rdcristi2
18 Oct 2008, 20:13
ziua buna
va spune un...
fost posesor de Renault 11 GTD ''87
nou posesor de Tiida Acenta diesel
inainte de schimbare am tot cautat discutii despre probleme...
acum dupa o luna si jumatate de la schimbare -la fel nimic-probabil toti sunt multumiti si bine informatii...
Personal am trecut usor de la prima la a doua (amandoua fiind diesel)
practic scapand de izul de masina SH
probabil zic eu asa se simtea si primul propietar de la batranica
astfel am scapat de investit in prima (3000 euro) si continui sa investesc in cea noua
- nimic nu e gratis (nici mama nu-ia dat pe degeaba lui tata)(sunt inebunit dupa vorba asta-cu scuzele de rigoare)
idea era urmatoarea: ca posesor de Tiida nu am gasit nimic ,,activ'' nicaeri.
mai activ mi se pare acum la reno 9 si 11 comparativ cu situatia de dinainte de schimbare
ma opresc aici - cred ca bat campii in acest mic univers
de... sa trezit unul cu Tiida...
sanatate si multii...multii km
rdcristi2
11 Nov 2008, 22:09
Se pare ca esti singurul pe aici. Pune si tu poze , impresii, preturi, etc.
rdcristi2
15 Nov 2008, 22:23
preturi
http://www.serus.ro/nissan/index.phplot adus din Germania
numai diesel
an fabricatie 2007
am dat peste ele dupa ce am luat masina...
16 Nov 2008, 10:17:poze
am cautat verde metalizat
si am optat pe maro bronz
16 Nov 2008, 10:32:http://www.nissan-tiida.ch/
n-are nimeni probleme, ptr ca nimeni n-are tiida.
am vazut pa drumurile patriei, mai multe ferrari decat nissan-uri tiida.
strumfuadi
20 Nov 2008, 17:11
De acord cu cristib. Eu am 2 intrebari:
1. De ce dupa ce va luati o masina va intereseaza ce probleme au altii? Research'ul asta ar trebui facut inainte, eventual. Dupa, e tardiv si mioritic, asa..
2. Ce anume te'a determinat sa alegi tiida?
rdcristi2
20 Nov 2008, 22:40
in primul rand
1. credeam ca forumul este pe marca
2. apoi pe model
3. si cei care au acel model fac schimb de replici
ce constat
1. cei care nu au acel model fac misto de cei care au acel model(tipic ...e tardiv si mioritic)
am ales Tida pt. ca asa am decis in familie (la bine si la rau)
plecasem de acasa pt. Note
apropo de masinile voastre din semnatura...........
la Clio am vazut ce echipare are(mai ales cand vrei sa faci comanda)
si problemele pe acest forum
sincer nu as da Tiida pe un Clio (desi sunt surori vitrege-aviz celor care stiu ce au in comun, si mai ales ce nu au in comun, in special greutatea si CP)
de honda nu vorbesc ca nu stiu
dar voi de unde stiti de Tiida, daca nu a-ti vazut-o, ati circulat 2000 de Km...careva dintre voi, aveti si voi 6 trepte???
intreb si eu ---de un fraier cu Tiida
poate stam intr-o zi la o bere
va sta bine la glume
sanatate si multi Km...
pt. mine Tiida este un Renault 11 GTD upgradat la nivelul lui 2004 si nimic mai mult
sanatate si multi Km...
dar probabil voi nu stiti ce este un renault 11 GTD in 5 usi
nu trebuie sa te superi acum pentru ca lumea considera tiida un model nereusit.
Prin drumul taberei am vazut la un moment dat o tiida ceva timp dupa care subit a disparut si de atunci nu prea am mai vazut pe strazi. Singura impresie pe care mi-a lasat-o a fost ca in poze arata chiar misto ceea ce nu pot sa spun si in realitate.
Cat despre clio... s-a facut misto la greu.. e urata cu spume, dar se vinde.
rdcristi2
21 Nov 2008, 20:52
unde poate duce un topic...
cine mai stie un exemplu de masina controversata ca Tiida
unde dai si unde crapa...
multumesc tuturor celor care au renuntat din putinul timp liber
raspunzand pe acest topic....
sanatate si multi Km...
Fratzica
21 Nov 2008, 21:20
tiida e o super masina, singurul punct slab fiind reprezentat de design. Eu sunt de parere ca s-au inmultit proprietarii de tiida in urma reducerilor drastice acordate la achizitionarea acestui model.
QUOTE(rdcristi2 @ 20 Nov 2008, 22:40)
...careva dintre voi, aveti si voi 6 trepte???
eu!
M i h a i
21 Nov 2008, 21:49
QUOTE(rdcristi2 @ 20 Nov 2008, 22:40)
..careva dintre voi, aveti si voi 6 trepte???
Ce ai vrut sa zici cu asta? (ca sa nu raspund ''hard'' din prima
)
rdcristi2
23 Nov 2008, 16:28
a devenit asa de incitant acest topic....
m-am ofticat ca nu a mers net-ul doua zile...
a fost dura faza cu 6 trepte...
Vanzatorul de Iluzii
23 Nov 2008, 17:07
E pe teava una Tekna+ Warm Silver 1.5dCi. Astept doar OK-ul de la RCI si apoi sa vad cum este cu taxa de prima inmatriculare: adica daca plateste RCI masina inainte sau dupa 1 decembrie si sa transform taxa intr-un rand de cauciucuri de iarna.
M-au impresionat dotarile si desi m-a durut sa dau Megane-ul (clar arata mai bine) am decis sa merg pe o crestere a sigurantei si confortului.
crestere a sigurantei
. daca nici megane nu-i sigura... inseamna ca eu umblu cu bombe pe roti
@rdcristi2 Vezi pe forum.softpedia.com ca se discuta despre Tiida pe mai multe topicuri. Ai jurnal de bord, etc.
Vanzatorul de Iluzii
24 Nov 2008, 07:16
QUOTE(blak2oo8 @ 23 Nov 2008, 19:10)
crestere a sigurantei
. daca nici megane nu-i sigura... inseamna ca eu umblu cu bombe pe roti
Consider ca ESP, cruise control si bluetooth contribuie la cresterea sigurantei. Altfel, pana acum, n-am avut nevoie de nici una din dotarile de siguranta de pe Megane cu exceptia ABS (si acest lucru ma bucura). Daca aveau si cutie automata la banii astia (sau ceva in plus, normal), luam.
Pai au, numai la 1.6 benzina.
Vanzatorul de Iluzii
24 Nov 2008, 22:40
Pai au dar la alti bani (pornirea, nu cei 700 euro in plus fata de versiunea manuala).
fara suparare, tiida este un produs nissan-renault, un fel de struto-camila.
noi avem una in firma, am dat un megan 1 diesel 1.9 si am luat un tiida. recunosc , a fost o greseala...
nr1_gogon_1979
25 Nov 2008, 12:22
in primul rand : rdcristi2 sa o stapanesti sanatos!!! culoarea e foarte frumoasa,la ce bani ai luat masina de la serus si cand?daca vrei sa-mi spui bine,daca nu,nu.sa nu te enervezi pe acest forum,vezi ca exista si un topic cu ceva de genu ''manifest anti-nissan'' ... deci nu te astepta ca sa te astepte cineva cu bratele deschise aici unde sunt 99% de posesori de renault si dacia.eu personal n-am nimic cu nissan-ul,cu renault-ul sau cu dacia.inca o data sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente!
QUOTE(Vanzatorul de Iluzii @ 24 Nov 2008, 07:16)
Consider ca ESP, cruise control si bluetooth contribuie la cresterea sigurantei. Altfel, pana acum, n-am avut nevoie de nici una din dotarile de siguranta de pe Megane cu exceptia ABS (si acest lucru ma bucura). Daca aveau si cutie automata la banii astia (sau ceva in plus, normal), luam.
Cruise controlul e pentru siguranta exact ca ciocanu' pentru degete
Iar BT, iti pot recomanda un super car-kit pe care am dat 250ron (bine, am prins oferta) si se pupa numa bine cu renou'...mai si scrie RENAULT mare pe el cand se porneste
Cu ESPu ai nimerit-o...
rdcristi2
25 Nov 2008, 21:07
pt. nr1_gogon_1979
''sunt din provincie si pe deasupra am luat-o prin credit auto-am umblat cu actele de m-am saturat'' (luam o Tekna+ de la Serus cele fabricate ca si a mea in 2007 si ramaneam si cu Reno-ul 11 in curte la cat am dat pe Acenta diesel in 5 usi)
pe scurt...reducere 4700 euro prin programul Rabla faza 1 (septembrie 2008)
adica 14.000 euro
concluzie: se putea si mai bine
probabil ... trebuie sa ma tin bine - acum sa vezi huiduieli...
desi as prefera in schimb sa lanses o noua provocare...
contra oferta de autoturism hatchback diesel - masina de familie - conform Tiida cu nivel de echipare Acenta zic eu decenta nicidecum fitoasa
ABS(Anti-lock Braking Sistem)
EBD(Electronic Brake Distribution)
Brake Assist (asistenta la franarea de urgenta)
Airbag cortina
Airbaguri frontale sofer + pasager
Airbaguri cortina
Radio CD MP3 + 6 boxe
Bluetooth
Comenzi audio pe volan
Oglinzi in culoarea caroseriei, reglabile electric
Manere usi in culoarea caroseriei
Protectii praguri - tip Aluminiu
Volan reglabil pe inaltime
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Bancheta rabatabila 60 /40
Bancheta culisanta (240mm) volum porbagaj reglabil implicit
Bancheta cu spatar inclinabil
Cotiera centrala si la bancheta
Tetiere active fata
3 tetiere spate
Sistem ISOFIX
Servodirectie electrica
Inchidere centralizata cu telecomanda cheie
Imobilizator electronic al motorului - Cheie inteligenta ( Sistem imobilizare NATS)
Climatronic
Filtru ecologic de particule pentru sistemul de aer conditionat
Computer de bord
Indicator temperatura exterioara
Geamuri electrice fata+spate ("one-touch" pentru sofer)
Faruri cu senzor pentru autoaprindere
Stergatoare parbriz cu senzor de ploaie
Stergator luneta-cuplat cu senzorul ploaie stergatoare parbriz - si la mers cu spatele
Consola in plafon cu suport ochelari
Buzunar in spatar scaune fata
Priza 12V
Placa portbagaj
Jante otel 15"
Pneuri 195/65 R15
Suspensie fata McPherson
Suspensie spate bara de torsiune
Sistem de franare fata servoasistat, discuri ventilate, ABS + EBD + Brake Assist
Sistem de franare spate servoasistat, discuri, ABS + EBD + Brake Assist
Roata rezerva temporara
Vopsea metalizata
sanatate si multi Km...
Vanzatorul de Iluzii
25 Nov 2008, 22:37
QUOTE(roty @ 25 Nov 2008, 20:42)
Cruise controlul e pentru siguranta exact ca ciocanu' pentru degete
Iar BT, iti pot recomanda un super car-kit pe care am dat 250ron (bine, am prins oferta) si se pupa numa bine cu renou'...mai si scrie RENAULT mare pe el cand se porneste
Cu ESPu ai nimerit-o...
Lasand la o parte tonul usor ireverentios si cu siguranta de "cunoscator" (asa cum am vazut anunturi de vanzare de Nokia 3310 "pentru cunoscatori" ca de, ce telefoane se faceau altadata...) tin sa te informez ca pana si aerul conditionat automat il consider ca pe un plus la siguranta. Atata timp cat it poti crea un mediu care sa te "streseze" cat mai putin (sper ca ai inteles ca am folosit ghilimelele pentru a evita comentariile tale cu pH mic) inseamna ca poti fi mai dedicat actiunilor legate de conducere. Si uite asa, din punctul meu de vedere, cruise control este un element de siguranta. Si ca sa fie mai clar, ai folosit vreodata asa ceva? Oricum, este o intrebare retorica si fii te rog convins ca raspunsul tau nu imi va schimba parerea.
S-au facut destule studii care au dovedit ca folosirea cruisecontrol-ului duce la scaderea atentiei la drum si creste considerabil timpul de reactie mai ales la franare.
Decat daca, desigur, ai cruise control cu radar care si franeaza pentru tine, cum gasim pe S-Klasse.
Nu tin neaparat sa-ti schimb parerea, doar zic si eu ca nici sa te imbeti cu apa chioara nu-i chiar bine.
Normal ca n-am condus asa ceva, pe carutele de reno nu exista oznuri d-astea
)
Sa stapanesti sanatos masina si drive safely
ps> inca sunt convins ca 6310, 3310 si 6230 sunt probabil cele mai bine facute telefoane up to date
Vanzatorul de Iluzii
26 Nov 2008, 00:33
Cruise control mai are si o funtie numita "limitator de viteza". In conditiile din Romania aceatsa este cu adevarat utila. Pur si simplu nu te lasa sa depasesti viteza prestabilita decat printr-o apasare mai energica a pedalei de acceleratie. Un exemplu bun poate fi utilizarea pe Bucuresti - Ploiesti in localitati.
Si sa stii ca la Megane echiparea Privilege de azi are cruise control (numai ca se numeste tempomat). Am folosit functia pe o Laguna III (nu prea mult, doar aproape 1200 km) si tin sa iti spun ca ajuta.
Si ca sa pun cireasa pe tort si CD changer-ul te ajuta. Stii ce "safe" e sa schimbi un CD din mers. Asa, bagi sase si-i dai bataie.
In plus un coleg (si el proaspat posesor de Tiida) mi-a aratat o functie interesanta (for dummies dar arata ca au luat in calcul tot felul de utilizatori): cat timp motorul este rece, la bord ai aprins un martor luminos (albastru) care te avertizeaza ca nu e bine sa il fortezi. Interesant, nu?
Si ca sa inchei, da-mi dreptul la propria optiune.
Sper ca-ti dai seama ca am fost ironic ca pe reno n-ar fi d-astea. Si pe Clio e, chiar si pe Twingo. Nu e nicio filozofie.
Ba chiar daca nu comanzi optiunea, toate renourile au de fapt tempomatul, numai ca nu au trase butoanele (sunt niste baieti priceputi care le pot trage fara probleme). Ba chiar si Logan Diesel are ceva similar (la benzina acceleratia e pe cablu).
Si ca si cireasa de pe tort, eu zic ca MP3 playerul e mai sigur ca CD changerul. Incap mai multe melodii.
Sper ca-ti dai seama de absurdul discutiei
Asfalt uscat si fara gropi
twingooo
26 Nov 2008, 10:57
roty, daca tu stii ca pe twingo e functia tempomat inactiva la unele dotari si activa la altele...
@twingooo - ma refeream la noul twingo...
Vanzatorul de Iluzii
26 Nov 2008, 17:15
QUOTE(roty @ 26 Nov 2008, 01:47)
Asfalt uscat si fara gropi
Multumesc asemenea. De azi dimineata ba ma ud, ba ma usuc.
rdcristi2
30 Nov 2008, 21:16
dovada de fair-play din partea celor de la Susuki
toate autoturismele sunt la fel, bineinteles tinand cont de clasa
asa ca orice remarca contra fata de tiida este infantila
platforma de clio 3(modus) motor dci si cutie de megan
pt. cei ce nu vor o masina comuna pe starzile patriei cred ca este ok...
oricum pt. cineva cu CASCO care este diferenta daca ai Logan sau megan...
franciza tot 100 euro este...
sanatate si multi Km...
rdcristi2
10 Dec 2008, 17:41
pasionati de Tiida???...
se pare ca sunt ...
rdcristi2
24 Dec 2008, 22:09
rdcristi2
28 Dec 2008, 20:35
apropo...
conceptul 2003 C-Note
28 Dec 2008, 20:39:
si alte echipari...
rdcristi
10 Apr 2009, 21:57
versa
rdcristi2
6 Jun 2009, 15:18
rdcristi2
4 Sep 2009, 08:15
caut documentatie motor K9K de 105 CP si cutie viteze 6 trepte aferenta pt Tiida dci 1.5
(ambele preluate de la Renault - se gasesc si pe Megan III , Renault Fluence/Samsung SM3, etc)
de curand am observat scutul umed pe interior(probabil ulei- da de unde si de care)
in acea zona duc si capetele a doua tevi cam de 6 mm.
nu stiu de unde vin deci nici nu am vreo idee despre rolul lor si implicit ce fenomene se intampla acolo, totusi fereastra din scut nu este facuta degeaba, daca ar fi vapori de nu stiu ce sau ...
cine stie cunoaste
cu stima
rdcristi2@gmail.com
rdcristi2
11 Sep 2009, 11:06
la o luna dupa revizia anuala ridic capota la motor sa completez rezervorul de la lichidul de spalare.
ok.
Arunc o privire din plictiseala, si observ un furtunas ce nu duce nicaieri. alaturi un clips liber(suport ancorare furtun) de diametru mare (aproape 3 cm. maxim)
Furtunul pleaca din partea superioara a cutiei de viteze, La capat ar trebui sa fie o piesa.
Acea piesa poarta denumirea de "reniflard".Ungerea cutiei se realizeaza prin barbotare,iar presiunea creata se elimina prin acest reniflard.
Functia este pe cat de simpa pe atat de importanta. Cutia de viteze se incalzeste si se raceste, deci au loc dilatati in cutie deci modificari de volum. Daca nu ar exista asa ceva in cv sar crea o presiune destul de mare care duce la iesirea uleiului prin diferite orifici sau chiar la spargerea carterului cv. Functia de baza este de a elimina aceastra problema. Din cate stiu de la cutie vine un furtunel pana la nivelul bateriei si in cap are ca un capacel, acest lucru este facut pentru a elimina posibilitatea intrarii de apa si praf in cv. deci asta este functia ei ca sa elibereze aerul- care poate avea si abur de ulei sau chiar picaturi mici de ulei mai ales cand se merge cu viteza mare si un timp destul de indelungat.
bun.
- nu cred ca la mancat furnica
- as pune unul cum este pe Logan (cutia este tot Renault)
- totusi as merge pe mana celor de la Nissan
Caut informatii/documentatie pt. cutia cu 6 trepte Renault montata pe motorul diesel de 1.5 105 CP
daca as gasi si de la motor ar fi super, mai ales la ce ma doare acum : tehnica drenare a filtrului de motorina (cum se da jos, mai ales cum ajungi la el)
intrebare: imbinarea de la furtun(furtunul este din doua bucati) este simpla sau o fi si supapa in acelas timp, sa nu ma agit degeaba.
cu stima
rdcristi2@gmail.com
rdcristi2
12 Mar 2010, 17:50
QUOTE(rdcristi2 @ 11 Sep 2009, 11:06)
tehnica drenare a filtrului de motorina (cum se da jos, mai ales cum ajungi la el)
un link?
yocozoro
14 Nov 2018, 18:05
mai are careva tiida, am eu una, am facut 255.000 km si destule probleme, nici acum nu am scapat de ea detot. e tot in familie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.