Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Soft Chip Tunning
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Tuning
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Hawk84
Salutere

As dori sa-mi fac chip tunning dar am nevoie de softul care trebuie sa-l rescriu in calculatorul masinii.
Isi face cineva mila de mine si ma poate ajuta cu el?


Merci

Ps. Softul imi trebuie pt M1 1.9 dTi
adrian mgn
sincer cred ca ceri cam mult ...no offence smile.gif ... dar nu cred ca multi au softul iar cine il are ... 200 - 300 euro rolleyes.gif
$$ilvviu
Si cu ce il scrii?
ivictoras
Eu te pot ajuta cu un MARKER NEGRU PERMANENT smile.gif)
Hawk84
QUOTE($$ilvviu @ 10 Sep 2008, 15:43)
Si cu ce il scrii?
*


are un amic cablu si soft de chip tunning
Are programul pentru 1.9 dci dar nu si pt al meu sad.gif asa ca daca fac rost de program ies la remapare ceva mai ieftin biggrin.gif

Sharpe
La o remapare 90% din pret e softul. Te sfatuiesc sa nu scrii soft downloadat de pe net, nu prezinta nici o garantie. Ai putea ajunge sa platesti ulterior, de cateva ori pretul unei remapari efectuate de o firma serioasa de tuning, pt inlocuirea ECU.
Hawk84
QUOTE(Sharpe @ 17 Sep 2008, 09:09)
La o remapare 90% din pret e softul. Te sfatuiesc sa nu scrii soft downloadat de pe net, nu prezinta nici o garantie. Ai putea ajunge sa platesti ulterior, de cateva ori pretul unei remapari efectuate de o firma serioasa de tuning, pt inlocuirea ECU.
*


Merci, dar m-as risca sa scriu si un soft dupa net, daca as stii cum ii zice pt ca se face back-up la softul original al ECU-lui. Stiu ca exista si o sansa sa-mi arda ECU dar cu o documentare adecvata se poate gasi unul bun.
Merci de info Sharpe
Doc
In primul rand la masina ta, cea din semnatura nu merge sa scrii softul. Se poate face doar prin chiptuning, ai noroc asta e masura impotriva prostiei.

In al doilea rand scrierea unui soft gresit in in ecu poate duce la blocarea lui si poti sa ai mama backup-ului ca nu vei mai reusi sa il rescrii prin obd.

In al treilea rand, daca ar fi mers procedura de scriere prin OBD si ai fi stricat ecu te-as fi taxat dublu sa ti-l repar. Asta ca sa te inveti minte si data viitoare sa te gandesti de 2 ori inainte sa faci asta.
Hawk84
Merci DOC biggrin.gif

deci pana la urma tot la un meserias ajung smile.gif

DOC :Intrebare, merita si se poate pune o turbina mai mare pe motorul meu? una de 2.0 dTi (opel) sau 2.0 dci sau 2.2 dci?? ai idee ce avantaje si dezavantaje ar fi, merci
martynel
din moment ce tu ai un motor dti nu imi imaginez cum sar putea potrivi o turbina care e pusa pe un motor 2.0 comonrail sau 2.2.Si daca tot vrei o crestere de putere cea mai simpla varianta fara dureri si batai de cap (vinde masina asta sau da-o la schimb pe una mai puternica) Mergi la sigur fara modificari inutile care nu sti cat o sa tina!
Scuba
@Doc: sa inteleg ca dTi-ul nu se poate remapa prin OBD ? Trebuie dezlipit eepromul ?

Merci.
Doc
Majoritatea modelelor dTi se fac prin chiptuning clasic, insa pot exista si exceptii dar foarte rar. Eu pana acum nu am intalnit niciun model dTi pe care sa il rezolv prin mufa.
andu911
QUOTE(Doc @ 29 Sep 2008, 14:35)
In al treilea rand, daca ar fi mers procedura de scriere prin OBD si ai fi stricat ecu te-as fi taxat dublu sa ti-l repar. Asta ca sa te inveti minte si data viitoare sa te gandesti de 2 ori inainte sa faci asta.
*



Dai si factura ? icon_mrgreen.gif
Doc
Cu TVA sau fara TVA? wink.gif
Scuba
Ok Liviu, merci de raspuns.
Cat ar costa operatia pentru 1.9dTi ? Cum iti poti da seama daca se poate remapa sau nu prin OBD ? E suficient un VIN ?
Doc
Vii cu masina sau citesti seriile de pe ecu.
Kimilukx
Calibrarea se poate introduce cu ajutorul cablului OBD (Delerek) fara probleme. Trebuie insa sa ai softul care permite acest lucru (de ex DDT 2000) si codurile injectoarelor -MDP (deasemenea introduse cu ajutorul DDT 2000)

Aaaa si nu in ultimul rand calibrarea modificata.....
rada_ady
vreau si eu un cip tuningpentru un megane 2.2 cu motor 1.5dci 82 cp (la ce putere se ajunge si la ce pret)
ecu_tuning
Pentru 1.5 dci cresterea de putere este de 25 CP
Uita-te si aici
Doc
QUOTE(rada_ady @ 16 Jan 2009, 01:08)
vreau si eu un cip tuningpentru un megane 2.2 cu  motor 1.5dci 82 cp (la ce putere se ajunge si la ce pret)
*



Motorul tau poate castiga printr-o resoftare normala (safe) aprox 20CP si 45Nm. Peste aceste valori este pe riscul clientului. Recomand intotdeauna variante de soft normale, cu modificari pe o plaja de turatie mare si progresive pentru a nu scadea inutil fiabilitatea unor piese, precum ambreiaj, turbina, suspensie si articulatii. Nu va lasati incantati de soft-uri agresive la turatii mici. cu motorina si presiune in exces.

Costul unei astfel de modificari il voi trimite in PM la fel si datele de contact, sa nu transformam acest topic in aria de publicitate.

Cu respect,
Doc
dumitrescuandrei
pentru 1,5 dci 85 cp.da-mi si mie un pm si spune-mi pretul si unde te gasesc biggrin.gif
Doc
Ai PM cu datele de contact si pretul pentru aceasta motorizare.
claudiu41
salut, pentru un renault safrane 2068 cm3, dtise poate face ceva pe la motor?
corvinarh
sal, la un motor de laguna 1.9 dci, 120 cp, ce tip de soft ii trebuie? masina are 72000 km... merita? cam ce costuri ar fi?
Doc
QUOTE(claudiu41 @ 19 Jan 2009, 20:54)
salut, pentru un renault safrane 2068 cm3, dtise poate face ceva pe la motor?
*



Din pacate modelul tau prezinta calculator de generatie mai veche care e posibil sa nu se poata modifica nici prin chiptuning.

QUOTE(corvinarh @ 19 Jan 2009, 23:16)
sal, la un motor de laguna 1.9 dci, 120 cp, ce tip de soft ii trebuie? masina are 72000 km... merita? cam ce costuri ar fi?
*




Daca starea tehnica a masinii este buna si ai un istoric al celor 72.000km, nu ar fi nicio problema pentru un soft normal cu care s-ar putea obtine o crestere de 20-25CP. Cu o astfel de modificare te asigur eu ca merita.

Ai PM cu costul unei astfel de modificari si datele de contact.

Cu respect,
Doc
fanidis
Salut,

Sunt si eu nou pe forum si am o intrebare. Se poate face tuning de putere la motorul de 1,6 16v pe benzina? Si daca da, stiti pe cineva din Ploiesti sau nordul Bucurestiului care se ocupa?

Multumesc,

Stefan

Magane 1 break, 2001, 1,6l 16v
Doc
Da se poate face tuning la motorizarea ta, cresterea de putere poate fi cuprinsa intre 8-10%. Am sa-ti trimit in PM datele mele de contact si costul unei modificari pentru o astfel de motorizare, asta in cazul in care te hotarasti sa faci un drum pana la Bucuresti.
Kimilukx
Si cum ii faci cresterea asta de putere? Practic in ce fel intervii asupra calculatorului de injectie? Calibrarea are modificat ce, pentru a creste performantele?

La un 1.6 16v, cu 10% ar trebui sa ajungi la 120 CP. Cresterea se face simtita pe ce regimuri?

Si inca ceva, cum poti masura performantele sporite?

Cu respect,
Doc
Performantele se pot testa pe un banc dyno dar este nevoie ca testarea sa se faca pe acelasi banc, in aceeasi zi cu modificarea de soft, la aceeasi temparatura si cu acelasi carburant. Se intervine asupra calculatorului prin citirea informatiilor soft, modificarea acestora cu noi valori si rescrierea in ecu. Cresterea de putere se va face simtita la turatii mari, iar cuplu la turatii mici si medii.
Kimilukx
Dar umplerea motorului nu ramane aceeasi (motorul fiind atmosferic), in amandoua cazurile cu/fara modificare a calibrarii? Din punctul meu de vedere asta ar putea aduce un plus de cuplu/putere.
Daca ar fi sa vedem lucrurile din punct de vedere al avansului, si aici ramanem destul de limitati, existand riscul detonatiei. Chiar si utilizarea unui carburant cu cifra octanica mai ridicata, tot nu rezolva problema.
Iar daca urmarim raportul aer/combustibil, in sensul saracirii amestecului, riscam sa ardem supapele, sau dupa un rulaj indelungat sa apara fisuri la nivelul colectorului de esapament. Cresterea va fi destul de mica, aproximativ 1-1.5 kW. Tu ce parere ai?


Cu respect,



arazvan2002
Ai gasit undeva soft? Cauta-ma pe messenger pe arazvan2002. am eu megane ca al tau cu cip, daca vrei sa vezi cum merge. are aproximativ 120CP si vreo 240Nm cuplu plus ce am mai castigat cu filtrul KN sport in carcasa.
Doc
Si ce ai castigat cu K&N?? Experienta?
alexumf
radmasa.gif
Doc sunt interestat si eu de costurile modificarilor de putere prin CIP la motorul de 1.6 16v! Castigul meu (de experienta) in urma montarii filtrului k&N nu a fost suficient sa ma ajute la depasiri biggrin.gif
Multumesc
arazvan2002
Nu stiu, probabil ca si experienta. tongue.gif Din "ochi" nu pot sa imi dau seama. Atunci cand inca nu pusesem cip, aveam impresia ca se simte...dar nu pot baga mana in foc. probabil doar pe dyno s-ar observa daca exista modificari sau nu.
Doc
QUOTE(alexumf @ 9 Mar 2009, 15:48)
radmasa.gif
Doc sunt interestat si eu de costurile modificarilor de putere prin CIP la motorul de 1.6 16v! Castigul meu (de experienta) in urma montarii filtrului k&N nu a fost suficient sa ma ajute la depasiri biggrin.gif
Multumesc
*



Am sa-ti dau pret in PM, aici nu este arie de publicitate.

QUOTE(arazvan2002 @ 9 Mar 2009, 15:53)
Nu stiu, probabil ca si experienta. tongue.gif  Din "ochi" nu pot sa imi dau seama. Atunci cand inca nu pusesem cip, aveam impresia ca se simte...dar nu pot baga mana in foc. probabil doar pe dyno s-ar observa daca exista modificari sau nu.
*



La diesel nu castigi CP de la filtrul ala, poate doar mizerie mai multa in motor si uzura mai mare la turbo.
arazvan2002
Care este diferenta intre benzina si diesel in privinta fitrului?De ce la diesel nu ar avea nici un efect benefic?
$$ilvviu
Pai a spus cineva ca la benzinare ar fi benefic "filtrul" ala?
arazvan2002
QUOTE(Doc @ 9 Mar 2009, 15:57)
Am sa-ti dau pret in PM, aici nu este arie de publicitate.
La diesel nu castigi CP de la filtrul ala, poate doar mizerie mai multa in motor si uzura mai mare la turbo.
*




Dupa cum a zis Doc, s-ar intelege ca la diesel nu castigi nimic, si alta varianta nu mai este decat benzina.Tocmai de asta am si intrebat. Sunt curios care este chestia cu filtrele sport, fie ele KN sau alta marca in carcasa sau conice...etc.
alexumf
Merci frumos Doc. Ramane sa imi fac curaj sa sparg pusculita, dupa care te voi contacta...
In posturile de mai devreme am vazut ca ai raspuns prin PM asa ca nu am mai specificat asta smile.gif
Salutari!
moise robert
QUOTE(corvinarh @ 20 Jan 2009, 00:16)
sal, la un motor de laguna 1.9 dci, 120 cp, ce tip de soft ii trebuie? masina are 72000 km... merita? cam ce costuri ar fi?
*



alt soft fara probleme te poate duce la 150cp si318Nm asta este standard,dar se poate face si soft custom,adica si la ce vrea clientul.
semit
ok, s-a facut curat.. aveti cartonas galben.. la urmatoarea abatere aveti cartonas rosu! Succes
mowgly78
cum ma poti ajuta si pe mine cu softul pentru 1.9 dci?
am un megane din 2002 si vreau un pret si un numar de contact, ms frumos
Doc
Cauta pe Bursa anunturile pentru tuning.
moise robert
QUOTE(mowgly78 @ 29 Mar 2009, 20:33)
cum ma poti ajuta si pe mine cu softul pentru 1.9 dci?
am un megane din 2002 si vreau un pret si un numar de contact, ms frumos
*


1,9 dci are de la 90cp pana la 120cp
cati ai?
tuner
io am 74 kw pe 1.9 dci
moise robert
74kw pe Scenic stiam ca e motor de 1,5DCI,dar oricum ,ce informatie doresti?
alexandruadi
A facut cineva chp tuning la 85 CP diesl-ul e 1.5 ? La cat se poate duce fara probleme cu ambreiajul stock ? Consumul o sa scada si mai mult de atat (oricum e foarte bun) ?
Hawk84
Eu va pot zice ca filtrul sport pe diesel ajuta cat de cat la performanetele motorului dar nu cine stie ce, dar in schimb eu am constatat o scadere a consumului de carburant!
Personal am o medie de 6.5 mixt din care 60-70% in bucuresti cu un condus destul de sportiv!
moise robert
QUOTE(alexandruadi @ 21 Apr 2009, 18:27)
A facut cineva chp tuning la 85 CP diesl-ul e 1.5 ? La cat se poate duce fara probleme cu ambreiajul stock ? Consumul o sa scada si mai mult de atat (oricum e foarte bun) ?
*


Cam 20cp si 60nm
dorian12
sall.ptr un clio 3 1.4 98 cp imi dai un pm cu pret si modificari, ms
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.