Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme evacuare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
renaultclio
Salut,

Acum 2 saptamani,am fost si eu sa spal masina,ca era prea murdara...toate bune si frumoase,pana cand am plecat. Imediat ce am pornit motorul,dupa spalat,pe bord mi s-a aprins semnalul luminos in forma de motoras,care am inteles ca indica probleme la sistemul de evacuare,conform cartii masinii. Am mers asa,pana acasa,aproximativ 1 km, si pana am ajuns acasa, beculetul nu s-a stins...clipea in continuu, treptat,masina a inceput sa tremure,si sa isi piarda din putere. Pe teava de esapament iesea un miros insuportabil, de ars parca...benzina nearsa probabil. A doua zi,am fost la service renault,ca sa vad care este problema. Cel de la service a pus repede diagnosticul "bobina de inductie este stricata". Am dat 350 de lei pentru a pune una noua,si totu a mers perfect. Masina isi revenise,nu mai tremura,nu mai mirosea urat,si disparuse si semnalul luminos care indica defectiunea. Astazi, masina a inceput iar sa tremure,si sa isi piarda din putere, acelasi miros urat, de aceasta data,fara sa o mai spal, pur si simplu in timpul mersului.

A mai avut cineva aceasta problema? Ce ar putea sa cauzeze problema? Cineva mi-a spus ca ar putea sa fie de vina catalizatorul sau sonda lambda.


Masina este un renaulty symbol din 2005, 1.4 16V(98cp) benzina
cj98czh
Cel mai probabil o bobina isi da sfarsitul....cauta topicul dedicat ca s-a discutat mult...

Spor !
renaultclio
ok...si unde gasesc cel mai ieftin bobine,ca la renault nu ma mai duc, m-am grabit atunci,acum caut mai ieftin. Ce marca e mai rezistenta in timp...?
dannyh
Salutare lume!!! Sa va spun si eu problema mea:
Ieri am facut cu masina un drum de 300 km dus intors. Toate bune si frumoase, pana zi. Azi cand am pornit,am observat ca martorul din bord care semnifica motorasul galben...check engine, sau asa ceva...nu se mai stinge...ramane tot timpul aprins.
Acum vreo 2 saptamani, am fost in service, si am pus testerul pe ea....si mi-a zis mecanicul ca ar trebui sa schimb sonda lambda...mentionez ca atunci nu era martorul aprins (am mers cu alta problema). Oare asta ar fi problema?

Ca nu stiu ce sa fac. Nu as da vreo 500 de lei pe o sonda + tester+manopera si sa nu fie aia problema. Adica sa o schimb, si apoi sa se aprinda din nou.

In afara de martorul aprins ..nu am simtit nimic in comportamentul masinii, gen pierdere de putere, sau fum suspect, sau miros ciudat.

26 Jan 2015, 11:21:
Azi am pus testerul pe masina: Mi-a dat doua erori: DF 226 si DF 208. Cel care a facut testul...a zis ca nu sunt probleme. A sters erorile si a zis sa asteptam sa vedem daca vor mai aparea, sau vor aparea alte erori. Costul a fost de 30 de lei.

Totusi ce inseamna aceste erori mai exact? El mi-a spus ceva vag..si nu am inteles nimic
razvantrc
Se poate sa fie si de la benzina proasta, (eu unu am patit-o cu lukoil) am bagat am mers ceva si s-a aprins becșoru), consuma intai benzina aia si alimenteaza iar, la mine s-a stins dupa ce a mers ceva cu noua benzina, petrom.
La fel, nu aveam simtome la masina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.