Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Lichid Frana Si Bidonas Lichid Frana

cmandrei
post 5 May 2005, 10:40
Post #1


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poate e o tampenie ce intreb eu ... dar zilele trecute am deschis capota si am vazut un lucru ... care mie nu mi-a prea placut si anume ... bidonasul de lichid de frana este cam murdar si are o chestie de burete de jur imprejurul capacului bidonasului care normal ca si el e murdar ... intrebarea ... si voi aveti acest burete acolo sau l-au pus la un moment dat cei de la service ca scapa lichid pe la capac ? (mentionez ca nu am masina de noua ... 3 ani exact nu stiu ce s-a intamplat la ea si in facturi nu scrie nimic de lichid de frane sau ceva de acest gen).

Poate aberez cu capacul si buretelul ... dar oricum faptul ca e murdar bidonasul aia nu imi place deloc ... nu cred ca e tocmai normal.

Mersi,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 5 May 2005, 10:54
Post #2


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Pai e normal, ca doar intra praf girla sub capota aia, nu e vid acolo (vidul e in alta parte).
Eu te sfatuiesc sa faci o jmekerie care te scapa de praf: bagi niste cartoane la grila radiatorului si mai infigi niste cirpe pe unde mai vezi fante de aerisire. Efectul e spectaculos, mai ales vara, cind e plin orasul de praf wink.gif

This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 10:27


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
McVic
post 5 May 2005, 10:56
Post #3


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 358
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




mai sunt la serviceurile specializate unde pot sa iti traga motorul in punga vid. Se pune o folie de plastic apoi cu un aspirator face vid. Este o solutie excelenta si apoi poti si spala fara grija motorul

This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 10:28


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal
Full options

Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005
Negru
...on za uei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 May 2005, 11:01
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Dar buretelul ala il aveti si voi acolo ? sa inteleg ca asa e pus din fabrica ?

aaa si mai e ceva ... bidonul e murdar dar nu numai asa de praf ... ci arata ca si cum lichidul ar fi curs pe afara la un moment dat si apoi cu praful existent s-a uscat si a facut acolo o "zmanga asa" si de-asta am intrebat si de burete ... ca daca a fost pus ulterior acolo inseamna ca am ceva probleme daca nu si il aveti si voi inseamna ca e totul normal si pot sta mai linistit.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 May 2005, 11:10
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Va multumesc Raducu68 si McVic pentru raspunsuri ... am inteles ca exista mari sanse ca buretele sa fie din fabrica (ca era si la Raducu68 - astfel ca sunt sanse mari ca sa nu fie nici o problema "de scurgeri" la bidon) si ca trebuie sa duc masina si sa-mi puna bidonul in punga wink.gif si totul va fi mai bine.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 5 May 2005, 11:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




Buretelul e sigur din fabrica.

scurgerile nu sunt o problema - in anumite limite, bineinteles.

daca lichidul e peste limita de min, sigur nu ai probleme.

la mine buretelul e foarte murdar.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 5 May 2005, 11:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Buretelul il am si eu. La alte masini nu l-am vazut, deci presupun ca nu e indispensabil.
Probabil ca o fi avind rol de etansare, pentru a preveni fie intrarea prafului (si in special a umezelii din aer), fie prelingerea lichidului de frina (care e foarte coroziv) atunci cind masina se zdruncina puternic la vreo groapa. Nu stiu, dau si eu cu presupusul.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 5 May 2005, 11:14
Post #8


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(cmandrei @ May 5 2005, 12:10 PM)
Va multumesc Raducu68 si McVic pentru raspunsuri ...

N-ai pentru ce, ca doar de-aia exista forumul, sa invatam unii de la altii, nu?


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 5 May 2005, 11:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




nu are rol de etansare - e doar ca sa absoarba lichidul de frana care se scurge si care ataca vopseaua.

de asemenea, iti dai seama si cam cat lichid sare.

ideea e ca cica se pune intotdeauna un pic mai mult decat necesar si din cauza asta e prevazut cu posibilitatea asta de supra-plin.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 May 2005, 11:15
Post #10


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Hehe acum chiar ca m-am linistit wink.gif eu si adso avem aceelasi tip de masina, aceeasi varsta, aceelasi motor si daca si el are buretele murdar e ok.

Va multumesc inca o data mult pentru raspunsuri,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 4 Mar 2008, 19:17
Post #11


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Nu am vrut sa deschid un topic nou si de aceea postez aici.Astazi de dimineata am deschis capota pentru a pune ceva lichid de parbriz.Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost o scurgere daca nu ma insel eu de la pompa din partea dreapta sus(langa lichidul de parbriz) nu stiu exact ce pompa este banuiesc cea de la lichidul de frana, unde se observa pe poza atasata ca acel burete care imprejmuieste pompa este ud.Masina are 3 luni, este ceva grav? Nivelul lichidului este aproape de maxim.Din ce mi-a zis cineva, am inteles ca si ambreiajul ia din lichidul acela de frana?Sa fi crescut presiunea si de ce a crescut?Sa fie din cauza mersului mai sportiv? Va multumesc.

This post has been edited by alexxutzu: 4 Mar 2008, 19:54

Attached thumbnail(s)
Pic116.jpg ( Size: 216.75k ) Number of downloads: 542


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 4 Mar 2008, 20:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Asta e si scopul buretelului, sa "capteze" eventualele scurgeri de lichid. Nu te ingrijora, asa e si la mine si eu nu merg "sportiv" smile.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Mar 2008, 21:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.588
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




"Asa face toate. biggrin.gif "


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 6 Mar 2008, 14:55
Post #14


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.907
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




si la mine s-a murdarit imediat. dar nu am obs pierderi insemnate poate 10-20 ml. poate nici atat.


desi nu inteleg de ce nu este ermetic. poate din cauza presiunii exercitate de pompa asupra lichidului, sa nu sara capacul.... laugh.gif


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 6 Mar 2008, 14:59
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Pai unul din motivele pentru care nu este ermetic (care il vad eu) este ca, ca orice lichid isi modifica volumul in functie de temperatura, lichidul se incalzeste din cauza placutelor de franna care in contact cu discul ajung la niste temperaturi de nu poti sa pui mana pe ele la un moment dat e clar ca se incalzeste si lichidul de frana, fiind un circuit ermetic dilatarea respectiva ar pocni ceva, cea mai slaba piesa ar fi capacul sau vasul in sine.

This post has been edited by Relu11: 6 Mar 2008, 15:00


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 6 Mar 2008, 15:08
Post #16


n-am gasit cu dacia


Group: Members
Posts: 7.907
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




pai din cate stiu eu, lichidul de frana isi cam pastreaza volumul (in f de orice temp.) sau toate proprietatile sale

This post has been edited by wolfin: 6 Mar 2008, 15:09


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Mar 2008, 15:12
Post #17


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




De obicei lichidul mai da pe afara din borcanas cand: se completeaza nivelul si placutele sunt uzate; cand pui placute noi si impingi pistonasele de frana ca sa incapata placutele noi "pleosc" - cel putin asa s-a intamplat la masinuta mea ... dar a durat vreun an sa-mi dau seama blush.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hashcip
post 6 Mar 2008, 17:43
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 31 October 07




relu11 daca ar fi cum spui tu s-ar face incalzirea in interiorul masinii nu pe sistemul de racire a motorului ci pe sistemul de franare.

p.s. chiar daca pun virgula intre "ca" si "ca" tot cacofonie se numeste


--------------------
renault symbol 1,5dci 85 cp 2008 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 6 Mar 2008, 17:53
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Unde zic eu de sistemul de racire al motorului? Am vorbit strict de sistemul de franare. Se dilata lichidul de frana, de aici rezulta ca sistemul de franare nu poate avea capacul de la vasul de lichid de frana etans astfel incat sistemul de franare sa fie inchis ermetic.
Cat despre remarca ta las pe altii sa comenteze daca eu am scris sau nu corect.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2024 - 08:28
Dacia