Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme injectoare?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Privilex
salut.am citit si prin celelalte topicuri dar nu m-am lamurit daca se pot curata sau nu injectorarele pt DCI.problema mea e ca la relanti trepideaza,se simt vibratii oarecum puternice in volan.am fost la un service si mi-au zis ca pt un injector ma costa 100euro-curatarea.cum vi se pare?va rog sa-mi spuneti daca pot gasi un service mai ieftin.
Kanny69
Ai incercat cu aditivi de curatat injectoare ptr diesel. Eu sincer inca n-am avut probleme dar mai folosesc aditivi din cand in cand, dar taica meu are un mondeo 2.0 tdci si el a avut probleme destul de mari cu injectoarele. In mers, la viteze, automat se aprindea becul martor bujii si coborea turatia la 1100 rot/min. si pana nu pornea din nou motoru tot asa mergea. A mers la service si au spus ca e injectorul de vina. I-am spus sa cumpere aditiv, a facut vreo 2-3 tratamente si acuma gata, merge beton.
Deci te sfatuiesc sa cumperi vreo 2-3 flacoane si baga un flacon la jumate rezervor ca sa aiba efect mai rapid, dupa aceia un flacon la un plin.
Bafta
strumfuadi
QUOTE(Kanny69 @ 11 Apr 2008, 12:14)
Deci te sfatuiesc sa cumperi vreo 2-3 flacoane si baga un flacon la jumate rezervor ca sa aiba efect mai rapid, dupa aceia un flacon la un plin.

Vezi sa nu ramai fara shupape. ph34r.gif
leonardg
Kanny69 de care aditiv ai folosit pt. curatarea injectoarelor?

Tnx.

Privilex
Bun.Si totusi,cum vi se pare pretul pt un injector?Stie cineva un service mai ieftin?
Kanny69
Sal all! Am folosit ceva aditiv cumparat de la Real, sau Kaufland, cam 20 ron costa


11 Apr 2008, 20:15:
Privilex: mi se pare scump 100 euro ptr 1 injector
eventual ptr 4 ar mai mere
dar incearca inainte cu aditiv si du-te la un drum lung in cox sa iasa jegu.
Plus ca si tu ai putea sa cureti: scoti cardul din contact, scoti injectorul, bagi in solutie de curatat care gasesti la magazin piese auto si lasi cam 3-4 ore sau si mai mult si dupa aia ar fi bine sa si sufli cu o pompa de injectie manuala, e bine sa ai un prieten mecanic. Daca si dupa asta iti fece figuri atunci e dusa de tot injectorul.
Privilex
mersi mult pt sfaturi.de marti voi schimba si filtrele si ma voi ocupa si de injectoare,apoi...sa speram ca va merge mai bine....

12 Apr 2008, 19:54:
am gasit aditivul din poza,pt cei interesati...eu o sa incep sa il folosesc de maine,cand ii fac si schimbul de filtre si ulei.in legatura cu acel aditiv,cei 355ml trebuie sa ii pun in 500litri pe timp de vara,deci Kanny69 daca puneam jumatate de flacon in rezervor...ramaneam pieton smile.gif ...o sa va tin la curent cu efectele aditivului
Kanny69
Privilex: sa nu ma intelegi gresit, nu am vrut sa te fac pieton, dar pe flaconul care am folosit eu era trecut: 1 flacon la 50 litri de motorina.
Sa ai noroc cu injectoarele!!!
antifizic2
si eu am folosit produsul din imagine si parase ca merge mai bine masina

injectorul meu cu probleme insa tot asa a ramans sad.gif
Privilex
@ antifizic2
si nu l-ai schimbat?cum se manifesta la tine?
@ Kanny69
mersi.sper sa isi faca treaba aditivul,tinand cont ca am facut aproape 15000km si nu i-am schimbat filtrele si uleiul bash.gif ,cred ca ar trebui sa se simta ceva la mersul motorului...
antifizic2
se vede pe computer cum pompa tine o presiune mai mare pe primul injector

mecanicul meu a spus ca cel mai bine ar trebui schimbat iar mai bine de ataat schimbate toate patru

momentan nu stiu daca are si alte simptome sesizabile eu merg in acest fel de 50 si ceva de mii km si nu a avut nimic pana acum. cad nu o sa mai tina le voi schimba pe totate
DANUTZICU 08
Dupa ce bagi aditivul da-i o forja puternica. Chiar si pe loc in parcare tine-o 2-3 min. la 3500-4000 de ture. Mie mi-a ajutat .
M i h a i
antifizic2>>de ce nu schimbi injectorul?si ai apelat la alte solutii...costa asa mult?
antifizic2
QUOTE(DANUTZICU 08 @ 13 Apr 2008, 16:48)
Dupa ce bagi aditivul da-i o forja puternica. Chiar si pe loc in parcare tine-o 2-3 min. la 3500-4000 de ture. Mie mi-a ajutat .
*




QUOTE(MHY @ 13 Apr 2008, 21:30)
antifizic2>>de ce nu schimbi injectorul?si ai apelat la alte solutii...costa asa mult?
*



DANUTZICU in ultimul timp saraca masina cam prin forja a fost tinuta si nu cred ca a ajutat la ceva, oricum eu nu pun concentratii mari de aditiv cum am citit prin posturile de mai sus , pun cu masura, diferenta se simpte dar problema cu injectorul nu cred ca o voi putea rezolva astfel sad.gif

MHY- am zis ca cand ii va veni randul le voi schimba pe toate patru dupa cum am inteles ca este cel mai bine de la mecanic, setul de patru injectoare cu furtunelel care le leaga manopera si rescrierea lor in calculatorul injectiei tin minte saas e ridice la un pret destul de mare, nu mai imi aduc insa aminte suma exacta
Cazacu_b
Sal! am si eu aceeasi problema cu un injector. se pare ca e infundat sau blocat dupa cum mi s-a zis la service. ziceau ca nou e peste 10 mil bucata si ca ar trebui sa incerc sa il reconditionez pe asta. e vreo 3-4 mil. Cu aditiv nu a mers si are un trepidat la relanti si se simte si pe la 2000 de ture in mers
andu911
Ce aditivi ati bagat ? Daca ati pus de-aia in rezervor, n-au niciun Dumnezeu. Aia sunt de prevenire si intretinere, nu de curatare.

Curatarea se face cu aditivii direct in instalatie, nu in rezervor.

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_5170.html

Sau de la astia : http://www.bgprod.com/products/fuelair.html

Se toarna aditivul in aparatul ala care se leaga la instalatie..

Costa aproape de 1 mil flaconul si din cate imi aduc aminte, la augsburg am vazut.
Privilex
@antifizic2
cat aditiv la cati litri de motorina ai bagat?eu am bagat o seringa de 25ml la 40l de motorina.e bine?pe state scrie ca la 500l motorina,vara,sa bagi cei 355ml cat are bidonul.pare ca isi face efectul...sa incerc mai mult sau las asa sa nu pateasca ceva?
Kmcoio
QUOTE(Privilex @ 11 Apr 2008, 11:50)
salut.am citit si prin celelalte topicuri dar nu m-am lamurit daca se pot curata sau nu injectorarele pt DCI.problema mea e ca la relanti trepideaza,se simt vibratii oarecum puternice in volan.am fost la un service si mi-au zis ca pt un injector ma costa 100euro-curatarea.cum vi se pare?va rog sa-mi spuneti daca pot gasi un service mai ieftin.
*


Sunt si eu curios...iti caraie motorul cand e rece, daca ai probleme cu injectorul respectiv? Ca sa mor eu, si mie mi-au zis ca am un injector cu corectie mare, dar sa il ia dracu daca mi se misca acul de la turometru...in schimb, imi caraie ca dracu cand e frig afara si accelerez brusc... si cand e cald, dar cu intensitate mai mica si mai rar.. ce dracu sa mai zic...
Privilex
QUOTE(Kmcoio @ 21 Apr 2008, 17:21)
Sunt si eu curios...iti caraie motorul cand e rece, daca ai probleme cu injectorul respectiv? Ca sa mor eu, si mie mi-au zis ca am un injector cu corectie mare, dar sa il ia dracu daca mi se misca acul de la turometru...in schimb, imi caraie ca dracu cand e frig afara si accelerez brusc... si cand e cald, dar cu intensitate mai mica si mai rar.. ce dracu sa mai zic...
*


nu imi caraie nimic.pur si simplu abia iesisem de pe o straduta,am dat-o pe a 2-a si pe la 50 ma trezesc cu o cadere de putere(de f scurta durata)si in ecran mi-a aparut injector controler(cam asa ceva in franceza)...de atunci nu mai mi-a aparut ,doar ca imi trepideaza la relanti,de tras trage masina(chiar ieri i-am dat 190 si nu am mai avut drum ca eu zic ca mai mergea)...am cumparat aditiv si se simte ceva,o diferenta...sa vad dupa ce ii schimb filtrele si uleiul cum merge(ca un bou de la magazin mi-a incurcat filtrele si ma chinui de aproape o sapt sa mi le schimb 022.gif )...apoi curatare/inlocuire valva egr(bineinteles dupa ce ma consult cu mecanicul) si cam atat smile.gif
antifizic2
dupa cate inteleg eu daca ai ajuns deja la momentul trepidatii la relanti e musai sa schimbi injectorul cu problema, eu nu m-as intinde si la un egr fara sa fie nevoie . cine stie insa rau nu poate face. cat despre cantitatea de aditiv folosita din pacate nu sunt ataat de meticulos incat sa masor cu seringa, pur si simplu am pus o cantitate mica la fiecare plin de motorina

andu911- multumim de informatii , voi incerca sa gasesc produsul chiar saptamana asta smile.gif
Privilex
treaba e ca eu am pus...cu seringa sleep.gif .ce pot spune,trepidatia nu este mare sa zici ca iti face masaj scaunul sau volanul la maini,in comparatie cu un 207 de la munca,cu 10000km,tot diesel,e putin mai mare...acum sa dau vina pe capacitatea motorului? blink.gif dar odata ce mi-a aparut eroarea e clar: tester si verdict
antifizic2
hai atunci sa merem pe mana domnului andu si sa incercam produsul respectiv.

il voi cauta cum am mai zis si mai sus saptamana asta si porma postez rezultatele, sper sa fie de bine smile.gif
andu911
Sa nu ma injurati daca nu o sa se schimbe ceva, solutia respectiva e doar pt curatare. Daca au aparut deformari, sigur nu se mai poate face nimic.
Privilex
QUOTE(antifizic2 @ 21 Apr 2008, 19:24)
hai atunci sa merem pe mana domnului andu si sa incercam produsul respectiv.

il voi cauta cum am mai zis si mai sus saptamana asta si porma postez rezultatele, sper sa fie de bine smile.gif
*


inseamna ca domnul andu este patit smile.gif .atunci o sa astept sa imi zici daca si-a facut datoria produsele acelea si daca o face bine o sa le incerc si eu
andu911
Eu n-am avut probleme cu injectoarele si sper sa nici nu am. Mai bag din cand in cand cate un aditiv de intretinere. Ultima oara am bagat unu de la STP, cumparat din Carrefour
Dan73
Bagi in motrorina?
Pe Matei Voievod (in prelungire la Vatra Luminoasa) e un service specializat pe injectie/injectoare. Stie cineva ceva de el?
andu911
Da. Se baga un flacon la 50 litri motorina.
http://www.stp.com/fuel_diesel.html

Ce v-am aratat mai sus, nu se baga in motorina. Se leaga motorul la o instalatie speciala(pe care presupun ca numai serviceurile de injectie diesel o au) si motorul va merge 30-40 min numai pe baza acelui aditiv.
Privilex
am fost eu vineri dimineata prin Dimitrie Pomei,pe la un service (nu dau nume ca nu stiu daca e bine sa fac reclama-cei care il stiu...)si mi-au zis ca ma costa 200lei curatarea injectoarelor,cam 150lei aditivii si 50manopera...ma duc dupa Paste pe la ei sa o pun si pe tester(75lei)...partea misto e ca am facut plinul de la petrom acum si parca se misca mai binisor decat euro5 de la omv,nu mai trepideaza asa tare...si uite asa schimbam injectoare si marim profitul producatorilor de aditivi... smile.gif
andu911
Intrebare: voi la cati km schimbati filtrul de motorina ?
Dan73
Raspuns: In acelasi timp cu uleiul, adica 10000 km. Dar poate te adresai cuiva anume.
andu911
celor cu probleme

oricum, daca la test arata presiune prea mare pe un injector, inseamna ca scapa motorina pe retur si atunci nu cred ca mai are ce sa ajute vreun aditiv.
aveti grija de unde alimentati si cat de des schimbati filtrul, ca problemele astea apar numai de la mizerie in instalatie.
e suficient sa schimbati doar injectorul cu pricina, nu pe toate.
M i h a i
andu911>>ai idee care sunt valorile maxime adimise?
andu911
habar nu am sad.gif
Lagunianul
si eu sunt curios de valorile maxime admise.. si eu patesc cam aceeas chestie cu pierderea de putere, ptr o secunda.. cand dau sa plec repede de pe loc cu 1 -a .. o sa ma duc sapt asa la tester si va mai anunt care e miscarea..
Privilex
QUOTE(andu911 @ 22 Apr 2008, 00:19)

aveti grija de unde alimentati si cat de des schimbati filtrul, ca problemele astea apar numai de la mizerie in instalatie.
e suficient sa schimbati doar injectorul cu pricina, nu pe toate.
*


pai pana acum am alimentat de la omv berceni,sprint diesel si euro5,cat despre filtre am mai zis ca trebuia sa le schimb de o saptamana dar mi-a incurcat unu filtrele,eu nefiind atent...si uite asa le schimb la 15000km sad.gif .aaa si mersi andu pt pm
M i h a i
Se pare ca : Valorile alea 4 care se vad in blocurile de valori masurate sunt corectii ale cantitatii de motorina injectata la ralanti in mg/H (miligrame/ciclu motor); Valorile normale sunt intre -2,8:+2,8mg/H. blush.gif le>daca se depasesc aceste valori injectorul trebuie schimbat... icon_mrgreen.gif
$$ilvviu
La mine pe DDT apare 0 la corectii, dar ma gandesc ca nu citeste aceste valori, pt ca ar fi prea frumos sa fie asa.
byby
Cum vezi in DDT aceste corectii, caci eu nu le-am gasit.
$$ilvviu
Eu cred ca aici smile.gif
Dan73
@lagunianul...ai rezolvat ceva? care e verdictul? Eu am fost si la Renault (acum doua saptamani) si azi la Total Diesel Service (prin com. Pantelimon pe langa Franke) si din testul pe calculator iese totul foarte bine numai ca tremuratul ala ma enerveaza din zi in zi mai tare. Pierde putere si la mine pentru o juma' de secunda in treapta 1 si a doua mai ales pana se incalzeste motorul, in rest nu e sesizabil. Caraitul ala cand ac celeram mai tare in treptele inferioare il auzeam si eu asta iarna dar la mine toate astea s-au suprapus peste tampoanele si bieletele de la motor cam duse de nu mai stiam pe seama cui sa pun toate astea. Masina trage si merge ok in rest. In orice caz cand am luat masina asta din Germania nici vorba de carait, tacanit, pierdere purtere sau alte bazaconii...motorul torcea si mergea foarte frumos. Asta e...motorina romaneasca bagata in motoare cu common rail.
Dan73
Am schimbat filtrul de motorina (avea 10000) si fenomenul s-a mai ameliorat dar nu satisfacator. Asta ma convinge ca totul tine de alimentarea cu motorina (datul in nas si tremuratul la relanti). Filtrul de motorina era destul de negru desi acum o luna l-am verificat si mi s-a parut curat , nu imi faceam griji in privinta lui. Am bagat un aditiv (2x2 sau 2+2) si am scos masina pe autostrada azi. Am mers cu viteza mare , pe la 150-160, si am urcat-o un pic si pe la 180 cu maxim de 190 km/h. Mai avea un pic rezerva. Nu am auzit zgomote suspecte, e drept ca A2 pana la Fundulea are un tip de asfalt foarte zgomotos. Raman in continuare cu problema pe cap:
1.pierde putere pt foarte scurt timp (sub o secunda) sacadat, in doua reprize, mai ales la rece, uneori si doar atunci cand o calc nitel mai tare.
2. tremura la relanti fara ca turometrul sa varieze sau sa scada sub 800.
Repet, fenomenele descrise mai sus sau mai ameliorat odata cu schimbarea filtrului, si poate, odata cu adaugarea aditivului.
matrix67b
Eu as incerca si o curatire de injectoare.Ti-as recomanda solutia WINS. Se gaseste la bidon de 1L si costa cca 30Ron;asta daca ai pompa de joasa presiune inglobata in cea de inalta presiune.
Eu am facut operatia asta in parcare si 1l mi-a ajuns pt 2 curatiri.
Dan73
Din cate stiu eu la motoarele cu codul F9-Q-750 ca al meu pompa de joasa presiune e inglobata in cea de inalta presiune. Aveai manifestari asemanatoare? Ce ai facut practic, poti da detalii?
matrix67b
Nu am avut manifestarile descrise de tine . Am facut-o mai mult
profilactic cu toate ca dupa aceea mersul motorului meu a fost perfect
uniform ; pana aci mai trepida uneori.
Am racordat doua furtune de cauciuc (de ex. cele de Dacia),unul in aspiratia pompei si al doilea la returul ei. Ambele le-am introdus in bidonul cu solutie si am lasat motorul sa mearga cu solutia asta timp de 30min.
andu911
Dan - tu ai curatat vreodata EGR ?
Privilex
Se manifesta cumva prin anumite zgomote un injector dus?Adica in afara de aparitiile pe micile ecrane,cum iti poti da sigur ca e un injector dus sau este egr de vina?
boozywoozy
am reusit sa schimb si eu un injector care ajunsese cu o corectie de 3,8.Intradevar,corectia poate ajunge la maxim 4 dar deja atunci injectorul e dus rau.L-am schimbat cu unul care nu are acelasi cod insa mi s-a garantat ca e de F9Q-750.In fine,ca idee,un injector cazut,corectie peste 4,duce automat la defectarea celorlalte,apoi la tremurat din ce in ce mai tare...etc.Aceasta corectie o puteti afla numai la un CLIP adaug aici doar daca stati langa cel care face testul si vedeti cu ochii vostri---patit!!Ptr tremurat ganditi-va la tampoanele motor,chiar daca sunt noi cauciucul poate fi de proasta calitate,mai dur,iar tremuratul sa nu dispara,chiar sa se amplifice---iarasi patit!!!Pierderile de putere/cuplu la fel,puneti-o in seama "versatului" EGR si nu numai,deoarece nu stiu cati dintre voi ati curatat si galeriile de legatura dintre EGR si admisie...In rest...nici mecanicii de la Renault nu-s atat de priceputi,deci tot in noi sta baza in functionarea propriilor masini!!
leonardg
Am reusit sa-mi curat si eu injectoarele cu adtiv de combustibil "Injector cleaner" . Am folosit STP Diesel injector cleaner. L-am pus in rezervor la 45L de motorina si am facut un drum de 250 Km. In primii 50 Km nu s-a simtit nimic. Pe la 100 Km motorul mergea mai rotund, la relanti nu mai trepida si am scapat si de problema cu scaderea turatiei la franare. Nu sunt chiar bazaconii, produsele astea sunt bune la ceva. Nu sunt atat de eficiente ca o curatare de injectoare profesionala pe stand de curatare insa ca prevenire si "profilactic" sunt OK.
Privilex
@boozywoozy
cat a costat un injector?
Dan73
QUOTE(andu911 @ 12 May 2008, 11:10)
Dan - tu ai curatat vreodata EGR ?
*


Nu l-am curatat niciodata, ma gandesc sa il curat.
Am ajuns la jumatatea rezervorului in care am bagat aditivul ala. Am mers in weekend aproape 300 de km. La rece inca da in nas un pic in schimb tremuratul ala aproape a disparut. Ma gandesc ca la urmatorul plin sa bag metabond....mi-a recomandat cineva desi site-ul e de toata jena si nu prea imi inspira incredere. Ideea e ca maine nu o mai duc sa ii testez injectoarele pe banc pentru ca oricum la clip erau cu 0 corectii. Unul singur avea 0, ceva (0.1 sau 0.2 parca). As mai tine-o asa sa vad cum evolueaza cu ceva aditivi...daca imi recomandati ceva mai de calitate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.