Lichid Frana Si Bidonas Lichid Frana
Lichid Frana Si Bidonas Lichid Frana
cmandrei |
5 May 2005, 10:40
Post
#1
|
||
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
raducu68 |
5 May 2005, 10:54
Post
#2
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti |
Pai e normal, ca doar intra praf girla sub capota aia, nu e vid acolo (vidul e in alta parte).
Eu te sfatuiesc sa faci o jmekerie care te scapa de praf: bagi niste cartoane la grila radiatorului si mai infigi niste cirpe pe unde mai vezi fante de aerisire. Efectul e spectaculos, mai ales vara, cind e plin orasul de praf This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 10:27 |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
McVic |
5 May 2005, 10:56
Post
#3
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti |
mai sunt la serviceurile specializate unde pot sa iti traga motorul in punga vid. Se pune o folie de plastic apoi cu un aspirator face vid. Este o solutie excelenta si apoi poti si spala fara grija motorul
This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 10:28 |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
cmandrei |
5 May 2005, 11:01
Post
#4
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Dar buretelul ala il aveti si voi acolo ? sa inteleg ca asa e pus din fabrica ?
aaa si mai e ceva ... bidonul e murdar dar nu numai asa de praf ... ci arata ca si cum lichidul ar fi curs pe afara la un moment dat si apoi cu praful existent s-a uscat si a facut acolo o "zmanga asa" si de-asta am intrebat si de burete ... ca daca a fost pus ulterior acolo inseamna ca am ceva probleme daca nu si il aveti si voi inseamna ca e totul normal si pot sta mai linistit. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
5 May 2005, 11:10
Post
#5
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Va multumesc Raducu68 si McVic pentru raspunsuri ... am inteles ca exista mari sanse ca buretele sa fie din fabrica (ca era si la Raducu68 - astfel ca sunt sanse mari ca sa nu fie nici o problema "de scurgeri" la bidon) si ca trebuie sa duc masina si sa-mi puna bidonul in punga si totul va fi mai bine.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
adso |
5 May 2005, 11:13
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 |
Buretelul e sigur din fabrica.
scurgerile nu sunt o problema - in anumite limite, bineinteles. daca lichidul e peste limita de min, sigur nu ai probleme. la mine buretelul e foarte murdar. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
VladSoare |
5 May 2005, 11:13
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga |
Buretelul il am si eu. La alte masini nu l-am vazut, deci presupun ca nu e indispensabil.
Probabil ca o fi avind rol de etansare, pentru a preveni fie intrarea prafului (si in special a umezelii din aer), fie prelingerea lichidului de frina (care e foarte coroziv) atunci cind masina se zdruncina puternic la vreo groapa. Nu stiu, dau si eu cu presupusul. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
raducu68 |
5 May 2005, 11:14
Post
#8
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti |
QUOTE(cmandrei @ May 5 2005, 12:10 PM) Va multumesc Raducu68 si McVic pentru raspunsuri ... N-ai pentru ce, ca doar de-aia exista forumul, sa invatam unii de la altii, nu? |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
adso |
5 May 2005, 11:14
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 |
nu are rol de etansare - e doar ca sa absoarba lichidul de frana care se scurge si care ataca vopseaua.
de asemenea, iti dai seama si cam cat lichid sare. ideea e ca cica se pune intotdeauna un pic mai mult decat necesar si din cauza asta e prevazut cu posibilitatea asta de supra-plin. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
cmandrei |
5 May 2005, 11:15
Post
#10
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Hehe acum chiar ca m-am linistit eu si adso avem aceelasi tip de masina, aceeasi varsta, aceelasi motor si daca si el are buretele murdar e ok.
Va multumesc inca o data mult pentru raspunsuri, |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
alexxutzu |
4 Mar 2008, 19:17
Post
#11
|
Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti |
Nu am vrut sa deschid un topic nou si de aceea postez aici.Astazi de dimineata am deschis capota pentru a pune ceva lichid de parbriz.Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost o scurgere daca nu ma insel eu de la pompa din partea dreapta sus(langa lichidul de parbriz) nu stiu exact ce pompa este banuiesc cea de la lichidul de frana, unde se observa pe poza atasata ca acel burete care imprejmuieste pompa este ud.Masina are 3 luni, este ceva grav? Nivelul lichidului este aproape de maxim.Din ce mi-a zis cineva, am inteles ca si ambreiajul ia din lichidul acela de frana?Sa fi crescut presiunea si de ce a crescut?Sa fie din cauza mersului mai sportiv? Va multumesc.
This post has been edited by alexxutzu: 4 Mar 2008, 19:54 Attached thumbnail(s) Pic116.jpg ( Size: 216.75k ) Number of downloads: 542 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
Abu |
4 Mar 2008, 20:00
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti |
Asta e si scopul buretelului, sa "capteze" eventualele scurgeri de lichid. Nu te ingrijora, asa e si la mine si eu nu merg "sportiv"
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
Laurentziu83 |
4 Mar 2008, 21:49
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.588 Joined: 17 May 05 From: Tziganistan |
"Asa face toate. "
|
--------------------
.
.
.
|
|
wolfin |
6 Mar 2008, 14:55
Post
#14
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.907 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
si la mine s-a murdarit imediat. dar nu am obs pierderi insemnate poate 10-20 ml. poate nici atat.
desi nu inteleg de ce nu este ermetic. poate din cauza presiunii exercitate de pompa asupra lichidului, sa nu sara capacul.... |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Relu11 |
6 Mar 2008, 14:59
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
Pai unul din motivele pentru care nu este ermetic (care il vad eu) este ca, ca orice lichid isi modifica volumul in functie de temperatura, lichidul se incalzeste din cauza placutelor de franna care in contact cu discul ajung la niste temperaturi de nu poti sa pui mana pe ele la un moment dat e clar ca se incalzeste si lichidul de frana, fiind un circuit ermetic dilatarea respectiva ar pocni ceva, cea mai slaba piesa ar fi capacul sau vasul in sine.
This post has been edited by Relu11: 6 Mar 2008, 15:00 |
--------------------
.
.
.
|
|
wolfin |
6 Mar 2008, 15:08
Post
#16
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 7.907 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
pai din cate stiu eu, lichidul de frana isi cam pastreaza volumul (in f de orice temp.) sau toate proprietatile sale
This post has been edited by wolfin: 6 Mar 2008, 15:09 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
cmandrei |
6 Mar 2008, 15:12
Post
#17
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.437 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
De obicei lichidul mai da pe afara din borcanas cand: se completeaza nivelul si placutele sunt uzate; cand pui placute noi si impingi pistonasele de frana ca sa incapata placutele noi "pleosc" - cel putin asa s-a intamplat la masinuta mea ... dar a durat vreun an sa-mi dau seama
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hashcip |
6 Mar 2008, 17:43
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 31 October 07 |
relu11 daca ar fi cum spui tu s-ar face incalzirea in interiorul masinii nu pe sistemul de racire a motorului ci pe sistemul de franare.
p.s. chiar daca pun virgula intre "ca" si "ca" tot cacofonie se numeste |
--------------------
renault
symbol 1,5dci 85 cp
2008 fidji
|
|
Relu11 |
6 Mar 2008, 17:53
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.077 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti |
Unde zic eu de sistemul de racire al motorului? Am vorbit strict de sistemul de franare. Se dilata lichidul de frana, de aici rezulta ca sistemul de franare nu poate avea capacul de la vasul de lichid de frana etans astfel incat sistemul de franare sa fie inchis ermetic.
Cat despre remarca ta las pe altii sa comenteze daca eu am scris sau nu corect. |
--------------------
.
.
.
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2024 - 08:28 |