Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Defectiune - Senzor captor axul cu came
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3
Braynid
Salut,

Am un Megane II din 2005. Problema e ca am fost cu masina in service pentru un control ( vreau sa plec in concediu ).

Cei de acolo mi-au zis in urma verificarii cu testerul electronic ca am o problema cu 'captorul de la axul cu came'. Pe langa asta au zis ca trebuie schimbata piesa si trebuie curatat carburatorul de reziduuri de la injectie. Ideea e ca, din cate stiam eu masina nu are carburator.

Problema efectiva cu masina ( cel putin ce am sesizat eu ), e ca atuci cand schimb vitezele ( se simte cel mai bine intre 1-2 si 2-3 ) scade turatia brusc atunci cand decuplez ambreiajul iar dupa schimbare 'ma da in gat'. Pe langa asta turatia scade si oscileaza la relanti. Deasemenea mi se pare mie ca masina nu mai trage la fel de bine, dar asta se poate sa fie si doar impresia mea.

Pana la urma cei din service mi-au zis ca toata jmecheria ma costa cam 600 de lei. Asta nu ar fi o problema, doar ca as vrea sa stiu exact despre ce e vorba, ce vor ei sa curete si in mare cam care e problema.

Merci,
19vik
Probabil, s-au referit la clapeta de aer: http://www.reno.ro/Curatare-clapeta-aer-1-...6V-t115370.html
adrian mgn
Captorul axului cu came daca ai motorul de 1.6 16v stiam ca e pana in 100 ron...
600 ron? blink.gif

Daca nu ma insel asta e [attachmentid=1627456972]
iar aici e localizat[attachmentid=1627456973]
Adila16
Dupa simptome, pare a fi captorul...
Parerea meia este sa ncearci sa il demontezi (foto postata de tizu' e suficient de relevanta) si sa il cureti. Cu o simpla carpa uscata...
ScoRpiO
salutare everybody!

in urma mai multor probleme cu opriri ale motorului la relanti, am fost de 2 ori in service...

prima data au zis ca e captorul de volanta... l-am curatat eu intr-o sambata, dar nu s-a schimbat nimic.. facea fix la fel... ca urmare am fost in service si mi-au curatat captorul volanta, corpul clapeta si au zis ca au refacut cablajul la captorul volanta. pentru asta am platit 200 ron.

evident, in continuare facea exact la fel... dupa spume facute la vocea clientului, m-au chemat din nou si au mai pus-o pe tester... ma suna si imi zic ca este bobina de la cilindrul 3 si captorul de la axul cu came... in total 540 ron... am zis ca nu am de gand sa platesc 740 ron pt problema asta, asa ca am luat mashina si le-am cerut copie dupa lista log-urilor.

intr-adevar in lista log-urilor scria rateu combustie cilindrul 3 si zicea ceva acolo de captorul de la axul cu came. asa ca m-am dus si le-am cumparat. de la renault am luat bobina beru cu 220 ron si captor cu 91 ron.

am decis evident sa le schimb singur... acum am o intrebare catre voi... cand am desfacut captorul de la axul cu came, era plin de ulei. este normal sa fie ulei in zona aia? aveam ulei pana si in mufa in care se prindea cablajul. la contacte parea curat, dar pe margine era plin de ulei. ma gandesc sa o mai scot o data si sa o dau cu ceva spray degresant... dar e normal sa fie ulei acolo? asta ma streseaza pe mine...
Hack
Da e normal sa fie ulei acolo.
magarushu
O intrebare ... pt 1.5 DCI cum se demonteaza captorul ala de poz ax cu came, ca pozitia lui e un pic mai naspa decat la benzinar???
Si cam cat costa .
tzsombi
Caporul costa 150 ron Schimbat sapt aceasta! La Lion Tg-Mures + manopera 30 ron +test clip(50) = aprox 230 ron
busta
mi s-a oprit si mie motorul la relanti si pe bord s-a aprins senzorul de la poluare.
am pus motorul pe computer in service si a aparut ca defect senzorul ax came.
s-a curatat contactul ,s-a resetat (cred din computerul de diagnosticare) si dupa 3 zile a aparut din nou aceeasi situatie.oprit motor la relanti si bec antipoluare aprins.
am cumparat un senzor ax came l-am inlocuit chiar eu si acum intreb daca pot reseta becul antipoluare din computerul masinii sau trebuie sa merg din nou in service??
Hack
Probabil va trebui sa mergi la service, vezi cumva sa nu ai probleme cu vreo bobina, pentru mai multe informatii vezi topicul cu bobine.
busta
parametrii motorului au fost verificati pe computer si totul a fost gasit in regula.
prima data elecricianul respectiv a resetat acel bec de la poluare si acum a aparut a doua oara.desi am schimbat senzorul de la ax came becul cu pricina si indicatia "service" nu s-au stins.sunt sigur ca electricianul care a lucrat la masina a reusit sa stinga beculetele si apoi a resetat totul in computer folosind computerul de diagnosticare.
dobro_c
am si eu aceeasi problema de 2 ani deja si inca nimeni nu mi-a oferit o rezolvare la un megane 1.6 16v 2005 hatch...

mi s-a aprins engine check-ul si service, iar pe tester da eroare senzor came, distributie decalata, performante scazute, cu toate astea masina merge bine si consuma normal

am schimbat senzorul ax came/captor (ala mic, si a costat aprox. 100 ron) dar degeaba... eroarea persista

la reno mi s-a spus ca trebuie schimbat ECU, dar totusi... un cenzurat de bec se poate repara doar daca schimbi ECU? adica pt beculet trebuie sa investesc 1000E?

nu stiu ce sa mai fac, ce sa mai schimb. in dreptul busonului de ulei mai este un senzor (electrovana), dar defectiunile electrovanei se manifesta complet diferit, adica nu merge masina deloc...

ce rezolvari va vin in minte, ca deja sunt satul de el reno si imi vine sa-i dau foc (mai sunt o groaza de problema la masina, dar asta ma streseaza cel mai tare)

mersi mult
Badiu
Si eu am schimbat senzorul acela plus curatat senzor punct mort si corp clapeta.Simptome:nu isi mai tinea relantiul, asta dupa ce in prealabil stersesem eroarea si am mai mers vreo 2000km, dupa a reaparut si nu mai puteam sa parchez ca imi murea motorul.Toata treaba a fost pana in 250 ron la AMAT Pitesti.Dupa curatire corp clapeta mi-au facut reinitializare.Senzorul de la ax came nu se curata.
19vik
QUOTE(dobro_c @ 9 Dec 2010, 20:30)
in dreptul busonului de ulei mai este un senzor (electrovana), dar defectiunile electrovanei se manifesta complet diferit, adica nu merge masina deloc...
*


Motorul merge foarte bine si fara electrovana, doar ca ai service aprins in bord si nu mai stiu ce mesaj si nu mai ai distributie variabila. Electrovana se verifica/curata usor, am scris chiar eu cum, undeva in topicul despre fulia defazoare.
yra_mihail
QUOTE(Badiu @ 10 Dec 2010, 06:50)
Si eu am schimbat senzorul acela plus curatat senzor punct mort si corp clapeta.Simptome:nu isi mai tinea relantiul, asta dupa ce in prealabil stersesem eroarea si am mai mers vreo 2000km, dupa a reaparut si nu mai puteam sa parchez ca imi murea motorul.Toata treaba a fost pana in 250 ron la AMAT Pitesti.Dupa curatire corp clapeta mi-au facut reinitializare.Senzorul de la ax came nu se curata.
*




Nu vreau sa intru in polemica cu tine, insa eu am acut martorul motor aprins in bord, impreuna cu indicatorul service, iar la coduri de eroare aveam mesaj pe captarul de la arborele de distributie. L-am dat jos si l-am curatat, am sters erorile si nu am mai avut nicio problema.
Pe ce te bazezi cand spui ca nu se curata?
sorin209
La Mach 1 in bucuresti mi s-a spus ca acest captor ax came se "arde" din cauza supraincalzirii motorului.. este posibil ?
01zack
Da este posibil sa se arda,dar in conditii destul ciudate (dar la "Reno" nimic nu este ciudat ) death.gif
sebastian_reno
Salut,

Am si eu o problema, ciudata zic eu.

Cu motorul rece, atunci cand apas ambreiajul sa schimb viteza, acesta se opreste.
Tot cand este rece, daca il turez mai mult de 2000-2300 rpm parca nu trage.

Daca ii pun us senzor ax came defect, mi se aprind martorii check engine si service dar atentie: masina merge perfect.

Ii pun la loc senzorul ax came bun, dupa cateva porniri, martorii se sting dar la rece moare motorul.

Deci masina mea merge mai bine cu senzorul defect decat cu cel bun.

Ce poate fi? Multumesc pentru eventuale raspunsuri.
Sebastian
clr
Pai s-ar putea ca senzorul "bun" sa fie ok doar in ochii calculatorului, dar de fapt sa fie bulit. Incearca un al treilea senzor (eventual de la un coleg/cunostinta, nu dureaza mai mult de 10 min demontarea) si afli daca e de al el.
sebastian_reno
Salut,

Mersi pt. raspuns. Asa o sa fac.

Dar, de ce masina merge mai bine cu senzorul vechi, cel defect?
Cumva calculatorul il simuleaza atunci cand il vede ca fiind defect?

Cu respect.
Hack
Ai pus un tester pe ea ca sa vezi ce erori ai?
sebastian_reno
Sal,

Si cu senzor bun si cu cel defect: am eroarea DF119 - Defectiune senzor ax came.

In rest OK.

Am facut inclusiv test in trafic cu testerul pe masina. Apare senzor ax came dar dispare imediat (asta cu senzorul care spun eu ca este bun).

Cu senzorul defect se aprind check engine + service si apare ca eroare prezenta DF119.

Voi schimba senzorul nou in garantie ca l-am luat de la Renault acum 4 luni. Probabil nu este nici acest senzor in toate mintile.

Cu respect,
Sebastian
gigibarbugiu
salut ,

am si eu o problema la un megane 1,6 16 v...... bag cartela , apas ambreiaj , se aude zgomot ca un ventilator la turatie mare dar nu porneste motorul....iau piciorul de pe ambreiaj ...se opreste.....iar picior pe ambreiaj , buton....porneste......se intampla si cu motorul rece si cu motorul cald...... nu e regula sa se intample la fiecare pornire

din ce am citit aici ar fi senzorul captor axa cu came........l-am scos , l-am curatat , pus inapoi.....tot asa face

poate fi altceva ?
sebastian_reno
Salut,

VEzi postul despre fulia defazoare.

Cu respect,
tino
daca stie cineva cum se se inlocuieste acest captor, pas cu pas. ce trebuie desfacut si cum se scoate afara. pentru a deconecta mufa se trage tare de ea sau are si ceva clema pe care trebuie apasat ?
sorinbad
@Tino: mufa are o clema in partea de sus parca, se scoate mufa ajutandu-te cu o surubelnita pt clema aceia. Senzorul e prins intr-un surub de 10 - e un pic mai incomod accesul dar cu rabdare se poate. Dupa desurubare, se trage efectiv de senzor in sus pt. a-l scoate din locas - ai grija ca e ulei pe acolo, sa nu murdaresti pe acolo ca e greu de sters. Bafta!
dragoslucian
am si eu o problema la megane 2 1.6.la relanti masina sta pe la 700 rot motorul are niste intreruperi si esapamentul tremura foarte tare si cam sacadat.masina are30k.am schimbat azi captor axa cu came bujii ngk,curatat clapeta la reno si parca intrerupe mai rau.testul la bobine l-am facut si nu este de la ele ,sunt beru din fabrica.

iar dimineata la pornire porneste mai greu si sta relantiul pe la 500 si parca merge in3 dupa care incepe sa fluctueze acul intre400 si 700 sus jos iar daca o turez isi revine turatia pe la 900.dar nu face in toate diminetile.iar pe tester nu iese nimic,

ce parere aveti?
hanz
QUOTE(sebastian_reno @ 17 Oct 2011, 08:20)
Sal,

Si cu senzor bun si cu cel defect: am eroarea DF119 - Defectiune senzor ax came.

In rest OK.

Am facut inclusiv test in trafic cu testerul pe masina. Apare senzor ax came dar dispare imediat (asta cu senzorul care spun eu ca este bun).

Cu senzorul defect se aprind check engine + service si apare ca eroare prezenta DF119.

Voi schimba senzorul nou in garantie ca  l-am luat de la Renault acum 4 luni. Probabil nu este nici acest senzor in toate mintile.

Cu respect,
Sebastian
*


Stiu ca a trecut un an dar domnu sebastian si eu ma zbat cu aceasta problema si nam rezolvato,am avut 2 erori df080 si df 119 ,am schimbat electrovana decalor originala renault, senzor ax cu came original renault ,toate bujiile si toate bobinele, plus curatat clapeta aer,verificat conexiuni senzor calculator ok,sters eroarea a reaparut in 10 km ,masina are un trermurat la relantiu cateodata si are o lipsa de putere.nu mai inteleg nimic din masina asta,cineva mia zis ca sar putea sa fie decalata distributia, dar cei din reprez renault nu credeau ptr ca atunci nu mai pornea mergea urat masina,sau fulia defazoare sau calculatorul de injectie.si de aia vreau sa stiu cum ai rezolvat problema pana la urma ?
alex1988
la mine dadea eroare senzor ax came, un mecani a schimbat senzorul, dar a uitta sa bage mufa, am mers cu masina asa fara mufa bagata, mergea normal masina, pornea bine , mergea bine. la mine tremura la rece cand afara sunt peste 20 grade, cand e frig e totul ok
sebastian_reno
Pentru hanz,

La mine problema a fost senzorul ax came si electrovana. Dupa schimbarea celor doua, totul este ok.

Care eoroare a aparut dupa 10km, DF080 sau DF119?

Se aprind martorii check engine+service?

Cred ca trebuie sa schimbi fulia defazoare, daca face acel renumit zgomot la pornire.

Cei care spun ca este distributia decalata, nu au vazut sau auzit in viata lor un motor la care este distributia decalata, "vorbesc ca sa se afle in treaba".

Cu respect,
EU

19vik
Depinde cat este decalata. La motorul asta de 1,6 pinionul de pe vilbroken este fara pana, se poate decala si cu o fractiune de dinte.
hanz
da imi cer scuze ptr intarzierea raspunsului,dupa 10 km mi se aprindea check engine (service e aprins din cauza panglicii duse de la airbag deci nare legatura cu check engine).
astazi am schimbat kitul de distributie Gates + pompa de apa Valeo la un service si iam intrebat dupa operatiune daca a fost sarita de la punct distributia si au zis ca nu.Acuma daca masina trage mai bine nu pot sa spun nu prea imi dau seama,dar check engine inca a ramas aprins nu s-a stins.Si acum sa recapitulez :bujii,bobine(TOATE 4),electrovana decalor,senzor ax came(original din reprez),kit distributie +pompa apa schimbate .Deci eroarea e DF119 senzor ax cu came e memorat nu activ asa mi s-a spus.normal nu trebuia sa nu se mai aprinda check engine daca disparea defectul?daca trebuie stearsa eroarea o sa sterg sapt viitoare,DAR daca apare iar,iar pomenesc tot calendarul si mi numa sa nui sparg parbrizul la ce nervi ma apuca,ca ajung de imi fac abonament la tester computerizat.Daca iar se aprinde martorul check engine(doamne fereste) si imi da aceeasi eroare DF119 de la ce poate sa fie ?precizez ca nu imi face zgomot la pornire(doar de 2 ori mia facut da nu ca tractorul cum se spune ci ca si cum electromotorul nu sa cuplat un zumzait asa bzzzzzzzzzzzzz),si daca sa zicem ca ar fi fulia defazoare dusa nar trebui sa imi dea eroare df080 circuit decalor?astept raspunsuri nerabdator ca nu fierb de nervi.alta varianta ar fi sa nu fie bun senzorul de la ax cu came(defect din fabrica),cum pot verifica senzorul daca e bun sau nu ?sebastian mersi ptr raspuns.
rino
Cam dupa 50 m de la pornire mi-a aparut check engine cu service aprins (fara mesaje informative). La tester a iesit senzor ax came prezent intermitent si performanta scazuta. Am inlocuit senzorul, am sters eroarea insa dupa cateva porniri (probabil 3) eroarea a reaparut. Contactele senzorului au fost curatate. Masina se comporta la fel ca inainte. Eu nu sesizez probleme in rulare.

A rezolvat civeva problema asta?
zqxwce
Salut,

Nu tin sa impun nimanui parera mea dar dau si eu o sugestie si anume :

Megan 2 are 7 calculatoare din care 6 secundare si unul central ,atat la pornire cat si in functionare cele 6 calculatoare verifica parametrii si dau comenzi care la randul lor sunt administrate de calculatorul central si pe acelasi principiu functioneaza si senzorii efectiv citesc parametri se verifica unul pe altul prin intermediul celor 6 calculatoare dar este posibil ca unul sau mai multi senzori sa nu fie in parametrii iar la test Can Clip sa nu se vada nimic sa fie totul ok dar masina are anomalii in functionare (pornire grea,relantiu instabil,lipsa putere,etc).

Mecanicii de la Renault Romania nu sunt mecanici sunt schimbatori de piese,ca sa fi un mecanic bun trebuie sa gandesti putin sa fii pe jumatate inginer si sa ai experienta pe domeniu plus cinste, corectitudine si pasiune pt. ceea ce faci.

Asa cum spuneam daca dupa curatare si sprey contact nu se rezolva este necesar schimbarea in bloc a senzorilor si anume:

Faza 1 :

-se inlocuieste senzor oxigen(lambda),senzor ax came(captor),bujii (folositi cele cu Iridium ),senzor turatie.Asta in prima faza si atentie se pun toti de la acelasi producator(ex:Denso-Japonia)si cumparati de la o reprezentatie Japoneza sau Coreana(Toyota,Hunday,etc).De ce ? Piata romaneasca geme de produse contrafacute.

-Nu cumparati de pe net sau magazine chiar daca sunt mari frumoase cu multa publicitate ( 99% vand produse contrafacute chiar daca piesele arata ca si originalele dar nu sunt in realitate si nu se incadreaza in parametrii) .

Daca tot nu merge treceti la faza 2

Inlocuirea bobinelor de inductie,pompa de benzina si regulatorul de presiune,electrovana.

Nu uitati sa curatati clapeta de acceleratie .

Dca tot nu merge se inlocuieste si clapeta.

Nu trebuie schimbat tot ce am enumerat mai sus dar se inlocuiesc pe rand in ordinea expusa .Dar la faza 1 se inlocuiesc in bloc toti odata.

Cost ? .....estimativ ? Nu este asa mare dar ar trebuii sa nu mai aveti probleme multi ani.

Am avut un vecin care a facut peste 400.000 mii km fara sa schimbe nimic in afara de consumabile(ulei,filtre)si un bec ars. Este real si pe bune .Deci se poate.
rino
Am curatat clapeta acceleratie si toti senzorii/contactele ce mi-au iesit in cale. Senzorul ax came nou este valeo. Bujiile sunt cu iridiu (ngk cred).
Mai mentionez ca inainte cu o zi am avut trepidatii in rulare in zona 70km/h (de la 75 in sus totul era ok chiar si la 130km/h) ....
re5pect_4all
Aceiasi eroare apare si la mine....pe tester imi apare la fel...senzor ax came,performanta scazuta.
La fel am schimbat senzorul ax came(Valeo)..dar degeaba.
Eroarea merge stearsa dar reapare dupa un anumit timp.E drept ca si dispare din senin.
Poate e vreun contact imperfect la tine,dar,la mine cred ca mai degraba e de la catalizator pentru ca la mine se aud vibratii din zona aceasta(zornaie la orice turatie) si da eroare la sonda din cauza emisiilor ineficiente..
Oricum nu stiu daca se merita investitia unui catalizator nou la ce pret au aceste masini.

mumus
Intru si eu n cercul celor cu probleme...si sper sa si ies repede.

De cateva zile mi sa aprins simbolul service si simbolul ala ca un motor, azi la tester a iesit senzor ax came, dupa ce sa scos mufa si sa bagat la loc, eroarea a disparut, am ajuns acasa, eroare inca disparuta, am scos mufa, am curatat si inauntru bine cu spay de contacte, acum ramane sa vad daca mai reapare eroarea, mentionez ca masina tragea super ok, doar ca consuma mai mult cu vreun litru decat deobicei... mai dadea in gat, dar doar 1 minut dupa pornire la rece...da asa facea de cand am cumparat-o...

atasez poza cu defectele stocate, poate ma lumineaza cineva care stie sa o citeasca, mentionez ca am schimbat recent si o bobina de pe o bujie, probabil si aia se vede pe poza...

Ps: daca mai apare eroarea, cum se schimba acel senzor, ma ajuta cineva cu o schema? poze??

Multumesc anticipat.

3 Oct 2013, 09:11:
nu vreau sa cobesc, sper sa tina minunea, dar la mine doar prin simpla curatare a mufei sa rezolvat problema, am alta masina, consumul a scazut vazand cu ochii, masina urca in ture extrem de usor, si nu a mai dat in nas deloc dimineata. smile.gif
Alex1987
Am si eu aceeasi problema. Se opreste la relanti. Dupa ce merg cu ea circa 500 metri isi revine la normal. Am schimbat bujiile.
Am curatat: senzor volanta
clapeta+reinitializare. Dupa ce am facut reinitializarea clapetei a mers bine 2 zile, iar acum are aceleasi "simptome".
Am un Renault Megane 2.1, 1.6 16v.
mumus
la mine relantiul este normal, si nu se opreste motorul, doar consuma mai mult, si urca un pic mai greu in ture.
19vik
Tocmai am schimbat captorul axa cu came, ocazie cu care am demontat galeria de admisie si am facut curat cat de cat deasupra capacului de chiulasa (ulei + praf adunat). Pe parcursul operatiei am sprijinit galeria cu gura in jos si dupa ce am terminat treaba, cand dau sa o iau si sa o montez la loc... o cantitate impresionanta de ulei, cel putin 100 ml, s-au scurs din galerie pe jos. Motorul nu consuma ulei, am 10000km de la ultimul schimb si nivelul e la maxim. Banuiesc ca e vorba de ulei rezultat din condensarea vaporilor recirculati si adunat in timp in "burta" (partea din spate) galeriei de 1,6/16v. Ati mai intalnit asa ceva?
mumus
la mine buba a fost senzorul axei cu came, schimbat, sters eroarea si totul e ok.
rino
Noutati? Ca inca nu i-am dat de cap!
spawnrulls99
salut am si eu o intrebare va rog.unde este pozitinat exact acest senzor,am schimbat senzorul lambda pt ca,il scosesem odata l-am curatat si mi'a disparul martorul din bord,reaparand am decis sa il schimb pe ala dar nici o schimbare si as vrea sa schimb si senzorul ax cu came.....multumesc anticipat!!
jupit3r
Salutare ,
A mai schimbat cineva recent? De unde l-ati achizitionat ca eu unul am intrebat la reprezentanta Renault din Iasi (bras) si mi au dat un pret de 214 lei avand in vedere ca pe site uri de profil (cel cu garajul ) am gasit Valeo la 187 si Facet la 164 . diferenta destul de mare fata de preturile vehiculate pe aici de colegii de forum.

Multmesc anticipat pentru raspuns.
mumus
reprezentanta tot valeo are, dar la pret mult umflat, eu o suta si un pic am dat.


18 Feb 2014, 11:01:
reprezentanta tot valeo are, dar la pret mult umflat, eu o suta si un pic am dat.
Diac
Zice lumea ca Facet nu e bun.
CBb
Salut! Am si eu o problema. Astazi am scos electrovana decalor si senzorul de pe volanta si le-am curatat cu WD40 si cu o carpa. Dupa ce le-am montat, la anumite porniri, nu la toate, invarte electromotorul in gol si nu porneste. Dupa ce iau contactul si ii dau a doua oara, o ia. Aveti idee de la ce ar putea sa fie? A mai curatat cu WD40 si doua mufe ce se afla in partea dreapta sus a motorului, intre motor su baterie.. Multumesc!
oanavas
n-are nici o treaba ce ai curatat tu cu electomotorul masinii.
La tine intradevar e treaba din electomotor culmea e ca sa dectat in aceiasi zi cand ai umblat la masina. e vorba de bendixul alternatorului nu-ti lucreaza cum trebuie.
inca ceva masina e mai ceva ca femeia, cum o mangai stergi de praf bagi in seama cum te f--e:)))
jarr
Salut cineva cu motor 2.0 16 v renault a schimbat senzorul axa cu came ca la mine e metalic are culoare aurie iar mufa e verticala nu orizontala ca la 1.6
ionutzv
salutari. cine ma ajuta si pe mine cu o parere. pe test apare eroarea DF112 circuit captor de referinta cilindru. ce inseamna asta ? cei de la reprezentanta au zis senzor axa cu came dar vad aici pe forum ca eroarea pt senzor ax came e df119....nu 112 ce mi da mie. in fine am schimbat senzorul si tot apare eroarea la test. au verificat distributia si e ok... asta a fost tot unul din diagnosticele puse de ei. care e problema.... in mers la 2000 turatie imi apare INJECTION FAULT si schimb viteza. nu stiu ce se intampla daca urc peste 2000 nu am vrut sa risc. practic schimb la 2000 fiecare treapta de viteza de frica acelui mesaj cu injection fault.
au verificat injectoarele..sunt bune... distribuție ok... senzor ax came schimbat.... ce poate fi. as aprecia raspunsuri rapide pt ca sunt cun masina pe rampa in reprezentata si astia se uita la ea si ridica din umeri.... smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.