Eu nu stiu cat de multe cunostinte la nivelul celor dobandite la AR sau la alte facultati de profil, iti trebuie pt a lucra intr-o receptie de service. Acolo trebuie sa stii in primul rand sa vorbesti frumos, sa ai raspunsuri standard pregatite si sa fii capabil sa nu faci confuzie intre o roata si chiulasa...si cam atat
(no offense). Desigur ca exista si cazuri de oameni care se pricep, dar nu neaparat pt ca sunt ingineri de auto, ci pur si simplu printr-o conjunctura.
Un absolvent de AR nu sta la o receptie cu 10-12-15 mil lei vechi, dupa 5 ani de scoala! Asa cum un medicinist prefera sa moara de foame decat sa lucreze la o receptie service si sa moara de rusine
!
Si batrane, da, la serviceurile de "cartier", mai gasesti si multi ingineri. unii veritabili, altii "scoliti" pe "bancile" IATSA/IDMS/DACIA SERVICE (prietenii stiu de ce
). Insa in cele mai multe cazuri ei sunt ca un soi de F-16 adica multirol: receptioner/patron/COTECH/CTC-ist etc...doar e bussinesul lor. Nu contest ca se pricep, dar e alta poveste ca la o reprezentanta.
Iar pt cei care sunt sau nu multumiti de explicatiile primite de la consilierii de service, va vand un pont: de multe ori explicatiile lor emana de la un inginer care lucreaza in hala (sef atelier/cotech/sef service), asa ca las la latitudinea voastra sa judecati competentele receptionerilor...