Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio symbol 1.5 dCi 70 - euro 4, noutati, pareri, comparatii

hellcat
post 20 Jan 2007, 22:23
Post #1


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Am vazut primul Symbol dCi de 70 de cai. smile.gif
Pe langa faptul ca nu se poate comanda decat in versiunile autentique si expression si ca in fisa tehnica scrie ca are doar turbo, noul Symbol de 70 cai se prezinta bine.
Cea mai notabila diferenta este la nivelul cutiei si a timoneriei (pe cabluri, cu maciulie de logan), aceste aspecte lasandu-mi de inteles ca va imparti impreuna cu Logan-ul aceeasi cutie.
Radiatorul de intercooler, dupa o analiza destul de fugitiva, e mult mai mic ca dimensiune fata de versiunea de 80 cp si (parere personala) amplasat mult prea jos, fiind expus loviturilor.
[attachmentid=42951] [attachmentid=42953]

Pe luni poze zona motor si sa vedem cum se prezinta pe dedesupt (esapament, timonerie...)
Intuind o aparitie in forta pe soselele patriei si de ce nu printre membrii Reno, doresc acest topic sa fie un punct de plecare si usor, usor de comparatie cu mai "vechile" versiuni de 65 si 80 cp.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 20 Jan 2007, 22:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ce intelegi tu cand spui ca in fisa tehnica are doar turbo? Te asteptai sa aiba un super-turbo biggrin.gif ?

Mie nu imi place nici design-ul schimbatorului, nici tipul asta de asezare a marsarierului pe schimbator, de la Logan stiu ca unele persoane vrand sa retrogradeze in viteza 5 in viteza 4 au reusit sa nimereasca R (bine ca nu a cuplat viteza dar a carait urat). E o varianta mai safe cea cu inel.

Sa mai adaugam ca motorul are 68cp la 4000rpm si cuplu maxim 160Nm la 2000rpm.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramm
post 22 Jan 2007, 09:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 13 July 06




Mie tot mi se pare o motorizare slaba..mai bine puneau si ei un diesel ca la hyundai 1.5 crdi 105 CP parca, eventual motorul de pe megane 1.5 de 100CP


--------------------
Honda Civic 2007
Honda Del Sol Vti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 22 Jan 2007, 10:37
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




110 are crdi de la hyundai. Iar motorul dci de 100 cp pe symbol ar fi un vis frumos wub.gif


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 24 Jan 2007, 22:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




stiu ca la logan e4 cu intercooler se poate modifica/rescrie soft-ul si se obtin 85cp. banui ca acest lucru se poate face si pt symbol...


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi 2005, 1.5dci / 1999 - B43HZK
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 25 Jan 2007, 22:34
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Comanda ambreiajului s-a "transformat" in hidraulica, vasul lichidului de frana fiind comun.
Poze cu noua timonerie si suprimarea tobei intermediare.

[attachmentid=43422] [attachmentid=43423]


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 25 Jan 2007, 23:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Stai ca nu inteleg, adica nu mai exista toba mediana ?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 26 Jan 2007, 09:43
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




In sfarsit un lucru bun, schimbarea ambreiajului in hidraulic. Ma intreb cat de costisitoare este operatiunea de a-l schimba pe cel actual in hidraulic.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 26 Jan 2007, 11:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




QUOTE(diesel_power @ 20 Jan 2007, 22:55)
Mie nu imi place nici design-ul schimbatorului, nici tipul asta de asezare a marsarierului pe schimbator, de la Logan stiu ca unele persoane vrand sa retrogradeze in viteza 5 in viteza 4 au reusit sa nimereasca R (bine ca nu a cuplat viteza dar a carait urat). E o varianta mai safe cea cu inel.

Sa mai adaugam ca motorul are 68cp la 4000rpm si cuplu maxim 160Nm la 2000rpm.
*


La nici o masina nu vei reusi vreodata sa introduci in marsarier cand vehiculul se misca inainte. Asta deoarece pana si trabantul ar sistem de protectie in acest sens. Ca va carai, partea a doua. Problema cu retrogradatul 5-4 si "agatarea" marsarierului in acest fel tine mai mult de obisnuinta soferului, eu n-am reusit nici pe matiz, nici pe Passat, nici pe Solenza sa introduc marsarier la aceasta manevra si nici nu mi s-a intamplat vreodata sa gresesc.
Prefer fara inel, totusi, mi s-a mai intamplat sa plec cu spatele in loc sa plec cu fata, am noroc de semnalizarile de avarie din bord care imi arata ca sunt in marsarier.

Motorul are 68 sau 70 cp pana la urma? blink.gif

Felicitari ca au montat ambreiajul ala hidraulic, pana si la Lada tot hidraulic era. tongue.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 26 Jan 2007, 11:28


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 26 Jan 2007, 13:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Pai n-am zis ca se poate baga in marsarier in timp ce mergi inainte, am zis ca se poate nimeri R pinioanele facand urat. Motorul are 68cp, Renault rotunjesc puterile din pix la toate motoarele ca sa fie mai usor de retinut.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 29 Jan 2007, 13:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Timonerie pe cabluri si ambreiaj hidraulic... Misto... Am condus in week-end un symbol dci de 65 cp (40.000 km) si mi s-a parut ok. Singurele probleme remarcate in afara de zgomte si scartaieli au fost la ambreiaj si schimbator. Ambele vibrau prea tare si scoteau un tacanit usor. Cred ca Renault a remediat ambele probleme cu asta. smile.gif.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 15 Feb 2007, 17:03
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Azi am mers cu clio symbol dci 70CP si am observat ca are cutia mult mai lunga. La 2000rpm arata ~85. Pe logan dci la 2000rpm aveam maxim 70. Daca tot s-a mutat la impresii, adaug suspensia care mi-a placut, ferma, pe ansamblu masina te imbie sa o calci.

This post has been edited by Zaheiu: 15 Feb 2007, 22:21


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 16 Feb 2007, 01:10
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Despre ce trepte de viteza este vorba? Poate vroiai sa spui ca Loganul era in viteza 4 iar Symbolul in viteza 5 si te cred. Mie imi arata fix 90 km/h in viteza 5 la 2000rpm.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdj_ro
post 25 Feb 2007, 16:02
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 25 February 07
From: Constanta




Acum cateva zile am achitat un CLIO SYMBOL 1.5dci 70cp EURO4 si vreau sa stiu ce parere aveti despre aceasta motorizare.Masina inca nu mi-a venit dar as vrea sa stiu cate ceva despre masina, de ex revizii si preturi


--------------------
RENAULT/BMW CLIO SYMBOL/320D E90 2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 25 Feb 2007, 16:12
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




la 10mii-3,8mil
la 20mii-6,400mil masina este cea din semnatura banuiesc, ca la acelasi interval faci si tu reviziile.


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 25 Feb 2007, 16:39
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




motorizarea e ok,motorul e si pe logan mcv, este de fapt motorul 1,5dci-65cp cu euro 3,care a suferit adaptarea normelor euro 4 si cu aceasta ocazie pare se ca i-au mai dat 5 caluti smile.gif .iti doresc drum bun,fara evenimente neplacute si sa te tina peste 200k km


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roskatu
post 28 Feb 2007, 21:02
Post #17


membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 22 July 06




recent am comandat un symbol 1,5 dci euro4 (70 cai) expresion +airbag pasager+ABS+clima ...ce intrebare as avea , daca puteti sa ma lamuriti si pe mine... cutia de viteze este aceeasi ca pe logan ? nu mai este aceeasi cutie de pe dci 65 cp ? S'au schimbat si pinioanele din cutie ? sunt aceleasi ca la Logan dci ? de fapt m'ar interesa daca treapta a 5a este la fel de scurta ca la vechiul dci 65 .. V'as fi recunoscator daca m'ati putea ajuta ..


--------------------
Renault Fluence dci90 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 28 Feb 2007, 21:30
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




nu stiu cum e la logan, da la clio 2 e cutia e cu timonerie (actionare printr-o bara legata la cutie = vibratii mai mari pe schimbator).

La clio symbol asta ultimu spunea cineva aici (erau si imagini) ca ambreiajul ar fi hidraulic. Vezi mai sus.

This post has been edited by ionutmar: 28 Feb 2007, 21:33


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 28 Feb 2007, 21:45
Post #19


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Omul intreaba de rapoartele in cutia de viteze si daca exista vreo legatura cu Loganul.
Cutia folosita pe symbol-ul de 70 cp se regaseste si pe Megane. Mari diferente nu sunt nici fata de cutia de Logan, dar ele exista...mai ales la nivelul timoneriei pe cutie.
In privinta etajarii acesteia nu pot sa ma pronunt, nu am mers decat foarte putin cu un euro 4, si asta prin oras...asa ca poate primim informatii de la cineva care i-a facut deja rodaju'... smile.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roskatu
post 28 Feb 2007, 22:20
Post #20


membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 22 July 06




hellcat , din cate am inteles lucrezi la renault ... poti sa imi spui si mie daca se respecta de obicei termenele de livrare ? am dat comanda ieri si m'i s'a spus ca va sosi pe 20 aprilie ... E posibil sa vina mai devreme ? biggrin.gif si inca o intrebare mai am .. am vazut ca in primul post ai aratat un clio care avea mansonul de la cutie exact ca la logan si avea "reverse" in dreapta nu in stanga sus ca pana acum .. eu m'am suit la dealer intr'un 1,4 si avea reverse tot in stanga sus ...Sa inteleg ca numai dci vine cu reverse in dreapra si ca benzinele vin in continuare cu el in stanga? ohmy.gif


--------------------
Renault Fluence dci90 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 28 Feb 2007, 22:40
Post #21


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




In ultima vreme s-au respectat termenele...adica s-a intrat din nou in normal. Sunt mai mari sansele sa-ti soseasca si mai devreme.
Modificari s-au operat doar la nivelul motorizarii diesel...cele pe benzina au ramas in aceeasi configuratie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roskatu
post 5 Mar 2007, 15:10
Post #22


membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 22 July 06




nu mai are nimeni nici o noutate ? biggrin.gif


--------------------
Renault Fluence dci90 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Mar 2007, 13:11
Post #23


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Noul dci de 70 de cai se aseamana acum mai mult cu cel de 80 sau cu cel de 65?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Mar 2007, 13:39
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Avand in vedere ca are 68 cp reali si ca sunt trecuti 70 rotunjiti din pix pe pliantele de promovare...
Si-asa nu ma prind cum un motor cu mai multe restrictii la poluare poate avea o putere mai mare decat unul mai free de toate astea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Mar 2007, 13:54
Post #25


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dar motorul are intercooler in plus fata de cel de 65 de cai. Si daca are asa ceva cu ce difera de modelul de 80 de cai dpdv fizic?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Mar 2007, 14:04
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




Turbina mai puternica banuiesc, eventual vreo geometrie variabila, etc,cam de aici vine surplusul de putere.
Am uitat de intercooler, cred ca de aici i se trage overclocking-ul.
La relanti si la turatii mici, toate 1.5 dci au aceeasi putere, indiferent ca sunt de 65-70-80-100 CP, si asta deoarece turbina nu are influenta in functionare.
Din aceasca cauza exista diesele de 1.5 cu 100 cp si diesele de 2.8 tot cu 100 de CP, chiar cu turbina amandoua, si asta deoarece dieselul de 2.8 se monteaza pe masini ce au nevoie de putere si la turatii mici, ge furgonete de 2-3 tone, un 1.5 ar crapa la un astfel de regim.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Mar 2007, 14:17
Post #27


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Geometrie variabila are doar cel de 100 de cai. Am nevoie de informatii certe nu presupuneri.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Mar 2007, 20:25
Post #28


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@ssilviu

Cu ce model vrei sa-l compari...dCi-ul de 80 cp euro 3 sau cu cel de 85 cp euro 4, care inca n-a aparut pe piata??
Sunt diferente la nivelul injectiei...injectoare diferite, sub aspectul debitului, timpilor de injectie si soft de injectie diferit.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Mar 2007, 21:35
Post #29


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Doar atat e diferenta? Bloc motor, pistoane, arbore cotit la fel? Pai atunci un dci de 70 de cai poate suporta un chip tuning foarte usor.

Ce mi se pare curios, este ca la noul Twingo exista un 1,5 dci de 65 de cai. Sigur este Euro 4. Si atunci de ce nu are 70 de cai?

This post has been edited by ssilviu: 6 Mar 2007, 21:45


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Mar 2007, 21:57
Post #30


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Si eu sunt de acord ca un ciptuning ii vine manusa motorasului.

De ce are Twingo "doar" 65 de cai? Poate din cauza ca nu are intercooler...e doar o parere...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 05:46
Dacia