Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nou posesor de Modus
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Modus
Mitrasca
Am cumparat un Modus adus din Germania prima inmatriculare in 23.12.2004
E un 1.5 Dci 63Kw (86 sau 88 HP ca nu am calculat) cu clima automata, incalzire in scaune si are 92.000 km In Germania reviziile s-au facut tot la aprox 20.000 de km Ultima cu schimbul de ulei s-a facut pe la 85.000 km dar din cartulia aia in germana nu am inteles cind trebuie sau daca s-a facut si distributia Puteti sa-mi spuneti ceva despre asta ca aia de la Renault au zis ca in Germania ar fi trebuit facuta la 120.000 km Mai am o problema cu stergatoarele care cam scirtie si m-am gindit sa la schimb De unde as putea sa cumpar stergatoare noi !???? Sunt posesor de alta masina mai serioasa (Modusul e pentru prietena, oras si unde mai vrea ea sa se plimbe) si mai am unele intrebari Am ales Modus in defavoarea Opel Corsa, Ford Fiesta etc toate mai scumpe si cu mai putine dotari Am constatat ulterior ca pasare rara Modusul asta Sper sa-mi raspundeti ca sa va pun si celelate intrebari si sa ma ajutati sa inteleg masina asta
OVIDIUS
Pune si tu niste poze cand ai vreme. S-o stapanesti sanatos!
MuciX
S-o stapanesti sanatos, si incearca sa folosesti semnele de punctuatie. tongue.gif
hellcat
Fa-i reviziile din 10 in 10 mii de km sau din an in an, ce survine prima data...vezi in cartea de service ce scrie despre revizia generala (cand se schimba kit-ul de distributie si accesorii) in functie de asta sa stii cand s-o faci pe urmatoarea.
A, vad ca nu te-ai lamurit...poti afla aceste detalii daca mergi la un dealer Renault si introduce VIN-ul masinii in sistem si se pot afla de operatiuni s-au efectuat, binenteles daca au fost facute in retea. Oricum, la urmatoarea revizie, daca ti se recomanda inlocuirea lor, fa si revizia generala.
Stergatoare noi in poti procura tot de la un dealer Renault.
AlexC
Stergatoare gasesti la Augsburg.

In Vest distributia se schimba la 120k km, insa cred ca e mai bine daca o faci tu acum, ca sa fii 100% sigur de ea. Mergi si la un service sa se uite la curea dac amai tine, ins aoricum la maxim 4 ani se schimba, ani care se fac peste 10 luni.

Pentru linistea ta eu zic sa o schimbi acum, dup-aia s anu mai ai treaba cu masina. Ce varianta de echipare e si cat a costat?
Mitrasca
Masina are schimbul de ulei(probabil toata revizia) facut in Germania pe undeva pe la 85.000 km si recomandarea ca urmatorul schimb sa fie facut pe la 105.000 km. Acum masina are 92.300 km si computerul spune ca mai am vre-o 13.000 pina la urmatoarea revizie. Desi in acest moment masina ruleaza in Romania eu as sta pina la km aia sau pina la implinirea unui an sau doi ani de la acel schimb(in functie de ulei sintetic sau nu) pentru ca am mai multa incredere in ce au facut nemtii. La Renault mi-au spus ca masina se vede in sistem doar la prima revizie, deci numai dupa cartulie pot sa-mi dau seama ce s-a facut pe ea si cum nu stiu germana.....(N-as mai baga 1.000 de lei in ea daca nu e chiar nevoie)
Intrebare Am zis ca e 1.5 dci 63kw si trage foarte bine dar la relanti vibreaza foarte tare volanul (in comparatie cu alte masini diesel; am condus patru ani un megane seria 1 1.9 dci si nu facea asa) Bordul nu vibreaza deloc chiar la gropi. E normal sa faca asa sau are vre-un tampon rupt la motor? Ai impresia ca e mai tractoros decit alte masini diesel. Inclusiv cind opresc motorul are niste vibratii mai mari ca daciile papuc alea diesel. Spre exemplu TDCI de la Ford parca sunt benzinare sadea. La Modus pina trec de viteza a treia cuplarea e mai dura trebuie sa lucrez destul de atent cu ambreiajul. Si la retrogradare daca nu le potrivesti bine te pune in bot.E normal asta?(Nu am condus-o foarte mult dar nu e asa de fin precum te-ai astepta)
Nu stiu ce varianta de echipare e dar are incalzire in scaune, clima automata, fara faruri ceata, 6 airbaguri, scut, 63kw, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, discuri frina fata si spate,nu a fost lovita(arata impecabil;capacele de la roti intacte fara nici cea mai mica zgirietura) scaunele nu sunt uzate deloc. Am dat pe ea 7.500 plus 350 taxa pentru padurile lu Tariceanu. Pe computer la Renault toate apareau impecabil inclusiv bucsaraia si discurile de frina
alx
Curios ca are si discuri spate - o avea esp. Intr-adevar, si pe mine m-a uimit ca nu e elastic motorul, te sanctioneaza imediat daca nu schimbi cand trebuie. Nu te lasa sa o subturezi.
Si a mea vibreaza la ralanti, in special cand s/c e cuplat, dar nu sa te scoata din masina si sigur nu ca si cum ar fi un tampon bulit (stiu cum face cand e asa).

Ai grija de motorina pe care o bagi in ea. Schimba distributia, nu te zgarci ca daca se buleste ceva te costa poate mai mult decat ai dat pe ea. O reparatie capitala la motor la service reno cred ca sare de 6-7k euroi. Pt reparatii mai simplute si revizii iti recomand DAB ca e mai ieftin.
Pt schimb de distributie eu as apela la un dealer pentru a-ti da garantie pe lucrare.
Mitrasca
Stie careva daca pot sa-i pun faruri de ceata si cam care e pretul?
Si inca nu ati zis daca am dat mult pe ea.
Intradevar e o masina care ori iti place ori nu.
Am mers cu ea cu peste 140km /h pe E60 si sta destul de bine pe drum.
Intradevar nu trebuie sa o fortezi pentru ca e cu mult mai inalta si decit un Logan (si ala nu e campion la stabilitate) Pe drumurile pline de gropi din oras am avut pe undeva senzatia din Matiz si anume ca masina e undeva sus si rotile (trenul de rulare) se balangane in toate partile dar nu transmite multe chestii caroseriei. Oricum pentru o masina mica ai o mare senzatie de soliditate (probabil pentru ca a mea e diesel si e mai grea) dar pe bune parca esti intr-un Ford transit incarcat.
Dupa peste 70 km condusi la blana (pe E60) am pus motorina de 100 lei (de la Rompetrol euro 5, 4 lei si ceva litrul) si computerul de bord zicea ca mai merg 544 km. In rezervor au mai fost maxim trei litri deci eu zic ca consuma foarte putin.
Hai ca m-am laudat destul astept si parerile voastre
DeSeNe
Mi-am luat si eu un Renault Modus din 2004 motorizare 1.2, benzina, 16V. La inceput mi-a placut gandindu-ma ca e motor de 1.2 deci consum mic, intretinere usoara si chestii de genul. Si as dori cateva sfaturi, sugestii tinand de intretinere, stilul de condus pentru costuri mai reduse.
Carbox
Treaba sta cam in felul urmator (la mine)
Achizitie 5.12.2013 - masina adusa din Germanica (la fel ca si a ta 1.2 16v)
De atunci si pana la 30.10.2014 costurile medii stau cam asa:

815 ron cost mediu lunar de intretinere - toate taxele(inclusiv timbru de mediu), benzina, schimburi consumabile, alte maruntisuri,etc...
6,3068 l/100km media consumului de cand am cumparat-o pana acum
1253km lunar, marea majoritate in regim de naveta 30-40km/zi
Costurile totale au ajuns la 8971ron in 11luni.
Pe piese (doua schimburi de ulei, filtre, stergatoare,etc) am cheltuit doar 800 lei
Mentionez ca tin evidenta tuturor "investitiilor" in masina de la banalul lichid de parbriz pana la pretioasa benzina.

In concluzie, nu mi se pare o masina usor de intretinut, dar o pastrez ca-mi place. wink.gif
espacern
Masina poti sa o intretii cu costuri minime....daca se pricepi un pic la mecanica si nu apelezi la service pentru operatiunii ce nu implica mare experienta.
Valabil si la Modus!
DeSeNe
Masina a fost adusa din italia (inmatriculata acolo), si de la cine am luat-o dupa era inmatriculata pe romania.
Da, masina m-a lasat masca cand am schimbat prima oara becurile din faruri (faza lunga, scurta si pozitii; mi-am pus leduri albe in pozitie si becuri tip xenon pt faza scurta, lunga) deoarece nu imi placea lumina aia galbena pe drum de noapte, si am demontat toata partea din fata ca sa schimb becurile (mare bataie de cap) parca ar fi jucariile chinezesti cu zeci de suruburi si clipsuri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.