Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Comanda flux aer blocata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio > Tutoriale
danutz_r
problema :

cand am vrut sa rotesc de maneta cu pricina am observat ca agata undeva , nemaifacand toata rotatia de aproape 180 grade... acum se misca doar intre pozitia aeratoarelor centrale si pana la semnul celor de la picioare, restul e blocat si nu am incercat sa fortez, cu toate ca are cursa asta tot aerul este dat pe la parbriz indiferent de pozitia in care se afla maneta....
[attachmentid=1627459828]

rezolvare:

1. se identifica si se desfac cele 3 suruburi de la consola centrala pt. a avea acces mai usor la zona butoanelor, doua dintre suruburi sunt in zona butonului de avarii iar altul este sub scrumiera ... dupa aceasta
- se scoate husa schimbatorului
-se trage de extremitatile dinspre motor ale consolei (in dreptul aeratoarelor), pe fiecare parte se afla cate o clema care trebuie desprinsa
- se scot cele 3 mufe (avarii, bricheta, inchidere centralizata)
- se scoate consola ... smile.gif
[attachmentid=1627459829]...[attachmentid=1627459830]

2. se desfac cele 2 suruburi de sub blocul butoanelor de climatizare, in acest moment blocul mai este sustinut de 4 cleme(2 sus si 2 jos) si se misca usor....
- se identifica clemele din partea de jos si se apasa pe ele,
- se scoate intreg blocul pe sub bord(are o pozitie in care iese cu usurinta)

suruburi [attachmentid=1627459832] clema_jos[attachmentid=1627459833] clema_sus[attachmentid=1627459834]

3. dupa ce am scos panoul am identificat posibilele cauze (butonul sau clapeta)
- nu am umblat la cablurile de la instalatie electrica pt ca nu m-au deranjat
- am impins usor in sus cu o surubelnita plasticul ce corespunde butonului din partea din spate... acesta sarise de pe pozitia initiala si el era cauza blocajului [attachmentid=1627459836]
-cu ventilatia pornita se verifica functionalitatea clapetelor, prin tragere si impingerea cablului recent scos
- se reaseaza plasticul scos pe axul lui dupa ce se aliniaza in dreptul rotilor dintate, astfel incat sa se poata face cursa completa ... [attachmentid=1627459838]

Montarea se face in sens invers demontarii cu mentiunea ca tabloul cu butoanele de climatizare se introduce mai intai in partea de sus si apoi se p[ozitioneaza clemele din partea de jos...


Daca tot ajungeti sa umblati la consola centrala puteti trage fire de la bricheta pentru alimentarea detectorului radar (eu l-am tras de acolo pe sub covorul din partea pasagerului, stalpul din dreapta si de aici pa langa plafon pana la oglinda... astfel am scapat de fire rolleyes.gif )

succes big_wheel.gif
boni
salut misto tutorialu o intrebare mai sti cumva ce tip de becuri erau la climatizare ? ca vreau si eu sa le schimb dar sa nu stau sa caut cu bordu desfacut prea mult sa le iau inainte , multumesc
PhilipMorris
cum se rearanjeaza rotile zimtate daca s-au miscat una fata de cealalta? au niste semne dar nu reusesc sa le pun neam
geluoradea
boni, philipmorris ati gasit intre timp raspunsuri la intrebari ca ma intereseaza si pe mine.
geluoradea
cum pana la urma nevoia te invata, becurile sunt W3W , sper sa nu gresesc. sunt fara soclu, sunt mici, se introduc in soclul din unitatea de climatizare. sunt identice cu becul de la bricheta.
myhay1208
Aduc un mic update:
Pentru bordul cu butoane de AC mici, aflate deasupra comenzilor de aer cald/rece si a gurilor de aerisire lucrurile stau un pic altfel:
Cele 2 suruburi care tin blocul de comanda se afla in partea de sus. Ca sa ajungti la ele trebuie scos casetofonul.
Plasticul de jos din care iese schimbatorul nu are cele 2 suruburi in spate cum apare in pozele initiale. Sunt doar doua clipsuri in capele dinspre motor.
Suportul de pahare din mijloc este prins doar in clipsuri. Dupa ce scoateti scrumiere ( si ea tot in clipsuri prinsa) trageti in sus de suport si iese cu tot cu bricheta.
Nu exista nici un surub care sa o tina.
Sub blocul de comenzi exista un plastic, si el, tot in clipsuri prins. Se trage usor de el ca are o pozitie in care iese.
Comenzile se imping usor in spate si vor iesi si ele.
Atentie mare ca o sa fie chin cu pusul inapoi datorita cablurile de comanda care sunt scurte si foarte tari.

Sper sa ajute acest mic update !
neumann
QUOTE(danutz_r @ 8 Jul 2008, 19:40)
problema :

[attachmentid=1627459836]

[attachmentid=1627459838]

*




Am si eu o durere, unde sunt becurile in poza de mai sus, ca s-au ars amandoua.. T5, W5W sau W3W?
barbus
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=105...dpost&p=3940294

neumann



scrie acolo ce bec am folosit....nu mai tin minte.
bonytrombony
becurile de bord se schimba fara sa dai jos cablurile de reglaj ,eu avand mana mai groasa nu am putut sa schimb becurile de la consola fara sa o scot dar cand am scoso nu am desfacut cablurile doar am scos soclu cu becu si gata.

12 Jan 2016, 11:02:
detalii becuri climatizare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.