Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan Pathfinder / Service / Probleme tehnice
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
hannymax
Buna Ziua tuturor ! Sunt nou pe forum si vin in intampinarea voastra cu o serie de probleme legate de Serviceul si Calitatea Nissan.
Sunt din Iasi si sunt " fericitul " posesor al unu Nissan Pathfinder (2006) 2.5DCI / cutie automata.
Cateva aspecte despre masina mea : Avand in vedere cutia automata pana acum la cei 26 000 km parcursi nu m'am plans de consum decat la inceput cand masina era in rodaj ( 15 L/100km ). Este foarte fiabila si pana acum ne-am impacat de minune in toate situatiile.
Desi este full sistemul audio al masinii nu m-a multumit din start , asa ca am apelat la un specialist ( autorizat ) care mi'a montat un subwoofer impreuna cu un amplificator si un condensator + cele 4 incinte schimbate . Pana acum toate bune si frumoase .
Acum in urma cu 2 zile m-am confruntat cu o serie de probleme drastice si inacceptabile. Vazand ca vremea se imbunatateste m-am hotarat sa merg sa dau stratul de jeg jos de pe ea . Am ajuns la spalatorie am spalat masina . Dupa ce am iesit de la spalatorie la prima smunceala masina a luat-o efectiv razna , ESP-ul s-a dezactivat , mi-a decuplat transmisia si mi s-a aprins indicatorul sa trec pe 4wd (4x4 ) , trecand pe 4x4 nimic nu s-a schimbat masina turandu-se foarte gatuit desi acul vitezometrului cadea spre 0. In incercarea disperata de a trage pe dreapta intr-o aglomeratie de nedescris era sa sterg 4 masini din trafic deoarece masina efectiv nu mai raspundea desi calcam frana usor imi frana brusc iar daca acceleram ma arunca brusc inainte dupa care iar murea . Am reusit sa ma opresc intr-un final. Am oprit-o si am lasat-o sa se calmeze. Dupa un time-out de vreo 10 minute am spus sa-mi continui drumul spre casa. Dua ce am pornit'o nimic schimbat .. aceeasi Pe idicatorul de bord imi spunea ca sunt pe 4lo cu reductorul cuplat desi ea era pe 4h. Incercand sa schimb comutatorul ( stationand) am constat ca acesta nu mai functioneaza. Am plecat huruind pe 4LO in disperarea de a ajunge acasa pt a studia problema. Dupa ce am plimbat'o de pe drive pe neutru de vreo 6 ori brusc s'a deblocat si-a revenit si esp-ul ( imi statea off ) . Problema este sigur de soft si sigur are legatura cu operatiunea de spalare. ( precizez ca nu m'-au apucat sa'i spal motorul , doar exteriorul ) . Ziua urmatoare am dus-o in service. Serviceul este facut de dealerul Caremil Iasi.
Ajuns acolo baietii s-au uitat lung la ea si parca nu le venea a crede ce le spun. Au deschis capota. In momentul in care au vazut firul gros si rosu de alimentare de la instalatia audio repede si-au si gasit raspunsul problemei la modul " Ce e cu firul asta aici si de ce am subwoofer in portbagaj !!! " Nu stiu sigur daca problema chiar era de la existanta subwooferului deoarece este montat de 1 an de zile si nu a zis nimic pana acum. Cel mai probabil de la spalat . In final omul a plecat probabil injurandu'ma . Am mers la un service foarte bun VW unde mi'au verificat instalatia electrica pt a vedea daca din cauza instalatiei audio masina are probleme la partea electrica. S-a dovedit ca alternatorul / electromotorul ar mai suporta inca 3 instalatii pe langa cea montat . Deci problema nu e nici decum de la inst. audio. Acum intrebarea mea este : mai stie cineva in zona moldovei un Service nissan unde sa nu intalnesc astfel de oameni incompetenti ? Am auzit ceva de Bacau cum ca acolo ar fi mai bine sa o duc . garantia lor ma lasa rece pe mine ma intereseaza sa rezolv masina pe bani numai sa o rezolv! ... Astept pareri !

P.S precizez ca in cartea masinii este precizat ca atunci cand roata derapeaza in mers ( scart) sistemul imi cere automat 4wd si am mai trecut prin depasiri in situatii limita cand erau 2 masini mari sa ma faca armonica tot datorita sistemului lor imbecil .

Astept pareri si recomandari !
Apple
Auto Sima Bayer Focsani. Sunt dealer Nissan-Renault si service autorizat.
Ia legatura cu ei. Vrb cu dl Vatasescu, este dir de service de acolo. Atentie, cere cu dl Vatasescu si explica-i problema telefonic, programeaza-te la ei si o rezolvi. Eu personal sunt in bucuresti dar si din motive familiale am preferat sa merg la ei ptr reviziile la nissan. N-am avut absolut nici o problema ba chiar sunt mai profesionisti si atenti decat badsi nissan.
Nr lor de telefon este 0237 231084. Cere cu dl Vatasescu si roaga-l sa te programeze intr-o zi cand poate, de preferat cat mai curand. Spune-i ca te-am trimis eu (adica Razvan, cel cu Primera break neagra) si te va ajuta.
Vezi cand ajungi acolo, trebuie sa intri in service-ul din spate, care teoretic are firma de Renault. Sau ma rog, ajungi acolo si intrebi de dl Vatasescu.
Mult succes.
PS: Parerea mea ai un scurt undeva smile.gif si un senzor sau doi de abs defecti de la apa. Insa cei de la Focsani sunt mai in masura decat mine sa-ti spuna exact.
R19/16v
Dar ai citit carnetul de garantie? Ai citit ca nu ai voie sa intervii asupra sistemului electric? Nu spun ca din cauza subwooferului tau ti s-a stricat masina, dar le-ai oferit lor un pretext...
caktuss
urata intamplare... si eu cred ca e tot de la apa intrata pe unde nu trebuie

la ce spalatorie ai fost ?


alte probleme in afara de asta ai mai avut cu masina ?

sa ne tii la curent...


imi place mult pathfinderul wub.gif
hellcat
Poti merge si la Dedeman Bacau, daca vrei sa faci o programare 0234/576.345
Sunt genul de oameni carora le-ar fi rusine sa spuna ca din cauza unui cablu tras de la baterie masina te pune in pericol pe sosea. wink.gif
Ia de la inceput legatura cu dir. tehnic, d-l. Gott, caruia sa-i povestesti toate simptomele.
Din experienta stiu ca din proiectare Patfinderul are o magistrala de cabluri prost trasa paralel cu pragul drept (pe dedesubt binenteles)...au mai fost proprietari care s-au plans de aprinderea haotica a martorilor in bord.
hannymax
Multumesc tuturor pentru sprijin . In cele din urma am fost sunat de cei de la service cu scuzele de rigoare ( desi nu ma asteptam ) pentru situatia neplacuta care s-a creat si mi'au facut programare sa vedem ce putem rezolva . Daca intr'un final nu se va rezolva voi apela si la celelalte variante pe care mi le-ati propus. Inca odata multumesc ! Revin cu informatii !

21 Mar 2008, 23:46:


P.S. ->am atasat si niste foto. sa vedeti la ce ma refer.
->pentru caktuss am spalat'o la Norocea la spalatoria automata RVR dar au iesit din garantie periile alea de bumbac si o zoieste mai mult .
SorinV
asta cu esp off am patito si eu si ciudat tot dupa spalare. E o problema a masinii, care la diagnoza nu zice nimic. dar atunci cand imi arata esp off totul mergea foarte bine inclusiv tractiunea. tot automata e si a mea.
hannymax
Stie cineva ce fel de becuri ( model h3 , hb4... ) are pathfinderul in proiectoarele din bara ? Ma intereseaza sa ii pun xenon si in proiectoare ...

Salutari
hellcat
Sunt proiectoare Valeo, cele folosite si de Renault pe Megane, Scenic...Logan.
Tipul becului e H11.
dansca
Apropos de proiectoare, la voi se sparg tot asa de usor ca la mine??
Sper sa nu fie ca alea de le-am avut la Laguna, care se spargeau de la pietricelele de pe "drumurile" romanesti mereu. Cred ca am schimbat minim 6 buc /90000 km cat am folosit Laguna. Dupa aia am mers cu Passatul 180000 km si nici macar nu s-au fisurat, aceeasi lipsa de probleme am avut-o la alte multe masini, Cielo, Espero, Vento, etc

Acum vad ca si cel din dreapta de la Pathfinder sa spart subit!!!

No, futui!


Ma gandesc sa facem ceva in comun sa ne luam un pic de gat cu producatorul pentru ca in opinia mea asta e clar defect de fabricatie, ar trebui sa se faca rechemare la toate masinile.


26 Mar 2008, 16:45:
Revenind la problema semnalata de initiatorul subiectului, cred ca totul a pornit de la cel care a spalat masina si care a actionat din greseala (probabil ) comutatorul in 4LO. Ati vazut ca atunci se anuleaza si ESPul pentru tractiune mai buna. Ideea e ca revenirea din 4LO in 4H /auto/ 2H este mult mai lenta si trebuie sa astepti ceva ......
Probabil ca nefiind avizat de operarea comutatorului in 4LO si invers de catre cei de la spalatorie si de faptul ca nu ai stationat in N fara sa apesi pe frana s-au incalecat softuletele pe acolo, ceva erori, etc.

Asta e parerea mea, e doar o supozitie. Si la mine cand o scot din 4Lo in celelalte, dureaza ceva......aprox 20 secunde de stat pe loc.

Tine-ne la curent ca e interesant!
hannymax
Masina a fost spalata la o spalatorie automata ( la perie ) si am lasat'o pe neutru .. deci cineva sa fi mutat comutatorul nu prea e o varianta .. la mine trece imediat cand schimb comutatorul ... problema e ca ea singura a trecut in 4LO desi butonul ramqasese pe 2H .. iar la smunceala mi'a cerut 4H am schimbat pe 4H si nimic si am asteptat ..am asteptat... si nimic ... se pare ca de atunci nu a mai facut fitze ... astept sa vina cu caldura data programarii . ...



P.S. Aseara am hotarat sa ma " joc " putin cu ea ... si vin si cu poze .. dar avand in vedere ca sunt prea mari cred si pe forum nu le pot incarca va las un link.
Multi vor spune ca e " chici' " probabil .. dar senzatia pe live e clubbin' rolleyes.gif

http://ro.fotoalbum.eu/hannymax/a39892/slideshow

Iar acum o intrebare intrebatoare ... O sa raman fara talon ? smile.gif
SorinV
DA. o sa ramai fra talon. e doar o chestiune de timp si noroc.
groznice mi se pare pozitiile albastre
hannymax
pai doar pt poze le-am pus ... acum ma pregatesc sa ma duc sa i le pun pe cele alb /gri albastrui care aduc cu xenoanele .. si astept sa'mi vina si xenoanele pt proiectoare ! revin cu poze !
dansca
N-am inteles cum iti cere tie masina 4H"la smuceala"???
R19/16v
QUOTE(hannymax @ 26 Mar 2008, 16:22)
  Iar acum o intrebare intrebatoare ... O sa raman fara talon ? smile.gif
*




Cu putin noroc, da!
hannymax
Pentru dansca

Mi s'a intamplat de 2 ori in depasiri in momentul in care am piscat'o ( calcat brusc acceleratia ) pt a depasi repede mi'a disparut de pe display indicatorul transmisiei si mi s-a arpins 4WD in acelasi timp imi taie gazul iar turatia nu mai tece de 2000 ture / 40 KM/h max... si merge f " gatuit "
caktuss
hannymax, poate vii intr-o sambata la o iantlnire forum reno iasi wink.gif
hannymax
sigur ca da!!

3 Apr 2008, 08:32:
Ieri a fost ziua cea mare cand m'am dus cu ea in service : Mi'au facut directia .. au facut o scurta diagnoza .. rezultat .. 50 de coduri de eroare .. incepand cu luminile.... si terminand cu naiba stie ... mi'au comandat si un subansamblu de coloana .. pt bataia din cauza damburlor din volan . iar referitor cu problema mea cea enuntata in primul post cica as fi avut o cadere de tensiune....
Intrebare pentru posesorii de pathfinder : Pe voi nu v-a lasat repede bateria ? ....eu deja am schimbat'o ..
Salutari
SorinV
masina mea nu are inca un an deci bateria e foarte ok!

la coloana de directie se monteaza o bucsa elastica de cauciuc (doar in romania si rusia ) e foarte misto dupa ce se monteaza aia.
hannymax
misto in ce sens ? adica se misca mai usor ? nu de alta dar mai a un passat si un pajero si la ele se misca muult mai usor volanul smile.gif .. bine la passat e si normal pt ca rotile sunt mai subtiri ...

Mi'au ajuns xenoanele pentru proiectoare .. dar se pare ca sticla proiectoarelor mele e cam " afumata " ... cred ca am sa merg sa cumpar de logan noi .. sa se vada shiney .
bafta
SorinV
misto in sensul ca e mai silentioasa coloana de directie. Si se simte un oarecare plus de elasticitate.
hellcat
In legatura cu bateriile la Nissan in general...nu ar trebui sa mire pe nimeni faptul ca o baterie poate ceda foarte devreme la un astfel de model - intr-un procent destul de consistent masinile stau o perioada buna "pe stoc" prin diverse concesiuni sau antrepozitul national si bateriile nu urmeaza o intretinere foarte corecta si pot aparea probleme la scurt timp in utilizare.
hannymax
Dragilor si dragilor .. desi vrmea nu a prea tinut cu mine am reusit sa montez xenoanele ( h11 ) in proiectoarele din bara .. a durat putin operatiunea dar a meritat . Diferenta e majora !
Salutari
pozele ca deobicei nu merg asa ca am s ale incarc pe un sv si va las link

M.E. Pozele nu merg deoarece incerci sa uploadezi o dimensiune prea mare!!

5 Apr 2008, 21:40:
http://ro.fotoalbum.eu/hannymax/a44032/slideshow Aici poze din timpul montajului si cu ce a iesit la final
LC_TM
Proiectorul din stanga bate prea sus. huh.gif
hannymax
mc de observatie , s'a rezolvat
dansca
masina mea are aproape 2 ani, nu sunt probleme cu bateria, e varianta full/full deci consumatori garla....

e clar ca merge si pentru ca o folosesc zilnic.

buna ideea cu sticlele de Logan la proiectoare, merci si de pontul cu bucsa pe directie, poate mai scapa de vibratii. E cam ieftina directia, desi intoarce bine masina!!

In schimb mie-mi pare ca merge foarte usor directia chiar si cu cauciucuri de AT/R, muult mai usor ca la passatul de l-am avut.

Sa vedeti voi directii tari pe Freelander, BMW....asta de Pathfinder e putin cam americana...adica usoara.

Mai vorbim

hannymax
nu sunt " sticle de logan " sunt xenoane in proiectoare / pathfinderul are in bara aceleasi proiectoare ca si loganul , mai exact Valeo.
hannymax
He he ! Dragilor vin cu o veste f faina ! Astazi am aflat ca cei de la service au vizitat forumul si au citit si postul meu si cum era si normal s-au suparat ! Poate am parut prea drastic in descrierile facute dar nu sunt singurul care s-a plans de service-ul lor. Prin urmare e clar ca revizia o voi face la Bacau... unde mai mult ca sigur nu ma voi mai confrunta cu problemele de pana acum.

Si prin acest post doresc sa le transmit celor de la Caremil Iasi ca cel care a venit pana acum cu masina mea in service nu eram eu .

Sa auzim numai de bine !

P.S Si totusi ma bucura faptul ca exista " reprezentanti " nissan care viziteaza acest forum ...
raoull76
fratilor,tre sa ma ajutati! stiam k astia d la nissan au preturi nesimtite, dar nici asa!
am incarcat ceva in portbagaj si am pus p masina polita aceea detasabila din portbagaj.. surpriza!!! acolo am uitat-o... motiv pt care am contact service badsi si mi s-a tranmis ca ma costa ...ateentie!! 560euro!!!!! blink.gif
voi forumisti vechi si nu numai,dati-mi un sfat!!! un pont d unde pot achizitiona chestia asta la un pretz uman.. tre sa shtiti.. astept!
merci mult!
hannymax
Eu am renuntat cu totul la chestia aia din portbagaj ( o tin prin casa ). Incearca pe ebay preturi mult mai rezonabile. 560 E ... la naiba.. "calitatea nissan " !
pavelalin
am un nissan pathfinder din 2005..cutie automata..
acum 2 zile mergeam pe strada linistit cand s-a aprins un bec 4wd..nu se mai tureaza(e lesinata)..daca o opresc si o pornesc iar merge perfect..dupa ceva timp apare iar...
Azi am fost la tester...imi da un cod de eroare ( senzor presiune pompa )
Dar nu vad legatura cu transmisia...
Daca ati intalnit problema asta scrieti-mi si mie va rog..mad_pavel@yahoo.com
hannymax
Salut! De cand i-am schimbat "incaltzarile " cu unele mai dure si mai late la mine a disparut problema! Masina are un senzor care reactioneaza asa la kickdown-uri cand una din roti pierde aderenta (sau cand treceam peste linii de tramvai scufundate in asfalt ). Incearca niste gume mai late care sa nu fie acceasi firma cu cele originale cu care a venit masina de la mama ei.
Bafta !
Dodone
QUOTE(hannymax @ 5 Apr 2008, 21:23)
Dragilor si dragilor .. desi vrmea nu a prea tinut cu mine am reusit sa montez xenoanele ( h11 ) in proiectoarele din bara .. a durat putin operatiunea dar a meritat . Diferenta e majora !
Salutari
pozele ca deobicei nu merg asa ca am s ale incarc  pe un sv si va las link

M.E. Pozele nu merg deoarece incerci sa uploadezi o dimensiune prea mare!!

<span class='edit'>5 Apr 2008, 21:40:</span>
http://ro.fotoalbum.eu/hannymax/a44032/slideshow  Aici poze din timpul montajului  si cu ce a iesit la final
*

/
Dar senzor de asieta ai montat, odata cu xenoanele ? Ca altfel iti doresc ca atunci cand circuli noaptea, sa-ti vina din contrasens doar masini care au xenoane puse fara senzor de asieta. Si nu iti doresc din rautate, ci ca sa vezi cum orbesti tu pe altii cu xenoane custom, aftermarket, spune-le cum vrei tu...
In Vest (incepand cu Ungaria), pentru treaba asta ramai fara certificat de inmatriculare. Iti dau in schimb o amenda grasa. In unele tari te lasa si fara permis (se considea ca periclitezi siguranta circulatiei).
Daca vrei sa fii legal si/sau sa vezi daca am cat de cat dreptate, mergi cu masina la RAR si cere-le sa-ti treaca modificarea in talon. Sa postezi raspunsul, ar fi util pentru toti forumistii.
Numai respect.
richie
Si mai e si problema spalatoarelor.... E adevarat ca nu-i atat de mare ca si cea a senzorului de asieta, dar exista,...
Dodone
Ai dreptate, de spalatoare am si uitat. Acestea sunt obligatorii in cazul farurilor cu xenon. Dar exista kit-uri aftermarket care nu sunt scumpe si nu foarte greu de montat.
In schimb, senzorii de asieta, cablajele si partea de soft sunt extrem de scumpe.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.