Probleme Cu Injectoarele La Dci 65cp
Probleme Cu Injectoarele La Dci 65cp
Krasnaya Sabaka |
14 May 2005, 20:33
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 May 05 |
|
||
--------------------
Renault
Clio dCi 65CP
2002 - 1,5 dCi
|
|||
eddie33 |
14 May 2005, 20:37
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti |
Parerea mea este ca motoarele 1,5 DCI 65 c.p. chiar au avut probleme,mai ales seria Alizee din 2003 de pe Symbol.Acum se pare ca s-a rezolvat .Am in vecin care a patit-o dar nu recunoaste dar masina a vandut-o pe furis de nervi,spera la un Audi A4 sh.
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
ess1902 |
14 May 2005, 20:48
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi |
Cum s-a manifestat problema cu injectoarele???care au fost simptomele de ai ajuns sa le schimbi?...eu am 35 k km...nici o problema....Problema aia de la primele motoare dci de 65 nu era cu injectoarele ci cu pompa de inalta presiune din cauza careia cadea tot sistemul de alimentare inclusiv injectoarele...eu n-am auzit niciodata de probleme NUMAI LA INJECTOARE.In al doilea rand din cate stiam la motoarele astea nu se poate schimba numai cite un injector ci toate odata..se pare ca nu e asa...
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
Krasnaya Sabaka |
14 May 2005, 20:59
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 May 05 |
Nu a pornit la prima cheie de citeva ori. Am plecat la sevice sa fac un test la calculator. Masina in rest mergea perfect cum o stiam. Initial mi-au gasit o bujie arsa , apoi mi-au spus ca au testat masina si 2 injectoare nu mergeau cum trebuie (injectarele 3 si 4). Mi-au pus 2 injectoare de ale lor pina vin cele noi (nu aveau pe stoc). Masina mergea catastrofal cu injectoarele lor. M-am intors inapoi cu mare scandal si am cerut sa-mi puna injectoarele mele cu care am venit. Cind au incercat sa le puna nu mai puteau porni masina. ... scandal mare ... apoi au spus ca s-ar putea sa fie o probleme mai grava ... pompa de injectie ... iarasi scandal ... apoi m-au chemat si mi-au aratat ca au pus 2 injectoare de la o alta masina si a mers perfect. Acum au sosit cele noi si masina merge f. bine. AU SCHIMBAT NUMAI INJECTOARELE 3 SI 4. ORICUM NU MI SE PARE NORMAL SA SCHIMB INJECTOARE LA 32.000 k!!!!
This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 11:18 |
--------------------
Renault
Clio dCi 65CP
2002 - 1,5 dCi
|
|
Krasnaya Sabaka |
14 May 2005, 21:07
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 May 05 |
APROPO !!! CE AMAI TARE FAZA !!!
CIND AM VENIT IN SERVICE MASINA MERGEA PERFECT (DOAR FAZA CU PORNIREA LA PRIMA CHEIE). CIND CEI DIN SERVICE NU AU MAI REUSIT SA PORNEASCA MASINA CU INJECTOARELE MELE MI-AU SPUS : "PAREREA LOR ESTE CA INJECTOARELE ERAU BOLNAVE SI CIND AU RULAT TESTUL ELE AU MURIT ... CICA MUREAU ORICUM ... TESTUL LE FORTEAZA MAI MULT" ESTE ADEVARAT ??? FAZA CU SUPRASOLICITAREA INJECTOARELOR ??? SI DACA ACESTEA SUNT BOLNAVE MOR??? CEI DIN SERVICE ERAU PREGATITI ... AU SCOS MOTORINA DIN REZERVOR INTR-UN PAHAR SI-MI ARATAU PILITURA CU UN MAGNET. EU AM ALIMENTAT NUMAI DE LA OMV SI DACA SI AICI ESTE MOTORINA PROASTA ATUNCI ... TREBUIE SA DAM FOC LA MASINI This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 11:19 |
--------------------
Renault
Clio dCi 65CP
2002 - 1,5 dCi
|
|
cornel_t |
14 May 2005, 22:11
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
Mai Sabaka eu cred ca ai dat peste niste kazioli ce au reusit sa te pacaleasca. La masina nu da foc ca e pacat... poluezi mult, daca mai prinzi mai bine ei cecul de 30 mil ca prima de casare plus inca 30 mil. Cadou de la Renault si ei o masina noua, eventual pe benzina, ca sa fii sigur ca nu mai ai asemenea necazuri.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
ess1902 |
15 May 2005, 21:29
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi |
Stai un pic....pai daca ti-a aratat pilitura in rezervor,(pilitura de metal) .asta e de la pompa de inalta presiune...asa se manifesta aia..adica pistonul ala rotativ se freaca de corpul pompei si iese pilitura dintr-aia....(am inteles de la un alt membru al forumului ca se vedea chair si pe conductele alea transparente)...la chestia aia se inlocuieste tot sistemul de alimentare, inclusiv rezervor..DAR parerea mea e ca nu e cazul tau si ca ceea ce au facut cei din service e o prostie..pt ca daca era pompa, in primul rand nu se infundau numai 2 injectoare ci toate iar masina era teapana...in al doilea rand cu injectoarele noi mergeai vreo citeva sute de metri..deci nu e asa....cred ca pur si simplu ai fost mai ghinionist...ai nimerit niste injectoare mai proaste
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
flohusky |
16 May 2005, 06:42
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati |
Da, mie mi-a picat pompa de injectie (sau de inalta presiune, cum ziceti voi) pe la 30000 km sau mai putin, nu mai tiu minte, Mai aveam o luna de garantie.
S-a manifestat cu smuncituri vreo 10 minute de mers la drum, dupa care a decedat complet. NU a avut manifestari anterioare. Intr-adevar, se vedea pilitura pe furtunele transparente de pe langa filtrul de motorina, deci schimbat rezervor, conducte, pompa, injectoare, kit distributie, kit accesorii (asa scrie in cartea de garantie). Cred ca aceasta pompa e antrenata de o curea, poate chiar de cureaua principala, si, daca au demontat-o, a trebuit schimbata, impreuna cu accesoriile (intinzatoare, role ?). Oricum, de la 30000 km am motor nou. Nu am mai avut alte probleme cu motorul de atunci. Oricum, am doar 39000km acum si sta pe tusa de 2 luni si vreau sa o dau. Mai am o trepidatie pe la motor si de inlocuit un tirant si o bieleta directie pe stanga, plus schimbat cauciucuri, lichide (racire, frana), tocmai am schimbat placutele si un amortizor fata stanga si urmeaza revizia de 45000. Deci, luati-mi beleaua de pe cap ! |
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
dorin |
16 May 2005, 07:37
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 11 September 03 From: Bucuresti |
Nu ai spus ..sau nu am vazut eu, la ce service ai fost.
Oricum daca aveai problema cu pompa, ar fi trebuit schimbat tot sistemul, si asta o faceai si dupa garantie pe gratis intr-un service renault. (cu putin scandal si amenintari probabil...) Este defect de fabricatie recunoscut si se inlocuia si post garantie. Daca te-ai dus la Gigi service...prima dupa gard, atunci ai luat teapa. |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 DCI 150cp Dynamique ++
- B-97-XCO
|
|
flohusky |
16 May 2005, 09:09
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati |
Cui ii este adresata intrebarea - mie sau celui care a schimbat doua injectoare ? Citind mai atent, imi dau seama ca lui, dar venind imediat dupa post-ul meu, as zice ca mie. Foloseste si tu un quote sau altceva.
|
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
zeze |
17 May 2005, 14:22
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
mai incerc cu o intrebare la care nu am primit nici o lamurire:
datele problemei: motor cald->relanti-> se simt niste smuncituri de la motor. turometrul e inghetat (nu oscileaza deloc)... motorul suna la fel (nu e zgomotul de "rateu".) masina are 41k km.... nici o problema (pana acu') la motor. dle Vlad Soare.... te "citesc" de mai multa vreme si am inteles ca nu arunci cu "pareri" de-aiurea. aveti idee cam ce-ar fi? ce naiba sa cer celor din service sa verifice? masina cred ca-i lot din ala.... damnat... 2002 sfarsitul anului... astept. merci d'avance. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
cmandrei |
17 May 2005, 15:18
Post
#12
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Cum adica smucituri ... poti detalia putin ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
zeze |
17 May 2005, 15:22
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
se simt niste trepidatii... asemanatoare celor produse de rateul motorului...de mersul in 3 cilindri..
dar nici zgomotul motorului si nici amplitudinea miscarii nu ma fac sa cred c-ar fi vorba de rateuri propriu-zise... e ceva ciudat. sa fie de la tamponul buclucas de la Dci-uri? caci sunt aproape sigur ca cel de pe partea dreapta e dus si necesita schimbarea. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
cmandrei |
17 May 2005, 15:58
Post
#14
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Daca la turatia nu variaza atunci nu cred ca este de la notorul priopriuzis ... daca ar merge si pentru o secunda in 3 bujii ar trebui sa se modifice turatia ... schimba tamponul de motor ca oricum trebuie si vezi porma (stiu de la taximetrii si eu ca trebuie schimbat des ... si ca vibreaza airea cand e dus)
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
flohusky |
17 May 2005, 19:23
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati |
La mine, in ziua cand a decedat, dadea rateuri la mers in sarcina, insotite si de un zgomot specific. Dar precizez ca nu a tinut prea mult problema. Seara mi s-a parut ca ar avea niste fluctuatii fine in relanti, vizivile si pe ceas, iar a doua zi dimineata, dupa app 5 km parcursi a inceput sa dea acele rateuri si in 2-3 km a murit. Adica la un moment dat s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca decat dupa o saptamana, dupa ce am schimbat totul.
Dar nu stiu de ce s-ar strica doar unul-doua injectoare. Uita-te pe furtunele alea transparente si vezi de nu e pilitura pe acolo. Apropo, cum se manifesta tamponul uzat, ca am si eu o vibratie, ca si cum ar batea motorul pe ceva. M-am uitat la tamponul acela din stanga, cum te uiti din botul masinii si nu pare sa aiba nimic. Cred ca mai e unul ascuns pe undeva si nu il gasesc eu, sa vad daca bate. |
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
zeze |
18 May 2005, 08:38
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
pai sunt 99.99% sigur ca e tamponul din dreapta dus.
la viteze mici dar NUMAI cand e bagat in viteza, daca mergi pe un drum nitzel denivelat sau daca motorul e subturat, se aude un cloncanit ca de plastic lovit. nu e puternic. dar se aude. in ceea ce priveste bĂąlbĂąiala aia... face asa de ceva vreme...numai ca doar dupa ce s-a incalzit "bine" motorul.... ma repet...nu e ceva violent dar pentru un posesor de Clio lovit putin de paranoia...e un motiv de ingrijorare. ha, inca ceva... mi-a aparut un greiere in dreptul stalpului stanga (dintre usi)... acolo unde se curbeaza materialul de pe plafon. spanac...scartaie de ma umple de jena. tot la denivelari mici. se poate face ceva in cazul asta? |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
cmandrei |
18 May 2005, 09:10
Post
#17
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
QUOTE(flohusky @ May 17 2005, 08:23 PM) Apropo, cum se manifesta tamponul uzat, ca am si eu o vibratie, ca si cum ar batea motorul pe ceva. Exact asa se manifesta un tampon uzat ... iar daca se rupe ... poate fi foarte nasol ... eu am patit la R5 (motor transversal) si s-a rupt unul din partea din fata a motorului ... daca acceleram prea tare (pentru el atunci) lovea, troncanea, vibra ... tot ce vrei |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
zeze |
18 May 2005, 09:21
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
ha. un coleg a avut aceleasi simptome la un Megane I 19 dCi... iar baietii din service doar au demontat tamponul, au dat cu nu stiu ce smacuri pe acolo...l-au montat... si de atunci nu mai are nici un zgomot...nici o troncaneala...
semi-rateurile alea-mi dau fiori.. in rest...kktul ala de scartait la ambreiaj... deh... nu ma mai "satur" de gasit bube mici la masinuta asta. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
cmandrei |
18 May 2005, 09:29
Post
#19
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Poate ca la el se slabise surubelul ... l-au scos curatat uns si l-au strans bine la loc ... e ok si asa.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cornel_t |
18 May 2005, 09:31
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
Megane 1 dci a avut o problema cu tampoanele motor, si se schimba pe garantie.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
cmandrei |
18 May 2005, 09:34
Post
#21
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Si symbol-urile diesel ... cel putin din taximetrie ... stiu eu ... ca trebuie sa schimbe tampoanele de motor de 2-3 ori pe an ... cel putin asa mi-au spus unii cu care am discutat eu ... si ca ar fi ceva tampoane de solenta sau asa ceva care merg perfect.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
zeze |
18 May 2005, 12:49
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
tampoane de la motorul Solentei? hmmmm buna idee... am sa merg oricum cu ea in service...pentru revizie...si acolo sper sa ma lamuresc despre ce-i vorba.
am sa intreb si de chestia asta.... iar daca merge, veti afla imediat. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
flohusky |
18 May 2005, 19:48
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 9 December 04 From: Galati |
Eunu vad si simt nici o urma de uzura la tamponul de sus. Se paote uza astfel incat sa nu se vada daca s-a rupt, dar motorul sa coboare 1 cm mai jos sau sa-si schimbe pozitia si sa bata in ceva ? Mai e un tampon care se schimba, undeva pe jos ? Cat costa tampunul de sus si ce presupune schimbarea lui > Dureaza mult ?
|
-------------------- Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005 |
|
cmandrei |
19 May 2005, 09:32
Post
#24
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Trebuie clar sa mai fie si jos cel putin 2 tampoane de motor ... cel putin asa stiu eu.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
bebetto |
12 Jun 2008, 19:53
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 May 08 |
salutare ! am si eu o problema cu dci-ul meu. de ceva vreme cand trec intr-a 2-a mi se intrerupe alimentarea pentru cateva secunde - se "ingatuie"( destul cat sa inceapa claxoanele in spatele meu) si cand isi da drumul scoate un nor mare de fum negru. mai mult decat atat, consumul a crescut in draci. ce poate sa fie ?
|
--------------------
renault
clio symbol 2
2005 / 1,5 dci 65cp
|
|
ess1902 |
13 Jun 2008, 15:07
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi |
Eu zic sa incerci o scanare. E posibil sa fie EGR. Ar trebui inainte de toate sa incerci un " italian tune-up":D:D:D. Adica intr-o treapta de viteza inferioara (de ex a 3-a) sa o tii accelerata spre 4000 rpm vreo 2- 3 min.Daca nu se rezolva, atunci scanare.Oricum nu mi se pare in nici un caz ceva grav.
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
CGB |
13 Jun 2008, 19:23
Post
#27
|
CGB Group: Members Posts: 2.445 Joined: 4 May 05 From: behind |
mergi subturat de obicei? adica 2000 turatii sau chiar mai putin?
incearca s-o turezi putin. prinde un drum bun si baga 140-150 (in viteza a cincea) ptr 5-10 min. sau fa cum a zis ess1902. posibil sa fie depuneri pe EGR. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
bebetto |
27 Jun 2008, 19:33
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 May 08 |
pai cam asta e regimul ei de lucru pentru ca ma deplasez mult si in tara; vitez a 5-a si de la 130 in sus; cum raman pe acasa si misun prin oras incepe dezastrul. pana la urma o duc la doctor.
|
--------------------
renault
clio symbol 2
2005 / 1,5 dci 65cp
|
|
blumurgg |
10 Jul 2008, 19:31
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 30 June 06 From: Bucuresti |
Filtre schimbate des, motorina buna si SA NU MERGETI SUBTURAT!.
Petrom= motorina ok nici asa nici asa. De la lukoil mega dezamagit si pe benzina si pe motorina. Mi-a placut mol si rompetrol. |
--------------------
daewoo, Honda
matiz , Civic
2004 E A/C SL, EJ(
|
|
Relu11 |
11 Jul 2008, 08:37
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
De unde stii tu ce motorina e buna daca tu ai matiz, cumva matiz-ul merge mai nou pe motorina?
Nu cred ca e cineva normal la cap si sa mearga cu filtrele mai mult decat spune producatorul si mai apoi sa vina sa se planga p-aici. |
--------------------
.
.
.
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2024 - 16:04 |