Hai sa descriu putin cum mi-am montat corneringul pe masina.
Am cumparat un modul de
aici.
Fac mentiunea ca eu nu am folosit de la modul Follow-me home.
Am pierdut o groaza de timp pana am reusit sa gasesc mufele dedicate pt becurile de cornering ce vin in faruri. Farurile sunt Valeo cu lupe, montaj de xenon de origine Valeo si becuri D1S.
Dupa cca 30 de telefoane la toate dezmembrarile din tara am gasit acele mufe, care impreuna cu semnalizatoarele din usi m-au costat 400 ron....
[attachmentid=1628001725]
Am vrut initial sa montez modulul in compartimentul motor dar lungimea prea mica a cablului senzorului m-a determinat sa il montez in habitaclu, cu confectionarea instalatiei electrice prin copex de 10 mm si aducerea firelor in interior.
[attachmentid=1628001726] [attachmentid=1628001728]
Am alimentat modulul cu +12v printr-un distribuitor de la sig de 10A din stanga panoului cu sigurante, minus de la caroserie.
[attachmentid=1628001730]
Am montat senzorul si magnetii furnizati pe coloana de directie, undeva deasupra pedalelor
[attachmentid=1628001731]
Minus 12v pt becuri l-am luat direct de la baterie
+12v pt faza scurta (functionarea modulului cu conditia de faza scurta aprinsa) l-am luat din tabloul de sigurante din compartimentul motor, sig nr 10 de 15A.
[attachmentid=1628001732]
<span class='edit'>22 Jul 2015, 14:33:</span>
Cred ca am depasit marimea postarii si de aceea folosesc o a doua postare pt a continua.
Locul senzorului [attachmentid=1628001735]
Am ascuns modulul in stanga pedalierului, intre plastic si caroserie. Acolo mi s-a parut mie ca sta destul de bine...
[attachmentid=1628001739]
Rezultatul muncii este acesta:
[attachmentid=1628001740] [attachmentid=1628001741]
<span class='edit'>22 Jul 2015, 14:44:</span>
...continui....
Cornering la semnalizare, model Audi
[attachmentid=1628001742]
Ca timp, cam 2 zile, in prima am realizat cablajul din compartimentul motor, in a doua am montat restul la gata.
Trecerea cablajului din compartimentul motor in habitaclu am realizat-o prin dreapta torpedoului (privind din interior), aproape de stalpul masinii unde am gasit o gaura prin care imi trecuse goarna la alarma cei de la montaj. Alt loc nu am reusit sa gasesc pt a face trecerea cablelor. Apoi prins de arborele de cabluri ale masinii si trecute in stanga consolei centrale, scoase cam in dreptul tabloului de sigurante din interior.
Una peste alta, eu sunt multumit de efect, mai putin de costuri, dar asta e....
Imi cer scuze pt amatorismul postarii si calitatea pozelor facute cu telefonul. [attachmentid=1628001743]