Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pinion de viteza pentru treapta 5
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
mysymbol
Care ar fi posibilitatea unei schimbari în cutia de viteză? Aș dori să montez la o cutie de viteză de Clio 2, 1.4 8v un pinion de viteză pt treapta 5(poate de la diesel). Mă gânsesc... Nu sunt specialist, așa că aștept răspunsuri.
sobolan
poate de la diesel...oricum,iti trebuie amandoua...pereche....
Laurentziu83
E muult de munca sa dai cutia jos la clio; trebuie dat jugul de sub motor, si apoi refacute unghiurile, in afara de umblatul in cutia de viteze.
AlexanderCarstoc
Ce JUG, ala se numeste cardu GMP. Si nu refaci nici un unghi al directiei.

Cea mai simpla solutie este sa se schimbe coroana si pinionul de atatc cu unele de la o cutie diesel. Alta solutie este sa schimbi cutia de viteze cu una care are alte rapoarte, asta ca sa nu mai fii nevoit sa depresezi coroana si pinionul de atac.

Nu a zis nimeni ca nu este de munca, dar daca omu vrea sa faca treaba...sa o faca.

Bafta la modificari!
bardu
Imi cer scuze, dar cred ca este o noua tentativa de a face din rahat bici! Ce spor de viteza pentru motorasul ala?
nono.gif
andurs
Schimbatul pinioanelor se face pentru a diminua consumul extraurban, nu pentru a avea un spor de viteza, pentru ca la viteze inalte o sa urce mai greu decat cu actualele pinioane.
La Logan am vazut ca se face operatiunea asta in mai putin de 1 ora, poate nici la Symbol n-o fi mai greu.
Laurentziu83
Eu zic ca nu degeaba a pus producatorul pinionul de treapta a 5-a in asa fel incat la majoritatea masinilor din zona asta de cilindree la 140 la ora ai in jur de 4000 de ture. Daca era sa fie mai bine cu pinion de dci, cred ca se facea din fabrica asta.
Si, chiar si cu o turatie mai scazuta, eu zic ca nu vei simti mare diferenta la consum ca sa merite toata tarasenia.
@AlexanderCarstoc: sa te duci sa-ti verifici bracajul dupa ce remontezi cadrul ala, s-ar putea sa ai o surpriza. O repozitionare cu o diferenta de cativa mm poate sa-ti dea peste cap unghiurile si sa te miri dupa aceea de ce ti se uzeaza aiurea cauciucurile.
eduardsebe
E o idee proasta care mi-a venit si mie odata si am primit un raspuns destul de bun

La ce iti trebuie asa ceva...cutia de la diesel este facuta pentru turatie joasa si de consum redus...pinionul de la benzina este opus celui de diesel...punand pinion de diesel pe benzina(cum am vazut multe clipuri pe youtube) o sa ai in loc de 100 km/h la 3000 de ture , la 100 km/h vei avea cam 2600 de ture...treaba ta pune pinion de diesel dar nu cred ca cei de la reprezentanta vor accepta operatia asta...mai degraba un service normal si poate ai noroc sa nu iti dauneze prea mult motorului
luclapin
Am incercat aceasta modificare pe o Supernova (am pus pinioanele de treapta a 5-a de la Logan dci) si nu este tocmai multumitor pentru circulatia prin Romania.Pe autostrada merge bine dar, pe alt tip de drum nu imi place cum se comporta.Daca motorul ar avea 90-100 cp ar fi altceva.Parerea mea este ca nu merita.Respect!
Viviserifu
Salutare tuturor!Astăzi am pus și eu un set de pinioane de a 5 a de la o cutie de 1.5 deci. Mașină mea este un scenic de 1.6.16v.pinioane mele aveau 37 dinți respectiv 32 dinți cel mic iar cel de diesel are 42 respectiv 32 pinion ul mic.Încă nu am făcut proba la drum lung .Atașez o poza cu pinioane le. Cele de jos sunt cele pe care le aveam eu în cutia de benzina, iar cele de sus sunt cele de diesel.!Am făcut și proba cu unul mare de la benzina cu cel mic de la diesel și merg.Dar le-am lăsat așa Cum au fost ele în din fabrica adică setul complet de diesel.Am sa revin cu date despre Cum merge!
nepotu
Ati facut motificarea pana la urma?
Am un megane 3 1.6 16v cu 6 trepte, a6a este fix ca a5a de la fosta masina, un megane 1 aceeasi motorizare.
Multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.