Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Iveco vs. Clio, boul cu permis

galileo
post 5 Jul 2006, 14:09
Post #1


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Din pacate m-a ajuns si pe mine ghinionul sad.gif
Mergeam ieri pe la 12 catre Serus, sa-mi fac revizia. Pe Timisoara, trafic bara la bara, si imbecilii de la Rebu "spalasera" benzile 2 si 3, prima era uscata. Eu de obicei nu merg pe prima banda acolo, din cauza de aglomerare in intersectie, dar am zis sa ajung si eu cu masina curata in service. Asa ca mergeam usurel pe banda 1, cam 30km/h. Pana sa ajung la intrarea in parcarea Mall, m-am apropiat de o duba Iveco ce mergea pe banda 2; am stat in spatele ei in unghi vreo 30 sec, tocmai ca sa aiba timp sa ma vada ca exist si eu pe acolo. Banda 1 a inceput sa se miste mai repede, si am inceput sa trec si eu pe langa duba, atent la ce face asta. Cand ajung cu usa mea in dreptul botului lui, il vad cum incepe sa vina in drepta peste mine, brusc, fara semnal fara nimic. Am accelerat la blana, dar tot mi-a agatat aripa spate. Daca nu eram atent, probabil ma izbea fix in stalpul central, usa spate etc.

Bineinteles, opresc si incepe circul: "ce *** faci ma?", "nu te-am vazut ohmy.gif ". Deci, cred ca pe urmatorul cu "nu te-am vazut" o sa-l trimit pe la un spital in vizita. 251.gif Ca sa nu mai spun ca eu circul tot timpul cu faza scurta aprinsa, tocmai sa ma vada bizonii mai bine. Imi si zice senin ca nu vede in oglinda din dreapta, si ca s-a mai chinuit sa o regleze si degeaba.

Buuun, ma duc la service totusi sa imi fac revizia, si am facut si o verificare o geometriei pe care oricum o programasem. Totul a iesit in limitele date de reno, axul spate cica nu are nimic, m-au asigurat baietii ca s-ar fi vazut la geometrie daca e ceva in neregula.

Intre timp, ma suna chiorul si cica s-a gandit el mai bine, ca el nu are nimic la masina, si nu mai vine la politie. Zic bine, treaba ta, eu ma duc si ramai si fara permis daca nu te prezinti. Am fost la Sectia 21, am pierdut vreo 5 ore pe acolo, si a ramas sa mai sun vineri sa vad daca s-a prezentat asta.

Acuma intrebari:
1) la politie am cerut sa-mi treaca si "verificare punte spate". Exista in afara de geometrie ceva cu care sa o verific? Exista vreo posibilitate sa fi patit ceva puntea si sa iasa geometria bine?

2) eu o sa fac reparatia pe casco, si sa-si scoata ei ochii cu aia de la RCA. pot sa deschid dosarul la casco pana finalizeaza politia dosarul, sau trebuie sa astept?

3) se poate indrepta aripa, fara taieturi si alte prostii? tabla nu e rupta, gaurita, si curbura nu are deformari. Chiar NU vreau sa ii las sa taie din tabla.

4) cu janta cum se procedeaza? banuiesc ca se inlocuieste, nu are cum sa mi- o aduca altfel la starea initiala. sunt asigurate pe casco, dar trebuie sa dau comanda inainte. Cand imi da casco banii pe ea?

5) bara spate are o ureche de prindere rupta (se vede in poza). se inlocuieste, nu?

Si, nu in ultimul rand, datele "agresorului":
Masina IVECO alb, IF-87-LGK, al firmei Elgeka Ferfelis; soferul Dan Neicu.
O sa trimit o sesizare si la firma respectivului, poate se lasa cu ceva sanctiuni. Eu banuiesc faptul ca nu a vrut sa vina la politie ca sa nu aiba urmari la serviciu.

Poze (unele sunt intentionat cu contrast mai mare, ca se se vada mai bine lovitura)
img25682tc.th.jpg img25803xj.th.jpg img25840ce.th.jpg img257912wi.th.jpg img25760ci.th.jpg


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 5 Jul 2006, 14:14
Post #2


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




tipul are 48 de ore in care e obligat sa se prezinte la politie
daca nu se trimite adresa(de catre politie) la proprietarul masinii...

daca ai rabdare o poti face pe RCA-ul individului ...
in alta ordine de idei ai martori ?


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Jul 2006, 14:15
Post #3


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




stiu ca are 48 de ore.
am si martor, o masina din trafic pe care am mentionat-o in declaratie. si pe janta se vede urma de cauciuc, dovada ca avea roata bracata.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
northwood
post 5 Jul 2006, 14:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 26 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(avathan @ 5 Jul 2006, 15:14)
tipul are 48 de ore in care e obligat sa se prezinte la politie
daca nu se trimite adresa(de catre politie) la proprietarul masinii...

daca ai rabdare o poti face pe RCA-ul individului ... 
in alta ordine de idei ai martori ?
*




Mai nou stiu ca trebuie sa anunte Politia IMEDIAT dupa accident, nu in 48 de ore. Cei de acolo ii vor spune in ce timp maxim sa se duca, nu mai mult de 48 de ore:

Art. 223. (1) Conducatorii implicati in accidente in urma carora au rezultat numai pagube materiale si care nu constituie fapte prevazute de legea penala sunt obligati:
a) sa scoata imediat vehiculele in afara partii carosabile ori, daca nu este posibil si nici nu pot sa isi continue circulatia, sa le deplaseze cat mai aproape de bordura sau acostament, semnalizandu-le prezenta;
cool.gif sa anunte imediat unitatea de politie competenta pe raza careia s-a produs evenimentul;
c) sa se prezinte la unitatea de politie competenta pe raza careia s-a produs accidentul, in termenul comunicat de aceasta, care nu poate depasi 48 de ore de la producerea accidentului, pentru intocmirea documentelor de constatare, care se elibereaza numai in baza declaratiilor scrise ale celor implicati;
d) sa solicite unitatii de politie competente eliberarea autorizatiei de reparatie.
(2) Obligatia prevazuta la alin. (1) lit. d) revine si detinatorilor de vehicule avariate in alte imprejurari decat in circulatia pe drumurile publice



Daca intra la neacordare de prioritate risca sa ii salte permisul, si daca e sofer profesionist cred ca intelegi ce inseamna asta pentru el. Asta este motivul pentru care o da cotita.

This post has been edited by northwood: 5 Jul 2006, 14:33


--------------------
SKARPEA MTB Galben_Gri 2009
Maxon CM 10 - Midland ML 145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 5 Jul 2006, 14:25
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Nu are nimic puntea spate,stai linistit. In alta ordine de idei adresa si numerele de telefon de la firma respectiva: Str. Drum intre Tarlale nr.150-158 Sector 3.Numere de telefon 204.66.00 si 0744.525.039.


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Jul 2006, 14:33
Post #6


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




mersi, am vazut la ei pe site. mai astept pana maine, si daca nu se prezinta la politie, o sa pun in vedere firmei si faptul ca au obligatia, conform legii, sa tina foi de parcurs si "sa anunte imediat politia despre orice accident savârsit de conducatorii de vehicule proprii" (art 50 alin2, HG85).


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 5 Jul 2006, 17:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Imi pare rau pentru ce ai patit...sunt multi imbecili de genul asta. Intrebarea mea e: nu ai putut sa franezi tu cand ai observat ca vine spre tine, sau sa-l claxonezi???


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Jul 2006, 17:19
Post #8


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




totul s-a intamplat in maxim 2 secunde, a tras brusc dreapta; daca franam, cred ca imi facea varza toata laterala stanga, pentru ca m-as fi oprit instant, aveam viteza mica, si el se suia complet pe mine. oricum sunetul de lovitura este groaznic, pana sa cobor credeam ca am masina varza. n-am avut timp nici sa claxonez, de obicei la faze din astea dau un claxon scurt inainte sa ma bag paralel cu masini mari, dar nah... ceasu' rau


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Jul 2006, 20:58
Post #9


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Aripa se trage pana la forma initiala iar daca baietii vor folosi pentru finisat kit de fibra o sa tina mult si bine. Asigurarea iti da aripa la inlocuit fara probleme dar nu merita, asta asa ca sfat.
Bara spate se inlocuieste fara discutii, mai ales daca are cel putin o urechiusa de prindere rupta.
Puntea spate a scapat, ca doar nu-i de carton, dar poti s-o verifici fara probleme. Janta banuiesc ca ti-o vor deconta pe baza facturii de achizitie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 5 Jul 2006, 21:59
Post #10


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




1. nu stiu
2. poti deschide dosarul, dar nu vei primi "plateste asiguratorul" pana dosarul nu este complet
3. cred ca da
4. teoretic inlocuire, ca sa devina si practic o sa fie necesara multa munca si rabdare de convingere
5. da, se inlocuieste

Vinovatul nu fuge de cedare prioritate, ca ceea ce a facut el se cheama neasigurare la schimbarea directiei de mers si se pedepseste doar cu amenda.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 6 Jul 2006, 11:07
Post #11


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




mersi mult de raspunsuri.
@hellcat: se mai poate verifica altfel decat prin geometrie puntea? cei de la serus au spus ca geometria este relevanta, si avand in vedere ca a iesit in cote nu are cum sa aiba probleme puntea.
Inca ceva, daca stii: conturul de deasupra rotii (dunga aia iesita in relief pe aripa, nu stiu daca ma fac inteles) se reface prin indreptarea tablei, sau trebuie sa ii dea forma din chit?

@tudor: ce motive ar putea sa-mi dea asigurarile ca sa nu schimbe janta? zgarieturile sunt clare, intr-un loc a ajuns la metal. sa stiu sa ma duc pregatit.

Cat despre tovarasul de trafic, stiu ca primea doar amenda (ceea ce mi se pare o prostie, legea de la noi e prea blanda pentru nivelul de civilizatie din trafic). Azi expira cele 48 de ore, trebuie sa sun la politie sa vad daca a venit; daca nu, garantat ramane fara permis, nu il iert pentru nimic.

This post has been edited by galileo: 6 Jul 2006, 11:08


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcliviu
post 6 Jul 2006, 11:20
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 9 February 05
From: Bucuresti




hint: de acum inainte, fa si tu niste poze, imediat dupa accident.


--------------------
Dacia Berlina Dacia 1310 - TR-01-UDE
viata-i grea, da' trece!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 6 Jul 2006, 12:41
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.032
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Nu vreau sa te dezamagesc, Galileo, dar faptul ca l-ai lasat pe ala sa scape si nu l-ai luat de ceafa sa-l duci la sectie a fost o mare eroare.Eu am patit acum cativa ani asa ceva cu un bou care a intrat in usa mea.Si dupa ce m-a rugat cu ochii umezi ca duce niste muncitori acasa si pe urma vine la politie, dupa aia mi-a inchis telefonul si a zis ca ce treaba are el.
Am fost la politie si dupa ce am facut circ, au aflat a cui e masina, de imbecil nu au reusit sa dea.Dupa aia,mi-am facut reparatia pe banii mei, si ma tot duceam pe la politie sa mai intreb ce se intampla, daca au dat de el.Mi-au zis ca iau trimis somatie si amenda cu recomandata si ca il doare undeva.
Mai misto a fost raspunsul politiei cand am intrebat de ce nu se duc peste el?
Cica nu au dreptul.Mi-a cazut fata, i-am blestemat si am plecat.Oricum masina mea era reparata de mult.Mai ramasese principiul.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 6 Jul 2006, 14:08
Post #14


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




nu aveam cum sa il iau de gat, pentru ca legea noastra de cacao ii da dreptul sa se prezinte in 48h de la accident (adica unul baut sau cu alte nereguli n-o fi prost sa mearga imediat la politie dupa ce loveste alta masina in trafic).

Am sunat azi la politie, si mi-au spus ca s-a prezentat ieri, si doar trebuie sa trec sa-mi iau copiile dupa rca si talon. Sunt curios totusi ce este scris in PV, sper sa nu-i fi dat doar avertisment; oricum, amenda este de 50RON, dar asa de principiu.

acuma incepe alergatura cu hartiile, si sa vad cand m-or programa la reparatie. vreau sa merg la serus, sa vad cum tratez cu ei.

This post has been edited by galileo: 6 Jul 2006, 14:08


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 6 Jul 2006, 14:33
Post #15


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Atunci, hai sa ne vedem de realitate, ca ne omoara...
Sanatate!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Jul 2006, 19:08
Post #16


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@galileo: E totul in regula in privinta ambelor probleme. In privinta puntii se iau in calcul 3 aspecte: caderea, paralelismul si iertati-mi exprimarea neacademica, daca o roata e mai in fata sau mai in spate decat cealalta. Daca valorile se incadreaza in limitele maxime admise de program, totul este ok.
Linia pasajului aripii se scoate cu aparatul de tras prin puncte si dupa ce aripa se aduce la forma originala se finiseaza cu chit. Deci nu se pune problema "incarcarii" aripei cu chit.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 6 Jul 2006, 21:30
Post #17


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




mersi mult, alea trei le-au verificat si la serus la geometrie.
de aripa mi-era teama, daca zici ca se trage te cred wink.gif m-am mai linistit un pic, sa vad de maine ce iese cu actele la casco.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 7 Jul 2006, 16:36
Post #18


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




si ca sa revenim... de la 8 dimineata si pana la 4 am alergat prin bucuresti sa-mi rezolv cu constatarea la CASCO. Circul a inceput in momentul in care ajung la inspectorul de daune:
Se uita pe acte si zice:
- "Ah, nu e bine", ca nu apare numele meu pe PV de la politie, la masina a 2a (adica nevinovatul).
Ma uit, intr-adevar nu apare.... Ii injur pe politisti in gand (PV-ul a fost scris in lipsa mea, si eu cand am fost sa-l iau nu am remarcat chestia asta) si ma duc la sectie. Nu era agentul care completase PV-ul, le explic celor de acolo si vine raspunsul:
- "Pai e bine asa. Nu trebuie sa apara numele, ca e directiva noua de la Comisia Nationala de Asigurari" huh.gif Le explic eu ca sunt prins la mijloc intre ei si asigurari, si ca aia nu vor sa-mi deschida dosar. Sanatate si virtute, nu se poate face nimic...
Hai inapoi la inspector, da-i si explica-i ca nu trebuie sa apara numele soferului.
- "Pai eu de unde stiu cine conducea masina"
- Pai dvs reparati masina sau pe mine? (tb sa precizez ca toate actele sunt pe numele meu, dar n-a contat)
Ii spun ca e directiva noua, si cica "daaaa, este. dar vedeti acolo unde scrie imprejurarile accidentului, nu scrie cine conducea a doua masina" bash.gif
Hai inapoi la politie..... mai ma cert o data cu cei de acolo, pana la urma ramane sa stau sa astept sa intre in tura politistul care a scris PV-ul. Vine respectivul, il conving destul de usor si adauga in continuare "...condus de XXX" si stampila. De aici, alearga inapoi la inspector, ca se apropia sfarsitul programului.
-Acuma e in regula?
-Da.
Buuun, hai la masina. Noroc ca nu a comentat absolut nimic, a dat inlocuire la janta si bara, si indreptare la aripa. Singurul dezavantaj este ca va trebui sa cumpar janta cu banii mei, pe comanda, si pe urma sa iau de la ei banii dupa ce se termina toata reparatia. Oricum, am vorbit de janta si dureaza cam 1 luna sa vina sad.gif.

Probabil toate neplacerile astea erau evitate daca se prezenta la politie cand stabilisem.

This post has been edited by Tudor: 8 Jul 2006, 14:26


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 8 Jul 2006, 14:10
Post #19


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Toate posturile offtopic (Adrian, R19/16v, tatabobu, vijelie, ache2, Lex Luthor, pastrama_stelistu, Havoc, richie, hebron) despre atitudinea fata de soferul dubitei au fost sterse. Va rog nu mai reluati discutia offtopic, ca inchid topicul. Daca vreti sa discutati asta sunteti liberi sa o faceti la Cafenea. Multumesc.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 9 Jul 2006, 03:52
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




sa va zic o chestie apropo de faza cu neprezentatul la politie.

Am o vecina care intr-o seara a venit acasa si a parcat masina pe strada...dar fiind sub influenta bauturii a spart un far la o solenza care era a unui vecin. S-a dus femeaia in casa, a doua zi ala a observat ca i-a lovit masina...si se duce la ea la usa sa o cheme la politie sa isi ia dovada ca sa repare masina..respectiva spune ca are un junghi si nu poate sa vina. Asta se duce la politie isi dau aia dovada si cand intreaba de vinovat acesta ii spune motivul pentru care nu a vrut sa vina la politie.

Agentul respectiv inainte de terminarea programului a facut o deplasare la domicilul vinovatei si i-a cerut permisul de conducere...suspendare 3 luni si amenda 600.000.

Asadar daca nu se procedeaza astfel inseamna ca este rea vointa la mijloc sau lene...sau pile...sau cine mai stie.


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 10 Jul 2006, 12:51
Post #21


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




In episodul de astazi, intalnirea cu service-ul.
M-am prezentat cu hartiile de la asigurare la Serus, programarea fix peste 2 saptamani - rezonabil, ma asteptam fiind perioada de concedii sa ma cheme prin august. Verdictul a fost: "nu e nasol, dar nici simplu nu e!". A zis ca trebuie decapsat interiorul aripii (ce inseamna asta, poate imi explica cineva), si pe urma se trage tabla cu aparatul ala de se prinde in puncte de tabla.

E nasoala treaba asta cu decapsatul? Cum se "capseaza" la loc? Poate sa mai fie ceva stricat pe dedesubt?


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 10 Jul 2006, 14:06
Post #22


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Nu ti-as putea spune 100%, dar e posibil ca aripa interioara sa fie prinsa de cea exterioara prin faltuire. Adica, capetele celor doua componente sunt suprapuse si indoite impreuna (asha...teoretic tongue.gif) . Ar mai putea fi prinse (si) prin puncte de sudura. In ambele cazuri, se desfac si se prind inapoi fara probleme si fara urmari vizibile. Bineinteles,daca meseriasii sunt Meseriasi.



--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 10 Jul 2006, 14:49
Post #23


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




ceva cu puncte de sudura am reusit sa storc de la inginer; nu vroia sa spuna nimic, parca venisem sa-i fur meseria nedumerire.gif


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 10 Jul 2006, 19:02
Post #24


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




E prin puncte de sudura. Se dau jos cu ajutorul bormasinii si se sudeaza la loc in aceleasi puncte.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 10 Jul 2006, 20:29
Post #25


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




e ceva periculos? poate sa greseasca la ceva, sau e o chestie banala?
o sa stau langa ei cel putin pana vad tabla indreptata, macar sa stiu ce trebuie sa faca wink.gif


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 10 Jul 2006, 20:43
Post #26


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Pentru tinichigii e o bagatela. Relax...nici nu se va vedea ca s-a intervenit acolo. Cei de la serus sunt chiar meseriasi la tinichigerie....si nu numai. (de fapt, dupa parerea mea, este cam singurul service reno cu adevarat profesionist din bucuresti cel putin)


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 13 Jul 2006, 00:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




La tinichigerie subscriu, sunt f. buni. La restul... nu comentez ca mi se urca lumea in cap smile.gif Personal nu-i recomand decat pt tinichigerie...


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel
post 16 Jul 2006, 13:13
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 20 May 04
From: Galati




am avut o problema asemanatoare cu Clio al meu, numai ca era stationat langa bordura cand un bou (tot cu permis), cu dacia a intrat in mine avariind pasaj roata stanga spate, geanta, spoiler si PUNTE SPATE. Roata statea stramb spre interior. Mergeam parca eram cu caruta.
Pret punte spate: 83 MILIOANE!!! Am asteptat o luna sa o aduca la comanda. initial au zis ca mi-o indreapta la ciocan(!?) dar nu am fost de acord. Am facut mare taraboi.
Toata reparatia a ajuns cam 125 milioane (spoiler schimbat, bandouri inlocuite, punte inlocuita, geanta si reparatii tinichigerie).


--------------------
Clio Symbol Alizee 1,5dci -VANDUT :))
Logan 1.4 MPI Laureate / Alb Artika, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 16 Jul 2006, 17:15
Post #29


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




nasol, e si mai frustrant sa fii lovit in parcare post-336-1110552439.gif
cum a iesit reparatia? se cunoaste ceva la aripa?


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 16 Jul 2006, 17:32
Post #30


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Galileo, ce dimensiuni au pneurile Toyo?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th April 2024 - 13:32
Dacia