Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fum negru !, Clio Symbol 1,5 dCi

d3m3ntzial
post 16 Feb 2006, 10:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 3 December 05
From: Vrancea




Cam de o luna de zile ma confrunt cu o problema ce nu-mi da deloc pace.
Intr-un topic anterior am scris :

Clio Symbol-ul din semnatura a inceput sa imi creeze mari probleme.
Ideea este ca nu mai vrea sa accelereze si scoate un fum negru.
Sa va explic si de ce .Cand au fost gerurile alea extreme,masina nefiind in posesia mea - ci la soferul institutiei,s-a bagat aditiv in motorina pentru ca se aprindea becul ala de gaze .
Problema insa este ca,din cate mi-a spus soferul...a scapat mai mult aditv.parca se pune 100 ml ptr un un rezervor si el a pus dublu.
Cam la 1 saptamana dupa aceasta chestie,masina nu mai accelereaza cum trebuie.Cand dau sa plec de pe loc....greu o fac sa ajunga sa bag in viteza a 2-a , a 3-a etc.Ca sa isi revina trebuie sa o turez cam pe la 5000 ture.Cand o turez scoate un fum super negru,dupa care accelereaza din nou.
Am fost la service Renault - masina are 28000km-si le-am aratat care e treaba.Mi-au spus ca pana nu se duce aditivul ala n-au ce sa imi faca.
Ce naiba sa mai fac.Am facut deja 2 plinuri si face la fel.

.... dupa 1 luna de zile a inceput sa isi mai revina.
Am fost la service Renault si mi-au spus ca TOTUL ESTE OK ! Pai cum sa fie ok daca tot se mai ineaca si scoate acel fum negru si urat mirositor ?
Mi-au spus ca nu trebuia bagat aditiv . OK ! Dar...scapati-ma de chestia asta.
Au facut o diagnoza,au curatat ei nu stiu ce pe acolo...merge mai binisor,insa nu scap de fumul negru.
Cand o pornesc si o las la ralanti , acul de la turometru variaza intre 0,5 - 1,1 turatii pe minut. Exact ca si cum s-ar ineca.Face asa pana cand se mai incalzeste motorul,dupa care sta cam pe la 1000 tpm.
Aveti vreo idee ? Ce-i pot face ?

Later edit : Masina are 29.000 km ,reviziile facute la timp - fara nici o problema.


--------------------
Renault Clio Extreme 2006 1.4,16v
Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 16 Feb 2006, 10:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




incearca sa iesi afara din oras si da-i talpa (150-160).

This post has been edited by raszvan: 16 Feb 2006, 10:59


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d3m3ntzial
post 16 Feb 2006, 11:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 3 December 05
From: Vrancea




laugh.gif am mers cu 140-150 dar tot degeaba !
Le-am spus "meseriasilor" sa faca ceva sa mearga bine ,chiar daca asta inseamna sa scoata rezervorul,sa curete conductele .. sa las masina acolo.Au spus ca nu are rost,ca totul e ok - asa face toate.
Sunt foarte dezamagit.


--------------------
Renault Clio Extreme 2006 1.4,16v
Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doctoru'
post 16 Feb 2006, 11:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 9 January 06




Dai cu search si cauta despre EGR,poate te lamuresti



This post has been edited by Doctoru': 16 Feb 2006, 11:14


--------------------
Renault Clio Fidji1.5dCi80CP 2005 Symbol
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
javaguru
post 16 Feb 2006, 12:02
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 December 04




Si parerea mea e ca trebuie curatat EGR-ul, mie mi l-au curatat in garantie pt ca nu mai accelera cum trebuie dupa ce am alimentat de la Luk oil acum 2 saptamani, probabil avea un aditiv ciudat, cat tp am alimentat de la OMV si Agip nu am avut probleme. Inainte sa curete EGRul cateodata nu reuseam sa trec de 2500 de rot pe min in vit a 3-a si de 2000 intr-a 4-a. De cand mi l-au curatat merge ca noua, nu mai am nici cea mai mica problema.

This post has been edited by javaguru: 16 Feb 2006, 12:03


--------------------
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 21 Feb 2006, 21:44
Post #6


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




Eu am observat cand au fost frigurile ca scotea cateodata un fum gros de cred ca le abuream ochelarii celor din spate.
Dar nu era ceva constant, si nici n-avea legatura cu statia de benzina.


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th March 2024 - 04:23
Dacia