Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: HELP!R19 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 19
kilmer
[attachmentid=1627480169] excl.gif am pe masina motor f7p cand este cald nu mai porneste,trebuie sa il las sa se raceasca ca sa pot porni. va rog ajutati-ma
mr_bombastic_dma_r19
SI mie mi sa intamplat dar de cateva ori
si i-am scos borna de plus de la baterie
dar bine trebuie neaparat sa depistezi problema
uitate pe tuturialul de mai sus ca e folositor ,iti spune acolo ce sa verifici si cum
R19/16v
Repari electromotorul sau, recomandarea mea, il inlocuiesti cu unul cu reductor.
mihai1677
O data cu uzarea bucsilor de la electromotor, (care sustin rotorul), la cald toate piesele se dilata, rotorul se sprijina de stator, electromotorul scoate decat sunetul de bendix "clant". In prima faza schimba bucsi, si carbunii.
mr_bombastic_dma_r19
baieti as vrea sa adaug ca eu i-am pus electromotor de solenza diesel nou
si sa cam terminat in scurt timp
dar e ca si cum as trage la loto cand pornesc masina cu motorul cald pana la urma tot porneste
e posibil sa ma lase de tot la un moment dat?
si ce imi recomandati sa il repar sau sa iau unul de renault 19 de la dezmembrari?
dj_bonssay
Clar de renault 19. In principiu parerea mea este sa iei nou, dar daca iei sh si schimbi carbunii merge. Schimbarea carbunilor nu e o operatie dificila, mai greu este sa dai electromotorul jos daca nu e masina pe elevator sau macar pe rampa. Tot sfat: nu schimba pozitia cablurilor care duc la el. Eu am facut prostia asta si m-am chinuit jumatate de ora sa-l scot 5 minute sa schimb carbunii si 2 ore sa-l remontez. Bafta multa! Daca nu te pricepi du-l la mecanic.
vepman_ro
Pana la urma exista o alta solutie inafara de dat jos planetare ?( desfacut pivot , lasat bascula in jos si scos nitul de la planetarapt a capata un mic joc de 2 cm pt a scoate electromotorul ) .
mihai1677
Se da jos relativ usor, doar ca ai nevoie de o cheie lunga (teu) de 13 parca. Iei motorul in brate, cu stanga tii teul cu dreapta ti contra.
dj_bonssay
Eu am scos electromotorul pe sus, fara sa dau nici o planetara jos. Cand am zis ca e greu de dat jos, ma refeream ca nu prea ai acces la suruburi, dar ca pozitie el intra si iese usor (rabdare sa ai). Cred ca cel mai usor ar fi de desfacut suruburile cu masina pe elevator/rampa si apoi de scos prin partea de sus. De montat inapoi, cu strangerea suruburilor pe sub masina. Spor!
vepman_ro
Interesant ..eu anul trecut am tot rascolit masina pt a scoate acel electromotor ..si nu stiu cum de "ochiul meu de inginer" nu a gasit acel "loc de sus"..cuiors .cred ca mai studiez zilele astea ..
mihai1677
Pozitia este aplecat, cu capul pe filtrul de aer, efectiv iei motorul in brate.
dan_mar
Si eu tot pe sus l-am scos, dar probleme am avut la cabluri si la suportul din spate, la care am ajuns numai pe sub masina.
La fel si la montat. Dar nu am desfacut altceva pentru a-l da jos.
Dupa cateva operatii m-am invatat, acum e simplu...

Revenind la problema expusa, si la mine se manifesta cam la fel: nu vroia in nici un fel sa porneasca... parca nu avea curent. Am inlocuit si acumulatorul, a pornit bine la prima, dupa care pauza. Pana mi-a sugerat un amic sa desfac electromotorul si sa schimb periile. S-a lasat si cu schimbatul bucsilor. Pana acum toate bune, are ceva vechime de cand l-am reparat.
Bafta!
sspoitoru
Salut.
Am si eu aceeasi pb cu pornitul la cald.
Merge frumos, opresc la cheie si daca vreau s-o pornesc inapoi(1-2minute) n-o mai ia.
Daca il las sa se raceasca va porni la sfert.

Sunt in pana de idei unsure.gif
R19/16v
QUOTE(R19/16v @ 31 Oct 2008, 22:13)
Repari electromotorul sau, recomandarea mea, il inlocuiesti cu unul cu reductor.
*


sspoitoru
electromotorul este cu reductor si are perii noi.
Oricum daca era de la electromotor nu pornea la sfert cand se racea motorul, cred unsure.gif
R19/16v
Nu crezi bine smile.gif
sspoitoru
Dar atunci cand porneste la cald (mai porneste cateodata) are relanti foarte scazut si neregulat.
De plecat cu ea de pe loc nici vorba.
Merge asa neregulat, turatia tot scade pana se opreste apoi nu mai porneste pana nu se raceste...

Am schimbat sonda de apa a ecu si lafel face.
Urmeaza sa schimb bobina, poate poate...

Twilight zone wacko.gif
R19/16v
Si sonda de temp a aerului, de pe colectorul de admisie?
sspoitoru
Am schimbat bobina siiiiii nu merge....
ba chiar s-a oprit in mers dupe ce am parcat-o.
Am scos mufa senzorului de aer, a pornit o data si a2a nu a mai vrut.
Apoi am scos si mufa sondei schimbata de curand (apa ecu) si a pornit.
OARE termocupla da drumul elv prea tarziu si tine motorul prea cald???

sspoitoru
Am pus si termocupla noua.
Schimbat senzor map.
Curatat toate - si +
Am schimbat bucsile electromotorului.
Alt fel invarte acum si porneste mult mai usor.
Merge mai rotund.


Dar dupa un drum de ceva km, ajus la destinatie am lasat-o pornita cateva min.
Elv tot pornea....
Am oprit-o la cheie.
Dupe 2-3 min dau sa plec..... abea la a5a cheie a luat-o wacko.gif

A mai ramas senzorul de aer de pe admisie de schimbat.
Altceva nu-mi vine in minte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.