Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pedala Ambreiaj
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
Pages: 1, 2, 3, 4
lagunar
Apasand pedala de ambreiaj pentru Laguna I phase2 (noiembrie 1998) -1800cmc,16V,120CP faci intr-adevar "muschi"; este foarte tare.
In plus "tine" foarte sus (pentru a porni de la viteza I ) si e rigida , are un punct in partea de sus a cursei unde actioneaza , nu poate fi folosita cursiv ;pana te obisnuiesti cu ambreiajul acesta si corelarea lui cu acceleratia - la pornire ti se opreste motorul; ce poate fi ? oare placa de ambreiaj ? Cum poate fi facuta mai "moale" apasarea pedalei ?
cred ca nu este ambreiaj hidraulic , vad ca am cablu.
Shaggy_yo
aceasi problema si la mine.....merge in "frame-uri" sa zic asa.....si am tendinta sa o scap.....ce trebe facut?unsa?ce naibilui....
bigguy00
salutare all, si eu am avut aceeasi problema. Am intrebat in stanga si in dreapta si am primit tot felul de raspunsuri. Cele mai multe variante erau fie ca am o problema cu cablu de ambreaj fie ca asa este ambreajul la masina mea(ceva cu pompa de presiune). Pana la urma am mers pe prima varianta si am inceput sa dau cu WD40 in disperare. In prezent nu mi se mai pare o problema ... asta poate din cauza ca WD40-u a avut efect ori pur si simplu pt.ca m-am obisnuit eu cu ambreiajul. Totusi cateodata si acum mi se mai intampla sa am probleme la pornirea de pe loc sau la schimbarea din a 2 in a 3-a in sensul ca procesul se desfasoara ceva mai brutal decat as vrea eu.
Johnny78
Salut!!!

Ati incercat sa verificati starea discului?
din cate stiu eu ambreiajul e cu autoreglaj si cand apar simptomele astea trebuie schimbat discul.
si eu aveam pedala "de piatra" si si-a revenit dupa schimbarea kitului ambreiaj. (la mine era si placa fisurata, dar nu cred ca e o cauza)
Shaggy_yo
problema ......pornesc bolidul .....shi se aude un fasai...ca un fel de toba sparta...rasufla pe undeva....darrrrrrrr cand apas ambreiajul.....nu se mai aude.....:(ce o fi....nu ma speriatzi de vreo 1 000 de coco ca fac infract blink.gif

9 May 2008, 13:32:
problema ......pornesc bolidul .....shi se aude un fasai...ca un fel de toba sparta...rasufla pe undeva....darrrrrrrr cand apas ambreiajul.....nu se mai aude.....:(ce o fi....nu ma speriatzi de vreo 1 000 de coco ca fac infract blink.gif
Johnny78
QUOTE(Shaggy_yo @ 9 May 2008, 13:31)
problema ......pornesc bolidul .....shi se aude un fasai...ca un fel de toba sparta...rasufla pe undeva....darrrrrrrr cand apas ambreiajul.....nu se mai aude.....:(ce o fi....nu ma speriatzi de vreo 1 000 de coco ca fac infract blink.gif

<span class='edit'>9 May 2008, 13:32:</span>
problema ......pornesc bolidul .....shi se aude un fasai...ca un fel de toba sparta...rasufla pe undeva....darrrrrrrr cand apas ambreiajul.....nu se mai aude.....:(ce o fi....nu ma speriatzi de vreo 1 000 de coco ca fac infract blink.gif
*




Nimic deosebit....placa de presiune....1000 de coco
Lasand gluma la o parte, e un pic cam vaga descrierea si e si mai vag simptomul
pare a fi zgomot de frecare a discului pe placa. cu alte cuvinte, patineaza ambreiajul. dar nu as baga mana in foc ca e asta. vezi si tu ce si cum la un nenea mecanic. o urci pe elevator si asculti de dedesubt.
george84
din ce am obseravat laguna 1 ph 2 are ambreiajul mai tare cere ceva timp sa te obisnuiesti cu el
si eu am avut problema asta da dupa ceva timp m-am obisniut si nu mi se mai pare aiurea mi se pare nornal
da daca treci pe alta masina cu un ambreiaj foarte moale si care nu cere sa fii asa atent cu el o sa ti se para ca merge greu
oricum fiind benzina e ceva mai pretentioasa le plecarea de pe loc
zic eu ca cere un pic mai multe atentie
vali1971ro
@Saggy_yo --- nu vreau sa te sperii dar zgomotul respectiv se aude de la cutia de viteze . in momentul cand apesi ambreiajul se decupleaza discul de placa si practic cutia de viteze nu mai este actionata . zgomotul este posibil sa se auda de la unul din rulmentii trenului mobil. ai verificat nivelul de ulei in cutie? poti incerca sa pui un aditiv bun , dar .....
cel mai bun lucru este sa te duci la un mecanic priceput !
succes!
dsr
@vali1971ro - tin sa te contrazic, nu cred ca este din cutie. La fel facea si la mine dar dupa schimbarea kitului de ambreiaj, a revenit totul la normal.
vali1971ro
@dsr -- eu nu te contrazic smile.gif , insa cel mai bun verdict il poate da numai un mecanic . din fericire (pacate?) aici este doar un forum.
neiu
cit mai costa un kit de ambreaj?
Cristi_Cotrau
450ron pe autokarma smile.gif
fisshu
si la mine e la fel da eu nu am vazut-o ca o problema acuma dupa ce m-am obisnuit cu pedala m-i se pare normal si eu la inceput ma rugam sa vina ziua in care sa nu-mi moara motoru da am trecut de mult de asta si dupa ce ma obisnuisem cu pedala m-am suit intr-un golf 4 si credema am crezut ca apas in gol era foarte sensibila pedala poate asa e la varianta asta 1.8 16v 1998 nu stiu la celelalte variante cum e stiu ca am condus o laguna din 94sau 95 tot de 1.8 si pedala era putin mai slabuta da cine stie numa bine (sper sa nu fie vreo problema eu tind sa cred ca e normal )
neiu
si manopera?


16 Apr 2009, 10:13:
mersi cristi

16 Apr 2009, 10:26:
si la mine la 1.8 16v 1998 merge tot asa mai ciudat
strumfuadi
masina pe care o am o stiu de noua, si intotdeauna a avut ambreiajul tare si a tinut sus.
sa fie kitul de ambreiaj stricat din fabrica? wacko.gif
ricochet2
Putin probabil. Si la mine e la fel. Cum la toata lumea e la fel si nimeni nu are un ambreiaj moale, care sa prinda jos, inclin sa cred ca asa a fost proiectat. Si mie mi-a murit motorul la inceput.

Eu am problema acum cu pardalnicele de volane. La break e prea jos si dau cu genunchii in el. Sa fie de la reglajul in profunzime al volanului sau de la scaunele cu reglaj pe verticala (vorba vine) ? E pana la capat in profunzime volanul si scaunul jos, dar ma gandesc ca datorita sistemelor de modificare a profunzimii volanului si al inaltimii scaunului, care nu sint nici ele cu grosime 0, s-au modificat dimensiunile minime pe care poate fi reglat scaunul.

Cristi, tu ai tot Concorde. Cum incapi ? Nu ai problemele astea ?
strumfuadi
Eu nu am reglaj la volan si nici pe verticala la scaun, insa incap perfect si pozitia mi se pare foarte buna. Mai dati burta jos! wacko.gif
Johnny78
pedala de ambreiaj tare e semn de uzura a placii de presiune
eu acum am schimbat kitul de ambreiaj si merge excelent.
ricochet2
Tu cati bani bagi, iti puteai lua o masina noua, Johnny.
Johnny78
Intr-adevar, dar ma pasioneaza prea tare masinuta asta.
ricochet2
Atunci roaga-te sa nu ti-o strice cineva.
tudy_1989
salut am o mare problema. intra foarte greu in viteza si am pedala jos.pana acum imi debraia aproape de podea. se poate regla ambreiajul la laguna I 1998 motor 2.2 dt, stie cineva daca este mecanic sau hidraulic? ma gandesc ca daca debria jos inseamna ca mai am putin din placa de ambreiaj. va rog mult care ma poate ajuta?
ricochet2
Din cate stiu eu, e cu cablu. Cel putin, la benzina, la a mea, e.
fabyan
Si la diesel e cu cablu. Se poate regla, langa telescopul stanga se afla reglajul..
tudy_1989
hristos a inviat biggrin.gif !multumesc mult fratilor! sper sa mearga cu reglatul ca nu mai am bani de bagat in ea. si cu duritatea la pedala cred ca este la fel la toate lagunele. toate cele bune.

19 Apr 2009, 10:20:
aaa. daca ar putea pune cineva si o poza cu reglajul i-as fi recunoscator.
fabyan
Aici se vede reglajul, functioneaza prin rasucire
tudy_1989
ms mult fabyan... a mea la prima vedere nu are am sa dau jos filtru de aer si am sa caut pe dedesupt asa ceva.

20 Apr 2009, 15:35:
am revenit cu problema ambreiajului.am descoperit ca am ambreiaj hidraulic.problema mea apare doar cand mi se incalzeste motorul(cred ca nu debraiaza complet si fiind dilatate de la caldura componentele nu mai functioneaza in parametri normali).daca a mai avut cineva astfel de probleme si ma poate ajuta?
daniellu
O eventuala defectiune a pompei de ambreiaj (la ambr. hidraulic) poate fi depistata facand pedala inainte de a baga in viteza.Daca dupa a doua sau a treia pedala intra in viteza ok totul e de la pompa. Nu miroase cumva a ambreiaj incins dupa ce mergi o perioada de timp? Mai poate fi placa decalita(ovalizata cum se mai zice).
tudy_1989
m-am gandit si eu la placa dar ar fi trebuit sa faca figuri si cand este rece asa mie-mi face probleme doar cand este cald motorul. o plecat tata la doctor cu ea sper sa nu dea un diagnostic foarte urat. astept cu nerabdare poate scap de dat bani.
GabySV
Si la mine este tare ambreiajul.
Dupa un timp te obisnuiesti cu el si nu cred ca este pe duca ceva!
Asa este si al Audi A4 1.9TDI din 2003 masina avand 48000km.
Laguna mea are 154000 si nu am probleme cu ambreiajul, nuci nu a fost schimbat vreodata, singura problema o am la motor...cand merg cu ea imi consuma benzina.....! laugh.gif
Bafta
Johnny78
eu am schimbat ambreiajul si am reusit sa il fac sa mearga cursiv si sa tina ceva mai jos.
tudy_1989
dragii mei a revenit tata de la doctor cu masina si n-au reusit sa faca nimic. a mers 500 metri si nu mai are deloc pedala acum.ramane jos nici macar nu revine.chiar daca o trage cu piciorul tot nu vrea sa intre in viteza. el crede ca este pompa de vina si vrea s-o schimbe acasa. a mai schimbat cineva pompa de ambreiaj acasa? reamintesc ca am motor de 2.2 dt si e ff ciudat ambreiajul(chiar e posibil sa fie schimbat de frantuz)
ricochet2
Tudy, de unde esti ? In Timisoara am vazut o singura Laguna I alba (si sint cu sutele).
Johnny78
Tudy, cred ca mai bine te documentezi inainte de a te apuca
da un fir daca vrei manualele...
tudy_1989
is din iasi ricochet dar am cumparat masina din timisoara prin iulie de la unu bejenariu cu un seria 5 argintiu.

24 Apr 2009, 09:10:
johny is aproape sigur 100% ca este pompa deoarece numi formeaza destula presiune pe conducta si nu reuseste sa impinga furca care debraiaza.nefiind presiunea normala nu mai reuseste sa impinga nici pedala inapoi.asa ma gandesc eu.
ricochet2
Atunci stiu 2 lagune albe, pentru ca eu am vazut laguna asta alba saptamana asta.
Cristi_Cotrau
@rico

Sunt chiar mai multe lagune albe prin tm smile.gif

A mea momentan e prin Zalau de o sapt
Johnny78
QUOTE(tudy_1989 @ 24 Apr 2009, 10:08)
is din iasi ricochet dar am cumparat masina din timisoara prin iulie de la unu bejenariu cu un seria 5 argintiu.

<span class='edit'>24 Apr 2009, 09:10:</span>
johny is aproape sigur 100% ca este pompa deoarece numi formeaza destula presiune pe conducta si nu reuseste sa impinga furca care debraiaza.nefiind presiunea normala nu mai reuseste sa impinga nici pedala inapoi.asa ma gandesc eu.
*



ori pompa ori cilindrul primar
vezi daca ai destul in cilindrul secundar...
tudy_1989
o schimbat taicamiu o garnitura in pompa deoarece nu a gasit pompa la nici un magazin piese auto(care sa se potriveasca) si a aerisit dar vad ca incepe iar sa faca figuri.cred ca nu este aerisita cum trebuia.daca stie cineva.mentionez ca nu am aerisitor pe traseu. si nici sistemul nul inteleg. are un furtum dupa repartitor care este in plus zic eu si pleaca ditr-un T(cineva zicea ca este un furtum de presiune).
Johnny78
Daca ai manualul, uita-te in el. daca nu il ai, ti le trimit.
tudy_1989
salut scuze ca nam mai apucat sa postez nimic pe forum dar stau prost si cu internetul si cu timpul. am revenit cu problema mea la ambreiaj. va spuneam ca este hidraulic: o descoperit taicamiu ca daca toarna apa pe un "reductor" de presiune cred(asa am auzit ca se numeste) merge ambreiajul. cum se incalzeste acel reductor nu mai merge. stie cineva ceva de ecea piesa?(este ceva mic rotund pozitionat cam in locul reglajului la laguna cu ambreiaj pe cablu)
strumfuadi
Acel reductor cred ca este cilindrul master de la ambreiaj. S'ar putea sa ai nevoie de un kit de reparatie pentru cilindrul master. Daca tot o faci, fa'o si pentru cilindrul slave, receptor.
Uite despre ce kituri de reparatie vorbesc (astea sunt pentru Volvo S40, dar similare sunt la toate masinile..)
neiu
ceva service prin tm de schimbat ambreaj stiti?

12 May 2009, 10:21:
eventual un pret la manopera?
tudy_1989
strumfuadi ms pt informatii dar chitul caremi spui tu este de la ambreiaj.ce am scos eu de pe conducta este un butoiaj care nam reusit sal desfac. cilindru de la pompa este altceva.
lag_ph
Problema : aparent caracteristica Renault. Am mai avut un Clio care, la fel ca Laguna, imi seca nervii la ambreiaj - tr.1, pornire de pe loc, AC pornit.

Descriere : dupa ceva timp in care merg cu AC pornit, chiar daca apas sau nu pe ambreiaj (un drum pe DN1 - 50 km fara schimbari de trepte) apare o intarire a ambreiajului, resimtindu-se puternic in tr.1, la pornirea de pe loc (atunci cand incerc sa-i dau drumu mai lent). Mai apare si dupa frecangeala lui in trafic (dimineata pe Iuliu Maniu).

Din cate am observat, se simte mult mai puternic cand e cald afara.
De la Clio tin minte ca atata vreme cat erau pana in 17-18 grade, nu avea nici o problema (fara AC pornit), cu tot cu frecangeala in trafic.

A mai observat careva asta?
ricochet2
Eu am observat ceva legat de temperatura. Poate ma poate ajuta cineva. Asta e la break, la berlina nu. Daca masina sta mult afara in soare, la pornire, motorul da sa moara, trepideaza rau, scade turatia pana la 0, da rateuri. Daca plec, trepideaza ambreiajul, trebuie sa turez pentru a nu se opri motorul. Cam la fel e si in treapta a 2-a. Mai sus nu sint probleme, dar nu trage bine, nu accelereaza suficient de repede. Daca temperatura e cum zicea si maister, pe la 17-18, chiar mai putin, nu moare motorul, dar exista mici fluctuatii de turatie la relanti. Nu am observat sa aiba legatura cu AC, adica fara el sau cu el, e acelasi lucru. E stresant sa smuceasca asa, mai ales cand merg incet, cu treapta I. Ce credeti ca se poate face ? Sa fie de la ambreiaj ? Sa fie de la clapeta de acceleratie ? Sa fie de la motor, de la aprindere, de la ECU ?
Johnny78
ia ganditi-va domnilor cu ce functioneaza pardalnica de instalatie hidraulica de ambreiaj?
duupa ultimele mele informatii functiona cu lichid de frana care trage umiditatea din aer, asa ca cel mai bine e sa mai faceti si cate o purjare/completare a lichidului in vas.
si mai verificati cilindrii si conductele de mizerie...
ricochet2
Dar Johnny, la problema mea poti sa arunci un ochi te rog ?
Johnny78
rico, incepi sa te prinzi de anumite lucruri.
calea e buna
incearca totusi sa localizezi problema
e posibil sa se dilate vreo garnitura si sa traga aer fals pe undeva
ricochet2
Johnny, oi fi incepand sa ma prind de anumite lucruri, dar nu ma prind care ar fi acelea, pentru a putea lua atitudine. Poti sa fi mai explicit te rog ? Ma duc si la Renault pana la urma, dar mi-e sa nu fie o chestie nu prea complicata si sa nu dau milioane bune la Renault pe degeaba. Mai ales ca in Timisoara cei de la Renault aleg calea cea mai costisitoare mereu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.