Clio symbol 1.5 dCi 70 - euro 4, noutati, pareri, comparatii
Clio symbol 1.5 dCi 70 - euro 4, noutati, pareri, comparatii
hellcat |
20 Jan 2007, 22:23
Post
#1
|
||
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
diesel_power |
20 Jan 2007, 22:55
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora |
Ce intelegi tu cand spui ca in fisa tehnica are doar turbo? Te asteptai sa aiba un super-turbo ?
Mie nu imi place nici design-ul schimbatorului, nici tipul asta de asezare a marsarierului pe schimbator, de la Logan stiu ca unele persoane vrand sa retrogradeze in viteza 5 in viteza 4 au reusit sa nimereasca R (bine ca nu a cuplat viteza dar a carait urat). E o varianta mai safe cea cu inel. Sa mai adaugam ca motorul are 68cp la 4000rpm si cuplu maxim 160Nm la 2000rpm. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
ramm |
22 Jan 2007, 09:52
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 |
Mie tot mi se pare o motorizare slaba..mai bine puneau si ei un diesel ca la hyundai 1.5 crdi 105 CP parca, eventual motorul de pe megane 1.5 de 100CP
|
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
SerbanS |
22 Jan 2007, 10:37
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 449 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
110 are crdi de la hyundai. Iar motorul dci de 100 cp pe symbol ar fi un vis frumos
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dci 80 cp Dynamique + clima
2006 A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
|
|
mbc |
24 Jan 2007, 22:39
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI |
stiu ca la logan e4 cu intercooler se poate modifica/rescrie soft-ul si se obtin 85cp. banui ca acest lucru se poate face si pt symbol...
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
2005, 1.5dci / 1999
- B43HZK clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
hellcat |
25 Jan 2007, 22:34
Post
#6
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
Comanda ambreiajului s-a "transformat" in hidraulica, vasul lichidului de frana fiind comun.
Poze cu noua timonerie si suprimarea tobei intermediare. [attachmentid=43422] [attachmentid=43423] |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
diesel_power |
25 Jan 2007, 23:12
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora |
Stai ca nu inteleg, adica nu mai exista toba mediana ?
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
octav_ |
26 Jan 2007, 09:43
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti |
In sfarsit un lucru bun, schimbarea ambreiajului in hidraulic. Ma intreb cat de costisitoare este operatiunea de a-l schimba pe cel actual in hidraulic.
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
Laurentziu83 |
26 Jan 2007, 11:27
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.588 Joined: 17 May 05 From: Tziganistan |
QUOTE(diesel_power @ 20 Jan 2007, 22:55) Mie nu imi place nici design-ul schimbatorului, nici tipul asta de asezare a marsarierului pe schimbator, de la Logan stiu ca unele persoane vrand sa retrogradeze in viteza 5 in viteza 4 au reusit sa nimereasca R (bine ca nu a cuplat viteza dar a carait urat). E o varianta mai safe cea cu inel. Sa mai adaugam ca motorul are 68cp la 4000rpm si cuplu maxim 160Nm la 2000rpm. La nici o masina nu vei reusi vreodata sa introduci in marsarier cand vehiculul se misca inainte. Asta deoarece pana si trabantul ar sistem de protectie in acest sens. Ca va carai, partea a doua. Problema cu retrogradatul 5-4 si "agatarea" marsarierului in acest fel tine mai mult de obisnuinta soferului, eu n-am reusit nici pe matiz, nici pe Passat, nici pe Solenza sa introduc marsarier la aceasta manevra si nici nu mi s-a intamplat vreodata sa gresesc. Prefer fara inel, totusi, mi s-a mai intamplat sa plec cu spatele in loc sa plec cu fata, am noroc de semnalizarile de avarie din bord care imi arata ca sunt in marsarier. Motorul are 68 sau 70 cp pana la urma? Felicitari ca au montat ambreiajul ala hidraulic, pana si la Lada tot hidraulic era. This post has been edited by Laurentziu83: 26 Jan 2007, 11:28 |
--------------------
.
.
.
|
|
diesel_power |
26 Jan 2007, 13:10
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora |
Pai n-am zis ca se poate baga in marsarier in timp ce mergi inainte, am zis ca se poate nimeri R pinioanele facand urat. Motorul are 68cp, Renault rotunjesc puterile din pix la toate motoarele ca sa fie mai usor de retinut.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
lungan |
29 Jan 2007, 13:31
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani |
Timonerie pe cabluri si ambreiaj hidraulic... Misto... Am condus in week-end un symbol dci de 65 cp (40.000 km) si mi s-a parut ok. Singurele probleme remarcate in afara de zgomte si scartaieli au fost la ambreiaj si schimbator. Ambele vibrau prea tare si scoteau un tacanit usor. Cred ca Renault a remediat ambele probleme cu asta. .
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
Zaheiu |
15 Feb 2007, 17:03
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 |
Azi am mers cu clio symbol dci 70CP si am observat ca are cutia mult mai lunga. La 2000rpm arata ~85. Pe logan dci la 2000rpm aveam maxim 70. Daca tot s-a mutat la impresii, adaug suspensia care mi-a placut, ferma, pe ansamblu masina te imbie sa o calci.
This post has been edited by Zaheiu: 15 Feb 2007, 22:21 |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
diesel_power |
16 Feb 2007, 01:10
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora |
Despre ce trepte de viteza este vorba? Poate vroiai sa spui ca Loganul era in viteza 4 iar Symbolul in viteza 5 si te cred. Mie imi arata fix 90 km/h in viteza 5 la 2000rpm.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
sdj_ro |
25 Feb 2007, 16:02
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 25 February 07 From: Constanta |
Acum cateva zile am achitat un CLIO SYMBOL 1.5dci 70cp EURO4 si vreau sa stiu ce parere aveti despre aceasta motorizare.Masina inca nu mi-a venit dar as vrea sa stiu cate ceva despre masina, de ex revizii si preturi
|
--------------------
RENAULT/BMW
CLIO SYMBOL/320D E90
2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
|
|
jfo |
25 Feb 2007, 16:12
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti |
la 10mii-3,8mil
la 20mii-6,400mil masina este cea din semnatura banuiesc, ca la acelasi interval faci si tu reviziile. |
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
mikipet |
25 Feb 2007, 16:39
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 |
motorizarea e ok,motorul e si pe logan mcv, este de fapt motorul 1,5dci-65cp cu euro 3,care a suferit adaptarea normelor euro 4 si cu aceasta ocazie pare se ca i-au mai dat 5 caluti .iti doresc drum bun,fara evenimente neplacute si sa te tina peste 200k km
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
roskatu |
28 Feb 2007, 21:02
Post
#17
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 |
recent am comandat un symbol 1,5 dci euro4 (70 cai) expresion +airbag pasager+ABS+clima ...ce intrebare as avea , daca puteti sa ma lamuriti si pe mine... cutia de viteze este aceeasi ca pe logan ? nu mai este aceeasi cutie de pe dci 65 cp ? S'au schimbat si pinioanele din cutie ? sunt aceleasi ca la Logan dci ? de fapt m'ar interesa daca treapta a 5a este la fel de scurta ca la vechiul dci 65 .. V'as fi recunoscator daca m'ati putea ajuta ..
|
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
ionutmar |
28 Feb 2007, 21:30
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 |
nu stiu cum e la logan, da la clio 2 e cutia e cu timonerie (actionare printr-o bara legata la cutie = vibratii mai mari pe schimbator).
La clio symbol asta ultimu spunea cineva aici (erau si imagini) ca ambreiajul ar fi hidraulic. Vezi mai sus. This post has been edited by ionutmar: 28 Feb 2007, 21:33 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
hellcat |
28 Feb 2007, 21:45
Post
#19
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
Omul intreaba de rapoartele in cutia de viteze si daca exista vreo legatura cu Loganul.
Cutia folosita pe symbol-ul de 70 cp se regaseste si pe Megane. Mari diferente nu sunt nici fata de cutia de Logan, dar ele exista...mai ales la nivelul timoneriei pe cutie. In privinta etajarii acesteia nu pot sa ma pronunt, nu am mers decat foarte putin cu un euro 4, si asta prin oras...asa ca poate primim informatii de la cineva care i-a facut deja rodaju'... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
roskatu |
28 Feb 2007, 22:20
Post
#20
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 |
hellcat , din cate am inteles lucrezi la renault ... poti sa imi spui si mie daca se respecta de obicei termenele de livrare ? am dat comanda ieri si m'i s'a spus ca va sosi pe 20 aprilie ... E posibil sa vina mai devreme ? si inca o intrebare mai am .. am vazut ca in primul post ai aratat un clio care avea mansonul de la cutie exact ca la logan si avea "reverse" in dreapta nu in stanga sus ca pana acum .. eu m'am suit la dealer intr'un 1,4 si avea reverse tot in stanga sus ...Sa inteleg ca numai dci vine cu reverse in dreapra si ca benzinele vin in continuare cu el in stanga?
|
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
hellcat |
28 Feb 2007, 22:40
Post
#21
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
In ultima vreme s-au respectat termenele...adica s-a intrat din nou in normal. Sunt mai mari sansele sa-ti soseasca si mai devreme.
Modificari s-au operat doar la nivelul motorizarii diesel...cele pe benzina au ramas in aceeasi configuratie. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
roskatu |
5 Mar 2007, 15:10
Post
#22
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 |
nu mai are nimeni nici o noutate ?
|
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
ssilviu |
6 Mar 2007, 13:11
Post
#23
|
F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri |
Noul dci de 70 de cai se aseamana acum mai mult cu cel de 80 sau cu cel de 65?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Laurentziu83 |
6 Mar 2007, 13:39
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.588 Joined: 17 May 05 From: Tziganistan |
Avand in vedere ca are 68 cp reali si ca sunt trecuti 70 rotunjiti din pix pe pliantele de promovare...
Si-asa nu ma prind cum un motor cu mai multe restrictii la poluare poate avea o putere mai mare decat unul mai free de toate astea. |
--------------------
.
.
.
|
|
ssilviu |
6 Mar 2007, 13:54
Post
#25
|
F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri |
Dar motorul are intercooler in plus fata de cel de 65 de cai. Si daca are asa ceva cu ce difera de modelul de 80 de cai dpdv fizic?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Laurentziu83 |
6 Mar 2007, 14:04
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.588 Joined: 17 May 05 From: Tziganistan |
Turbina mai puternica banuiesc, eventual vreo geometrie variabila, etc,cam de aici vine surplusul de putere.
Am uitat de intercooler, cred ca de aici i se trage overclocking-ul. La relanti si la turatii mici, toate 1.5 dci au aceeasi putere, indiferent ca sunt de 65-70-80-100 CP, si asta deoarece turbina nu are influenta in functionare. Din aceasca cauza exista diesele de 1.5 cu 100 cp si diesele de 2.8 tot cu 100 de CP, chiar cu turbina amandoua, si asta deoarece dieselul de 2.8 se monteaza pe masini ce au nevoie de putere si la turatii mici, ge furgonete de 2-3 tone, un 1.5 ar crapa la un astfel de regim. |
--------------------
.
.
.
|
|
ssilviu |
6 Mar 2007, 14:17
Post
#27
|
F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri |
Geometrie variabila are doar cel de 100 de cai. Am nevoie de informatii certe nu presupuneri.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hellcat |
6 Mar 2007, 20:25
Post
#28
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
@ssilviu
Cu ce model vrei sa-l compari...dCi-ul de 80 cp euro 3 sau cu cel de 85 cp euro 4, care inca n-a aparut pe piata?? Sunt diferente la nivelul injectiei...injectoare diferite, sub aspectul debitului, timpilor de injectie si soft de injectie diferit. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ssilviu |
6 Mar 2007, 21:35
Post
#29
|
F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri |
Doar atat e diferenta? Bloc motor, pistoane, arbore cotit la fel? Pai atunci un dci de 70 de cai poate suporta un chip tuning foarte usor.
Ce mi se pare curios, este ca la noul Twingo exista un 1,5 dci de 65 de cai. Sigur este Euro 4. Si atunci de ce nu are 70 de cai? This post has been edited by ssilviu: 6 Mar 2007, 21:45 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hellcat |
6 Mar 2007, 21:57
Post
#30
|
FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe |
Si eu sunt de acord ca un ciptuning ii vine manusa motorasului.
De ce are Twingo "doar" 65 de cai? Poate din cauza ca nu are intercooler...e doar o parere... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2024 - 05:46 |