Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Cu Injectoarele La Dci 65cp

Krasnaya Sabaka
post 14 May 2005, 20:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 May 05




Am schimbat 2 injectoare la 32.000 KM. Este normal? Am alimentat numai de la OMV. Cred ca m-au facut cei de la service. 2 x 10.500.000 lei + 1.500.000 lei manopera.


--------------------
Renault Clio dCi 65CP 2002 - 1,5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 14 May 2005, 20:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Parerea mea este ca motoarele 1,5 DCI 65 c.p. chiar au avut probleme,mai ales seria Alizee din 2003 de pe Symbol.Acum se pare ca s-a rezolvat .Am in vecin care a patit-o dar nu recunoaste dar masina a vandut-o pe furis de nervi,spera la un Audi A4 sh.


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 14 May 2005, 20:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Cum s-a manifestat problema cu injectoarele???care au fost simptomele de ai ajuns sa le schimbi?...eu am 35 k km...nici o problema....Problema aia de la primele motoare dci de 65 nu era cu injectoarele ci cu pompa de inalta presiune din cauza careia cadea tot sistemul de alimentare inclusiv injectoarele...eu n-am auzit niciodata de probleme NUMAI LA INJECTOARE.In al doilea rand din cate stiam la motoarele astea nu se poate schimba numai cite un injector ci toate odata..se pare ca nu e asa...


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Krasnaya Sabaka
post 14 May 2005, 20:59
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 May 05




Nu a pornit la prima cheie de citeva ori. Am plecat la sevice sa fac un test la calculator. Masina in rest mergea perfect cum o stiam. Initial mi-au gasit o bujie arsa , apoi mi-au spus ca au testat masina si 2 injectoare nu mergeau cum trebuie (injectarele 3 si 4). Mi-au pus 2 injectoare de ale lor pina vin cele noi (nu aveau pe stoc). Masina mergea catastrofal cu injectoarele lor. M-am intors inapoi cu mare scandal si am cerut sa-mi puna injectoarele mele cu care am venit. Cind au incercat sa le puna nu mai puteau porni masina. ... scandal mare ... apoi au spus ca s-ar putea sa fie o probleme mai grava ... pompa de injectie ... iarasi scandal ... apoi m-au chemat si mi-au aratat ca au pus 2 injectoare de la o alta masina si a mers perfect. Acum au sosit cele noi si masina merge f. bine. AU SCHIMBAT NUMAI INJECTOARELE 3 SI 4. ORICUM NU MI SE PARE NORMAL SA SCHIMB INJECTOARE LA 32.000 k!!!!

This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 11:18


--------------------
Renault Clio dCi 65CP 2002 - 1,5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Krasnaya Sabaka
post 14 May 2005, 21:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 May 05




APROPO !!! CE AMAI TARE FAZA !!!
CIND AM VENIT IN SERVICE MASINA MERGEA PERFECT (DOAR FAZA CU PORNIREA LA PRIMA CHEIE). CIND CEI DIN SERVICE NU AU MAI REUSIT SA PORNEASCA MASINA CU INJECTOARELE MELE MI-AU SPUS : "PAREREA LOR ESTE CA INJECTOARELE ERAU BOLNAVE SI CIND AU RULAT TESTUL ELE AU MURIT ... CICA MUREAU ORICUM ... TESTUL LE FORTEAZA MAI MULT"

ESTE ADEVARAT ??? FAZA CU SUPRASOLICITAREA INJECTOARELOR ??? SI DACA ACESTEA SUNT BOLNAVE MOR???

CEI DIN SERVICE ERAU PREGATITI ... AU SCOS MOTORINA DIN REZERVOR INTR-UN PAHAR SI-MI ARATAU PILITURA CU UN MAGNET. EU AM ALIMENTAT NUMAI DE LA OMV SI DACA SI AICI ESTE MOTORINA PROASTA ATUNCI ... TREBUIE SA DAM FOC LA MASINI

This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 11:19


--------------------
Renault Clio dCi 65CP 2002 - 1,5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 14 May 2005, 22:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Mai Sabaka eu cred ca ai dat peste niste kazioli ce au reusit sa te pacaleasca. La masina nu da foc ca e pacat... poluezi mult, daca mai prinzi mai bine ei cecul de 30 mil ca prima de casare plus inca 30 mil. Cadou de la Renault si ei o masina noua, eventual pe benzina, ca sa fii sigur ca nu mai ai asemenea necazuri.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 15 May 2005, 21:29
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Stai un pic....pai daca ti-a aratat pilitura in rezervor,(pilitura de metal) .asta e de la pompa de inalta presiune...asa se manifesta aia..adica pistonul ala rotativ se freaca de corpul pompei si iese pilitura dintr-aia....(am inteles de la un alt membru al forumului ca se vedea chair si pe conductele alea transparente)...la chestia aia se inlocuieste tot sistemul de alimentare, inclusiv rezervor..DAR parerea mea e ca nu e cazul tau si ca ceea ce au facut cei din service e o prostie..pt ca daca era pompa, in primul rand nu se infundau numai 2 injectoare ci toate iar masina era teapana...in al doilea rand cu injectoarele noi mergeai vreo citeva sute de metri..deci nu e asa....cred ca pur si simplu ai fost mai ghinionist...ai nimerit niste injectoare mai proaste


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flohusky
post 16 May 2005, 06:42
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 04
From: Galati




Da, mie mi-a picat pompa de injectie (sau de inalta presiune, cum ziceti voi) pe la 30000 km sau mai putin, nu mai tiu minte, Mai aveam o luna de garantie. tongue.gif
S-a manifestat cu smuncituri vreo 10 minute de mers la drum, dupa care a decedat complet. NU a avut manifestari anterioare. Intr-adevar, se vedea pilitura pe furtunele transparente de pe langa filtrul de motorina, deci schimbat rezervor, conducte, pompa, injectoare, kit distributie, kit accesorii (asa scrie in cartea de garantie). Cred ca aceasta pompa e antrenata de o curea, poate chiar de cureaua principala, si, daca au demontat-o, a trebuit schimbata, impreuna cu accesoriile (intinzatoare, role ?). Oricum, de la 30000 km am motor nou. biggrin.gif
Nu am mai avut alte probleme cu motorul de atunci. Oricum, am doar 39000km acum si sta pe tusa de 2 luni si vreau sa o dau. Mai am o trepidatie pe la motor si de inlocuit un tirant si o bieleta directie pe stanga, plus schimbat cauciucuri, lichide (racire, frana), tocmai am schimbat placutele si un amortizor fata stanga si urmeaza revizia de 45000. Deci, luati-mi beleaua de pe cap !


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin
post 16 May 2005, 07:37
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 11 September 03
From: Bucuresti




Nu ai spus ..sau nu am vazut eu, la ce service ai fost.
Oricum daca aveai problema cu pompa, ar fi trebuit schimbat tot sistemul, si asta o faceai si dupa garantie pe gratis intr-un service renault. (cu putin scandal si amenintari probabil...) Este defect de fabricatie recunoscut si se inlocuia si post garantie. Daca te-ai dus la Gigi service...prima dupa gard, atunci ai luat teapa.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 DCI 150cp Dynamique ++ - B-97-XCO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flohusky
post 16 May 2005, 09:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 04
From: Galati




Cui ii este adresata intrebarea - mie sau celui care a schimbat doua injectoare ? Citind mai atent, imi dau seama ca lui, dar venind imediat dupa post-ul meu, as zice ca mie. Foloseste si tu un quote sau altceva.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 17 May 2005, 14:22
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




mai incerc cu o intrebare la care nu am primit nici o lamurire:
datele problemei: motor cald->relanti-> se simt niste smuncituri de la motor. turometrul e inghetat (nu oscileaza deloc)... motorul suna la fel (nu e zgomotul de "rateu".)
masina are 41k km.... nici o problema (pana acu') la motor.
dle Vlad Soare.... te "citesc" de mai multa vreme si am inteles ca nu arunci cu "pareri" de-aiurea. aveti idee cam ce-ar fi? ce naiba sa cer celor din service sa verifice?
masina cred ca-i lot din ala.... damnat... 2002 sfarsitul anului...
astept.
merci d'avance.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 May 2005, 15:18
Post #12


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cum adica smucituri ... poti detalia putin ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 17 May 2005, 15:22
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




se simt niste trepidatii... asemanatoare celor produse de rateul motorului...de mersul in 3 cilindri..
dar nici zgomotul motorului si nici amplitudinea miscarii nu ma fac sa cred c-ar fi vorba de rateuri propriu-zise... e ceva ciudat.
sa fie de la tamponul buclucas de la Dci-uri? caci sunt aproape sigur ca cel de pe partea dreapta e dus si necesita schimbarea.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 May 2005, 15:58
Post #14


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca la turatia nu variaza atunci nu cred ca este de la notorul priopriuzis ... daca ar merge si pentru o secunda in 3 bujii ar trebui sa se modifice turatia ... schimba tamponul de motor ca oricum trebuie si vezi porma (stiu de la taximetrii si eu ca trebuie schimbat des ... si ca vibreaza airea cand e dus)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flohusky
post 17 May 2005, 19:23
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 04
From: Galati




La mine, in ziua cand a decedat, dadea rateuri la mers in sarcina, insotite si de un zgomot specific. Dar precizez ca nu a tinut prea mult problema. Seara mi s-a parut ca ar avea niste fluctuatii fine in relanti, vizivile si pe ceas, iar a doua zi dimineata, dupa app 5 km parcursi a inceput sa dea acele rateuri si in 2-3 km a murit. Adica la un moment dat s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca decat dupa o saptamana, dupa ce am schimbat totul. biggrin.gif
Dar nu stiu de ce s-ar strica doar unul-doua injectoare. Uita-te pe furtunele alea transparente si vezi de nu e pilitura pe acolo.
Apropo, cum se manifesta tamponul uzat, ca am si eu o vibratie, ca si cum ar batea motorul pe ceva. M-am uitat la tamponul acela din stanga, cum te uiti din botul masinii si nu pare sa aiba nimic. Cred ca mai e unul ascuns pe undeva si nu il gasesc eu, sa vad daca bate.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 18 May 2005, 08:38
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




pai sunt 99.99% sigur ca e tamponul din dreapta dus.
la viteze mici dar NUMAI cand e bagat in viteza, daca mergi pe un drum nitzel denivelat sau daca motorul e subturat, se aude un cloncanit ca de plastic lovit.
nu e puternic. dar se aude.
in ceea ce priveste bĂąlbĂąiala aia... face asa de ceva vreme...numai ca doar dupa ce s-a incalzit "bine" motorul.... ma repet...nu e ceva violent dar pentru un posesor de Clio lovit putin de paranoia...e un motiv de ingrijorare.
ha, inca ceva... mi-a aparut un greiere in dreptul stalpului stanga (dintre usi)... acolo unde se curbeaza materialul de pe plafon.
spanac...scartaie de ma umple de jena. tot la denivelari mici. se poate face ceva in cazul asta?


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 May 2005, 09:10
Post #17


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




QUOTE(flohusky @ May 17 2005, 08:23 PM)
Apropo, cum se manifesta tamponul uzat, ca am si eu o vibratie, ca si cum ar batea motorul pe ceva.

Exact asa se manifesta un tampon uzat ... iar daca se rupe ... poate fi foarte nasol ... eu am patit la R5 (motor transversal) si s-a rupt unul din partea din fata a motorului ... daca acceleram prea tare (pentru el atunci) lovea, troncanea, vibra ... tot ce vrei


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 18 May 2005, 09:21
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




ha. un coleg a avut aceleasi simptome la un Megane I 19 dCi... iar baietii din service doar au demontat tamponul, au dat cu nu stiu ce smacuri pe acolo...l-au montat... si de atunci nu mai are nici un zgomot...nici o troncaneala...
semi-rateurile alea-mi dau fiori.. in rest...kktul ala de scartait la ambreiaj... deh... nu ma mai "satur" de gasit bube mici la masinuta asta.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 May 2005, 09:29
Post #19


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poate ca la el se slabise surubelul ... l-au scos curatat uns si l-au strans bine la loc ... e ok si asa.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 18 May 2005, 09:31
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Megane 1 dci a avut o problema cu tampoanele motor, si se schimba pe garantie.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 May 2005, 09:34
Post #21


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si symbol-urile diesel ... cel putin din taximetrie ... stiu eu ... ca trebuie sa schimbe tampoanele de motor de 2-3 ori pe an ... cel putin asa mi-au spus unii cu care am discutat eu ... si ca ar fi ceva tampoane de solenta sau asa ceva care merg perfect.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 18 May 2005, 12:49
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




tampoane de la motorul Solentei? hmmmm buna idee... am sa merg oricum cu ea in service...pentru revizie...si acolo sper sa ma lamuresc despre ce-i vorba.
am sa intreb si de chestia asta.... iar daca merge, veti afla imediat.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flohusky
post 18 May 2005, 19:48
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 9 December 04
From: Galati




Eunu vad si simt nici o urma de uzura la tamponul de sus. Se paote uza astfel incat sa nu se vada daca s-a rupt, dar motorul sa coboare 1 cm mai jos sau sa-si schimbe pozitia si sa bata in ceva ? Mai e un tampon care se schimba, undeva pe jos ? Cat costa tampunul de sus si ce presupune schimbarea lui > Dureaza mult ?


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 65CP full options rosu-grena
Octavia II Ambiente 1,9 TDI 105CP sahara beige, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 May 2005, 09:32
Post #24


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Trebuie clar sa mai fie si jos cel putin 2 tampoane de motor ... cel putin asa stiu eu.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebetto
post 12 Jun 2008, 19:53
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 May 08




salutare ! am si eu o problema cu dci-ul meu. de ceva vreme cand trec intr-a 2-a mi se intrerupe alimentarea pentru cateva secunde - se "ingatuie"( destul cat sa inceapa claxoanele in spatele meu) si cand isi da drumul scoate un nor mare de fum negru. mai mult decat atat, consumul a crescut in draci. ce poate sa fie ?


--------------------
renault clio symbol 2 2005 / 1,5 dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 13 Jun 2008, 15:07
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Eu zic sa incerci o scanare. E posibil sa fie EGR. Ar trebui inainte de toate sa incerci un " italian tune-up":D:D:D. Adica intr-o treapta de viteza inferioara (de ex a 3-a) sa o tii accelerata spre 4000 rpm vreo 2- 3 min.Daca nu se rezolva, atunci scanare.Oricum nu mi se pare in nici un caz ceva grav.


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 13 Jun 2008, 19:23
Post #27


CGB


Group: Members
Posts: 2.445
Joined: 4 May 05
From: behind




mergi subturat de obicei? adica 2000 turatii sau chiar mai putin?
incearca s-o turezi putin. prinde un drum bun si baga 140-150 (in viteza a cincea) ptr 5-10 min. sau fa cum a zis ess1902. posibil sa fie depuneri pe EGR.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebetto
post 27 Jun 2008, 19:33
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 May 08




pai cam asta e regimul ei de lucru pentru ca ma deplasez mult si in tara; vitez a 5-a si de la 130 in sus; cum raman pe acasa si misun prin oras incepe dezastrul. pana la urma o duc la doctor.


--------------------
renault clio symbol 2 2005 / 1,5 dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 10 Jul 2008, 19:31
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




Filtre schimbate des, motorina buna si SA NU MERGETI SUBTURAT!.
Petrom= motorina ok nici asa nici asa. De la lukoil mega dezamagit si pe benzina si pe motorina. Mi-a placut mol si rompetrol.


--------------------
daewoo, Honda matiz , Civic 2004 E A/C SL, EJ(
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 11 Jul 2008, 08:37
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




De unde stii tu ce motorina e buna daca tu ai matiz, cumva matiz-ul merge mai nou pe motorina?
Nu cred ca e cineva normal la cap si sa mearga cu filtrele mai mult decat spune producatorul si mai apoi sa vina sa se planga p-aici.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2024 - 16:04
Dacia