Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema mare la revizie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
symb
Salutare! Sunt nou pe forum si deja am nevoie de putin ajutor!
Am facut azi prima revizie la Renaultul din dotare [Symbol, 1,4 16V benzina!] la 1 an, 9000km.
Revizia dupa cum stiti consta in : schimb ulei, filtru ulei, - polen, - aer, verificari.
Dupa operatiuni mi-au spus ca totul e OK, am platit si am plecat [aproape] multumit. Mai trebuiau sa-mi schimbe butonul de avarii defect,dar cu toate ca l-am comandat cu 1 saptamana in avans & mi-a fost confirmat ca a sosit de la Renault, dupa revizie constat ca inca tot nu functioneaza. " Pai ne-au trimis alt buton sad.gif ". Treaba ca in Romania! deja eram nervos si am plecat de la reprezentanta Renault. Care nu este in orasul meu natal; a trebuit sa fac drum in plus !!!
Dupa vreo 15 min opresc la ceva cumparaturi si cu ocazia asta ma mai uit o data peste hartiile de la ei & continutul pungii cu componente schimbate la revizie.
Am gasit asa: un filtru de aer si o sticla pe jumatate plina de Elf Super Diesel. Diesel??!?? sun la reprezentanta sa intreb care e explicatia? Tipa de la receptie imi comunica faptul ca mecanicii sunt deja plecati acasa dar poate merge si asa masina ... Va sa zica ... nervos ii cer sa vorbeasca cu seful atelierului, mecanicul in cauza, oricine cu o explicatie... Dupa cateva minute ma suna dansa si imi spune ca mecanicul a asigurat-o pe calea undelor ca mi-a pus uleiul corespunzator si se pare ca mi-a pus uleiul ramas de la masina alaturata. Dar eu nu mai am incredere in ei, dupa faza cu butonul ...
Exista vreo metoda de a deosebi prin metode simple uleiul Elf Super Diesel de cel Elf Competition [care trebuia sa fie la mine in masina & punga] ?
De atunci am facut vreo 80km, Oil OK, temperatura apa in parametrii.
Ar trebui sa ma ingrijorez ?
Oricum o sa caut alta reprezentanta pe data viitoare.

Toate bune!

Abu
Nu poti sa deosebesti uleiurile insa parerea mea este ca nu are nimic uleiul atata timp cat respecta specificatiile producatorului (10W-40 sau 5W40 , ACEA B3 parca).
symb
Pe factura mi-au trecut
Elf 10W40 1L Competition [5 buc], iar in punga am gasit
Elf Turbo Diesel 10W-40.
Poate sunt ft asemanatoare uleiurile in cauza, dar un motor de benzina 16V merge la total alta turatie decat unul diesel, chiar daca temperatura motorului este cam la fel.

PS: intre timp am trecut pe la Dacia Service si mi-au spus [un prieten in care am incredere] ca daca s-a produs greseala, totusi n-ar trebui sa fie o problema asa mare ...
Adica ar merge si uleiul pt diesel.
Oricum sunt ft dezamagit de service Renault!
cmandrei
Fiind masina atat de noua cred ca poti sa vezi ce si cum daca te uiti pe joja ... daca e ceva galben frumos blush.gif e teoretic ulei de benzina, daca e ceva mai inchis la culoare (mai spre negru asa sa zicem) inseamna ca teoretic este de diesel ... tot in teorie nu sunt mari probleme ...
verde
In teorie daca ai timp de pierdut si nervii tari reclami la vocea clientului si eventual la opc.Teoretic ar trebui sa-ti schimbe din nou uleiul. Practic se poate intampla orice sau nimic.Toata lumea pe forum zice acelasi lucru; stati langa masini la revizie sau la orice lucrare in service.Orice reclamatie , un zgomot un troncanit sau mai stiu eu ce -ti trece prin cap, scrisa pe fisa de inspectie tehnica la revizie ,i-ti asigura dreptul de a intra in hala langa masina pentru constatare.Probabil ai beneficiat de un schimb de ulei "adunat" din ce ramane de la alte masini ;cate 200-300ml adunati la bidon, ulei curat, virgin .

luni am facut revizia de 30000 si azi pe la ora 11 am fost sunat de RRO sa confirm lucrarea si sa spun daca am vreo nemultumire sau reclamatie.(AMAT Pitesti) La tine nu au sunat? sau probabil deja au fost informati de telefonul tau.
SorinV
mergi omule linistit ca nu e bai. Ba chiar e mai bun uleiul decat ce aveai tu nevoie. glorie ca nu e nici o problema.
hellcat
QUOTE(verde @ 19 Mar 2008, 13:38)
Probabil ai beneficiat de un schimb de ulei "adunat" din ce ramane de la alte masini ;cate 200-300ml adunati la bidon, ulei curat, virgin .
*



Daca ai ceva mai interesant de remarcat esti invitatul meu, daca tot continui cu astfel de comentarii...mai bine nu.

@symb: Eu raman la ideea ca ti-au incurcat bidonul cu uleiul ramas. Ce poti face in cazul in care nu vrei sa ramana asa...poti merge la directorul de service sau cel general, sa le explici cazul si sa-i intrebi ce ai de facut intr-o astfel de situatie.
Si te rog, spune-ne si noua numele dealerului.

Din nou, nu pot sa nu remarc si, evident motivatia imi scapa,pentru care ANUMITE service-uri folosesc pentru masini noi 10w 40 si nu 5w 40?
Hypo RS
o fi mai ieftin ?
symb
Am vorbit din nou cu cei de la reprezentanta sa primesc o asigurare ca nu voi avea probleme cu masina. Seful de service m-a asigurat ca totul va fi in regula si pina ce am reviziile facute la timp garantia oricum mi-ar acoperi toate neregulile ivite.
Urmeaza sa trec pe la ei sa schimb butonul de avarii si sa le returnez uleiul pt diesel.
Masina merge OK, n-am observat nimic ciudat inca.
Bliss
QUOTE(hellcat @ 19 Mar 2008, 16:07)
Din nou, nu pot sa nu remarc si, evident motivatia imi scapa,pentru care ANUMITE service-uri folosesc pentru masini noi 10w 40 si nu 5w 40?

Poate ar trebui topic separat...
Ce-i asa de rau cu 10w40? Serus au pus (cel putin in a mea) doar 10w40 la revizii de cand am luat-o.
sorinrs
Stai linistit "simb". Chiar daca ti-au pus ulei pt diesel nu e buba, ba chiar uleiul ala pt diesel e mai bun decit cel pt benzina,asa cum ti-a zis si SorinV. In general uleiurile pt diesel au de indeplinit mai multe criterii de calitate si de aici si pretul mai mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.