Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3
dimavali
[B]Oameni buni, am o problema destul de stupida.Masina nu mai vrea sa porneasca.Am ajuns la o benzinarie, m-am dat jos, totul bine si frumos, am incuiat o si cand m am intors, am descuiat o, m-am urcat in ea, am bagat cartela, s-a pus contactul, totul bine si frumos, dar cand apas start masina nu face absolut nimic. . . nu porneste electromotorul, nu nimic. . .liniste totala. . .
Daca cineva a mai patit asta va rog ajutati ma, masina acum este in benzinarie. . .nu stiu ce sa ii fac, totul functioneaza normal si ok la ea, numai ca nu face nimic cand apas "start". . .
Stie cineva ce sa ii fac. . . ?
tibidragomir
nu cumva s-a aprins becul rosu de la imobilizator cand ai incercat sa o pornesti?
luclapin
Verifica sa nu ai vreo siguranta arsa.Daca sunt toate bune,primul lucru care ar trebui verificat este butonul start-stop.
tibidragomir
a mea mai face la fel din cand in cand.Scot cartela, blochez usile, le deblochez si isi revine, apoi porneste
gmt97hr
Incearca si asa: scoate cartela, dupa care scoate si o borna de la acumulator. Dupa putin timp legi borna la loc si incerci pornirea. La mine a functionat !
Daca stii si codul de la casetofon e si mai bine. Dupa o astfel de manevra eu am obtinut codul de la Auto Cobalcescu !
tugui radu
tine apasat lung pe butonul start si va porni cu siguranta
RADU__
Daca nu ai nici o semnalizare in bord si martorii se aprind ca de obicei, este posibil sa se fi defectat contactul de frana sau ambreiaj.
Posibilsa a si o ptroblema la electromor (de ex carbunii)

andu911
La laguna din cate stiu nu are treaba cu frana...

De fapt e mai simplu decat la megane... porneste doar daca e scoasa din viteza, chiar daca nu sunt ambreiajul sau frana apasate.
Sau daca e in viteza, trebuie apasat doar ambreiajul.
doru07
Incearca sa tii apasat cateva secunde butonul START.
Poate este de vina faimoasa, de acum, parghie din cititor.
gmt97hr
Ai pornit-o ? Daca da, cum?
A ramas la benzinarie? sad.gif
dimavali
Multumesc, am incercat diverse variante din ce a-ti scris aici si pana la urma am chemat asistenta Reno. . .
Se pare ca borna cu "+" mai are un fir care e legat la ea, care din cate am inteles eu se duce la motor. . .something like that, in fine, acel fir nu facea contact cum trebuie. . . stupid, pentru ca mie toate functiile imi mergeau normal, dar de la acel fir era. . .
A costat un milion si o caruta de nervi cand am vazut ce era. . . Au strans baietii mai bine si a pornit imediat. . .

ce sa mai zic. . . Reno

biggrin.gif

Mersi mult, inca o data, si cat mai putine evenimente!!!
Yutcaru
Poti sa spui ca a fost un happy end...........

przamfiri
QUOTE(dimavali @ 25 Nov 2008, 22:00)
Multumesc, am incercat diverse variante din ce a-ti scris aici si pana la urma am chemat asistenta Reno. . .
Se pare ca borna cu "+" mai are un fir care e legat la ea, care din cate am inteles eu se duce la motor. .  .something like that, in fine, acel fir nu facea contact cum trebuie. . . stupid, pentru ca mie toate functiile imi mergeau normal, dar de la acel fir era. . .
A costat un milion si o caruta de nervi cand am vazut ce era. . . Au strans baietii mai bine si a pornit imediat. . .

ce sa mai zic. . . Reno

biggrin.gif

Mersi mult, inca o data, si cat mai putine evenimente!!!
*




pai ....si pe ce un milion frate ,ba da in tara asta sant numai hoti ? blink.gif
Dan73
@dimavali...firul ala e destul de solid si bine prins acolo....ma mir ca s-a desfacut la tine. In orice caz daca ai chemat asistenta era de asteptat sa te jumuleasca un pic...macar de deranj asa.
mrsnac1977
Salut tuturor!
Sunt nevoit sa reinviu acest topic : porneste numai cand doreste doamna!
Sa incepem: motor benzen 1.8, 2001
Introduc cartela-prima pozitie functioneaza(porneste consola centrala cu ceasul si radio), a doua pozitie se deblocheaza volanul, se aprinde bordul cu toti martorii, se sting, apas start , electromotorul invarte...se opreste dupa cca 5 sec. -motorul evident nu porneste.
Am repetat operatiunea de nenumarate ori...nimic.
Vin si deschid forumu...citesc ...ma opresc la faza cu sonda de mers inapoi.
Merg la masina si cu contactul pus introduc de cateva ori in mers inapoi....surpriza! motorul porneste, repet pornirile de 10ori...10 reusite.
Fac o tura , parchez si opresc motorul.
Dupa 4 ore dau sa pornesc.....nimic. Repet miscarea cu mersul inapoi ...porneste motorul.
Chiar asa de pacatoasa poate fi acea sonda?
andri1940
Salut, cred ca de vina este senzorul de pe volanta. S-ar putea sa fie un contact imperfect in mufa (contacte oxidate). Misca de mufa si vezi daca mai face, recomandat e sa-l demontezi si sa-l cureti, e prins in doua suruburi de 10 pe motor.

Uite unde-l gasesti, nr13 in poza1 si nr6 in poza2. Trebuie sa dai furtunul de admisie aer si rezonatorul jos ca sa ajungi acolo:
mrsnac1977
Salut andri, am desfacut azi senzorul indicat de tine, mufa in interior nu mi s-a parut a fi oxidata. Am curatat si capul unde se afla acel mini electrod al senzorului cu wd 40 apoi cu alcool(nu parea foarte murdat).
Acum porneste ok, sper sa nu mai am probleme.

Multumesc!
siriteanu
am patit si eu pentru prima data sa nu porneasca
s-a mai intamplat sa invarta mai mult electromotorul, sau sa ii dau de doo ori pana la pornire dar astaz, dau start, invarte invarte invarte pana se opreste singura si nu porneste. am incercat de doua ori si am lasat-o in legea ei .. dupa cateva ore a pornit....
sa fie tot senzorii aia ?
Gylbert
Imi cer scuze daca intru peste acest topic dar am o problema care se refera tot la pornire. Imi poate spune cineva ce este cu acel cablu marcat de mine? La ce ajuta, sa spun asa? Are legatura cu faptul ca masina nu mai porneste? Momentan l-am prins cu o banda ca sa nu atinga ceva pe la motor. L-am gasit "atarnand" dupa o vizita intr-un service unde am fost cu alta problema care o aveam la masina.
espacern
Pare cablul de la demaror.....dar nu are ce cauta pe acolo.
Poate e de la alternator ca ala e pe acolo!
Sau de la baterie......

@+
Gylbert
Multumesc Espacern pentru idei.
Chiar nu am nici o idee ce e. Stie cineva unde vine conectat?

3 Jul 2013, 15:57:
Am rezolvat. Se pare ca persoana de la service care a lucrat la masina, a uitat ca trebuia conectat si cablul respectiv la minusul de la baterie...
AdrianTM
[attachmentid=1627895697] Ma puteti ajuta si pe mine? In poza alaturata am indicat corect senzorul de pe volanta? Este normal ca atunci cand pornesc clima sa porneasca si termocupla? Cu clima pornita se aude un zgomot ciudat in masina atunci cand accelerez, sau la turatii de 2000. Multumesc!
espacern
Ce ai subliniat tu este mufa de la sonda Lamda.....senzorul respectiv cauta-l cam pe unde este coltul din stg.jos al foto.

@+
bosseno1
la mine problema e aceeasi....am ajuns sa imi fie jena (mai ales daca sunt cu cineva in masina), sa apas butnul de start de teama ca nu vrea sa porneasca....cea mai proasta masina posibila facuta vreodata....degeaba arata ea bine daca pe partea electrica e prastie! eu unul m-am saturat de panarama asta de laguna....am bagat bani in ea inca odata cat am dat pe ea mergand pe ideea ca dau un ban dar stau in fatza. totul e perfect functional insa pornirea o face cand vrea dansa! vroiam sa pun o intrebare cam ce ar mai fi de facut la ea? ps motor 1.8 16V 120CP an 2002
AdR!@N
La benzinare, cel mai adesea nu pornesc din cauza senzorului de pe volanta.
Brabus
senzorul de pe volanta e primul lucru de verificat. la mine acel senzor a facut ceva figuri in 2008 si l-am curatat. problema mare cu pornirea am avut-o cind de vina a fost electromotorul.
bogdanclenci
primul lucru de facut este sa iti intiparesti in minte, ca o masina care se strica sau da semne ca ceva nu este in regula,se repara la un service sau o reprezentanta.
espacern
QUOTE(bogdanclenci @ 18 Sep 2015, 18:46)
ca o masina care se strica....se repara la un service sau o reprezentanta.

Eu n-am mai trecut pe la service de vreo 20 ani......si am avut ceva probleme cu masinile din dotare.
Daca prin sfaturile/experientele citite pe aici poti sa rezolvi singur problema eu zic ca nu mai trebuie sa-ti intiparesti nimic inutil in minte......nu?
bosseno1
bogdanclenci, cam asta am facut tot timpul (sa ivit o probl automat mers in service) fara sa imi intiparesc in minte....e un lucru logic atunci cand te depaseste o problema auto! nu ceream o rezolvare in comm-ul de mai sus....am facut doar o constatare....cu siguranta imi voi intiparii in minte cati bani mi-a papat prostituata asta de laguna. da ai citit bine...e manan-n mana cu astia in service si eu prostul platesc....ok....scuzele de rigoare....dar fac si eu haz de necaz....apropos nu e nici senyorul de pe volanta, nici alternatorul nici bateria...nici ea(laguna) nu vrea sa isi dezvaluie defectul....concluzia?....care o vrei de nevasta ca eu m-am lecuit de ea!
bogdanclenci
bosseno1,nu stiu daca mai conteaza ce spun eu avand in vedere criticile atribuite,dar am trecut print-o situatie similara cu a ta dupa ce am cumparat masina si la mine s-a dovedit a fi de la cititorul de card si cartela -pe care le-am schimbat ulterior si a doua oara a fost de la senzorul de volanta pe care l-am inlocuit.
Alexandar
Deci intampin si eu o problema aproximativ la fel ca si cea a colegului care a deschis topicul acum 200 de ani.
Aseara am circulat cu masina, iar astazi dimineata, surpriza! N-a mai pornit masina.
Bag cartela, apas pe buton, se aprind toti martorii in bord, se deblocheaza volanu' s.a.m.d., face un click si nici vorba sa porneasca. Ce am observat, e faptul ca timp de vreo 2-3 secunde se intampla exact aceleasi fenomene ca si in momentul cand pornesti masina: se opreste playerul, afisajul ceasului si temperaturii si ramane cartela blocata in cititor. In masina, becurile, geamurile si toate functioneaza perfect, deci, cel putin la prima vedere nu pare sa fie bateria. De asemenea, am tinut apasat pe buton, cu gandul ca poate s-au dus dracu' parghiile de la lector, dar degeaba. Nu am apucat sa verific sigurante si nimic pe la motor, intrucat eram in intarziere la birou. Tot ce am apucat sa fac rapid, e sa scot borna 5 secunde, dupa care s-o pun inapoi. Fara nici un efect, evident.
Deseara, cand ajung acasa, am sa ma pun se verific ce e vizibil p-acolo. Asa ca daca aveti vreun sfat pentru mine, in afara de cele de pe acest topic, e binevenit. Multam fain!
AdR!@N
Esti sigur ca nu este bateria? Geamurile si becurile functioneaza si cu tensiune scazuta, ori motorul nu da sa invarta daca tensiunea scade sub 10.5V (parca) in momentul cuplarii electromotorului.
Check it twice!

Daca totusi bateria este ok, ramane electromotorul...

Numai bine!
Adrian
Alexandar
Ahh, nu, categoric ca nu sunt convins ca nu-i bateria! laugh.gif Doar ca bateria e retaliv semi-noua. Are mai putin de un an jumate.
Pai si electromotoru' ala nu da nici un semna de slabiciune inainte sa se duca dracu'?! Sa vad daca am un aparat de masura pe acasa si merg sa masor tensiunea cand ajung acasa.
MariusRZR
QUOTE(Alexandar @ 30 May 2016, 18:27)
Ahh, nu, categoric ca nu sunt convins ca nu-i bateria! laugh.gif Doar ca bateria e retaliv semi-noua. Are mai putin de un an jumate.
Pai si electromotoru' ala nu da nici un semna de slabiciune inainte sa se duca dracu'?! Sa vad daca am un aparat de masura pe acasa si merg sa masor tensiunea cand ajung acasa.
*



Cam asa am patit si eu. Bateria era lesinata. Avea 10.4 tensiune. Cu toate ca farurile, playerul etc, mergeau. Am pornit-o cu cabluri si am mers o ora cu ea,tensiunea era buna,14v. Dupa 2 ore parcata, iar a scazut la 10.5 si n-a mai pornit. Am luat alta si nu mai am probleme

Iar electromotorul nu prea da multe semne. Am auzit de multe cauzuri in care a picat din senin.

Alexandar
Bun, tot eu dezgrop un topic mai vechi. Incepand de astazi intalnesc un fenomen mai dubios (nu neaparat deranjant) si anume faptul ca masina nu mai porneste daca nu tin piciorul pe ambreiaj, chiar daca e scoasa din viteze. Doar dupa ce apas ambreiajul se aprinde si butonu' care-mi confirma ca pot sa-i dau bice si sa pornesc masina. Are cineva vreo idee de ce ar putea sa apara acest fenomen?

PS.: Acu' un an cand m-am plans ca nu porneste masina, fusese de fapt bateria, cum ziceau si colegii.
stefandinescu70
Senzor ( microswitch ) pozitie maneta de viteza defect / blocat . Da semnal permanent ca pozitia schimbatorului de viteza este in una din trepte ( cu toate ca nu este , dupa cum spui ) .
Tyby13
salut...o parere la.mine? la fel, 1.8 16v, nu porneste dimineata decat f greu, sau dupa 6-7 ore de stationare...schimbat senzor volanta, chiar si firele de la acel senzor pana la calc de injectie, probat alta clapeta, buji schimbate..
centrino79
Salut, am si eu aceeasi problema ca la Tyby 13. Invarte dar nu porneste.
Bateria este noua, senzor sonda lambda nou, senzor temperatura nou, senzor ax cu cane nou si cotoharla smile.gif) la rece nu vrea si pace.
Sugestii ?
Tyby13
..1% ma bucur ca nu sunt singurul smile.gif)..
espacern
Pompa de benzina.....verificata?
VN16MYS
Eu am avut problema asta la 1.9 diesel si a fost de vina senzorul de turație. Pornea cu spray,mergea toată ziua si dimineața nu mai vroia sa pornească.
Tyby13
pompa benzina, am pus alta...6 zile de proba de pe alta masina fubctionala...la fel facea..senzor de turatii..nu stiu care e sau daca eeste pe bwnzinar
Dukybau
Salut. Am o Laguna din 2003 1.9 dci 120 CP si am cumparat-o defecta... Nu porneste... Bag cartela se deblocheaza volanul, se sting mai putin 3 martori ledul rosu - ramine aprins continuu,
stop- asprins continuu si
martorul de baterie - e normal ca nu se incarca bacteria .
Apas butonul Start si nu se aude nci un click... Cu ambreaj calcat, necalcat, scoasa din viteza bagata in toate vitezele, frina calcata, toate conbinatiile posibile... KO..
Verificat sigurante, linga motor, in bord... nimic, incercat cu cartela 2.. acelasi rezultat.
Am chemat un amic cu diagnoza de Renault DDT si nu am gasit nici o eraore cu exceptia fatului ca nu putem sa intram pe modulul UCH sa il citim si sa analizam erorile...
Apropo gemurile fata nu se deschid, doar cele spate... nu stiu daca are legatura cu UCH-ul...
Vreau sa desfac UCH-ul si sa verific circuitul electronic (poate ceva piese prajite...
Va rog un ajutor cu un sfat sau sa ma indrumati catre un topic identic cu problema mea sau un nr dela un electrian care sa stie ce face... Sunt din Timisoara - pot sa duc masina si in Arad daca trebe ,
Multumesc
Lupu_Cadmiel
salut. pentru inceput nu iti citeste cartela dintr-un motiv sau altu. Incepand de la cititor pana la uch. Ii posibil.ca ambele cartele sa fie defecte...sau uch-ul sau calculatoru motor schimbate ...sau uch-ul prajit cum ai spus si tu. Astea sunt problemele la tine. Nimic altceva.
espacern
Daca se deblocheaza volanul atunci "citeste" cartela.....aprinderea martorului rosu indica problema electronica/electrica.
Verifica bine toate mufele/cablurile.....inainte sa schimbi UCH sau altele.
DDT-ul e cam limitat la Laguna 2 incearca cu CLIP mai bine.....si cu specialist in diagnoza!
audiofilu'
E posibil ca senzorul de turatii sa creeze probleme doar la prima pornire din zi apoi totul sa fie ok? Sau uneori pur si simplu sa nu ma vrea sa porneasca desi pana atunci a mers bine?

Eu am pus un senzor nou Facet, a pornit si dupa cca 2 km de la service s-a oprit motorul si nu a mai pornit. L-am pus pe cel original, vechi de 12 ani) si a pornit dar asta face figuri cateodata.

PS: la testul CLIP totul ok, nu apare eroare.
espacern
Pornirea grea la RECE este de la pompa/presiune carburant....senzorul volanta "bolnav" porneste bine la rece si apoi cu probleme mari la cald.
La motoarele cu bicombustie trebuie respectata recomandarea fabricantului.....inainte de oprire motor se trece pe benzina si un plin de benzina la 10 de gaz!
audiofilu'
Mie prin luna mai mi-a dat de gandit cand dintr-o data nu a pornit. Apoi pana acum cateva zile a mers exemplar, porniri normale. In acest timp (ca si la alta masina la care opresc tot pe gaz) nu au fost probleme. Cateodata chiar daca amorsez pompa de benzina apasand de cate 3 ori la rand butonul Start tot greu porneste.
Daca nu e senzorul, daca nu e benzina, daca nu e pompa atunci sa fie gazul? Si de ce din mai pana in septembrie a fost ok?

Nedumerit sunt ca nu stiu daca e pompa cu totul sau acea supapa de reglare a presiunii este separata (la motorizarea mea), am primit 2 raspunsuri total opuse.

Chiar cand merg exclusiv pe benzina sau cand inainte de oprire (cu vreo cativa knm inainte) comut pe benzina tot asa porneste.

espacern
Pornirea la rece se face pe benzina....chiar daca presiunea combustibilului este OK posibil ca injectoarele sa fie ancrasate si sa necesite curatare.
audiofilu'
Nu ar fi aparut eroare pe CLIP la injectoare?

Daca ar fi asa, de ce daca repornesc dupa 15-30 de secunde de la prima pornire (motorul mergand cateva secunde) totul e ok?
Adica pornesc prima data, merge cateva secunde, astept 30 de secunde si merge ok?
Aditivul de curatat injectia ar ajuta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.