Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Opel Combo 1.7 Di
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
B_37_DEE
am un opel combo 1.7 Di cod motor y17dtl nu mai stiu ce sa fac trage fff greu de abia ajunge la 100km/h cu greu daca ajung la 130 si cand ajung acul ramane tintuit la 3300 rot/min ...cand apas pedala uneori imi da in nas.....turbina functioneaza egr am curatat am schimbat filtru motorina+aer nu stiu ce sa mai fac nu mi se aprinde nimic in bord aveti idee cam ce ar fii???multumesc
bear_mc
Cred ca mai bine incerci pe forumul opel. smile.gif
Solon
Sau la un service Opel.
B_37_DEE
m-am saturat de formul ala nimeni nu stie nimik acolo:(sad.gif "vi bou si pleci vaca":|:|

13 Feb 2008, 22:35:
chiar nu stie nimeni????limitarea electronica se face din ECU sau este un dispozitiv separat deoarece masina la 130 si 3200rpm e cam gata doar daca tmerg la vale poate sa mai creasca
romeod
Poti incerca sa verifici debitmetrul.
Iti da cu fum?
Consuma mai mult decat inainte?

La masina mea de serviciu tot un Opel Combo(1,7DTI) cand s-a paradit debitmetrul a inceput sa nu mai traga, sa consume muuuuuuuuuult(in jur de 10-12%) si cand vroiai sa o salti in ture dadea un fum de nu se mai vedea nimic in spate.
B_37_DEE
fum nu scoate deloc chiar deloc consuma in jur de 6-6.5 in oras deci eu zic ca e bine nush in rest ce sa zic nu tratge si da in nas la greu ma disperat:(sad.gif
dya
Ma bag si io ca muscoiu'n... Nevasta-mea are o Astra G de la servici cu motor de 1,6 16V. Stiu ca nu e diesel dar am observat un comportament complet idiot la masina asta cat si al alte 2 acelasi model aceeasi firma aceeasi echipare: benzina proasta -> viteza peste 130km/h -> se aprind toate becurile in bord si se opreste motoru' ohmy.gif blink.gif
Mi s-a intamplat de doua ori pe drumu' Buc-Tg. Mures (io conduceam, nevesti-mii de mai multe ori).
Coleg de servici, prietena isi ia Astra G motor diesel 1.4 parca. Pune de pe la Petrom motorine Euro4 etc. Femeia merge in oras, subturat etc. La doua sapt. dupa ce si-a luat masina i s-a aprins in bord becu' de noxe. A pus Euro5 si nu a mai patit nimic.
Cre' ce incerc sa spun este ca motoarele astea de Opel sunt al naibii de pretentioase la carburant. Acu' nu stiu daca se aplica doar la Astra sau si la Combo ala al tau, dar as incerca sa o "curat" nitel cu niste motorina mai buna.. (asta in caz ca nu ai facut miscarea deja si am scris ca secretara acile sad.gif )

LE: Aaaa si apropos, cand a mers cu ea la service stupoare ph34r.gif blink.gif : computatoru' nu inregistrase nici cea mai mica eroare. blink.gif blink.gif
ionutt daniel
Cred ca mai repede ai spart/infundat catalizatorul, mai ales ca zici ca nu scoate fum. Daca scotea fum exagerat/consum mare recomandam schimbarea filtrului de aer. Daca incerci sa o turezi la maxim pe loc urca usor in ture, ajungand la turatia maxima?(sa faci asta doar cu motorul cald!).
B_37_DEE
da de turat se tureaza pe loc pana la 5000 ture sin treapta a 4 a sare de 3200 dar in treapta a 5 a deloc doar la vale la treaba cu viteaza banuiesc ca ar fii limitata electronic dar pana la 130 cred ca imi trebuia 15 min sa jung smile.gif) :-??

16 Feb 2008, 14:49:
m-am gandit si la debitmetru pe forumul opel astia zic ca asta ar cam fii buba acum voi ce parere aveti??
AR-18-MOS
Si eu aceiasi parere.
B_37_DEE
AM FOST LA TESTER OAMENI BUNI...si zice cam asa:debitmetru dus,calculator injectie(lipiturile reci cica nu sunt bune),senzorul de aer de pe galeria de admisie si cam atat:(
FlorinG
Toate defectele astea nu le ai, ci doar una, însă mai câștigă și mecanicii un ban și puțină importanță: doar debitmetrul e dus pentru că dacă ai avea lipituri reci nu se poate repara de către oricine (computerul arată ca placa de bază la computerul de la care ieși pe net acum, cu SMD-uri) și nu mergea de loc iar senzorul de aer nu are de ce să crape pentru că este un simplu traductor.
Părerea mea este că un cumul de asemenea defecte te-ar fi lăsat în drum și gata!
Sunt curios cum ar fi interpretat testerul lipiturile reci, că doar nu le-a văzut! El interpretează doar semnale electrice care trebuie să fie intre anumite valori.
Oricum ar fi bine că s-a rezolvat !
Cât a costat distracția?
B_37_DEE
problema este ca nu e de la debimetru am pus astazi unul nou si degeaba masina se misca la fel:(sad.gif nu mai inteleg.....nimik....
AR-18-MOS
Probabil o fi de la celelalte defecte semnalate pe tester ... smile.gif
twingooo
sondele lambda?aval si amonte?
B_37_DEE
nu mi a dat nici o eroare la sonda lambda precizez ca nu se aprinde nimic in bord
twingooo
daca compu nu inregistreaza nicio eroare atunci trebuie verificat mecanic.si sfatul meu ar fi sa incepi de la sondele astea!
B_37_DEE
am vb deja la service au comandat un debitmetru nou original bosch si o sa il pun pe masina..pun testerul inainte sa pun debitmetrul nou si dupa ce il pun sa vedem daca da tot aceleasi erori sa nu fie cumva de la mufa care duce la debitmetru....ma intreb oare daca as putea verifica mufa cu un aparat de verificat tensiunea sau nu vine tensiune in ea??
mister
Ai verificat sa n-ai evacuarea infundata?
B_37_DEE
de verificat nu am verificat dar am pus mana la teava de esapament si se simte cv acolo dar nu cred ca ar fii infundata ce mi se pare suspect este ca nu scoate fum deloc chiar deloc asta la diesel mi se pare ciudat pot sa stau la 5000rot/min ca tot nu scoate fum
B_37_DEE
nu este nici debitmetrul am fost din nou la tester si mi a dat fara nici un cod de eroare.Maine dimineata ma duc sa dea catalizatorul jos sa verifice daca nu este infundat...
alex0507
vreun furtun fisurat nu ai?
B_37_DEE
nu nu am nici furtun fisurat azi de dimineata am fost la service a spart carbunele din catalizator dar tot nu se simte nici o diferenta am luat si cativa parametrii care mi a dat la diagnoza:
turatie motor-993
temp.aer aspirat-20 grade C
debitmetru-59,13 kg/h
cant combustibil-5kg/ciclu
viteza pompa 500 rot/min
twingooo
pai le poti compara usor zic eu cu ce se gaseste pe net, ca ma indoiesc sa nu gasesti date.raman la parerea ca sondele sau una din ele iti face probleme
B_37_DEE
precizez ca valoare normala data de opel la debitmetru este undeva in jur de 6.4kg/h si maxim 10 kg/ora
alex0507
atunci nu e valoarea de la diagnostic prea mare? debitmetru ala dupa montare nu se calibreaza? sau vine deja calibrat.., poate vb prostii scuze.
andr3y
debitmetru sau turboooo dry.gif
B_37_DEE
turbina functioneaza singurl lucru este aceasa valoare la debitmetru care este mult peste valoarea data de opel
alex0507
Sunt curios daca ai rezolvat problema...
sobolan
EGR infundat ? furtun turbina spart/fisurat ?
mihai.pj
salutare B_37_DEE ai mai rezolvat problema? cu aceeasi problema ma confrunt eu acum si nu ii dau de capat momentan. sunt tare curios cum ai rezolvat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.