NEW : Motorina Euro 5
NEW : Motorina Euro 5
premiumfaraplumb |
6 Mar 2005, 13:20
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 |
|
||
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|||
claus |
6 Mar 2005, 14:22
Post
#2
|
private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti |
de unde ai inteles ca strica masina .. ? vreun mecanic-sef de la serus, sau cum ?
stii vorba aia cu .. nu tot ce zboara se mananca,.. nu ? a, si pe viitor.. mi-ar placea sa fii mai atent unde pui un topic, si, sa fii atent la exprimare.. sa nu se chinuie lumea sa inteleaga ce vrei tu sa spui.. |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
strumfuadi |
6 Mar 2005, 16:16
Post
#3
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
io sunt un pic bulversat. EXISTA motoare Euro5? In RO sau in UE?
intreb fiindca eu nu shtiu sa fi aparut in RO vreodata combustibil ptr un anumit nivel de EURO inainte de a aparea la vanzare pe piatza motoare cu aceasta norma.. din cate shtiu cele mai cele dieseluri la nivelul de poluare sunt HDI-FAP de la grupul PSA, motoare care au emisii EURO 4. Deci nu shtiu ce motoare ar avea nevoie de aceasta motorina "high-tech". poate tractoru' brashov.. :roll: Daca ma inshel ashtept informatzii... |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
McVic |
6 Mar 2005, 16:17
Post
#4
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti |
Eu cred ca si combustibilul face diferenta, nu doar motorul(catalizatorul)
|
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
ess1902 |
6 Mar 2005, 20:06
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi |
Cum adica "sa stoarca motorul de la atita putere"???? ..pai da' ce are motorina asta ..steroizi?????...deci dupa parerea mea daca exista un asemenea combustibil,este si ffff bun pt motoarele noastre..cu o singura conditie: sa aiba o capacitate de lubrifiere la fel /mai buna ca si mot normala.Asta tine exclusiv de aditivare...in rest nu poate sa faca decit bine
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
murfi |
6 Mar 2005, 21:06
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 |
Nici eu n-am auzit de norma euro5, oricum din cate stiu diferenta dintre euro3 si euro4 pt motorina este doar in concentratia de sulf......
|
-------------------- |
|
florindu |
6 Mar 2005, 22:55
Post
#7
|
Membru' doar, dar vechi! Group: Members Posts: 354 Joined: 28 May 02 From: ...acu' Timisoara |
Atunci cand am ridicat masina de la dealerul local, am primit sfatul sa folosesc motorina euro 3, de la omv sau petroamele mari (nu francize), pentru ca lubrifiaza mai bine pompa de injectie decat cea euro 4.
O fi asa, n-o fi.... |
--------------------
Renault MeganeII
1,5dCi/80CP
2005
- Doamna: vezi mai sus
Domnul: Audi A4, 1,6, 2004 Juniorul: Nintendo Wii Nu stii, te'nvatam. Nu poti, te'ajutam. Nu vrei, te'obligam! V.I.Lenin |
|
norisss |
7 Mar 2005, 00:09
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc |
Astazi am baut o cafea la OMV Vasile Milea(langa Apaca).Mi-au zis aia de acolo ca in pompe au deja Euro5, dar ca nu este inca lansata oficial.Pretul ar fi acelasi ca si la Euro4.Daca este de import sau aditivata aici ....asta nu au stiut sa-mi spuna.Cred ca nu e vorba de aaditivi aici, ci de tehnologie de fabricatie.Deci, daca tot o sa bage Euro 5 la pompe, sper macar sa fie fabricata undeva pe afara, prin Austria sau pe unde or mai avea astia rafinarii.Daca exista euro5...
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
demisonat |
7 Mar 2005, 01:24
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 |
Este vorba de o motorina cu un continut de sulf 10 ppm ( parti per milion ) .Un link de lamurire : http://financiar.rol.ro/stiri/2005/03/178484.htm
|
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
demisonat |
7 Mar 2005, 01:27
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 |
Btw : Suntem mult inainte stiu ca norma de poluare euro 5 va fi lansata abia in 2010.
norisss : este made in romania !! Bravo lor. |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
murfi |
7 Mar 2005, 09:51
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 |
Hi HI, eu stiam ca OMV a cumparat doar PETROM nu si ZIARUL FINANCIAR si ROMPRESS care e citat ca sursa. Articolu' ala e mai rau ca cea mai odioasa reclama......
QUOTE Este vorba de o motorina cu un continut de sulf 10 ppm ( parti per milion ) .Un link de lamurire :http://financiar.rol.ro/stiri/2005/03/178484.htm |
-------------------- |
|
adyt |
7 Mar 2005, 10:46
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti |
OMV n-a luat niciodata de la Petrom...Cred ca in continuare nu o sa ia, pt ca nu amesteca brandul OMV cu Petrom...Cel putin pana nu retehnologizeaza Petrobrazi...Cred ca s-a mai spus pe aici, dar benzina si motorina Petrom au de nspe ori mai mult sulf decat rompetrol...
This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 17:03 |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
Claudiu Burlacu |
8 Mar 2005, 12:54
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 31 January 05 From: Bucuresti |
M-am dus si eu aseara la OMV la Sura Mare sa bag motorina si m-am cam invartit pe acolo ,
ca nu mai vedeam Super Euro Diesel. I-am intrebat pe aia si ziceau ca a fost inlocuita de Premium Diesel - Euro 5 si am bagat din aia .Mai spuneau ca e adusa din Austria , nu e de la Petromidia. Am inteles ca desi motorul meu este Euro 3 , nu e nici o problema daca bag motorina euro 4 sau euro 5. Voi ce stiti? Am mai citit pe undeva pe net ca de fapt euro 5 are foarte putin sulf si implicit o ungere mai slaba a ? _________________ |
-------------------- Megane Sedan 1.5 DCI
80 CP Confort Privilege , Clima Gri Platine |
|
flotl |
8 Mar 2005, 13:52
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea |
Legat de ungere, eu nu inteleg, motoarele EURO 4 sau EURO 5 care vor fi alimentate cu motorina EURO 4, respectiv 5, vor avea o pompa diferita care sa se "inteleaga" cu motorina mai putin lubrifiata sau va deveni pompa consumabil si se va schimba la XX.XXX km ?
|
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
Johnny Bravo |
8 Mar 2005, 14:48
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti |
Deci sa nu mai bagam euro 5 de la OMV?
|
-------------------- Audi A3 8p 2.0 TDI DSG
Opel Astra H 1.6 Twinport Opel Astra Classic 2 1.7 CDTI |
|
flotl |
8 Mar 2005, 15:49
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea |
Am mai scris, dealer-ul mi-a zis sa bag de oriunde, chiar si Petrom, dar e bine sa fie EURO 4.
Si cred ca daca este EURO 5 e si mai bine. Cred ca mai mari sanse sunt ca motorina EURO 3 sa aiba ceva impuritati decat EURO 4, sau asa imi place mie sa cred. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
godaro |
8 Mar 2005, 18:30
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 |
cred ca problema lubrifierii cade in sarcina aditivilor din motorina si nu in cea a sulfului. daca va puteti permite, GO FOR EURO5
PS: acum cateva saptamani Rompetrol se lauda ca a pus la punct capacitate de productie motorina EURO5. interesanta coincidenta, nu? totusi nu inteleg de ce ROMPETROL nu vinde inca motorina de EURO5! :? |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
premiumfaraplumb |
8 Mar 2005, 20:12
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 |
oare o bagau la pompe daca era sa strice motoare? Poate au testat-o si ei, daca se trezesc peste 3 luni cu sute mii de clienti pe cap? ce-or sa faca atunci? nu cred ca sunt riscuri. Daca era patron si aveam omv care totusi se respecta prin calitate, nu cred ca bagam la pompe doar de forma ca suna bine euro 5 si pe cealalta parte sa aiba motorina efecte negative asupra clientilor.
Parerea mea... sper sa gandeasca si patronu la fel, si nu la bani... ca e euro 5 suna bine, efecte in acceleratie sunt... lasa ca nu stiu clientzii ca o sa le cada injectoarele sau pompele peste 10000km. Iar sa retraga motorina de la pompe sa bage euro 4 la loc... nu stiu, sper sa fie calitate si sa placa la motoare ca pretu... Slava Domnului e cea mai scumpa motorina de pe piata. Toti prietenii mei imi zic acum "are bani tatiii a trecut de la premium cu plumb la cea mai tare motorina, si de la omv. salutari |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
...Roadrunner... |
9 Mar 2005, 09:37
Post
#19
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
QUOTE Parerea mea... sper sa gandeasca si patronu la fel, si nu la bani... ca e euro 5 suna bine, efecte in acceleratie sunt... lasa ca nu stiu clientzii ca o sa le cada injectoarele sau pompele peste 10000km. salutari Eu nu-nteleg ce legatura are norma de poluare cu performantele ridicate ?!... |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
strumfuadi |
9 Mar 2005, 10:33
Post
#20
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
o legatura invers proportzionala.. :evil:
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
godaro |
9 Mar 2005, 10:45
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 29 April 04 |
QUOTE Eu nu-nteleg ce legatura are norma de poluare cu performantele ridicate ?!... pai sa ne gandim si la OMV100: pana nu de curand era singura benzina euro4 (pana a scos si ROmpetrol benzina euro4). si cu toate acestea oferea calitati dinamice superioare celorlalte benzine din cauza aditivilor pe care ii contine si a cifrei octanice in primul rand. la fel o fi si la motorina: au scos sulful (poluare mai mica) si l-au inlocuit cu niscaiva aditivi. per total ar trebui sa fie un produs superior apropo... cat costa minunea? ca de cand a scumpit petrom motorina ... nu mai stiu care sunt preturile |
-------------------- 307 berlina, 1.6 HDI
|
|
premiumfaraplumb |
9 Mar 2005, 22:15
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 |
28.890
|
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
claus |
10 Mar 2005, 14:50
Post
#23
|
private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti |
care performante? ca trage la fel ca si inainte...
poate puneai tu inainte motorina de la sc gigi&frendz .. si acum, ca ai pus euro 5 ti se pare ca trage mai bine.. |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
strumfuadi |
10 Mar 2005, 15:12
Post
#24
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
conform ultimelor info primite de la agentziile secrete, tot combustibilul e o apa shi un pamant.. nu conteaza de unde punetzi, numai sa fie de firma.. restul e placebo
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
claus |
10 Mar 2005, 15:20
Post
#25
|
private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti |
sa stii.. eu nu am simtit vreo diferenta.. sa traga mai bine sau mai prost, cand schimbam sursa de motorina
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Johnny Bravo |
10 Mar 2005, 16:05
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti |
Nici eu nu am simtit diferente de functionare. Nici la motorina din Peugeot, nici la benzina din Opel.
|
-------------------- Audi A3 8p 2.0 TDI DSG
Opel Astra H 1.6 Twinport Opel Astra Classic 2 1.7 CDTI |
|
strumfuadi |
11 Mar 2005, 15:28
Post
#27
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
poate va ajuta asta..
DIESEL LUBRICITY ADDITIVE Diesel-distributor injection pumps are lubricated by the Diesel fuel. Since low-sulphur Diesels were introduced, there have been lubrica-tion problems. Diesel Lubricity Additive protects Diesel-distributor injection pumps against wear and total breakdown. This product increases the service life and operating time of distributor pumps. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
MrMishu |
11 Mar 2005, 23:34
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 11 December 04 From: Bucuresti |
Nu mi-am lau ochelarii de citit engleza la mine, esti te rog amabil sa scrii in lb romana pt care am ochelari in dotare....
This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 17:04 |
--------------------
Skoda
Octavia II
2006 Editon 100 2.0TDI 140CP SIMPLY CLEVER
|
|
strumfuadi |
12 Mar 2005, 04:14
Post
#29
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
Aditiv lubrifiere ptr motorina
Pompele de injectzie la diesel sunt lubrifiate de catre motorina. de cand a fost introdusa motorina cu contzinut redus de sulf (E4, E5..), au fost probleme cu lubrifierea. aditivul de lubrifiere ptr motorina protejeaza pompele de injectzie impotriva uzarii shi distrugerii. acest produs creshte intervalul de service si timpul de operare a pompelor... [acuma ar trebui sa'mi deschid un magazin la catzi vor sari sa cumpere.. ] |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
flotl |
12 Mar 2005, 10:00
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea |
Dar poate acest gen de aditiv se pune din rafinarie la EURO 4, 5.
Sau nu? Oricum nu cred ca strica sa mai punem si noi. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th May 2024 - 13:25 |