[VIDEO] Crash test Megane, Top Gear
[VIDEO] Crash test Megane, Top Gear
Forum Bot |
19 Sep 2006, 18:13
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Bot Posts: 1.618 Joined: 10 July 06 |
|
||
-------------------- |
|||
Jack Daniel's |
20 Sep 2006, 04:30
Post
#2
|
MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 |
Asta e tare de tot , dar viteza a fost prea mica , s-au cam jucat.
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
Manuel |
20 Sep 2006, 05:10
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI |
30 mile/ora inseamna aproape 50 km/h. In conditiile in care asta a fost viteza la momentul impactului.
Impresionant! |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
argon |
20 Sep 2006, 07:08
Post
#4
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Ala in primul rand nu a fost impact, la cat a tarat masina, nu era nici un risc sa pateasca soferul ceva, in orice masina ar fi fost. Si la o frana mai brusca se oprea mai repede decat in "impactul" asta
Vedeti si voi testul de la Ncap ca s-a facut botul masinii praf la aceasi viteza, aici abia s-a indoit grila putin. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Manuel |
20 Sep 2006, 08:41
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI |
Pai nu prea e aceeasi viteza. Testele la EuroNCAP se fac la 64 km/h.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
argon |
20 Sep 2006, 08:52
Post
#6
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Probabil, si obiectul e fix, nu tarat pe 10-20 de metrii.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Manuel |
20 Sep 2006, 08:56
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI |
Pai bun, si care-i problema? N-au avut pretentia ca refac testul de la EuroNCAP, pur si simplu au aratat cum se prezinta masina dupa un impact la 30 mile/ora, in conditii normale de trafic. Care test, sincer mi se pare mai relevant decat cel facut in conditii "de laborator".
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
mihye |
20 Sep 2006, 09:55
Post
#8
|
Group: Members Posts: 316 Joined: 4 May 06 From: TM |
La euro'ncap impactul se face cu doar 40% din suprafata frontala cu o bariera fixa dar deformabila. De acolo diferentele.
|
--------------------
Fiat
GP
2008
|
|
Andrei87 |
20 Sep 2006, 14:00
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 August 06 |
Daca el la 50 la ora, nu a avut nimic, si masina era in stare foarte buna (putea sa plece pe rotile ei de-acolo), eu cred ca e ok.( Ala e ca un impact obisnuit la un stop de exemplu, in oras, cand intra cineva ca nesatulu' fara sa respecte stop-ul. ). Daca la asta masina a rezistat, masina ar rezista si la un impact mai grav fara probleme. E pe-aici un crash-test cu un Renault Espace si un Land Rover Discovery, la vreo 56 km/h fiecare, frontal, pe 40-50 % suprafata (partea soferului). Si in cazul ala, soferul ar putea sa iasa pe picioarele lui din masina (ceea ce nu s-ar putea spune despre cel din land rover... care mai mult decat probabil ar ramane fara picioare). Aceeasi tehnologie e si pe megane... si la o masina de 15000 euro ... eu zic ca e bine.
|
--------------------
Dacia
1310
'99 carburator
|
|
bogdan1978buc |
21 Sep 2006, 22:29
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 January 06 |
Pai la Ncap obiectul in care intra masina pare mai rigid, si suprafata de contact mai mica. In cazul unei alte masini, si ea este calculata sa disipe energia impactului si de aici o deformare mai mica in cazul unui accident intre 2 masini decat intre o masina si ceva fix.
Si eu am facut un "test" live, masina fiind clio 2 bicorp, viteza fiind peste 50, nu dau detalii ( ) si vreau sa zic ca mi-a placut Asa ca nu mai fiti carcotasi, ca decat sa patesc cum au zis astia le tv ca la un Bora n-au sarit aibag-urile sau la o alta masina nemteasca s-a intamplat la fel, prefer siguranta ( testata personal ) de la reno |
--------------------
Renault
Megane
2006 1.5dci Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari. |
|
DigitalScribe |
22 Sep 2006, 15:33
Post
#11
|
Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi |
Atentie !
Este de remarcat faptul ca a purtat manusi "cascadorul" !!! De ce oare ? Era un membru pe acest forum care punea o intrebare daca e normal sa te arzi pe maini de la airbag. Uite ca la Megane omul care a facut cascadoria a stiut din start la ce sa se astepte si in plus aveti o inregistrare pe viu a ceea ce ar trebui sa se intample cu airbag-urile la impact ! |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
flotl |
22 Sep 2006, 21:19
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea |
Dar de ce a sarit si airbag-ul din stanga?
Eu ramasesem cu impresia ca daca nu sta nimeni pe scaun nu ar sari. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
DRD |
22 Sep 2006, 21:40
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov |
Mda un test simplu si efectiv,conditile au fost apropiate de ce le normale numai ca impactul lateral este mai rar intalnit.Cant despre airbag omul avand experienta a stiut la ce sa se astepte si a purtat manusi datorita cusaturilor pirotehnice de pe volan (se pot obs cu ochiul liber pe volan)care te pot arde la maini.
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
Andrei87 |
23 Sep 2006, 12:08
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 August 06 |
Airbagul din stanga a sarit pentru ca megane-ul nu are senzor de detectare a prezentei pe scaunul pasagerului. Daca ar fi avut acel senzor, megane-ul ar fi "plans" dupa centura si cand s-ar aseza cineva in dreapta, dar semnalul acustic se aude doar la plecarea de pe loc (vit >10km/h) si necuplarea centurii de siguranta a soferului.
PS: scrie in cartea tehnica a masinii ca airbag-ul poate provoca arsuri usoare, dar ca nu prezinta nici un pericol pentru sanatatea pasagerilor (in orice caz, pericolul provocat de airbag-uri e mult mai mic decat daca n-ar fi existat de loc, in caz de impact). |
--------------------
Dacia
1310
'99 carburator
|
|
diesel_power |
23 Sep 2006, 12:13
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora |
Eu stiam ca airbagul nu se declanseaza daca nu este centura de siguranta pusa, fiindca daca ar sta cineva fara centura si i s-ar umfla airbagul in fata ar suferi rani mai mari decat daca nu s-ar umfla.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Andrei87 |
24 Sep 2006, 10:23
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 August 06 |
Nu stiu sa-ti raspund sigur la asta ... dar cu sau fara airbag, daca n-are centura, oricum are de suferit destul de mult in caz de impact. Fara airbag, sare prin fereastra, sau da cu capul de bord ... cu airbag da cu freza de airbag, dar presupun ca are sanse maricele sa-si suceasca gatul... :| Oricum e de rau, dar nu cred ca pateste mai mult rau daca i se deschide airbag-ul (Vezi primul filmulet de la reclame privind siguranta rutiera, e un filmulet in spaniola "Sin un airbag, el impacte contre el parabrizo" (sau ceva in genul asta, sorry, dar spaniola nu prea stiu ) = o saritura in freza de la 3-5 metri...
|
--------------------
Dacia
1310
'99 carburator
|
|
FireChief |
24 Sep 2006, 12:25
Post
#17
|
Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti |
MINDRU DE RENAULT!!! BRAVO!!!!!
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
SiloS |
24 Sep 2006, 20:24
Post
#18
|
Gangester Group: Members Posts: 4.249 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Masina cealalta a absorbit aproape tot impactul . Uitati-va cat de deformata este .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
DigitalScribe |
26 Sep 2006, 12:44
Post
#19
|
Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi |
Ce conteaza care masina absoarbe impactul cu privire la cat de rapid te opresti ? Ma refer la soc... Socul este fix acelasi indiferent care masina absoarbe impactul. Singura diferenta e la deformari iar la viteza aia si daca intrai intr-un zid nu se deforma prea tare Megane-ul... dar mai tare clar decat in clip.
A fost o ciocnire intre 2 masini... e clar ca sunt diferente intre masini in general in trafic cand se ciocnesc una de alta... asta a fost un exemplu doar. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
zyppo |
28 Sep 2006, 16:41
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 23 February 05 From: Bucuresti |
Interesant test. Cred ca masina s-a comportat foarte bine. Practic au functionat toate sistemele de siguranta: airbag-urile frontale au declansat, centurile pretensionate au functionat perfect - soferul a fost strins in scaun, usa soferului s-a deschis fara probleme, luminile de avarie au pornit dupa impact. Iar din ce "nu s-a vazut" in filmulet ... stuctura sasiului deformabila cu siguranta ca a absorbit o buna parte din soc.
|
--------------------
Renault
Megan Sedan
2004 - 1.6 16v MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon. |
|
Xplode |
3 Oct 2006, 10:02
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 5 January 05 |
QUOTE(SiloS @ 24 Sep 2006, 21:24) Bineinteles! Perfecta dreptate. Masina cealalta a fost lovita in lateral, unde, ca orice masina, este mai sensibila si mai elastica. Deci este absolut normal ca o mare forta rezultata din impact sa fie preluata de acea masina. Daca impactul ar fi fost frontal rezultatele ar fi fost altele. In plus cealalta masina este generatie mai veche care in mod cert are mult mai putine puncte de absorbit si disipat energia impactului. Deci Megane-ul s-ar fi indoit mult mai rau. Si pana la urma nu conteaza cat se indoaie masina ci cat de bine te protejaza. Masinile din generatiile noi sunt create sa se deformeze controlat si sa disipe energiile rezultate in toata caroseria, deci este absolut normal sa se "distruga" mult. Important e sa se deschida usile din fata pentru iesirea pasagerilor. Fierul se duce, viata e importanta si de aceea e bine sa asiguri fierul, ca sa nu muncesti degeaba. |
--------------------
Dacia
Logan Laureat
- B-77-xxx Logan=Renult vs Logan=Dacia
|
|
A l e x |
3 Oct 2006, 17:04
Post
#22
|
Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 |
Da, dupa pareream mea un full casco e obligatoriu pentru oricine pentru ca daca se intampla ceva si iti pierzi masina din vina ta, e nasol.
Dar unii isi iau cu greu o masina si nu mai au bani si de full casco, e pacat totusi. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2024 - 02:52 |