Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

[VIDEO] Crash test Megane, Top Gear

Forum Bot
post 19 Sep 2006, 18:13
Post #1


Membru autentic


Group: Bot
Posts: 1.618
Joined: 10 July 06




Bliss: Real human crash test dummy. smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 20 Sep 2006, 04:30
Post #2


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Asta e tare de tot , dar viteza a fost prea mica , s-au cam jucat.


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Sep 2006, 05:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




30 mile/ora inseamna aproape 50 km/h. In conditiile in care asta a fost viteza la momentul impactului.
Impresionant!


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Sep 2006, 07:08
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ala in primul rand nu a fost impact, la cat a tarat masina, nu era nici un risc sa pateasca soferul ceva, in orice masina ar fi fost. Si la o frana mai brusca se oprea mai repede decat in "impactul" asta radmasa.gif

Vedeti si voi testul de la Ncap ca s-a facut botul masinii praf la aceasi viteza, aici abia s-a indoit grila putin.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Sep 2006, 08:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Pai nu prea e aceeasi viteza. Testele la EuroNCAP se fac la 64 km/h.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Sep 2006, 08:52
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Probabil, si obiectul e fix, nu tarat pe 10-20 de metrii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 20 Sep 2006, 08:56
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Pai bun, si care-i problema? N-au avut pretentia ca refac testul de la EuroNCAP, pur si simplu au aratat cum se prezinta masina dupa un impact la 30 mile/ora, in conditii normale de trafic. Care test, sincer mi se pare mai relevant decat cel facut in conditii "de laborator".


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 20 Sep 2006, 09:55
Post #8


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




La euro'ncap impactul se face cu doar 40% din suprafata frontala cu o bariera fixa dar deformabila. De acolo diferentele.


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei87
post 20 Sep 2006, 14:00
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 August 06




Daca el la 50 la ora, nu a avut nimic, si masina era in stare foarte buna (putea sa plece pe rotile ei de-acolo), eu cred ca e ok.( Ala e ca un impact obisnuit la un stop de exemplu, in oras, cand intra cineva ca nesatulu' fara sa respecte stop-ul. ). Daca la asta masina a rezistat, masina ar rezista si la un impact mai grav fara probleme. E pe-aici un crash-test cu un Renault Espace si un Land Rover Discovery, la vreo 56 km/h fiecare, frontal, pe 40-50 % suprafata (partea soferului). Si in cazul ala, soferul ar putea sa iasa pe picioarele lui din masina (ceea ce nu s-ar putea spune despre cel din land rover... care mai mult decat probabil ar ramane fara picioare). Aceeasi tehnologie e si pe megane... si la o masina de 15000 euro ... eu zic ca e bine.


--------------------
Dacia 1310 '99 carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1978buc
post 21 Sep 2006, 22:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 January 06




Pai la Ncap obiectul in care intra masina pare mai rigid, si suprafata de contact mai mica. In cazul unei alte masini, si ea este calculata sa disipe energia impactului si de aici o deformare mai mica in cazul unui accident intre 2 masini decat intre o masina si ceva fix.
Si eu am facut un "test" live, masina fiind clio 2 bicorp, viteza fiind peste 50, nu dau detalii ( wink.gif ) si vreau sa zic ca mi-a placut wink.gif Asa ca nu mai fiti carcotasi, ca decat sa patesc cum au zis astia le tv ca la un Bora n-au sarit aibag-urile sau la o alta masina nemteasca s-a intamplat la fel, prefer siguranta ( testata personal ) de la reno smile.gif


--------------------
Renault Megane 2006 1.5dci
Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 22 Sep 2006, 15:33
Post #11


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Atentie !

Este de remarcat faptul ca a purtat manusi "cascadorul" !!!

De ce oare ?

Era un membru pe acest forum care punea o intrebare daca e normal sa te arzi pe maini de la airbag. Uite ca la Megane omul care a facut cascadoria a stiut din start la ce sa se astepte si in plus aveti o inregistrare pe viu a ceea ce ar trebui sa se intample cu airbag-urile la impact !


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 22 Sep 2006, 21:19
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Dar de ce a sarit si airbag-ul din stanga?
Eu ramasesem cu impresia ca daca nu sta nimeni pe scaun nu ar sari.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 22 Sep 2006, 21:40
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Mda un test simplu si efectiv,conditile au fost apropiate de ce le normale numai ca impactul lateral este mai rar intalnit.Cant despre airbag omul avand experienta a stiut la ce sa se astepte si a purtat manusi datorita cusaturilor pirotehnice de pe volan (se pot obs cu ochiul liber pe volan)care te pot arde la maini.


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei87
post 23 Sep 2006, 12:08
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 August 06




Airbagul din stanga a sarit pentru ca megane-ul nu are senzor de detectare a prezentei pe scaunul pasagerului. Daca ar fi avut acel senzor, megane-ul ar fi "plans" dupa centura si cand s-ar aseza cineva in dreapta, dar semnalul acustic se aude doar la plecarea de pe loc (vit >10km/h) si necuplarea centurii de siguranta a soferului.
PS: scrie in cartea tehnica a masinii ca airbag-ul poate provoca arsuri usoare, dar ca nu prezinta nici un pericol pentru sanatatea pasagerilor (in orice caz, pericolul provocat de airbag-uri e mult mai mic decat daca n-ar fi existat de loc, in caz de impact).


--------------------
Dacia 1310 '99 carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 23 Sep 2006, 12:13
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eu stiam ca airbagul nu se declanseaza daca nu este centura de siguranta pusa, fiindca daca ar sta cineva fara centura si i s-ar umfla airbagul in fata ar suferi rani mai mari decat daca nu s-ar umfla.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei87
post 24 Sep 2006, 10:23
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 August 06




Nu stiu sa-ti raspund sigur la asta ... dar cu sau fara airbag, daca n-are centura, oricum are de suferit destul de mult in caz de impact. Fara airbag, sare prin fereastra, sau da cu capul de bord ... cu airbag da cu freza de airbag, dar presupun ca are sanse maricele sa-si suceasca gatul... :| Oricum e de rau, dar nu cred ca pateste mai mult rau daca i se deschide airbag-ul (Vezi primul filmulet de la reclame privind siguranta rutiera, e un filmulet in spaniola "Sin un airbag, el impacte contre el parabrizo" (sau ceva in genul asta, sorry, dar spaniola nu prea stiu tongue.gif ) = o saritura in freza de la 3-5 metri...


--------------------
Dacia 1310 '99 carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 24 Sep 2006, 12:25
Post #17


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




MINDRU DE RENAULT!!! BRAVO!!!!!


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Sep 2006, 20:24
Post #18


Gangester


Group: Members
Posts: 4.249
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Masina cealalta a absorbit aproape tot impactul . Uitati-va cat de deformata este .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 26 Sep 2006, 12:44
Post #19


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Ce conteaza care masina absoarbe impactul cu privire la cat de rapid te opresti ? Ma refer la soc... Socul este fix acelasi indiferent care masina absoarbe impactul. Singura diferenta e la deformari iar la viteza aia si daca intrai intr-un zid nu se deforma prea tare Megane-ul... dar mai tare clar decat in clip.
A fost o ciocnire intre 2 masini... e clar ca sunt diferente intre masini in general in trafic cand se ciocnesc una de alta... asta a fost un exemplu doar.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zyppo
post 28 Sep 2006, 16:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 23 February 05
From: Bucuresti




Interesant test. Cred ca masina s-a comportat foarte bine. Practic au functionat toate sistemele de siguranta: airbag-urile frontale au declansat, centurile pretensionate au functionat perfect - soferul a fost strins in scaun, usa soferului s-a deschis fara probleme, luminile de avarie au pornit dupa impact. Iar din ce "nu s-a vazut" in filmulet ... stuctura sasiului deformabila cu siguranta ca a absorbit o buna parte din soc.



--------------------
Renault Megan Sedan 2004 - 1.6 16v
MEGANE II Sedan 1,6 16v - 2005.
Confort Privilege - Negru, Clima, ESP, Xenon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xplode
post 3 Oct 2006, 10:02
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 5 January 05




QUOTE(SiloS @ 24 Sep 2006, 21:24)
Masina cealalta a absorbit aproape tot impactul . Uitati-va cat de deformata este .
*



Bineinteles! Perfecta dreptate.
Masina cealalta a fost lovita in lateral, unde, ca orice masina, este mai sensibila si mai elastica. Deci este absolut normal ca o mare forta rezultata din impact sa fie preluata de acea masina. Daca impactul ar fi fost frontal rezultatele ar fi fost altele. In plus cealalta masina este generatie mai veche care in mod cert are mult mai putine puncte de absorbit si disipat energia impactului. Deci Megane-ul s-ar fi indoit mult mai rau.
Si pana la urma nu conteaza cat se indoaie masina ci cat de bine te protejaza. Masinile din generatiile noi sunt create sa se deformeze controlat si sa disipe energiile rezultate in toata caroseria, deci este absolut normal sa se "distruga" mult. Important e sa se deschida usile din fata pentru iesirea pasagerilor. Fierul se duce, viata e importanta si de aceea e bine sa asiguri fierul, ca sa nu muncesti degeaba.


--------------------
Dacia Logan Laureat - B-77-xxx
Logan=Renult vs Logan=Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 3 Oct 2006, 17:04
Post #22


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Da, dupa pareream mea un full casco e obligatoriu pentru oricine pentru ca daca se intampla ceva si iti pierzi masina din vina ta, e nasol.

Dar unii isi iau cu greu o masina si nu mai au bani si de full casco, e pacat totusi.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2024 - 02:52
Dacia