It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme electromotor/alternator-nu stiu care

gruita2005
post 20 Sep 2008, 15:06
Post #31


Membru de la Baia Mare


Group: Members
Posts: 1.294
Joined: 22 February 08
From: Baia Mare




Abia azi am luat masina de la electricean pt. ca nu avut timp sa dea jos alternatoru si am mai stat vreo 2 zile dupa piesa. Problema a fost rotorul de la alternator era desprinsa infasurarea de ax. Cred ca a inceput sa se desprinda cand mi s-a blocat fulia de la alternator, acum vreo cateva luni. Rotorul l-a gasit electriceanul la un magazin aici in Baia Mare la 300 de lei, alternatoru este Valeo. Bine ca am azi masina sa merg la nunta deseara!!!!! coolspeak.gif Toate cele bune!!!!!!!


--------------------
Ford Mondeo II 1997, 1.6 16V, 90CP - MM 05 PMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 13 Sep 2009, 17:40
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.957
Joined: 4 February 09
From: Focsani




Fiind topic de electromotor postez aici:cit dureaza in medie demontarea unui electromotor de pe masina,curatarea lui (am un ciriit la pornire-trebuie gresat) si montarea?Si costul acestei interventii.


--------------------
Renault Laguna 2.0T oct. 2005
200cp@5500rpm 330Nm@2850rpm on dyno
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iri
post 13 Nov 2009, 09:05
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 25 June 07




salut.am cumparat o baterie noua.75ah 750EN.masurat incarcarea=14,5.stiu ca trebuie sa fie 14-14,4.e vreo problema.aparatul era unul digital bosch?


--------------------
renault laguna 2 1.9dci 110CP 2002expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefanTM
post 22 Apr 2010, 19:00
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 10




Am si eu o problema cu electromotorul de la meganul meu. In urma cu 4 luni am urcat in masina,am pus contact,am asteptat sa refuleze pompa si cand am dat sa pornesc motorul nu s-a intamplat nimic. Am batut putin in electromotor cu un ciocan micut si motorul a pornit imediat. Dupa ce a repetat figura de cateva ori am hotarat sa merg cu masina pt o verificare a electromotorului. Am schimbat periile cele vechi(care erau inca in stare bunicica) cu unele noi,mi-a fost verificat si curatat electromotorul si dupa ce electricianul care s-a ocupat a spus ca alta problema nu vede a montat electromotorul pe masina si a pornit imediat. Am plecat multumit dar in urma cu 3 zile m-am izbit de aceiasi problema. Pun contact si nu se intampla nimic iar daca il ciocanesc putin porneste imediat. Voi ce credeti? A mai avut cineva problema asta? Mi s-au mancat iarasi periile in doar 4 luni in conditii de exploatare normala?


--------------------
renault megane 1996,1,6i,RT,8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford gt 500
post 23 Apr 2010, 16:36
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




Acu cateva saptamani s-a intors un prieten din anglia , am fost noi la o beuta(fara alcool) si noaptea cand am plecat sa il duc acasa pe respectivul prieten intr-un delusor se opreste motorul. Am zis eu in gand "ce dracu a intrat a treia". Dau sa pornesc si nimic, saracu electromotor invartea de zor si masina nu pornea. Ba am zis "acu am dat de dracu", pe deasupra mai era si vreo 2-3 nopatea. Am tot incercat la demaror de cateva ori si niumic. Verific in masina sigurantele toete ok, Ma apuc si ma uit pe la motor poate a curs ceva, poate naiba stie ce s-a putut intampla. Cand ma uit mai atent vad ca chestia aia(cred ca TRS) care se pune in tablita care se afla desupra la bieleta care vine de la suportul motor, si vad ca nu mai este pusa. Imi aduc aminte ca in ziua respectiva m-am apucat si am schimbat bucsa de la suportul motor si am uitat sa pun la loc in tablita chestia respectiva( este inconjutata de un cauciuc gros, eu cred ca e TRS-ul). Ei o caut eu peacolo si o gasesc atarnand, eu iau ma uit la ea si vad ca unul din fire era putin desizolat , probabil s-a frecat de caroserie si a facut scurt.
Vazand asta am zis sa ma uit si la sigutantele de langa baterie si surpriza : o siguranta din aia mica, cum sunt cele din panoul de sigurande din masina, era arsa. O inlocuiesc si sa vezi ca masina a pornit. Opresc motorul ca sa pun capacul motorului la loc si capacul de la sigurante si cand dau sa pornesc : "clanc"si atat, electromotorul nu mai invartea deloc. Lual-ar de drac ca scap de unu si dau de taicasu. Fiind si eu obosit de toata noaptea ma apuc de impins la masina s-o pornesc ca nu mai aveam rabdare sa vad ce s-a intamplat. Masina a pornit usor si am luat-o direct spre casa ca nu mai puteam de draci.
A doua zi( Duminica) ma apuc frumusel si desfac electromotorul sa vad ce se intampla ca din alta parte nu pute fi. Cand desfac ce gasesc acolo: ambii carbuni de la platou cu carbuni care veneau de la stator erau dezlipiti. A mai fost odata umblat la elecrtomotor si "meseriasul " care l-a reparat a lipit firele aprorape de carbuni cu cositor si carbunii incalzinduse au dus la topire cositorului si desprinderea de firul de la stator.
Si ma apuc de cautat carbuni ca la aia nu mai aveam ce le face si nici nu vroiam sa fac si eu ca meseriasu dinaintea mea. Intreb de platou cu respectivii carbuni pt modelul de demaror de pe masina si nu gasesc. Am gasit doar carbunii separat si costau ..vreo 30 de lei. Dupa cateva ganduri de bine adresate producatorilor ma duc si caut carbuni de Dacie, modelul pt elecromotorul mai vechi care avea doi carbuni, la modelele mai noi are 4 dar sun mai subtiri si mie in trebuiau mai grosi.
Iau doua seturi a cate 4lei fiecare si ma duc acasa. Pe drum trec si prin bazar si imi iau un ciocan de lipit de 20 de lei . Cand ajung acasa dau sa pun carbunii si vad ca sunt mai mari, ii pilesc un pic si gata intra ca si cum ar fi fost deacolo. Pun electromotorul la loc, nu inainte de a-i face o proba si surpriza: merge.
Si cel mai important e ca din banii care i-as fi dat pe carbunii originali am cumparat si un letcon care mi-a ramas pt alte interventii, oricum daca imi luam carbuni originali tot trebuia sa imi cumpar si letcon.
In legatura cu cei care zic ca se da greu jos electromotorul, la mine a durat 10 minute, nu stiu cum este amplasat la celelalte motorizari dar la 2.2 DCI se da destul de usor jos.
Acum am o intrebare pt cei care spun ca se forteaza cureaua de dispributie cand este impinsa masina: de unde vine constatarea asta ca eu nu am mai auzit???
Fie ca invarte electromotorul , fie ca invarte cutia, ambele actioneaza asupra placii de presiune nu??? De ce sa sara dintii de la distributie ca nu inteleg???
Tot ce-am scris mai sus ar fi pt cei care se pricep cat de cat la mecanica si electricitate, au ceva timp liber si nu isi permit sa arunca cu bani in caini, ca sa nu mai zic cam cat ar costa toata operatiunea intr-un service ca ma ustura ochii.
Toate bune si multi kilometri fara incidente si poate pe drumuri mai bune.... blink.gif

This post has been edited by ford gt 500: 23 Apr 2010, 16:42


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
foravis
post 22 Apr 2013, 10:47
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 4 November 08
From: Bucuresti




Salut!

Am probleme cu ambele (electromotor si alternator). Eroarea cu rosu de la baterie abia mi-a aparut in bord si urmeaza sa ma ocup de alternator in zilele urmatoare.
Problema e cu electromotorul. Acum vro 3 luni a inceput sa nu mai porneasca. Se auzea doar un clanc si nimic. Nu insistam foarte mult asa ca reuseam sa o pornesc la cateva zile. Am dus-o la un service si mi-au inlocuit starterul de la electromotor.
Totul a mers bine pana ieri cand n-a mai vrut sa porneasca. Acelasi clanc urmat de nimic.
Am reusit s-o pornesc dupa vro 20 de incercari (sper sa nu se strice si altceva de la atatea incercari). Ce alte cauze pot duce la efectele de mai sus si daca pot afecta un starter nou in 2 luni.

Multumesc


--------------------
renault laguna 2004 initiale/1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 21st December 2014 - 21:29
Dacia Server hosting