Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pornire grea-aer in filtru de mot si pe conducte
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Marius WAS
de aproximativ o luna pe fiecare dimineata, trebuie sa salt capota si sa o amorsez de la para, motorina de pe conducte se duce inapoi in rezervor,filtrul de motorina se goleste si el...
-am schimbat para de amorsare, si nimic
-am curatat sorbul din rezervor, nimic
-schimbat furtune retur injectoare, nimic
-am pus inele zero, nimic

Chiar nu stiu ce sa-i mai fac, supapa de sens pe tur nu vreau sa-i pun pt ca nu este normal, trebuie sa mearga si fara....

am doua nelamuriri: 1) sorbul din rezervor pe una din iesirile la conducte nu ar trebui sa aiba ceva de sens,sa nu permita trecerea motorinei?
2)posibil sa fie si de la filtru de motorina?

10 Nov 2008, 18:57:
nici o sugesti, nimeni care sa treaca prin asa ceva??????????????
AlexanderCarstoc
Cred ca fiecare om cu diesel a trecut prin asa ceva. Verifica si reverifica toate imbinarile, colierele, filtrul de motorina, garniturile de la incalzitorul de motorina.

In mod normal, daca ti se scurge motorina in stationare, in functionare ar trebui sa iti traga aer. Ai la masina furtune transparente pentru tur? Daca ai, dupa ce ai pornit motorul sa verifici daca vin aer pe furtun... astfel poti sa afli relativ usor de unde vine.
Marius WAS
aer pe tur nu se vede dar in schimb se vede pe retur, intre pompa si filtru


10 Nov 2008, 19:34:
iar daca stau 10 min langa masina si ma uit la furtunul de la retur il vad cum se goleste
AlexanderCarstoc
QUOTE(Marius WAS @ 10 Nov 2008, 20:29)
aer pe tur nu se vede dar in schimb se vede pe retur, intre pompa si filtru
*




Esti sigur ca ala este returul? Eu unul nu-mi aduc aminte sa fi vazut returul plecat de la pompa la filtru, ci de la pompa in rezervor. Ca de aia ii si zice retur si nu mai trece prin filtru. Cand amorsezi, pe acel furtun pe care vezi aerul, in ce sens se depaleaseaza motorina, catre motor sau catre filtru?

Mai este ceva, simeringul de la pompa de injectie, daca este uzat, in functioanre poate sa traga aer pe acolo. Pentru a verifica daca asta este, faci alimentarea dintr-o sticla pe care o ridici deasupra nivelului pompei de injectie, daca pe retur nu mai iese aer, clar problema este din pompa.

Marius WAS
o sa incerc si varianta cu sticla, mi-a mai recomandat cineva, si de la pompa chiar pleaca retur catre filtru, filtrul are 4 conducte, 2 de tur , 2 de retur
i_am_sleek
verifica furtunul care iese din pompa de injectie si intra in rampa.
la mine este unul articulat de vreo 15 cm si era fisurat f putin. de abia se vedea ca un fir de panza de paianjen...

este predispus la fisuri pt ca este articulat.
Marius WAS
adica sa verific furtunul care colecteaza returul de la injectoare?, alt furtun care sa aiba leg cu injectoarele nu stiu...
Sunt curios daca si la tine se manifesta asemanator, pornire greoaie, dupa stationare timp de cateva ore, bine ar fi sa fie doar asta....
i_am_sleek
deci la mine daca o lasam mai mult de abia pornea iar daca trecea o zi sau 2 nu mai pornea deloc.

trebuia sa amorsez eu de la pompita pompa de injectie ca sa o ia
Marius WAS
Am fost la service, si mi-au zis sa schimb rampa de retur la injectoare, pt ca ea cica ar fi de vina, partea buna e ca se potriveste de la logan, si deja maine cred ca o sa intru in posesia ei, de montat ma descurc, sper sa fie doar atat, in caz de orice eventualitate am si filtrul de motorina dar nu vreau sa-l prapadesc, ar fi al treilea.
daca cineva are idee cum sa verific conductele,sa nu am probleme si la conducte, sau eventual vreun injector e posibil in momentul in care opresc masina sa ramana deschis????(nu ar trebui sa dea eroare la bord din cauzza inject la pornire)

14 Nov 2008, 17:29:
Am schimbat si conductele de retur ale injectoarelor si nimic, acelasi comportament. Refuzand sa cred ca e pompa sau injectoarele, au mai ramas de schimbat filtrul si conductele, filtrul deja il am, mai sunt de schimbat conductele cu tot cu para de amorsare.
O sa fac peri albi, si mai grav e ca a venit frigul, de cate ori ma duc in service, ma pun sa mai schimb cate ceva,si nimic......
catalin_jianu
salutare, am si eu o problema de genul acesta, am vazut bule de aer pe conducta de motorina(cred ca ea e), singura conducta transparenta din dreapta alternatorului...eu nu am avut probleme cu pornirea, simt cateodata cand e motoru rece si turant constant un fel de gol in putere, dar foarte rar...bulele de aer se duc spre motor pe acel furtun..cineva mi-a zis ca ar fi filtrul de motorina si ca trebuie schimbat...a mai patit cineva asta? asa e..e filtrul de motorina?
luci_tm_LLL
Am si eu o problema la plecare

Eu am un megane II de 1.6 pe benzina si la pornire, knd motorul este rece, zvacneste de cateva ori dak accelerez mai puternic, dar dupa un timp, knd motorul e cald, nu mai are nik...

Ma puteti ajuta pls... nush ce sa ii fac, ma enerveaza de-a dreptul situatia asta sad.gif
Ryk
un motor cand e rece nu merge niciodata in parametri si nici nu e bine sa fie accelerat foarte mult, asta daca nu vrei sa il faci bucati.
Marius WAS
unde gasesc si eu un mecanic bun, care sa stie sa puna degetul pe rana?
de mai bine de o luna tot umblu cu problema asta si nu rezolv nimic, de fiecare data cand ma duc la service, ma pun sa schimb cate ceva si nimic,mai am sa-mi spuna sa schimb masina..... wacko.gif
rombul
MARIUS WAS ; merg si injectoarele de logan si pompa de inalta presiune au aceleasi coduri
i_lucian2000
Marius fiii optimist de unde esti.
caktuss
cauta pe la magazinele de piese auto supape unic-sens; cumpara una su pune-o pe ce conducta consideri ca e nevoie.
sa ne comunici rezultatul
Marius WAS
nu am pus inca supapa unisens, trebuie sa gasesc buba,
are cineva idee ce rol are biluta din filtrul de motorina?????????
a mai avut careva probleme cu pornirea din cauza la filtrul de motorina?????????




nu merg injectoarele de logan la mine
pt ca motorul meu este de 101 CP euro 3 iar pe logan se pun euro 4 , si injectoarele mele au 6 orifici pe unde pulverizeaza motorina, iar cele de logan doar 5
Marius WAS
Am rezolvat problema cu aerul pe canducte, dar nu in proportie de 100%, dar suficient cat sa porneasca pe fiecare zi, chiar si pe frig, la prima cheie..... de vina a fost filtrul de motorina, am pus un Bosch pt ca delphi nu am gasit....
ca sa dau si un sfat: Nu cumparati lucruri turcesti, cum am facut eu cu filtrele.......
Decefalus
Ma poate lamuri si pe mine cineva? Filtrul de motorina pentru Megane II, 1,5 DCI 60 kw,2003, este sau nu cu senzor de apa??
multumesc
DRD
Nu are nici un senzor...e un filtru banal.
Decefalus
Mersi de raspuns. Maine ma duc sa-l schimb si nu as vrea sa platesc unul cu senzor si pe masina sa fie fara smile.gif
aqua
de cateva zile am si eu pornirea mai grea dimineata, invarte de prea multe ori (am schimbat filtrul de motorina cam acum o luna, dar doar de vreo 5 zile au inceput problemele)
am observat ca dimineata are multe bule de aer pe furtunul care iese din para de cauciuc si se duce in filtru, desi seara dupa mers cu ea furtunul e plin si nu are nicio bula de aer
banuiesc ca peste noapte trage aer pe undeva .... in timpul zilei porneste fara probleme, doar dimineata mai greu probabil ca sta mai multe ore si are timp sa ia aer

intrebarea mea, este posibil sa fi pornit cu aer pe circuit pe vreme mai calda si doar acum la rece sa se observe? pt ca pana sa se raceasca pornea f. bine si dimineata

am fost jos si am observat ca in 3 ore cat a stat deja aparusera bule de aer pe furtunasul dintre pompita si filtrul de motorina
am dat de para si dupa ce m-am oprit am observat ca bulele de aer vin din filtru si se duc inspre para ...
LUC1AN
O posibila cauza la bulele de aer pe furtunele ar putea fi din cauza filtrului de motorina, eu am avut accident si momentan l-am lasat asa.
Acum imi trage aer si porneste mai greu si la mine, mi-a dat chiar si injection fail
skorpio_bog
Daca apar bule trage aer pe undeva. Daca ai schimbat filtrul pe vreme calda sau rece nu conteaza, atata timp cat ai amorsat si ti-a pornit normal de atunci, nu trebuie sa mai aiba probleme. Doar daca trage aer pe undeva.
aqua
azi de dim. inainte sa pornesc am dat la para de cauciuc, avea o bula mare de aer pe furtunul transparent dar bula se intorcea inapoi si se ducea in para ....am tot dat de para dar pornirea a fost la fel de grea
apasam pe para se ducea bula inspre filtru ii dadeam drumul se intorcea bula pana la para smile.gif si tot asa .... cred ca ii pun filtrul vechi ca il mai am si sa vad daca mai face
Marius WAS
Dupa cum am spus si mai sus am o probleme la pornire, imi porneste mai greu dimineatza, dar porneste.....

Vreau sa va spun ca am schimbat aproape tot ce se putea schimba:

-conducte tur+retur;
-pahar decantor;
-capac+garnitura rezervor;
-conducte retur injectoare;

nici nu-mi mai aduc aminte bine ce nu am schimbat.....

Partea naspa e ca imi porneste in continuare greu dupa ce auto stationeaza cateva ore...


Sincer nu stiu ce sa mai schimb.... a mai ramas pompa si injectoarele, repartitorul.....

Am observat ca aerul provine de pe furtunasul care colecteaza returul de la injectoare.

Am obturat la pompa conducta in care intra furtunasul retur injectoare, iar motorina care provine de la returul injectoarelor am colectat-o intr-un bidonel ...
am verificat-o mai multe nopti la rand, si spre surprinderea mea a pornit de fiecare data impecabil(cum pornea ea acum 2 ani cand am cumparat-o sad.gif ).
Bagat la loc furtunasul problema reapare.....
reamintesc ca am schimbat conductele (furtunasul) care colecteaza returul de la inj...

aqua
pai nu ai rezolvat-o din filtrul de motorina? ziceai ca l-ai schimbat si si-a revenit .... nasol, ce pana mea sa aiba deodata, mai nasol la tine ca ai ajuns sa schimbi atatea si tot nimic
99AIM
Si eu ma lovesc de problema asta numai ca la mine apare cam 2-3 zile aleator,o amorsez din para si problema dispare pentru 3-4 saptamani, am schimbat para cu tot cu conducte dar nimic apoi am descoperit ca aveam capacul de sub bancheta la rezervor slabit-l-am strans si de atunci n-a mai facut,sa vedem cat o tine.Eu am descoperit ca face chestia asta in general dupa un drum mai lung asa,am fost la tester si cica nu are nimic,cineva de la Renault mi-a zis ca daca dai la para se amorseaza si nu scade presiunea in para cand se intareste atunci nu trage aer la furtune si ca ar mai fi de spalat sorbul din rezervor ca are o sita acolo si de schimbat filtrul de motorina,eu asa o sa fac ca parca pb. au aparut dupa ce am schimbat filtrul toamna trecuta.
Daca aveam ceva la injectie aparea mesaj pe bord dar mie nu mi-a aparut niciodata-doamne fereste.
gabriel.cornel
Salut! Daca ai schimbat pompa de amorsare si filtru de combustibil, nu mai ramane decat sa schimbi, supapele de retur de la injectoare (9308Z621C ori 28239294, sunt identice, difera doar codul). Aceeasi problema a avut si sora mea, la un Clio 1.5dci, pornire foarte grea, mult aer pe conducte. I-am schimbat toate supapele de retur, iar acum mai are, foarte putin aer pe conducte si porneste normal. Supapele de retur fiind uzate, cativa microni, trage aer, prin injector, din camera de ardere. Si apropo, iti apare, INJECTION FAULT, pe computer, la turatii mari, peste 3500 ? Daca doresti supape, am eu, de vanzare. 200RON/buc 0722922613-Buc.
Marius WAS
mai am sa schimb si rezervorul, de asta chiar ca am uitat sad.gif ...

Asa,.... cand am zis ca am rezolvat problema dar nu in proportie de 100% m-am referit la faptul ca porneste la prima dar .... nu porneste cum trebuie(nu porneste la sfert...). E posibil sa fie si de la capacul de la rezervor...., dar sincer sa fiu, am schimbat si capacul si garnitura, numai sa nu fie ceva la rezervor...
Ramane in perioada imediat apropiata sa dau injectoarele jos sa vad ce se intampla, e posibil ca un injector sa nu fie strans la cuplu si sa traga aer prin filetul de la capacul injector... wacko.gif
Nu-mi vine sa cred... am aproape 2 ani de cand nu dau de cap la problema asta.....
Daca nu o sa-mi pierd cumpatul ca sa nu vand masina, intr-un final o sa schimb si injectoare si pompa
si daca nici asa nu merge cred ca o sa schimb si rezervorul.......

Si nu-mi da Injection Fault, pe tester nu spune nimic, nu am nici o eroare....., pur si simplu porneste greu pt ca nu are motorina.....
ady24
@Marius WAS, ai un PM de la mine. smile.gif
Marius WAS
Merci!

Dupa cum am mai zis mi-am intarit idea.....


O sa incerc sa fac ceva zilele astea, si o sa postez rezultatul, si bine inteles si in ce a constat actiunea....

Cu stima,
gutui
salutare. faza cu aer in filtru de motorina si in conducte...singura vinovata este para de amorsare, sau mai precis supapa din interior. sunt patit de curand si tot de curand am si rezolvat. cost total 60 ron...si n-am mancat nici un zero la suma. 60 ron.
am gasit si cumparat o para de amorsare, care la capete are stutzuri de acelea din metal. am scos (cine nu poate scoate, eventual sa taie---pe raspunderea lor) para de amorsare/conductele, dupa caz. apoi am incalzit conductele cu un aparat cu aer cald, un fel de uscator de par, dar mult mai puternic, dupa care am bagat fortat conductele in stutzul de la para de amorsare. merge perfect si n-are pic de aer nici pe conducta , nicaieri. si ca sa fiu eu sigur ca nu mai ies conductele de acolo, le-am prins bine si cate un colier, la fiecare capat.
Magazinul de unde am cumparat este in Adjud, jud. Vrancea. sunt sigur ca se gasesc si la alte magazine. este de profil piese auto, mai mult camioane si tractoare...dar are de toate.
Marius WAS
Am incercat si eu sa schimb para...., am schimbat vreo 5 chiar 6, inca mai am una nou-noutza originala,
O para din aceea cu stutzuri metalice costa vreo 20 RON pe la mine.

La mine e clar aerul pe conducte provine de la injectoare, daca obturez conducta de retur injectoare, dispare complet bulele de aer si ramane si amorsata...sad.gif
gabriel.cornel
QUOTE(Marius WAS @ 24 Nov 2008, 20:25)
nu am pus inca supapa unisens, trebuie sa gasesc buba,
are cineva idee ce rol are biluta din filtrul de motorina?????????
a mai avut careva probleme cu pornirea din cauza la filtrul de motorina?????????
nu merg injectoarele de logan la mine
pt ca motorul meu este de 101 CP euro 3 iar pe logan se pun euro 4 , si injectoarele mele au 6 orifici pe unde pulverizeaza motorina, iar cele de logan doar 5
*


Am si eu megane2 la fel ca al tau, 74KW (101 CP), dar eu cand am demontat injectoarele E3, duzele de pulverizare aveau 5 orificii, nu 6 cum ai tu. Tu esti sigur, ca ale tale au 6 orificii?
99AIM
QUOTE(gabriel.cornel @ 25 Oct 2010, 12:26)
Salut! Daca ai schimbat pompa de amorsare si filtru de combustibil, nu mai ramane decat  sa schimbi, supapele de retur de la injectoare (9308Z621C ori 28239294, sunt identice, difera doar codul). Aceeasi problema a avut si sora mea, la un Clio 1.5dci, pornire foarte grea, mult aer pe conducte. I-am schimbat toate supapele de retur, iar acum mai are, foarte putin aer pe conducte si porneste normal. Supapele de retur fiind uzate, cativa microni, trage aer, prin injector, din camera de ardere. Si apropo, iti apare, INJECTION FAULT, pe computer, la turatii mari, peste 3500 ? Daca doresti supape, am eu, de vanzare. 200RON/buc  0722922613-Buc.
*


Nu da nici un injection fault,am ajuns la 4000rot/min si nimic,trage de rupe....
o sa incerc sa dau conductele de pe rezervor jos si sa vad sorbul din rezervor cum prezinta.
Intrebare pt. cunoscatori:La logan are un surub ce regleaza putin presiunea in rmpa comuna,la Megane o exista acest surub?
Marius WAS
QUOTE(gabriel.cornel @ 25 Oct 2010, 17:38)
Am si eu megane2 la fel ca al tau, 74KW (101 CP), dar eu cand am demontat injectoarele E3,  duzele de pulverizare aveau 5 orificii, nu 6 cum ai tu. Tu esti sigur, ca ale tale au 6 orificii?
*



Sunt sigur de asta, cel putin asa au ale mele care sunt pe masina, si asta ar fi o explicatie pt cei 16 CP in plus fata de 85 CP(6 orificii presupune un debit mai mare fata de 5 orificii).

Cu stima,
gabriel.cornel
Salut, Marius WAS! Azi, am vorbit cu un pompagiu, E3 are 5 orificii de pulverizare, iar E4, 6 orificii. Cei 16 CP, sunt dati din calculatorul de injectie si turbosuflanta cu geometrie variabila. Duze cu 6 orificii, am separat eu si vroiam sa le schimb la injectoarele mele, dar daca am aflat ca sunt E4, m-am razgandit...Turcul de la filaret a zis ca functioneaza si cu duze E4, dar nu recomanda. Numai bine.
99AIM
Dupa aprox. 3 saptamani problema a revenit,o amorsez si iar se rezolva....renault is the best.
dumitrescuandrei
Avand aceeasi problema, pe langa faptul ca am schimbat regulatorul de presiune am facut asta:
pustiu_1st@yahoo.com
te salut...
Cred ca eu sunt cel care te poate ajuta, pt ca tocmai am rezolvat aceasta problema, exact aceias problema am avut si io, deci sa incepem:
1 cumpara de la dezmembrari un furtun de retur cu tot cu oringuri(capete) si probeaza turu si returu dintre filtru de motorina si pompa de injectie.30 ron
!Daca nu da rezultate
2 cumpara de la dezmembrari rampa de retur de la injectoare, verifica cand o cumperi(sufli in ia cu toate gaurile acoperite) 50 ron
!Daca nu da rezultate.
3 verifica injectoarele, daca esti din bucuresti dami pm, te trimit io undeva iti verifica injectoarele si ti le sigileaza cu teflon, 100 de ron
!Daca nu da nici asta rezultate
4 Cea mai nasoala problema, POMPA DE INJECTIE, tot la baieti astia unde te trimit io iti pot repara pompa cu 1000Ron (ofera garantie)


La mine a fost de la injectoare dupa ce mi leau sigilat cu teflon nu mai tragea pic de aer...
aqua
stie cineva cat face pompa de amorsare cu furtunele aferente sau ce cod are?
Marius WAS
Zilele astea incerc si eu injectoarele, o sa le desfac sa le dau cu pasta....

O sa va comunic rezultatu.......

28 Oct 2010, 13:04:
QUOTE(aqua @ 28 Oct 2010, 07:36)
stie cineva cat face pompa de amorsare cu furtunele aferente sau ce cod are?
*



Pe mine m-au costat la dezmembrari 90RON

Cumparate prin reteaua RENAULT, pt ca in alta parte nu le mai gasesti(mai bine zis nu le fabrica nimeni aftermarket) te poate duce undeva la 10mil
Din cate mai tin eu mine.... : - conductele dintre pompa si filtru 220RON
- tur parte fata 280RON(intre filtru si pedalier)
- tur parte spate 160RON (pedalier rezervor)
-returul idem ca la tur +-20RON

Concluzie: o galagie de bani......

Daca este cineva interesat am "aproape" 2 seturi de conducte. Conducte pe care le-am schimbat degeaba.....

28 Oct 2010, 13:34:
QUOTE(gabriel.cornel @ 26 Oct 2010, 18:52)
Salut, Marius WAS! Azi, am vorbit cu un pompagiu, E3 are 5 orificii de pulverizare, iar E4, 6 orificii. Cei 16 CP, sunt dati din calculatorul de injectie si turbosuflanta cu geometrie variabila. Duze cu 6 orificii, am separat eu si vroiam sa le schimb la injectoarele mele, dar daca am aflat ca sunt E4, m-am razgandit...Turcul de la filaret a zis ca functioneaza si cu duze E4, dar nu recomanda. Numai bine.
*



Eu ma refer la orificiile din varful injectorului, nu a duzei.....
gabriel.cornel
Tot de orificiile din varful injectorului, vorbeam si eu, aceea este duza de pulverizare. Numai bine, Marius Was.
Marius WAS
QUOTE(gabriel.cornel @ 29 Oct 2010, 05:27)
Tot de orificiile din varful injectorului, vorbeam si eu, aceea este duza de pulverizare. Numai bine, Marius Was.
*


In principiu se confirma regula cu 5 orifici euro3 si 6 euro 4, diferenta o face diametrul gaurilor
Din pct meu de vedere e clar ca pt 101 Cp e nevoie de un debit mai mare....
geo_way18
si eu am avut aceeasi problema este din cauza la filtru nu tine supapa pe care o are este foarte simplu cumpara un alt filtru iar un sfat de la cinevacare lucreaza la service reno schimba sensul supapei de retur de la filtru asa nici pilitura care iese din pompa nu se mai duce pe toata instalatia
Marius WAS
QUOTE(geo_way18 @ 4 Nov 2010, 18:58)
si eu am avut aceeasi problema este din cauza la filtru nu tine supapa pe care o are este foarte simplu cumpara un alt filtru iar un sfat de la cinevacare lucreaza la service reno schimba sensul supapei de retur de la filtru asa  nici pilitura care iese din pompa nu se mai duce pe toata instalatia
*



Am patit-o si eu cu filtrul"sunt trecut prin asta", de la filtru aveam surpriza sa porneasca,dar dupa 3-4 secunde se oprea motorul,atunci s-a rezolvat prin schimbarea filtrului....

Acum am depistat ca am probleme cu injectorul nr 2, da mult pe retur, iar cand motorul este oprit,trage aer fals, si astfel se dezamorseaza si pompa...
revin cu mai multe detalii dupa ce rezolv problema, pana una alta caut injectoare EURO3 101 CP.....
gabriel.cornel
Marius WAS, daca vrei sa dai o caruta de bani pe injectoare nu ai decat. Singura piesa care se strica in injector este, supapa de retur sau foarte rar celelalte piese. Automotive Delphi, cei care le fabrica, recomanda schimbarea supapelor de retur, la 50.000 de km. Eu le-am schimbat pe la 90.000, alti la 170.000 de km (la ford), acum fiecare face ce vrea. Daca nu doresti supape de la mine poti merge la domnul ady24, are si service si ti le monteaza el. Iti recomand schimbarea tuturor supapelor si o sa dai bani, aproape cat pe un injector, dar le ai pe toate noi. Service Renault, nu este de acord cu schimbarea supapelor, dar este tara plina de masini cu supapele la injectoare schimbate si functioneaza ca si inj. noi. Nu trebuie introdus nici codul in calculator, daca nu schimbi locul injectorului.Nu conteaza ca aveti, E3, E4, E5 sau diferite motorizari 1.5dci, 1.8tdci, 2.0tdci sau diferiti kw, supapele se potrivesc la toate injectoarele Delphi. Sa auzim numai de bine.
aqua
astazi de dim la 7 8 grade afara a pornit f bine .... totusi s-ar putea sa nu fie din aer pe instalatie, ci are legatura cu temperatura de afara
astazi se anunta cald pe timpul zilei, asa ca deseara o verific iar sa vad cum porneste
daca pleaca iar bine, elimin cauza cu aer pe instalatie
pe forum se zice ca, chiar fara bujii, dieselul porneste fara probleme si la 0 grade ... porneste intr-adevar, dar porneste la sfert ca si cum ar fi afara 15 grade? eu nu prea cred asta
aqua
deci nu e din aer pe instalatie ... a stat 26 ore nemiscata si a pornit f bine dimineata, de cand a venit caldura, iar pe conducta aceleasi bule de aer, deci nu neaparat daca are bule inseamna ca e de acolo pornirea grea

la mine e in functie de temp de afara, sub 4 5 grade se manifesta, bujiile sunt luate acum o luna, o sa verific releul care da curent in bujii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.