OK, maine incerc sa-l spal si pun niste poze. M-a bagat GPS-ul pe niste "scurtaturi" in Satu-Mare incat aproape m-am impotmolit, umpland masina de noroi. A trebuit sa fac calea intoarsa si sa ajung la destinatia indicata de GPS pe o alta ruta.
Impresii:
+ trage mai tare in depasiri, in interevalul 80-120 km/h, exact ceea ce ai nevoie in Romania. Si abia sunt in rodaj, am ajuns la 3500 rpm doar de 2 ori in 2 depasiri "lansate". Am mers lejer cu zgomot mic, in regim de croaziera, la 3250 rpm/118kmh (indicat de bord, deci numa vreo ~110 reali).
+ interiorul mai inchis la culoare arata mai bine
+ pozitia in scaun un pic mai joasa. Nu mult, pentru ca nu imi place sa stau prea jos. Scaunul are reglare pe inaltime, dar nu am umbalt la reglaje.
+ AC, fata de modelul Ambiance pe care l-am avut, face toti banii.
+ retrovizoarele sunt mai mari
+ pneuri Michelin, dar "Made in Romania" scrie pe ele. Tinand cont ca si Continentalurile tot la noi se fac, daca se tin de o reteta de calitate, nu am de ce ma plange.
+ Tapiseria integral din tesarura a scaunelor. Lipseste tapiseria din vinilin (cred) de pe laterale, ca la alte variante de Logan. Nici la Loganul anterior nu am purat huse, nu voi purta nici la acesta. La drumurile lungi unde imi transpira spatele, voi cumpara o chestie d-aia cu 13 lei, de o pui intre tine si scaun.
+ Pedala de ambreiaj prinde jos, pare a avea si cursa un pic mai scurta.
+ Senzor usi deschise
+ Directia asistata (prima oara cand conduc mai mult de 100m o masina cu asa ceva) este foarte buna la parcari, iar la viteza nu simt nici o diferenta fata de cea neasistata (ceea ce e bine).
+ frana nu ma mai baga in parbriz. Cred ca i-au facut ceva sa nu mai prinda instant inca de sus.
+ masina a venit cu trinughi/trusa/stingator. Acum 2 ani si ceva, a trebuit sa le cumpar separat.
+ Izolare fonica a motorului. Am sa fac poze sa vedeti captuseala de pe capota si dintre spatiul motorului si habitaclu.
+ Radio CD Mp3 in echipare standard, 4 boxe incluse. Pentru pretentiile mele la volan, e indeajuns ce poate Blaupunktul. S-a descurcat de minune sa pastreze EuropaFM de la Timisoara la Satu-Mare.
- Gemul electric de la sofer, fata de varianta 1.6 MPI a unui amic, de 2.5 ani vechime, nu se inchide/deschide complet doar printr-un impuls. Adica geamul culiseaza doar atat timp cat tin butonul apasat. Nu stiu daca e un minus adevarat, dar am zis sa pun ceva si in categoria asta.
- prietenei mele (viitoare sotie) nu-i place fundalul alb al turometrului/vitezometrului.
Mie imi place.
- joja de ulei tot din plastic. Inca nu am incercat sa citesc nivelul la ulei, dar la Loganul celalalt tot timpul aveam dificultati. Joja din plastic se manjea cu ulei cand o trageam in sus. La Dacia 1310 era mult mai simplu si mai clar.
- cheia de rezerva nu are telecomanda, deci masina nu poate fi incuiata centralizat => trebuiesc incuiate 3 usi pe interior, apoi ultima cu cheia de afara. Nu pierdeti cheia principala.
- dealerul din Timisoara (Autoeuropa) nu mai colaboreaza cu firmele de audio/alarme din TM => orice interventie externa duce la pierderea garantiei. Vreau sa pun alarma si am 2 alternative: fie cumpar si montez la ei cu 800 lei, fie imi cumpar eu alarma de unde vreau si platesc montajul 150 lei.
Cand am luat masina am optat pentru garantie extinsa. Era pe stoc, asa ca din momentul platii, pana am primit-o a durat 6 zile (weekend included).
Am "decartat" 99 lei pe numerele rosii si 402 lei RCA la Asirom pe 1 an.
Delearul zice ca se pot ocupa ei de restul actelor in schimbul sumei de 330 lei (pentru numere preferentiale), dar cu conditia sa-mi platesc singur taxa de prima inmatriculare. Pai daca tot trebuie sa merg eu la primarie, mai bine imi fac singur toate actele, ies la jumatate de pret.
Vreau sa-mi fac un autocolant cu Daciaclub, sa-l pun in dreapta lunetei, diametral opus autocolantului cu Dacia Asistenta.