Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Koleos
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos > Renault Koleos
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
bebecool
Intrebare pentru posesorii de Koleos:
Cand dati drumul la clima
1.Creste turatia nu?(asta mi se pare normal-la fel e la toate masinile pe care le-am condus)
2. Daca iesiti afara din masina se aude cum porneste ventilatorul(de la compresorul de AC cred)?
3.Problema e urmatoarea: Ventilatorul porneste cateva secunde si se opreste(ceva de genu vuuuum-vjjj si gata). E normal? Caldura baga soba si frig deasemeni.
Si la voi se manifesta la fel?


Mentionez ca nu apare nici o eroare pe bord sau alte simptome. Decat ca porneste si se opreste ventilatorul(la megane de ex cand pornesc Ac-merge incontinuu ventilatorul).
aly_vo
Pai ventilatorul porneste cand freonul a atins o anumita temperatura si merge pana se raceste la temperatrura stabilita in ECU. Nu e nevoie sa mearga tot timpul cat e activat AC-ul. Merge cat trebuie !asa ca nu-ti fa griji....totul e ok!
bebecool
Am uitat se mentionez ca toata nebunia asta dureaza timp de cateva secunde. Nu e cam putin?
dj22sib
Toate masinile cu clima fac asa, asta din cate am condus. Daca e o problema, atunci am si eu la megane si la clio.
richie
Sigur e ventilatorul de la clima? Nu e ala de la racirea motorului? Ce motor e? Diesel sau benzinar?

Hyper
QUOTE(bebecool @ 9 Apr 2009, 22:13)
Intrebare pentru posesorii de Koleos:
Cand dati drumul la clima
1.Creste turatia nu?(asta mi se pare normal-la fel e la toate masinile pe care le-am condus)
2. Daca iesiti afara din masina se aude cum porneste ventilatorul(de la compresorul de AC cred)?
3.Problema e urmatoarea: Ventilatorul porneste cateva secunde si se opreste(ceva de genu vuuuum-vjjj si gata). E normal? Caldura baga soba si frig deasemeni.
Si la voi se manifesta la fel?
Mentionez ca nu apare nici o eroare pe bord sau alte simptome. Decat ca porneste si se opreste ventilatorul(la megane de ex cand pornesc Ac-merge incontinuu ventilatorul).
*


Vuuuuum-vaju-ul smile.gif este de la ventilatorul de racire al motorului. Am verificat ... la mine cand porneste ala se schimba turatia motorului, parca e alt motor... merge cateva secunde si se opreste. Apropos ... si la voi porneste doar unul din ele?
bebecool
Da,doar cand are el chef. Vummm vjjj. Creste-scade turatia motorului.
Hyper
voi ati mai verificat nivelul uleiului?
la mine este maxim (toata partea plasticata de pe joja) si foarte negru.
am 2700 km... imi aduc aminte ca atunci cand am cumparat-o nivelul era pe cca 7/10 din partea cu plastic.... blink.gif
bebecool
1.Ca sa verifici nivelul uleiului trebuie sa te afli intr-o suprafata plana si motorul trebuie sa fie rece(de preferabil a 2-a zi).
2. La circa 15 minute dupa ce ai schimbat uleiul la daca opresti motorul si te uiti pe joja vei observa ca uleiul este negru. Asa se comporta orice masina cu motor diesel. E normal.
eduardsebe
Prietenul meu CT-84-LEU posesor de Koleos are o problema...se aude ca si cum ar curge apa prin bord...stie cineva ce poate fi...el este acum pe drum si m-a rugat sa pun pe forum problema...astept raspunsuri
CT-84-LEU
Am rezolvat cu apa din bord. Se auzea cand dadeam drumul la clima si mai ales pe temperaturi joase. Sunetul era in zona ceasului/ display-ului central din bord si se asemana susurului unui izvor cu debit mic. In maxim 20 de minute mochetele din fata stanga si dreapta erau ude astfel incat iesea apa din ele la calcare si curgea apa din calul de pe centru si prin stanga si prin dreapta.

Problema este in felul urmator si mare atentie!!! s-ar putea sa o aveti cu totii....!

- sub masina, cam sub scaunul pasagerului din dreapta este scurgerea de la condensul de la clima. Arata ca un "Shtutz" micut. In interiorul acestui stut, este un dop din plastic cilindric, cam de 2 cm lungime cu o arhitectura in trepte. Picatura de la condens care cade din instalatie trece prin dopul acesta in trepte astfel incat orice reziduu din exterior sa nu poata trece in interiorul instalatiei. Am scos acest dop si era plin de noroi, pietris fin si frunze. Se obturase. Din instalatie am umplut cu apa care s-a scurs dupa ce am scos dopul un borcan de 500 ml!! Cel mai probabil am dat in aventurile off-road cu burta de pamant si am luat mizerie acolo. Va recomand sa-l verificati inainte sa vi se umple si voua masina de apa. Eu l-am scos de tot acel dop de plastic. Acum se scurge liber.

Cu stima!
samuelszabo
Sunt (încă, însă sper pentru nu prea mult timp) posesorul unui Renault Koleos, și doresc sa va comunic profunda dezamăgire față de mașină și față de „rețeaua service Renault”.
Am achiziționat mașina acum trei ani, și pornind de la specificul activității mele (inginer consultant pentru investiții în infrastructură) merg mult. Actualmente are 240.000 km la bord. Însă problemele au venit gârlă, și am avut perioade lungi - luni de zile – în care n-am putut folosi mașina. Menționez și faptul că întreținerea am efectuat-o întotdeauna la unități specializate Renault (Odorheiu Secuiesc și ocazional Brașov), astfel încât totul poate deveni trasabil. Și nu mă refer la componente care se uzează. Și nu este vorba de un Clio. Se pare ca nu e o mașină cu care să mergi mult.
Problemele au început cu filtrul de particule și martorul antipoluare. Schimbarea filtrului de particule încă în garanție a durat circa două luni. Și martorul antipoluare se aprinde regulat de atunci, și încă „specialiști Renault” n-au gasit o soluție. Nici după cca. 150.000 km parcurși, în care puterea motorului variază simțitor - este cea mai mare problemă deoarece în timpul condusului nu poti conta pe puterea motorului. Am mai schimbat furtune de legătură la intercooler, rulment dreapta față, tub metalic de recirculare a gazelor arse de la valva EGR, pinion vieza a treia cutia de viteze, și acum, bomboana de pe colivă, mașnia este iar in service cu cutia de viteze blocată. Pentru o perioadă neprecizată. Obiectiv, problemele sunt următoarele:
- mașina poate avea probleme din fabricație, este un exemplar sau model mai puțin reușit – vezi cazul cu martorul antipoluare, care practic de doi ani arde continuu cu mici perioade în care e stins, cu repercusiuni asupra puterii motorului, cutie de viteze distrusă la 240.000 km, atunci cînd în general, acestea sunt ultimele care se defectează la o mașină);
- faptul că a fost întreținută exclusiv în rețeaua Renault nu numai că nu garantează dar am impresia că în unele cazuri chiar dăunează fiabilității mașinii (chiar dacă piesele de origine sunt mai scumpe);
- piesele vin greu, uneori și celel uzuale (filtre, plăcuțe), termen standard 15 zile lucrătoare, dar am stat și mai mult. Ghinion e dacă automobilul este imobilizat de această pricină, sau nu se poate anticipa necesitatea lor.
În concluzie: A fost o mașină care promițea la început. Și de care poți fi mulțumit în momentele în care merge, însă care au fost destul de rare și la început.
Îmi pare rău că nu pot fi mulțumit de achiziția făcută. Am încercat, dar nu merge. Schimbul este iminent, dacă găsesc undeva pe cineva dispus să cumpere o epavă, pentru că nu prea am cum să o recomand altfel. Și, probabil, următorul autovehicul nu va fi un Renault. Asta e.
horyc
Imi pare rau pentru tine si iti urez mult noroc la viitoare masina.
dvs
Eu am un Koleos din iunie 2010, are 50000 km si sunt extrem de multumit de el. In afara de cele doua revizii nu am avut alte interventii in service. Fiabilitate perfecta...
cj666
Ieri am fost la schi.... totul a fost ok. Am oprit mashinutza sa maninc ceva la intoarcere, iar cind am pornit motorul dupa o juma de ora.... check parking sensor...
Senzorii de parcare sunt morti si pe fata si pe spate, ii pot dezactiva din buton dar cind incerc sa ii reactivez apare mult indragitul mesaj.
Ma intreb cit va costa distractia asta, tinandcont ca la renault orice incepe sa pice imediat ce se termina garantia
Hyper
De 8-9 luni in cca 50% din cazuri cand vreau sa pornesc dimineata, pedala de frana e foarte 'tare' . Apas cu multa forta pt 1-2 mm de cursa sa poata 'vedea' calculatorul ca am piciorul pe frana .(am CVA si trebui sa apas frana anterior pornitii motorului) . Sotia se chinuie putin mai mult sa o porneasca neavand forta necesara .... Am incercat sa pun doar contactul, sa astept putin si apoi sa incerc sa pornesc dar degeba. E vreun 'semn' ca ma pot lasa franele? Merita sa platesc o verificare? (nu am schimbat placutele dar la schimbul de ulei mecanicul mi-a spus ca sunt ok, am 44000 km) . Lichidul de frana e la semn , nu am completat niciodata . E posibil sa se 'dezamorseze' cumva circuitul de aer/lichid la servofrana? Dupa ce porneste franele sunt ferme iar pedala se apasa usor. sad.gif
bold.cristian
Salut,

am urmatoarea problema la Koleos:

- ventilatorul din habitaclu a inceput sa faca zgomot.
- nu mai are randament, nu prea are putere

Intrebarea e urmatoarea: avand in vedere ca am mai demontat bord-uri de masina (alte modele):

-unde e situat ventilatorul respectiv la Koleos? In spatele consolei sau in partea dinspre motor?
-ma poate ajuta cineva cu un manual de service? sau un screenshot cu locatia componentei respective?

Multumesc de ajutor
Hyper
Schimba filtrul de habitaclu. Recomand unul fara cărbune activ (cel cu cărbune se îmbâcsește mai repede)
omiocaoe
Probleme koleos: s-au stricat toate broastele de la portbagaj in 2 zile. Poate am trantit putin mai tare capota, dar nu mi-am imaginat ca o masina care se vrea de teren e mai "subtire" decat laguna2 care m-a slujit 7 ani fara sa cedeze... si mi se pare aiurea sa faci broastele de capota din otel pe care sa lipesti plastic....
Am comandat-o doar pe cea superioara, 770lei sad.gif
cj666
6 ani si 4 luni, 155.000 km. Ce am schimbat in afara de consumabile.
1. Sistemul ala de acoperire a portbagajului. 1200 lei. Prostia mea, l-am fisurat la -30 de grade in Austria de destept ce sunt. Cam casante plasticele la temperatura aia.
2. Comanda senzori parcare, 1200 lei. Prostia mea. Dracu si-a inchipuit ca circuitul ala e pus in portbagaj... si se pare ca apa scursa de pe clapari nu face bine la electronica
3. Furtunul de la turbo ... o data pe la 50.000 km parca si o data pe la 55.000 km. 700 lei primul (ala prost) si vreo 500 al doilea, care tine de o buna bucata de vreme.
4. Telescoape fata/spate. 140.000 km. Nu mai stiu cat au fost. Nu ca as fi simtit ca trebuie, dar cum din cauza taxei de mediu mai trebuie sa tin masinuta asta, cel putin pana vine un guvern cu mai mult de 3 neuroni insumati, am zis ca e bine.
5. Bara antiruliu spate la 152.000 km. 700 lei parca. Cloncanea masinuta la denivelari de ziceai ca se desface. Cu bara noua e ca tanara.

In rest, masina asta chiar e ok. La varsta ei trage ca o tinerica si chiar te poti baza pe ea.
omiocaoe
Am masina din luna martie anul curent. Am facut cu ea circa 12mii de km. Sunt foarte multuimit de cum se misca, peste tot. Nu sunt un off-roader, dar merg destul de des in comunele de la ses, unde sunt drumuri de piatra. Merge foarte bine, nu troncane deocamdata nimic. Are circa 140 mii km, marea majoritate facuti in Italia. Eu sunt primul roman, fiind al doilea proprietar al masinii. Ce ma surprinde (pozitiv) e ca inca nu zdrangane nimic... Sper sa o tina tot asa.
radu_catalin
Am un Koleos 175 CP, diesel, din 2008, acum are 90000 km. Despre masina:
PRO
1. F.capabil in off-road, dar usor cam fragila.
2. Motor bun, reprize bune, consum ok (7% in regim mixt).
3. Se incalzezte greu iarna in habitaclu. Vara pare mai ok AC-ul.
CONTRA:
1. Cam putin loc pt pasagerul din dreapta. Daca e mai inalt, se loveste cu genunchii de torpedou. Nici pe locurile din spate nu e prea lejer.
2. Radio slabut.
3. Incarci greu bagajele in portbagaj
Defectiuni:
1. Condensul de la AC in habitaclu. S-a rezolvat.
2. La 85000 m-a lasat kit-ul de ambreiaj si volanta wub.gif Nu e normal absolut deloc.
Nu am avut probleme cu filtrul de particule (schimb dupa 2500)
dan22y
Sunt in cautare de un Koleos, motorizarea diesel, daca e sa fie 4x4 si mai bine, daca nu si 4x2 e ok.
Ca si sfaturi ce-mi recomandati sa verific cand cumpar masina, inafara de o verificare a VIN-ului si de o inspectie la reprezentanta?
Mersi.
ady_vasiloiu
1.In mare parte merg pe 4x2
2.Diferenta de consum intre 4x4 si 4x2 este insesizabila
3.Pe ploaie daca o pui pe AUTO sta impecabil in curbe
4.Ce sens are Koleos daca nu e 4x4?eu de asta l-am cumparat ca sa ma descurc mai bine iarna sau pe campuri...dealuri
dan22y
4x4 am luat si eu pana la urma, defapt asta am si cautat.
Aceeasi constatare cu consumul in mod 4x2 sau Auto.
Pe curbe nu m-am dat inca tare, nu prea am de gand sa fac asa ceva cu ea. tongue.gif
ady_vasiloiu
Cand dai cu spatele sa parchezi (fiind pe AUTO si cu volanul la invartit la maxim in oricare directie) nu simti ca o infraneaza ceva?
dan22y
O sa incerc cele spuse de tine. Nu am observant inca.
Torok
Buna ziua.
Stie cineva daca blocul motor de la un Renault Koleos Diesel 2.0 150CP , EURO 5 este identic cu blocul motor de la Koleos aceas motorizare dar EURO4 ...Pentru ca bloc motor euro4 am gasit la dezmembrari dar euro 5 nu.
ady_vasiloiu
Cel mai probabil e identic.Dar ce ai patit?
dan22y
Posibil probleme cu motorul... biela... piston... știam ca la euro5 au cam dispărut...
ady_vasiloiu
Nasol, nu prea am mai auzit de problemele astea la euro5, mai degraba zgomot de la distributie(prin anglia e un topic)
Torok
Adus acum din germania cu probleme de motor...batea tare...desfacut motorul ....arbore cotit praf (negru) , cuzineti topiti, pompa ulei, etc. trebuie schimbat bloc motor...
dan22y
Deci e clar... probleme de ungere... e cumva cu cutie automata?
Torok
Cutie manuala. Am mai gasit bloc motor de Nisan 2,0 diesel 150CP din 2010..nu stiu oare s-ar potrivi ? Sunt nedumerit...pt ca daca cumpar ori de euro 4 Koleos sau Nissan din 2010 si nu se potriveste...mi-am dat foc la valiza. smile.gif
ady_vasiloiu
Teoretic sunt la fel...practic te uiti si tu si compari daca tot l-ai desfacut pe al tau.Al tau nu se mai poate repara?Ca idee, cati km are?E facelift sau versiunea veche dar cu euro5?
Torok
Versiune veche euro 5. .....e prea comlicat sa cumpar piesele...incepand cu pompa ulei, arbore cotit, brate...etc Motorul are doar 130000 km reali ..asta e...mecanicul zice ca problema e ca westicii schimba uleiul la 30000 ceeace nu e OK...chiar daca asa recomanda serviceul..cred ca iau motorul de Nisan euro 5 din 2010 si incerc...
ady_vasiloiu
O fi ele intervalele mari la 30.000 km dar chiar si asa nu se explica moartea unui motor la 130.000 km, mai ales ca la ei sunt majoritatea facuti pe autostrada, in alte conditii decat la noi.
dan22y
Al meu are toate interventiile in service Renault, la max.20k km.
Am vazut masini (Renault) cu schimburi la 30k km care merg foarte bine si acuma (1.5,1.6,1.9dCI), insa problemele predominante sunt la 2.0dCi... banuiesc clasica problema de ungere la turatii de peste 4k rpm... vezi problemele la cele cu BVA.
Torok
OK
dan22y
Vezi pe pieseauto.ro este bloc motor de koleos si/sau motor complet.
ady_vasiloiu
Vezi ca gasesti pe allegro.pl motoare 2.0dci cate vrei.Mai greu e cu transportul dar cred ca o rezolvi si pe asta.Si au preturi bune..
dan22y
Și garanția?
ady_vasiloiu
Garantia?dar tu crezi ca bisnitarii romani iti dau garantie?am oricand mai multa incredere in orice alta natie (exclus tigani si negri) decat in romani.
dan22y
Orice se vinde cu factura... se supune legilor romane, daca cumperi de aici... deci exista parghii de control gen OPC militie etc
ady_vasiloiu
Avem pe cineva cu Koleos din Bucuresti?Am impresia ca e modulul de vina(nu imi mai merg senzorii de parcare nici fata si nici spate).Modulul este in portbagaj in partea dreapta spate si se scoate foarte usor...daca ar fi cineva sa ma ajute cu un test, as fi recunoscator(sa nu dau banii aiurea pe modul si sa fie altceva)
Torok
Merci de sfaturi....sunt pe drum de a rezolva problema. Revin cu detalii mai tarziu.
ady_vasiloiu
Ai mai rezolvat ceva?ce avea motorul vechi?
Torok
DA. Am rezolvat. Am luat un bloc motor din Focsani de Nissan din 2010 ... si s-a potrivit si merge foarte rotund. Blocul vechi la fier vechi smile.gif
dan22y
Pai baga niste poze cu masinuta pe celalalt topic sa o vedem si noi wink.gif
ady_vasiloiu
Ca tot veni vorba de focsani, este un koleos de vanzare de la Auto Sima care se lauda cu un motor nou, schimbat in garantie...deci se poate.
https://www.autovit.ro/anunt/renault-koleos...orm#xtor=SEC-81
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.