit un prieten sa se uite la ea, nu te costa nimic. Nr. meu:0742570267
ricochet2
Nu fierbe ea nici la 100, daca are antigel.
Johnny78
termostat care deschide prea repede
sau termocuple care indica eronat
nu are voie sa fiarba daca nu sare acul in sus
prezenta aburului e ceva normal. in cel mai rau caz, nu e aerisita corect.
bundy220
Treaba poate fi simpla! scoate de tot termostatul doar pentru un test.vezi ce se intampla.Apoi pune-l la loc sau inlocuieste-l in functie de ce ai constatat. mai masoara temperatura din borcan cu un termometru(de pe un aparat de masura digital) in momentul in care te necajeste,si vezi astfel valoarea reala.Si nu in ultimul rand masoara concentratia antigelului.(dinamica fluidelor e grea )

5 May 2009, 21:34:
PS. cred ca johnny a vrut sa zica "prea tarziu"sau "inchide"prea repede!?!
ricochet2
Trebuie aerisita ? De asta se aude la mine un clipocit in zona bordului cand merge motorul, pana se incalzeste ? Am mai pus problema, dar mi-ati spus sa nu ma ingrijorez.
Johnny78
pai daca nu pleaca acul la catarat pe cadran, nu ai de ce sa te ingrijorezi
intr-o anumita masura, aerisirea se face si pe la borcanul de expansiune.
ricochet2
Nu, acul indica bine. Dar cum spuneam, aud un susurat (ca de izvor) cand motorul e rece si cand accelerez indeosebi. Dar numai pana se incalzeste.
valy_boy
am aflat care este problema!!!!!
dupa ce am desfacut chiuloasa am observat ca este fisurata intre supape la 2 cilindri!!!de aceea fierbea apa...baiatul de la severin daca poate sa ma ajute sa cumpar o chiuloasa second mai ieftina...
sau daca stie vreunu dintre voi daca se potriveste chiulasa de pe laguna 2,2 turbo diesel din 97 pe laguna mea 2,2 disel simplu(fara turbo) ca are un priten motoru complet dar n-as vrea sa il desfac aiurea
Shaggy_yo
valy am avut aceashi problema numai ca mie imi baga ulei in apa
am acelas motor si am cumparat motor complet ca era mai convenabil decat chiuloasa singura....chiuloasa era 300 e si tot motorul 500
nu se potriveste de la nici o masina...deci...scarpina-te....daca vrei iti dau eu niste numere de pe unde am mai suant eu...(daca le mai am)
vezi ca facusem eu un thread cu numele ala
Johnny78
e nasol daca e fisurat chiuloasa.
www.dez.ro
fabyan
Baiatul e plecat acum de la Severin dar l-am sunat si mi-a dat cateva numere de tel. Daca vrei suna-ma:0742570267
valy_boy
QUOTE(fabyan @ 8 May 2009, 14:04)
Baiatul e plecat acum de la Severin dar l-am sunat si mi-a dat cateva numere de tel. Daca vrei suna-ma:0742570267
*



fabyan o sa te sun maine...
e cel mai nasol cu chiuloasa,cred ca mi s-a fisurat cand s-a stricat pompa de apa ca pana sa ajung cu ea la severin (eram la tara) ma opream din 10 in 10 km si ii puneam apa rece in vasul de espansiune si motorul cald, chiuloasa rece!!!!!si totusi chiuloasa este din aluminiu si ar fi trebuit sa reziste,poate este oboseala metalului si faptul ca asta vara mi s-a mai dus odata pompa de apa si am mers vreo 200 km tot punandu-i apa..deocamdata am montat motorul la loc si merg cu ea asa pana gasesc o chiuloasa la un pret rezonabil sau mai strang bani pt motor ( nu cred ca mai rau de atat are ce sa fie) dupa cum v-am spus apa nu trece de jumatate doar ca iese abur din vas i-ar daca strang busonul la maxim se umfla furtunele pana rasufla prin supapa din buson
noroc ca la severin s-a spart conducta cu lagune...vb serios cred ca sunt cele mai multe lagune pe metru patrat laguna si pisicute
ricochet2
Si in Timisoara. Cred ca pe aici vin.
fabyan
QUOTE(valy_boy @ 9 May 2009, 19:25)


noroc ca la severin s-a spart conducta cu lagune...vb serios cred ca sunt cele mai multe lagune pe metru patrat laguna si pisicute
*



M-am uimit cate lagune am vazut in Severin laugh.gif

Ok ne auzim maine
Johnny78
ceva rezultate?
valy_boy
am gasit vreo 5 lagune la dezmembrat cu motor ca al meu in severin,dar doua au chiuloasa data si la doua nu se da decat motorul complet adica 400 euro,am mai gasit doar chiuloasa la 150 eur dar nu aratau prea bine..deocamdata merg asa cu masina,pe 15 cand i-au salariu cred ca o sa cumpar motorul,i-au chiloasa dupa el si o pun pe motorul meu pt ca motorul meu nu papa ulei si merge super bine
mi-a mai zis un mecanic ca as putea sa schimb la chiuloasa mea camerele alea de ardere sau cum le zice dar nu stiu unde le-as putea gasi pt ca la majoritatea lagunelor sunt fisurate(am desfacut 2 motoare) doar ca prea putin ca sa dea semne
as mai avea nevoie de 2 sfaturi:
-daca se pot schimba camerele alea de ardere sau cum le zice(vin in mijoc la fiecare piston)au un diametru mai mic decat pistonu(vreo 3 cm)
-cand cumpar o chiuloasa la ce trebuie sa ma mai uit inafara de camerele de ardere
Johnny78
chiuloasa se da spalata ca sa vezi eventualele fisuri incipiente
mai verifica scaunele supapelorsi in general partea superioara, cu locasurile axei cu came
ricochet2
Doamne, ce de chestii tehnice. Imi prind urechile. Pentru mine motorul e o chestie mare din fier si atat biggrin.gif
bundy220
Mai vezi si filetele sa nu fie smulse(conducte,bujii-la benzina- etc)
si inca ceva,chiar daca suna a treaba romaneasca ,poate merge cu putin noroc!Incearca sa adaugi in antigel un flacon cu solutie pt fisuri,cel de la 2+2 e bun.Oricum de ala care e lichid cu o culoare asemanatoare cuprului,poate face minuni in unele cazuri,depinde de fisura.
Bafta!
Johnny78
praf din ala nu as pune nici in motorul celui mai crunt dusman.
valy_boy
QUOTE(bundy220 @ 12 May 2009, 00:05)
Mai vezi si filetele sa nu fie smulse(conducte,bujii-la benzina- etc)
si inca ceva,chiar daca suna a treaba romaneasca ,poate merge cu putin noroc!Incearca sa adaugi in antigel un flacon cu solutie pt fisuri,cel de la 2+2 e bun.Oricum de ala care e lichid cu o culoare asemanatoare cuprului,poate face minuni in unele cazuri,depinde de fisura.     
                                                              Bafta!
*




pai ala este numai pt fisurile din radiator pt fisurile din chiuloasa nu cred ca s-a inventat pt ca e presiunea prea mare,nu tine ea sudata dapai infundata.oricum eu o sa incerc ca n-am nimic de pierdut dar caut altceva pt ca solutia aia 2+2 de care zici este praf din ala dizolvat in antigel,incerc sa gasesc ceva mai bun
merci pt sfaturi
cosminphotog
Eu am bagat praf dintr-ala acum doua ierni pentru ca aveam radiatorul de incalzire din habitaclu spart si-mi curgea antigelul pe picioare si a facut minuni, era prea complicat sa dau jos tot bordul (probabil ca tot acolo voi ajunge la un moment dat).... Nu am avut probleme pana acum.
Johnny78
si nici radiator cum trebuie
E 300 ron unul bun.
bundy220
Avand in vedere faptul ca motorul tau e diesel,si la acest motor compresia e baza aprinderii,faptul ca mai porneste ar putea insemna ca acea fisura nu e chiar asa mare.Sa speram ca ai noroc si mai distrugem un mit.
valy_boy
pana la urma am cumparat anticamerele de ardere ca asa se numeau alea de erau fisurate in chiuloasa(au venit pe comanda) 90 ron bucata,am tras chiuloasa la masa plana si le-am montat,cand am montat axu cu came m-i s-a rupt un tachete pe jumate,am mai dat si pe ala 100 lei,am dus si pompa de injectie la un pompagiu si mi-a schimbat garniturile ca, curgea motorina pana se incalzea motoru,astazi ii montam galeriile si ii dam cheie,sper sa fie totul bine ca am bagat o gramada de bani in ea,cand iti merge rau incep sa cada toate,un an de zile nu am bagat decat motorina si ulei si acum intr-o luna au picat toate, am schimbat si rulmentu cu placa de presiune sapt trecuta

CA SA STIE SI ALTII CARE INTAMPINA ACEASTA PROBLEMA ( DACA FIERBE APA FARA SA BOLBOROSEASCA SAU SA BAGE ULEI IN EA) INSEAMNA CA SUNT FISURATE ANTICAMERELE DE ARDERE,SUNT NISTE CHESTII ROTUNDE CARE INTRA IN CHIULOASA,SE CUNOSC CA SUNT DIN ALT MATERIAL DECAT CHIULOASA SI SE POT SCOATE DEACOLO SI INLOCUII
Johnny78
Multumim de pont...
Zichi
salutare.vin cu o problema.am o laguna 3 1.5 din 2008.pe 15 iunie i-am schimbat distributia total:filtre,ulei,poma,curea tot tot.nu aveam urme de mizerie pe vasul de expansiune era curat.dupa un drum de mare (1800 km) aproximativ.intr-o dimineata cand am ajuns acasa am deschis capota si-am vazut co dat afara lichid din vas.(aveam antigel verde).am complectat cu apa distilata vreo jimate de litru.si dupasa am vrut sa fac un drum si surpriza a venit.fierbe apa si mi s-a aprins becul in bord.am schimbat termostatul si senzorul.daca urca acul aproape de maxim si opresc masina scade rapid acul si termocupla se opreste
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.