Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfaturi cumparare Clio / symbol sh
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2
houseISmusic
Intentionez sa imi cumpar un Clio cat de curand si pana acum am gasit o oferta care imi zambeste teribil !
Am gasit un Clio din 2004 ,1,4 benzina , 26.000 km , AC , editie ALIZE , jante , comenzi volan , airbag sofer , geamuri electrice fata ... reviziile la zi !

Pana acum eram convins sa-l cumpar insa am aflat ca 1,4 benzina are un consum de 10 % urban .... !
Vreau niste sfaturi , va rog !

edit : am uitat sa mentionez ca e la pretu de 6200 e sau 2300 ron !
andr3y
in aglomeratiile bara la bara ajunge si la 12 %
diesel power
houseISmusic
dieselu ce consum are ? si la ce bani il gasesc?
Hypo RS
andr3y are dreptate, consumul este cam 12% daca te prinde vreun Stefan Cel Mare sau vreun Grand in orele de varf. Totusi mi se pare cam mult 6200 pt benzinar - am vzut si la 5500. Eu zic sa mai cauti. Ca idee un diesel nu cred ca sare mai mult de 6500. Daca ai acesti bani si vrei cuonsum mic ia dieselul daca nu, go petrol smile.gif

Nu am idee de consum, eu personal nu sunt chiar un fan al dieselului, poate altii coforumisti te pot lamuri la acest aspect.
bdiac
diesel.....4% in afara, max 8% in oras in trafic imputit. un sh cred ca gasesti pina in 6500eu
houseISmusic
Eu personal am stat si am meditat aseara ( inca o noapte nedormita ) si am ajuns la concluzia ca e totusi mult pentru o masina de 4 ani !
La diesel am auzit ca e ceva mai scumpa intretinerea ... si eu cum nu lucrez cred ca o sa ma cam usuce smile.gif
cmandrei
QUOTE(houseISmusic @ 12 Mar 2008, 02:17)
edit : am uitat sa mentionez ca e la pretu de 6200 e sau 2300 ron !
*



Cred ca 6200euro e cam mult pentru masinuta, desi are foarte putin km la bord ... {pretul in lei insa este foarte bun wink.gif}

cateva preturi
Batrānul
QUOTE
edit : am uitat sa mentionez ca e la pretu de 6200 e sau 2300 ron !

La 2300 ron e un pret incredibil de mic, iar la 6200 e e cam mult...
houseISmusic
imi cer scuze , era tarziu cand am postat topicul !
23.000 ron smile.gif
sau 230.000.000 rol

Pana una alta nu am grabesc si daca ma puteti ajuta cu oferte de clio ca eu am cautat de mi-au sarit injectioarele
alex.vano
QUOTE(Batrānul @ 12 Mar 2008, 10:04)
La 2300 ron e un pret incredibil de mic, iar la 6200 e e cam mult...
*



Sincer, cred ca a uitat sa adauge un "0" la 2300 RON aia. radmasa.gif


Daca reusesti sa duci pretul la ~20.000 RON, eu zic ca e OK avand in vedere km de la bord. Clio ajunge la 10% urban daca stai in aglomeratii, altfel nu. Sta undeva pe la 6.5 - 7 l/100 km, cel putin asa a iesit din calculele mele.
houseISmusic
Asta ma gandea si eu si asta a fost prima mea oferta , totusi are 4 ani masina !
reptyla
Si eu sper sa iau 15000 roni p masina din semnatura wink.gif) /otto\ rullez smile.gif. Sfatul meu.. benzina nu diesel.. fiabilitate mai mare ..
alex.vano
QUOTE(houseISmusic @ 12 Mar 2008, 10:30)
Asta ma gandea si eu si asta a fost prima mea oferta , totusi are 4 ani masina !
*



Bun, de acord cu tine ca are 4 ani. E o durata de viata. Insa nu uita ca are 26.000 km la bord, ceea ce inseamna ca nu a fost prea plimbata. 6.500 km pe an nu mi se pare mult.

Eu am 56.000 de km la bord, si masina e din decembrie 2004. Fa un calcul si iesi la 3.500 km pe luna. Mediu.

Dar in astia 56.000 sunt si plimbari prin Spania si Grecia. Care scuze, dar sunt ceva km, si nu sunt pe strazile patriei, care stie tot romanul cum sunt.

Prin urmare, daca gasesti un mecanic bun sa se uite la ea putin, si zice ca e ok ... nu vad de ce nu ai lua-o.

Asta e parerea mea, nu inseamna ca si trebuie sa te iei dupa ea.

Numai bine.
houseISmusic
intradevar insa 230 mil nu e o suma de neglijat , fratele meu a dat 250 mil pe loganul lui , nou !
Asta ma face sa ma gandesc la un lesing la Renault ... sa o iau noua , am vazut ca e 8800 !

alex.vano
Tu compari Logan cu Clio... biggrin.gif

Da, e suma maricica, dar nu inseamna ca nici nu o sa poti sa scazi din ea. Poate o duci la 20.000 RON.

Si leasing e o varianta, insa gandeste-te la ce o sa poti si ce nu o sa poti sa faci cu masina dupa ce o iei. Ca nu va fi a ta decat dupa ce platesti leasing-ul. Parca auzisem ca nici nu poti sa iesi din tara cu ea cat e pe leasing fara acordul firmei de leasing.

Si daca se intampla nenorocirea sa nu ai bani sa platesti o rata, risti sa ramai fara masina si cu banii pana in acel punct dati.

==============
Elementele contractului de leasing sunt:

1. Partile:
- locatorul/finantatorul;
- utilizatorul.
2. Descrierea exacta a bunului care face obiectul contractului de leasing;
3. Valoarea totala a contractului de leasing;
4. Valoarea ratelor de leasing si termenul de plata a acestora;
5. Perioada de utilizare in sistem de leasing a bunului;
6. Clauza privind obligatia asigurarii bunului.

Partile intr-un contract de leasing sunt:

1. Utilizatorul (locatarul) - clientul solicitarilor sau beneficiarul lucrului;
2. Finantatorul operatiunii - creditorul sau cumparatorul bunului (de regula, este o societate comerciala specializata);
3. Furnizorul (vanzatorul) - constructorul, producatorul sau fabricantul lucrului.

Fazele operatiunii de leasing:

1. Achizitionarea bunului de catre societatea finantatoare;
2. Restituirea treptata de catre beneficiar a creditului primit (prin plata redeventelor), folosind resursele financiare obtinute din exploatarea bunului (a investitiei). Redeventa contractului de leasing cuprinde: ratele de amortizare ale bunului, chiria pe capitalul neamortizat, taxele, asigurarile, precum si o marja de profit a societatii finanþatoare;
3. Dreptul beneficiarului ca la expirarea contractului sa-si exprime optiunea privind bunul care face obiectul contractului de leasing.

La incetarea perioadei de inchiriere, utilizatorul are urmatoarele posibilitati:

1. sa restituie bunul finantatorului, contractul luand astfel sfarsit;
2. sa reinnoiasca locatiunea pentru o noua perioada si cu chirie redusa. Leasing-ul nu poate fi insa asimilat vanzarii pe credit, deoarece pana la expirarea duratei locatiunii si manifestarii optiunii de cumparare, utilizatorul este un simplu locatar, iar translatia proprietatii nu opereaza cu efect retroactiv;
3. sa cumpere bunul la un pret rezidual (diferenta dintre pretul platit de investitor si sumele restituite, periodic, de catre beneficiar). Deoarece pretul de cumparare este inferior valorii reale a bunului, aceasta varianta este cea mai avantajoasa pentru utilizator.
Codrin-Bacau
Sfatul meu este sa mai cauti ...
ca o idee...o cunostinta de amea a pus mana pe un clio 1.5 dCi din 2003 cu 58 kkm la doar 4.300 E, masina intradevar ingrijita, revizii la reprez., garaj, fara accidente majore...doar ca urma revizia de 60 kkm..biggrin.gif

masina functioneaza impecabil...eu am asteptat ceva timp (6 luini am sondat piata..) pana sa-mi cumpar masinuta din semnatura...nu m-am grabit...te sfatuiesc sa faci la fel
adyx06
QUOTE(houseISmusic @ 12 Mar 2008, 20:33)
Ce parere aveti de bicorp ? Ala cu spatele scurtat ! smile.gif
*


no offence... bicorpul e facut in Franta sau Spania parca, celalalt e turcesc.
chestia cu pretul reviziilor la diesel este intr-adevar foarte relevanta daca ai garantie si te duci la reprezentanta, altfel scapi mai ieftin iar diferentele fata de benzinar nu mai sunt asa mari.
adyx06
mie personal imi place modelul asta. ca dovada detin un bicorp aproape identic cu cel din anunt, dar in 5 usi. totusi in locul tau as opta pentru ceva cu mai putini Km si poate si ani, chiar daca e mai scumpa. gandeste-te ca e posibil ca banii pe care ii economisesti la cumparare sa ii dai putin mai tarziu. de ex. s-ar putea sa trebuiasca schimbata distributia-are 130000Km(la noi se schimba la 60000 afara la 90000), iar chestia asta e destul de costisitoare. in plus masinile in 3 usi se vand mai greu-in cazul in care o schimbi peste cativa ani.
e doar o parere oricum....
houseISmusic
Da , in 5 usi iau si eu daca e sa optez pt acest model !

Siteuri cu masini stie cienva , eu m-am plictisti de cate ri am folosit googleu ... ( fara autovit va rog )
Hypo RS
aici

aici

aici

aici

aici

si mai sunt o gramada....

da' ce are autovitu' ? consider ca este un mercurial destul de ok pt a vedea un nivel de pret...
houseISmusic
autovit e paradisul masinilor lovite si refacute
hellcat
Va rog ramaneti on-topic, ok?

Discutii despre bicorp-uri, in functie de motorizari:

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=686...=sfat+cumparare

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=101...=sfat+cumparare
houseISmusic
M-au ajutat mult linkurile , multumesc !
jri22
personal am cumparat cliotele meu in 2006 (fabr in 2002 nov) si am dat pe el 5500 euro...momentan sunt ffff multumit de el
sobolan
QUOTE(andr3y @ 12 Mar 2008, 02:32)

diesel power
*



asta e parerea ta proprie dar nu inseamna ca asa este....afara mergi destul de lejer cu 5,2% cu benzinarul de 1.4 si plus de asta motorina e mai scumpa acum wink.gif ...tu cat scoti cu diesel-ul in oras? dry.gif
on topic: cam mult mult 6200E......
houseISmusic
Revin dupa o perioada in care am avut probleme cu netul !

Update : Omu a facut revizia si am negociat cu el pana l-am lasat la 20.000 ron !

Sunt extrem de hotarat sa-l cumpar smile.gif ... nelamurirea mea e faptu ca a scazut pretul atat de mult ...

El spune ca are nevoie de avans pt noua masina insa eu ma gandeam la ipoteza ca i-ar fi spus oamenii de la revizii ceva !
Intrebarea mea e : Reviziile la IPSO se pot "aranja" ( gen ITP ) sau , sunt chiar pe bune ?
houseISmusic
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
[attachmentid=1627442518]
[attachmentid=1627442519]
[attachmentid=1627442520]
[attachmentid=1627442521]
[attachmentid=1627442522]


Astept pareri
hellcat
Aha...deci sa inteleg ca ai cumparat-o! Nu-i rau, nu-i rau deloc...din poze arata a masina ingrijita...iar pretul, daca a fost 20.000ron, e foarte bun!! Sa ai noroc in continuare!
houseISmusic
da am cumparat-o , pe langa pretul de 20.000 ron , omu a facut si revizia de anu asta smile.gif

Multumesc de urare !
jri22
vrem o poza cu vitezometrul la 180kmh:)..s-o stapinesti sanatos...
houseISmusic
Salut , aia a fost o poza facuta in fuga , nu cred ca era la viteza maxima ... urla prietena sa o las mai usor smile.gif

Daca voi mai avea ocazia sa ii testez viteza maxima , voi pune cu cea mai mare placere rezultatul aici !

Multumesc de urare smile.gif
Aantonio
QUOTE(houseISmusic @ 22 Mar 2008, 19:54)
El spune ca are nevoie de avans pt noua masina insa eu ma gandeam la ipoteza ca i-ar fi spus oamenii de la revizii ceva !
Intrebarea mea e : Reviziile la IPSO se pot "aranja" ( gen ITP ) sau , sunt chiar pe bune ?
*



Parerea mea sincera e ca NU se fac revizii pe naspa! De ce? Simplu - pa garantie! Si nu de la IPSO ci de la Producator wink.gif .
Cat despre pret, cand gasesti oferte bune si nu o vinzi ca tragi de bani, e normal sa lasi la pret.
Omu si-o fi calculat cat ii trebuia atunci si a primit o oferta deci a recalculat.
Si plus de asta, preturile la sh scad usor-usor si datorita ofertelor la noile symboluri.
Sa o stapanesti sanatos!
houseISmusic
Intradevar , sunt oferte foarte bune pt un symbol nou , mi-as fi luat nou insa nu dispuneam de atatia bani !
Multumesc de urare ! Sanatate maxima iti doresc si tie !
the_tavi
Salut,

Am pe undeva o situatie similara. Buget limitat, caut masina de aprox. 5500 euro. Am cochetat cu ideea unei SH din tarile din vest, dar la pretul asta mai greu de gasit ceva ok. In sfarsit, am gasit ceva Logan si Clio Symbol.

Clio Symbol 2003, 1.5 DCI, 65 CP
EURO 3; CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI ELECTRICE; SERVO-DIRECTIE; 2 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA;
UNIC PROPRIETAR, RADIO-CASETOFON, BINE INTRETINUTA (GARAJ)

Inca nu am vazut-o, dar urmeaza cat de curand. Se cere mai mult de cat am eu disponibil, sper sa negociem. Cei care cunoasteti plusurile si minusurile acestei masini, va rog sa ma ajutati sa identific punctele slabe. La ce sa ma uit sa fie ok? De ce sa ma tem? Se poate face diagnosticarea (eventual computerizata) la aceasta masina? Daca da, aveti idee unde se poate face in Timisoara si pe unde se invarte suma testarii? Orice opinie/sfat este binevenita.

Multumesc,

P.S. scuze pentru majusculele din descriere, provin de la un copy/paste

Tavi
hellcat
Eu personal as evita dCi-ul din 2003, sunt exemplare care au/au avut probleme la sistemul de injectie si e greu de anticipat starea ei actuala.
Dar repet, sunt subiectiv.
the_tavi
hellcat:
///Eu personal as evita dCi-ul din 2003, sunt exemplare care au/au avut probleme la sistemul de injectie si e greu de anticipat starea ei actuala.
Dar repet, sunt subiectiv.///


Multumesc pentru reply-ul prompt! wink.gif

Din cate am vazut in Topicul "Problema cu injectia se intoarce", (http://www.reno.ro/lofiversion/index.php/t46121-200.html), exista ideea ca daca ai depasit cu bine 30-50 000 de kilometri, sistemul de injectie si-a dovedit fiabilitatea din punct de vedere constructiv, ramane sa ai grija ce combustibil folosesti. Puteti confirma acest lucru sau te poti astepta oricand la surprize?

Tavi
Aantonio
Am cunostinta in Bucuresti care a luat bicorp 1,5 dci din 2003 cu peste 60k km si dupa 4-5k km i s-au infundat injectoarele.
Faza e ca am inteles (din auzite) ca ar fii o jmecherie cu ultrasunete prin care se pot desfunda injectoarele si deci nu se cunoaste initial dar pica apoi.
Abu
Aia cu ultrasunetele e la benzina, din cate stiu eu.
houseISmusic
ia-ti benzina , e mai ieftin si mai fiabil !
hellcat
Mda...sfatul e bun, la sh merita toti banii 1.4 8v si 1.4 16v, doua motoare pe benzina fiabile.
houseISmusic
Eu 1.4 8v mi-am luat si sunt incatat de el ! Recomand !
the_tavi
Multumesc pentru sfaturi. Va trebui sa mai studiez un pic piata. Va dau de veste cum am noutati. wink.gif
Studebaker
QUOTE(jri22 @ 4 Apr 2008, 15:54)
vrem o poza cu vitezometrul la 180kmh:)..s-o stapinesti sanatos...
*






Lasa omu` in pace , nu il provoca, ca la cat de stabil e symbolu vrei o poza din cimitir, Doamne fereste ?!
PhilipMorris
Misto masina! Felicitari si sa o stapanesti sanatos! Pare o masina de om care s-a respectat, are o linie destul de curata din cate vad. Eu cand am luat masina, acum vreo cativa ani, ultimul lucru la care m-am uitat a fost kilometrajul. Am incercat sa ii aproximez din cum arata masina, ma uitam la toate detaliile care ii pot trada varsta, apoi ma uitam la km. Daca numarul estimat era departe de cel real, faceam cale intoarsa. La cea din semnatura, a fost invers. Am aproximat cca 25-30.000, si avea 85.000. Ma credeti sau nu, am luat-o. Are 130.000, dar nu da semne de oboseala. Dar, mai important decat toate, mai trebuie sa ai si putin noroc cand iei un sh.
Nota: parerea mea este ca o masina rulata afara, poate arata cu pana la 200.000 km mai putin decat are de fapt. Deci, parerea mea, masinile locale rules!
houseISmusic
multumesc frumos ... vreau sa continui traditia si sa o mentin impecabila !

Sanatate !
SilviuB
M-am decis sa cumpar o masina mai mica, destul de usor de manevrat in aglomaeratia din ziua de azi si nu inghesuita rau si cred ca un clio bicorp 1.5 dci e potrivit.
Familia mea e formata din 3 membrii deocamdata, eu, nevasta si pustoaica de 1 an jumate. Vreau ca masina sa fie stabila, sa fie sprintena, sa am ceva loc de bagaje intr-o calatorie si sa fie fiabila.
Cum ziceam clio bicorp e dupa mine o alegere buna. As vrea varianta cu 85 cp si cu clima sau ac.
As ruga proprietarii de asa ceva sa imi de-a un sfat daca e o alegere buna.
hellcat
85 cp au clio-urile campus euro 4 incepand cu 2006 fabricate in Slovenia.
Cele euro 3 au 80 cp si versiunea cu geometrie variabila 100 cp.
Renteaza in mod deosebit seriile limitate deoarece au echipari bogate la preturi de achizitie ce au fost la momentul respectiv promotionale...deci un pret la revanzare atractiv si poate, foarte negociabil. Clio Extreme, ICE, Mtv, Billabong.
houseISmusic
http://www.reno.ro/-VAND-Renault-Clio-Bico...ml#entry1514703

Poate te coafeaza smile.gif
ess1902
Putin pe langa topic sa va povestesc ceva. Am incercat sa vand de mai mult timp masina din semnatura. Am inceput cu un pret de 7000 si...acum incet incet ca melcul biggrin.gif am lasat-o in 6000 si in curand o sa imi bag picioarele tongue.gif si o sa o mai tin mult si bine. Am facut eforturi sustinute...dar nimic. Acum problema pe care o ridic este : de ce totusi renaulturile nu se vand bine pe piata sh? Am analizat foarte atent inclusiv site-urile straine. O masina ca a mea (iau exemplul meu) se vinde in De. cu 5000 - 5500 cu km mai multi. Totusi sunt unii care prefera o masina obosita adusa din De uneia din Ro foarte bine intretinuta. Din punctul meu de vedere sunt 3 cauze principale:
1. Incultura/ prostia cumparatorului de SH. (imi asum raspunderea pentru afirmatii) oamenii prefera o porcarie adusa din afara pe care eventual sa scrie TDI (nu ca am ceva cu marca...dimpotriva!) si care sa se strice aici. Mai exista o categorie de SH-ist biggrin.gif care de fapt n-are bani dar cauta un chilipir, fara sa se gandeasca macar o secunda ca nu prea exita prosti care sa dea o masina fff buna la un pret de nimic.
2. Ideile mai mult sau mai putin preconcepute despre fiabilitatea renault in general. Aici cred ca o sa mai trebuiasca muuulti ani sa treaca ca sa se schimbe ceva.
3. (si aici vreau sa subliniez). este pozitia Renault fata de piata de sh. Din punctul meu de vedere renault prin felul in care aplica discounturile isi distruge singur piata de sh, preferand o filosofie de masina " de consum" in favoarea unei masini " de investitie".
Aparitia Logan (secondata de politica taxei de mediu) din punctul meu de vedere este cea mai nefasta posibil pe piata romaneasca. Acum toti cei care ar trebui sa mearga cu tramvaiul si sa nu polueze (sau sa se orienteze spre un sh) isi iau loganul.In felul asta consumul de combustibili creste, poluarea creste, aglomeratia e peste tot..dar..avem logan.
Ce parere aveti?
lungan
Cumparatorul de Sh nu cred ca este atat de prost... La 7.000 de euro gasesti masini mai bune decat Symbol. Cati km ai facut cu masina?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.