Radare, anunturi, poze, unde, de care?
Radare, anunturi, poze, unde, de care?
cmandrei |
24 Oct 2005, 13:20
Post
#1
|
||
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
coocky |
24 Oct 2005, 17:46
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara |
"Proiectul este cistigat/implementat de ... . Inca este in probe metrologice. Atasat o poza cum sper sa nu primiti acasa. Densitatea de camere este de 1 camera/5 km.. intre Bucuresti si....... Azuga !!!!
Softul analizeaza automat placutele de inmatriculare asha ca nu prea merge sa dea gres!!! In afara de viteza mai analizeaza o groaza de alte bazaconii... (ex: depasiri pe linia continua). Probabil incepe sa mearga de prin decembrie." Asta a fost asa intre prieteni spus, si iata mai jos si o fotografie primita deja pe adresa proprietarului... Attached thumbnail(s) 2005_Sep_29_111445_1187_V_1.jpg ( Size: 80.07k ) Number of downloads: 7 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA |
|
cipman |
30 Oct 2005, 14:08
Post
#3
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Am deschis topic "batut in cuie" cu coordonatele gps, coordonate pe care va rog sa ma ajutati sa le tinem la zi. Pe masura ce aflati de noi radare, va rog sa puneti aici cat mai multe date despre locatia lor, chiar daca nu aveti si coordonatele.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
padre |
17 Nov 2005, 10:16
Post
#4
|
Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti |
Am primit pe mail, ca tot omu' la serviciu, urmatorul tabel cu amplasarea camerelor video fixe de pe DN1. Nu pot sa confirm veridicitatea in formatiei, dar sigur la urmatorul drum pe DN1 imi printez lista si urmaresc camerele, sa le bifez.
tabelcamerevideodn13fy.png |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
cmandrei |
17 Nov 2005, 10:23
Post
#5
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Confirm eu: 2 3 6 7 8 9 10 11 14 15 17 ... eu pe astea le-am vazut in week-end-ul trecut ... si multumesc padre ... asteptam asa ceva ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Kata |
17 Nov 2005, 10:26
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti |
si in format text ce a pus padre:
CODE 1 Aerogarii stalp consola stanga, intersectia ANTENA 1, aeroport Baneasa, Ion Ionescu de la Brad 2 INMH stalp consola stanga la 50m de intrarea la INMH 3 INMH stalp consola dreapta la 50m de intrarea la INMH 4 Academia Politie stalp simplu 10m pe Erou Iancu Nicolae, in scuar 5 Academia Politie stalp consola colt dreapta, pe DN1 ,cu 25 m inainte de intersectia Gradina Zoologica 6 LUKOIL Otopeni stalp consola partea stanga, la cca 1000m dupa coborarea podului de la centura 7 AGIP Otopeni portal 24m la breteaua de intrare in aeroportul Otopeni 8 Balotesti pasarela existenta in dreptul drumului spre centrul comunei Balotesti 9 Tancabesti stalp AND dreapta, in dreptul statiei particulare de benzina 10 Ciolpani pasarela existenta in dreptul statiei Petrom 11 Barcanesti portal 19m la raspantia cu drumul de centura,intrarea in Ploiesti 12 DN1A Rompetrol stalp consola stanga,pe varianta DN1, in dreptul intersectiei cu DN1 A spre Buftea 13 METRO Ploiesti stalp simplu in scuarul sensului giratoriu de la Metrou Ploiesti 14 Sinaia inters. DN Targoviste stalp consola dreapta, la intersectia cu DN7 Targoviste 15 Sinaia portal 17m la 100m de intersectia cu DN Targoviste, in drepul primelor hale MEFIN 16 Sinaia Ferdinand stalp simplu in centru, bd. Ferdinand (stalp beton, inca nu s-a montat) 17 Sinaia Ferdinand stalp consola la iesire Sinaia, intersectie cu varianta spre gara 18 Busteni stalp consola dreapta, bld. Marasesti, in dreptul drumului spre Gura Diham 19 Azuga stalp simplu dreapta,in dreptul caii ferate (inca nu s-a montat) |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
cipman |
17 Nov 2005, 10:38
Post
#7
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
QUOTE(padre @ Nov 17 2005, 10:16 AM) Am primit pe mail, ca tot omu' la serviciu, urmatorul tabel cu amplasarea camerelor video fixe de pe DN1. Nu pot sa confirm veridicitatea in formatiei, dar sigur la urmatorul drum pe DN1 imi printez lista si urmaresc camerele, sa le bifez. In sfarsit un post care e la subiect. Acestea sunt informatiile care corespund topicului. Acum va rog sa aveti bunavointa sa le faceti poze si, daca aveti cu ce, sa le precizati coordonatele (latitudine, longitudine). O sa aplic un split topicului. Las aici doar post-urile la obiect iar restul se muta la cafenea. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
rttt_gia |
29 Nov 2005, 06:37
Post
#8
|
ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti |
Sper sa fi postat la locul potrivit. Pozitiile camerelor video
Attached File(s) pozitiicamerevideo.rar ( 3.55k ) Number of downloads: 67 |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
rttt_gia |
29 Nov 2005, 06:46
Post
#9
|
ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
RoVal1972 |
29 Nov 2005, 12:21
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti |
Am primit asta pe email... Alte informatii tot au circulat. Deasemenea ceva pe la stiri la TV.
Are careva mai multe detalii ? Secretele 'spionilor' pe DN1 Soferii vor fi urmariti non-stop de un sistem performant de camere video care a inghitit 2,8 milioane de euro De la inceputul lunii decembrie, gandindu-se probabil ca este si Luna Cadourilor, politistii de la "Rutiera" le-au pregatit mai multe surprize soferilor care circula pe DN 1. Este vorba de camere de luat vederi si aparate radar care vor inregistra minut cu minut absolut orice se intampla pe 160 de kilometri, drumul ce leaga Bucurestiul de Azuga. Inca de la intrarea pe drumul national, soferii pot vedea pe marginea drumului si pe pasarelele ce traverseaza soseaua camere de luat vederi. Soferii nu stiu daca atunci cand ruleaza sunt doar inregistrati sau se pot trezi acasa cu o amenda pentru orice abatere comisa in trafic, de la depasirea vitezei legale si pana la neacordarea de prioritate. Si asta pentru ca politistii tin secrete orice date despre "ochii" care monitorizeaza traficul pe DN1. Plasa de "spioni" de pe sosea este formata din 59 de camere video care transmit informatiile inregistrate in trei dispecerate plasate pe DN 1, la Academia de Politie, la Barcanesti si la Sinaia. In aceste centre de comanda lucreaza politisti care, timp de mai multe saptamani, au invatat sa opereze aceste echipamente sofisticate. Imaginile inregistrate pe cei 160 km de drum national sunt "citite" de calculator si apoi stocate timp de 30 de zile. astfel, intr-o zi, un conducator auto poate primi in cutia postala de acasa chiar si cateva procese-verbale de contraventie. Acum, sistemul de supraveghere e, intre cinci si zece ore pe zi, in probe, deoarece mai sunt unele probleme tehnice de pus la punct. Oficial, camerele de luat vederi vor fi puse in functiune pe data de 6 decembrie. Avand in vedere ca aparatura nu functioneaza ca un radar clasic, adica pe sistemul de reflectare a undelor, antiradarele montate pe autoturisme devin inutile. Totusi este de asteptat si existenta radarelor mobile in portiunile de drum nesupravegheate. Pe langa camerele video, sistemul mai contine si aparate produse de firma Gatsometer, unul din liderii mondiali in domeniul sistemelor tip radar. Acestea fotografiaza din spate numarul masinii care circula cu viteza, fiind ajutate pentru o mai buna rezolutie pe timp de noapte de un blit situat la cativa metri si orientat intr-un alt unghi. In principiu, "Gatso" calculeaza viteza ori prin fotografierea succesiva a automobilului pe o distanta calibrata, ori prin intermediul unor cabluri dispuse sub carosabil in zona respectiva. Sistemul recunoaste automat numerele masinilor Sistemul adoptat pe DN 1 este o combinatie de tehnici de supraveghere a traficului auto folosite in tarile occidentale. In principal, camerele video fixe, in numar de trei pentru fiecare sens, situate pe portale filmeaza continuu autovehiculele aflate in trafic. Sistemul, denumit aNPR (automatic Plate Number Recognition), citeste automat numarul fiecarei masini si poate calcula viteza medie cu care circulati atat atunci cand treceti pe sub portal (intre doua camere), cat si viteza medie pe diferite tronsoane de drum, recunoscand automat numarul masinii. Pentru a nu pica in plasa politiei, e bine sa mergeti cu viteza legala in raza oricaror perechi de camere montate si sa aveti grija sa nu ajungeti "foarte repede" de la Otopeni la Barcanesti sau Sinaia. Daca ati calcat prea tare acceleratia in zonele nesupravegheate e bine sa luati o pauza de tigara inaintea urmatoarei camere video. Aceasta camera digitala de tip Dome se roteste 360 de grade in jurul axei sale, are o rezolutie foarte buna si poate focaliza subiectul. Rolul acesteia este doar de supraveghere a traficului si trimiterea datelor catre centrele de comanda. Cu ajutorul acestor camere se sesizeaza blocajele de trafic, precum si prezenta obstacolelor pe carosabil. In plus, au si rolul de a "proteja" echipamentele Gatsometer. In caz de nevoie, comanda camerei poate fi preluata manual si dirijata cu un joystick. Camerele video pot provoca accidente Conform studiilor realizate de profesorul alan Buckingham de la Universitatea Bath Spa, supravegherea video a traficului are si efecte nedorite: * Din cauza camerelor se franeaza brusc, pentru ca soferii vor sa ajunga la viteza legala. * Camerele distrag atentia soferilor, deoarece acestia sunt mai tentati sa se uite dupa ele decat sa fie atenti la ceea ce se intampla in jur. * Pentru ca atunci cand trec prin zonele unde sunt amplasate camerele viteza trebuie sa fie redusa, soferii sunt tentati sa "recupereze" timpul pierdut accelerand exagerat pe portiunile nesupravegheate. * Soferii se obisnuiesc sa reduca viteza cand sunt in zone supravegheate de camere, dar pe termen lung efectul poate fi negativ. Explicatia consta in faptul ca ei se dezobisnuiesc de celelalte situatii in care ar trebui, in mod normal, sa aplice limitarile de viteza. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
cipman |
29 Nov 2005, 12:52
Post
#11
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
In acest topic se introduc numai date concrete despre radare. Nu se fac comentarii, nu se pun intrebari.
Pentru alte chestiuni, va rog sa folositi topicul de Radare, masini de politie, etc de la Cafenea. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
RoVal1972 |
29 Nov 2005, 15:18
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti |
Pana la intrarea in Sinaia pot confirma cu exceptia primei camere, toate pozitiile.
Fac saptamanal drumul Bucuresti - Comarnic si retur. Sunt toate acolo. Dar nu toate sunt si radare. Radare sunt sigur la Romanesti, Pucheni, Barcanesti, si dupa Corbeanca. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
k0b3 |
7 Dec 2005, 09:49
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași |
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
cmandrei |
7 Dec 2005, 09:58
Post
#14
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Da da ... sunt functionale ...
DN 1 prezentare ppt Si cateva poze cu sistemul de supraveghere ... (arhiva rar) Supraveghere DN1 poze sistem Ex: 62820_dn1_09_.jpg |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
8 Dec 2005, 21:36
Post
#15
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Noi vesti (sper) ... [am ajuns la TgMures huh ... nasol drum ... accident super nasol la 7 km inainte de Sighisoara ... de-abea i-am scos dintre fiare ... dar traiesc ... la sub 1 minut in fata mea ... si nu mai era nimeni in fata pana la accident]
Confirm din nou pozitiile: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 9.1 La POTIGRAFU pe picioarele pasarelei de traversare (din acelea rotunde) 9.2 La PUCHENII MARI pasarela intrare/iesire cutii patrate (radar banuiesc) 10 11 11.1 La BARCANESTI inainte de portal sunt si cutiute radar 12 13 13.1 La Restaurant Cernica (la trecerea de pietoni) [chiar inainte de a incepe urcusul in munte] 14 15 16 17 18 19 20 La PREDEAL (in lucru) portal si stalp dupa pod si dupa postul de politie (spre Brasov) bafta la condus ... eu am mers ... regulamentar (am calcat-o intre ploiesti si cernica ca stiam ca in munte o las mai domol si "recuperez" media orara pana la portalul din Sinaia) |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
k0b3 |
9 Dec 2005, 12:55
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași |
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
k0b3 |
9 Dec 2005, 12:57
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași |
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
cipman |
9 Dec 2005, 17:55
Post
#18
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Am specificat foarte clar, zic eu, mai sus, sa nu mai faceti comentarii in acest topic precum si unde anume sa le faceti.
Deocamdata m-am multumit sa sterg post-urile. De acum incolo se da si avertisment. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
RoVal1972 |
11 Dec 2005, 15:48
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti |
Am descoperit in plus fata de cele de pana acum. Cel putin asa cred.
Iesirea din Comarnic spre Sinaia, camere pentru trafic+ radare. Sinaia (bifurcatia pentru Targoviste), pe langa camerele de trafic au pus si radare. Inainte de Snagov (langa Sanotehnik), 2 tipuri de camere. Apoi am vazut ca unele dintre pasarelele de pietoni au cate 4 camere pentru traffic control. Se avansau niste cifre... Sunt mai mult de 60... Drum bun ! |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
Alex04 |
11 Dec 2005, 18:33
Post
#20
|
zzzzzzzzz... Group: Members Posts: 122 Joined: 4 January 05 From: Tineretului, Bucuresti |
QUOTE(RoVal1972 @ Dec 11 2005, 04:48 PM) Iesirea din Comarnic spre Sinaia, camere pentru trafic+ radare. Inainte de Snagov (langa Sanotehnik), 2 tipuri de camere. Din cate stiu astea doua sunt ale AND-ului si nu au legatura cu Pol.Rutiera dar se poate sa ma insel. Later edit: mai este un site asemanator in dreptul MC Donald's din Otopeni imediat ce cobori podul, avea si un afisaj color pentru informatii trafic dar nu l-am vazut functionand de mult timp. Au fost montate in 2003. This post has been edited by Alex04: 11 Dec 2005, 18:50 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004 1.6 16V - 115cp
Confort Privilege Clima - Gri Boreal |
|
RoVal1972 |
12 Dec 2005, 00:42
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti |
Asa e, langa astea, le-au pus si pe ale lor
|
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
cmandrei |
12 Dec 2005, 12:11
Post
#22
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Se pare totusi ca de azi incep sa curga amenzile
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
dcsiki |
17 Dec 2005, 07:50
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov |
Atentie fata cele amplasate ( 19 buc.) mai este una la Comarnic - la iesirea spre Posada la trecerea de pietoni chiar inaintea inceperii urcarii.
Asta are si radar ca are si cutiile acelea mari. This post has been edited by dcsiki: 17 Dec 2005, 08:00 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
cipman |
8 Jan 2006, 20:23
Post
#24
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cipman |
8 Jan 2006, 20:37
Post
#25
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
metropl10as.th.jpgmetropl24zc.th.jpgsinmor2ze.th.jpgsinferd9ho.th.jpg
busteni8so.th.jpgazuga0qd.th.jpg img00059qj.th.jpg Ultima fotografie e facuta pe sensul Brasov-Bucuresti, in Tancabesti, imediat dupa depasirea intersectiei cu drumul catre Peris. Fiti cu ochii pe semnele acestea. Sunt puse la intrarea in localitatile in care se gasesc amplasate camere video. E adevarat ca uneori semnul e la un capat si camera e la celalalt capat al comunei. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
kornel |
16 Jan 2006, 14:09
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 05 |
stie cineva ce tipuri de aparate adar/camere sunt amplasate pe dn1?? am vb la politia capotalei si nu au vrut sa imi spuna cu toate ca ele sunt achizitionate din bani PUBLICI (banii mei si ai tai), achizitionate prin licitatie PUBLICA si au utilitate PUBLICA. cu toate ca am invocat legea accesului la informatiile publice tot nu au vrut sa imi spuna.
ma intereseaza in special aspectul privind functionarea lor, daca sunt sau nu nefavorabile sanatatii (io fac cam de 2 ori pe zi drumul buc-ploi (deci intyr-o saptamana trec de 100 de ori prin fata lor. chestia cu sanatatea mi-a venit saptamana trecuta cand am mers in fata unei masini cu radarul pornit si mii-a facut detectorul ca toti dracii vreo 20 de km pana s-a oprit politaiul sa amendeze pe unul. in tot acest timp sanatatea mea cine o repereaza?? |
--------------------
megane 2
sedan
2005 expresion Megane II Confort Expresion, 1,5 dci, 100cp, climatronic, gri platine, D69, noiembrie 2005, 22.000km la 15.05.2006
SMART MCC, 599cmc, 50cp, 2 locuri |
|
sandman_ |
16 Jan 2006, 14:33
Post
#27
|
software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria |
Sistemele alea sunt camere de luat vederi. Nu iti afecteaza sanatatea mai mult decat celelaltesurse de unde electromagnetice din B (sau Ploiesti)
Oricum, daca te prind cu viteza, poti incerca sa le spui ca ai trecut cu viteza aia, pentru a fi expus cat mai putin timp undelor nocive. This post has been edited by sandman_: 16 Jan 2006, 14:34 |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
cipman |
18 Jan 2006, 02:43
Post
#28
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Scrie suficient de mare pe cutie si nu-i secret de stat. Pesemne ca era secret doar pentru cunostintele celui ce ti-a raspuns la telefon.
Vezi in poza a opta a lui cmandrei din primul post al forumului. Producatorul e ACESTA. Mai gasesti info si AICI dar trebuie sa sapi mai adanc precum si in f. multe alte locuri pe net. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
kornel |
13 Mar 2006, 18:44
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 27 October 05 |
am primit pe mail un mesaj interesant despre radarele de pe dn1. mai jos il reproduc intocmai
Pe DN1 se afla in total 21 camere. > Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pt viteza. > Aceste 7 au camere fixe la nivelul solului ( 1.5-2m ) activate de senzori > din asfalt > Acesti sezori sunt pozitionati cam la 5-7m pe banda 1 , la inca 1-2 m pe > banda 2 si la inca 1-2m pe banda 3 in fata camerei ( respectiv dupa ce > treceti de > ea ) > Evident , pozele pt radar se fac doar cu numarul din spate al masinii > Singurul radar cu 3 benzi este la Metro Baneasa pe directia spre Bucuresti > S-a folosit pt fiecare grup POI alt sunet de avertizare Teoretic s-ar > putea > folosi > > > si camerele de supraveghere pt a depista viteza de deplasare > folosind metoda de frame by frame calibrata pe o portiune + autotracking > insa metoda nu este legala din cauza erorilor mari . Exemplu de > autotracking la : > http://193.226.118.238/ > Cele 7 camere cu radar sunt, in ordinea Buc - Brasov : > Metro Baneasa, Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, > Sinaia inter. DN Targoviste > Camerele sunt de tip GTC-D (Gatso Traffic Camera- Digital) > http://www.gatsometer.com/index.php?p=5496 > http://www.itctraffic.com/camera.htm ( partea cu loops ) > http://www.tfhrc.gov/pubrds/septoct98/loop.htm > http://www.stvincent.ac.uk/Resources/Physi...d/speedcam.html > Pt neinitiati : > http://auto.howstuffworks.com/question234.htm > Senzorii sunt de tip DS2 (vezi link ) si au 2 bucle cu > inductie magnetica pozitionate cam la 1-1.5m distanta intre ele > http://www.ukspeedcameras.co.uk/guide.htm#DS2 > La trecerea unui vehicul fiecare senzor creeaza o semnatura magnetica > unica > pt fiecare categorie de autovehicule, vezi : > http://www.its.uci.edu/its/publications/papers/WP-01-15.pdf > Daca semnatura celor 2 senzori coincide se masoara defazarea semnaturii in > timp pt aflarea vitezei , iar daca aceasta depaseste limita prestabilita > se > > activeaza camera. Cel mai interesant aspect gasit in aceste articole > > > (si care in mod cert nu a fost destinat publicului larg ci mai degraba ar > face > > > parte din specificatiile tehnice) este: > "An illegal measurement, caused by a vehicle changing lanes for example, > is > > automatically ignored" > Adica aceste radare ar putea fi evitate trecand intre benzi, caz in care > semnatura magnetica difera intre cei 2 senzori sau nu se incadreaza in > specificatii, > > > deci fiind ignorata ! ! ! > Sau puteti proceda astfel : > http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm > Mie personal mi-a placut ideea cu dinamita ! J > Nici macar metoda camerelor de supraveghere cu bucla inductiva pt > determinarea vitezei nu este neatacabila in Anglia de aceea camerele Gatso > cu bucla inductiva de acolo au si proba visuala. > Se vopsesc pe asfalt in dreptul campului visual al camerei markeri la > distante cunoscute dupa care se > fac doua poze succesive la interval de 0.5 sec a masinilor care au fost > depistate de autotracking sau de bucla inductiva. > http://www.stvincent.ac.uk/Resources/Physi.../speedcam2.html > http://www.stvincent.ac.uk/Resources/Physi.../speedcam3.html > Aceste poze cu time stamp sunt ceva mai greu de contestat ( mai ales la > diferente mari de viteza fata de limita legala ) dar nu imposibil , a se > vedea mai jos : > http://www.safespeed.org.uk/notso.html > Acesta este un simplu cronometru care masoara timpul dintre cele 2 > flashuri > > si care toretic trebuie sa fie de fix 500ms si care din testele lor a avut > totusi o abatere > > > de pana la 25% adica 630ms ceea ce e foarte mult dar dupa cum am spus la > diferente > > > mari de viteza fata de limita legala nu prea mai conteaza > Alt link util cu inexactitati ale legilor din Anglia, foarte similare cu > cele din Romania ( FAQ ): > http://www.speed-trap.co.uk/Home/Menu1.htm > In Australia se foloseste si sistemul "Point-to-point" > "A multi camera system used for speed measurement over a pre-determined > distance (500m-100 km). The system not only improves safety but is > beneficial to the environment, making for a smoother,quieter and calmer > traffic flow. > At the start and the end a digital image is taken. This intelligent system > automatically compares these images by using the details of the vehicle, > which causes an extremely high matching percentage. The speed of the > vehicle is calculated by using time measurement." > http://www.madsophist.com/speedcameras.htm > http://www.parliament.vic.gov.au/sarc/2004...s/04alt1min.htm > Introducerea acestui sistem de urmarire a vitezei medii este insa foarte > contestat in Europa in lipsa unei probe evidente. > } |
--------------------
megane 2
sedan
2005 expresion Megane II Confort Expresion, 1,5 dci, 100cp, climatronic, gri platine, D69, noiembrie 2005, 22.000km la 15.05.2006
SMART MCC, 599cmc, 50cp, 2 locuri |
|
cmandrei |
8 May 2006, 14:22
Post
#30
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Autostrada Soarelui va avea, incepind din aceasta vara, un serviciu propriu de politie care va supraveghea traficul spre litoral.
Noul serviciu se va numi chiar Politia Autostrazii si isi va incepe activitatea pe 3 iunie. In cadrul serviciului vor lucra 16 politisti care vor avea misiunea de a monitoriza camerele video instalate de-a lungul autostrazii Bucuresti-Constanta si de a interveni in cazul producerii unor accidente. In plus, ei vor fi obligati sa se asigure, printre altele, ca soferii care conduc autoturismele cotate ca fiind din categoria B nu depasesc viteza de 130 de kilometri pe ora, cei care sint la volanul TIR-urilor - 110 km/h, conducatorii de camioane si microbuze - 110 km/h, iar motociclistii - 130km/h. Initiativa monitorizarii traficului apartine Ministerului Transporturilor, care a investit pina in prezent 10 milioane de euro in acest proiect, sustin oficiali din acest minister. Urmariti de 32 de obiective Peste 30 de camere video vor monitoriza permanent, in perioada de vara, traficul rutier de pe Autostrada Soarelui. Surse din cadrul politiei ne-au declarat ca la Fundulea va fi construit un centru de monitorizare, insa nu s-a stabilit deocamdata de unde vor fi luati politistii pentru noul serviciu. Reprezentantii Ministerului Transporturilor au adaugat ca pe Autostrada Soarelui au fost deja instalate 16 camere de luat vederi, care sint in stare de functionare, chiar daca serviciul de monitorizare a lor inca nu s-a infiintat. Camerele au fost montate o data cu amenajarea autostrazii, pe tronsonul Bucuresti-Drajna. Zece milioane de euro Sistemul de supraveghere a fost achizitionat in urma unei licitatii publice cistigate de o firma din Spania. Cele 16 camere care au fost instalate si echipamentul necesar pentru functionarea acestora (�buclele� pe care au fost montate acestea, cintarele si telefoanele de urgenta) au costat aproximativ 10 milioane de euro. Surse din Ministerul Transporturilor au explicat ca finantarea sistemului provine in proportie de 80% de la Banca Europeana de Investitii, iar restul de la Guvernul Romaniei. Se va filma si la Constanta Autoritatile constantene intentioneaza si ele sa amplaseze camere de luat vederi pe soselele din judet. Aceasta masura va fi luata in vederea fluidizarii traficului rutier, in special pe soseaua de varianta de la Eforie Nord, care pe timpul verii este foarte aglomerata. In sprijinul politistilor constanteni au fost solicitati politisti si jandarmi detasati, ca si in anii trecuti, din alte judete ale tarii. sursa: una dintre surse |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 07:46 |