pentru diesel-isti
pentru diesel-isti
xexe |
7 Feb 2005, 08:51
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti |
|
||
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|||
MBZ |
7 Feb 2005, 09:55
Post
#2
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
Nici o problema niciodata.
A pornit si la -23 din prima. Motorina numai de la ROMPETROL, de iarna, Euro3. Lasa sa se stinga martorul de la bujii, numeri 3 secunde si apoi ii dai cheie. Va porni din prima. Vezi filtru de motorina sa fie schimbat sau curatat. La mine pornirea fiind controlata elecronic, am observat ca face cum faceam si eu manual la mercedes. Sta mult mai mult la incalzirea bujiilor, si apoi, dupa ce se stinge martorul nu sa starer imediat ci dupa cca 2-3 secunde; dupa 2-3 ture motorul porneste, rotund. La mercedes aveam acceleratie manuala(sa cresc turatia la rece) la asta este controlata electronic) |
-------------------- |
|
AlexV |
7 Feb 2005, 10:31
Post
#3
|
Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti |
de geaba dai de 3 ori la bujii, ca acolo e cald si bine deja din prima. problema e pe conducte si la filtru unde motorina nu mai trece prin orificii mici, temperatura e prea aproape de punctul de filtrabilitate. ai mei au avut si ei o balbaiala chiar cu super diesel ala de -30 de la omv.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
sorin |
7 Feb 2005, 10:41
Post
#4
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
Si io zic ca-i motorina...
|
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
zeze |
7 Feb 2005, 10:51
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
ma panicasem eu intr-un post ca nu-mi porneste "prea repede" masinuta.
bun, sambata la orele 6:30, la -16°C, a gafait un pic pan'a luat-o...dar a pornit din prima. deci... folosesc doar Rompetrol euro 3... rabdare. si tiutiun. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
Cipix |
7 Feb 2005, 14:27
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 22 November 04 From: Cluj-Napoca |
Azi mi-a pornit doar dupa a treia cheie. Erau -12 grade, dar cred ca a fost mult mai frig azi noapte. M-am speriat pentru ca este prima data cand face asa. Pana acum pornea foarte usor, la prima cheie. Ma gandesc ca poate este cazul sa fac plinul din cauza frigurilor astea (rezervorul este pe jumatate gol acum). Alimentez numai de la MOL.
|
-------------------- Renault Clio Bicorp Extreme
1.5 dCi 80 CP, Orange Malaga, 2004 |
|
MBZ |
7 Feb 2005, 14:43
Post
#7
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
Lasati folclorrul cu plinul iarna! Nu conteaza cata motorina ai in rezervor decat pt pompa ca este submersibila. Atat. Nu face condens.
|
-------------------- |
|
Doc |
7 Feb 2005, 15:41
Post
#8
|
Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti |
Sigur este de la motorina sau filtru. Fa si tu o purjare (parca asa se zice) la filtru sau baga un aditiv in motorina.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
xexe |
7 Feb 2005, 15:57
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 November 04 From: Bucuresti |
o sa-ncerc sa-i bag un aditiv de motorina. filtrul e schimbat acu' 2000km. motorina e numai de la omv euro 3.
am sunat la unii ptr. bujii si am gasit 1. febi : 817.000 lei / buc. 2. ???? : 345.000 lei/ buc. Parca nu-mi vine sa dau atatia bani acum. :cry: |
-------------------- -------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP |
|
ess1902 |
7 Feb 2005, 22:31
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi |
la service ..mi s-a spus destul de clar (o cunostinta..deci de buna credinta)....e normal k atunci cind e fff frig sa tragi de mai mutle roi la cheie(desi mie nu mi s-a intimplat niciodata).....insa aditiv ..mai bine nu ..pt ca poate sa fie o porcarie care sa strice pompa sau injectoarele!!!
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
Doc |
8 Feb 2005, 04:15
Post
#11
|
Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti |
Pai si ce daca l-ai schimbat la 2000Km!!! Poate sa aiba apa in el si din cauza asta sa faca figuri. Filtrul nu retine doar impuritatile, ci si apa.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
strumfuadi |
8 Feb 2005, 10:09
Post
#12
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
QUOTE ....insa aditiv ..mai bine nu ..pt ca poate sa fie o porcarie care sa strice pompa sau injectoarele!!! mergi pe aditivii liquimoly. Sunt BETON! |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
pmarian |
8 Feb 2005, 19:39
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 April 04 From: Iasi |
Si mie mi s-a intamplat azi dimineata sa nu o ia din prima.
S-a chinuit o data, dupa aia la a doua tentativa a pornit. Masina imi arata ca afara sunt -24 grade. |
--------------------
vw
vw
2007 Megane II Sedan 1.5dCI
|
|
omega |
9 Feb 2005, 05:32
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 February 05 |
Salut , am fost azi sa fac o tura prin oras, si mi s-a oprit motorul pe la Universitate , pt prima data, in timp ce mergeam , si dupa ce motorul era deja incalzit....Am dat iar la cheie a pornit din prima fara nici o problma, dupa care mi-am continuat drumul la care prin fata Primariei iar mi se opreste motorul, si am tras stanga si m-am oprit langa primarie. M-am dat jos si m-am uitat sub capota, la care vad ca pompita (cea care in cazul in care ramai fara motorina , trebuie sa incepi sa o apesi) era complet apasata, supta. Am pornit iar motorul si am vazut ca ca pe unul din furtunase incepeau sa apara bule de aer, si dupa aceea la scurt timp se oprea motorul . M-am apucat sa scot dopul (busonul) de sub filtrul de motorina ca sa scot apa din el. Intr-un final mi-a cazut si l-am pierdut si am ramas, fara urmand sa ma duc maine sa cumpar alt filtru sau sa caut un dop , pe undeva pe la un service. Ideea este ca tocmai facusem plinul cu o zi inainte , de la OMV statia de la Connex (LEU) cu motorina SUPER EURO SPANAC, Alpine. Sperand ca nu o sa am probleme... Eu zic ca isi bat joc, Omv-ul . Pun motorina de la Omv,in proportie de 80 %. Am mai fost si pe afara cu ea, si de aceea. (acolo am pus de la BP SHELL etc...) DAR de cand au preluat OMV petrom-ul am observat o motorina mai de slaba calitate la Omv , si de simte ca , nu mai trage... NU stiu fratilor, voi ce Motorina recomandati pentru TIMPUL DE IARNA? ca eu de la OMV nu mai pun (CA E FULL DE APA)
Eu am ajuns la concluzia ca a inghetzat pe undeva motorina intre rezervor si pompitza Voi ce parare avetzi? This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:54 |
-------------------- 1.5 Dci 65 Cp - Clio Symbol Expression peste 55.000 km (2002)
1.5 Dci 80 Cp - Megane HB 2.2 Dynamique + Mp3 & Climatronic (2006) |
|
adyt |
9 Feb 2005, 12:22
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti |
Bai, cred ca nu sunt basme asta cu apa in motorina...Pe lanaga apa, mai e si parafina, care si aia ingheata...Cred ca ce ingheata in 99% din cazuri e filtrul...Am patit-o duminica cu C3-ul (1.4 hdi)...nu mai puteam sa trec de 2000rpm si s-a aprins martorul de la injectie...De la Administrativ am fost sfatuit sa torn niste alcool industrial in rezervor. N-am incercat...inca...
Cinsitit, nici eu nu stiu de unde sa mai pui, ce sa ma pui... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
MBZ |
9 Feb 2005, 12:29
Post
#16
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
Sa nu va puiedracu sa faceti cine stie ce coktail in rezervor!!!
Daca puneti ceva, NUMAI !!! Petrol Lampant(Gaz) si nu mai mult de 10% amestec ca dupa aia este prea exploziv. Orice alt lichid va va F*TE pompa... |
-------------------- |
|
adyt |
9 Feb 2005, 14:30
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti |
Din ce imi aduc eu aminte din copilarie...puneau alcool in carburator cand inghetau pulverizatoarele ale...si putin in rezervor...pt ca absoarbe apa. Dar daca pui prea mult, ingheata si asta...Mie mi-au zis ca sa pun 1/4 de litru la un rezervor (50l)...
Nu stiu ce o sa zic computerul de combintzia asta...Oricum, daca era a mea, nu as fi facut chestia asta...Nu cred ca-i bine... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
...Roadrunner... |
9 Feb 2005, 14:58
Post
#18
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
Mda ...
Stiu eu ce sa faceti... Luati-va benzinara !!! Hahaha !!! |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
strumfuadi |
9 Feb 2005, 15:06
Post
#19
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
QUOTE QUOTE ....insa aditiv ..mai bine nu ..pt ca poate sa fie o porcarie care sa strice pompa sau injectoarele!!! mergi pe aditivii liquimoly. Sunt BETON! sa ma citez pe mine insumi..bagatzi ce scrie mai SUS! ce naiba tot vorbitzi de alcool?? ala se baga la matz, nu in rezervor.. :twisted: |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
VladSoare |
9 Feb 2005, 15:22
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga |
QUOTE ce naiba tot vorbitzi de alcool?? ala se baga la matz, nu in rezervor.. Pai cred ca asta era ideea: alcoolul te ajuta sa te incalzesti, cind stai la -20 de grade pe linga masina si te intrebi oare ce sa-i mai faci ca sa porneasca odata... Ce rau sint... Totusi eu nu inteleg ceva. Iernile noastre sint o gluma pe linga ale altora. Oare cum isi pornesc masinile prin Canada, cind au -35 de grade doar in zilele calduroase? Canadienii oare de cite chei au nevoie dimineata, daca la noi la -20 de grade deja sint probleme? Sau poate ca ei le lasa pornite si peste noapte? |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
strumfuadi |
9 Feb 2005, 15:36
Post
#21
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
nu, aia au MOTORINA!..
romania e inca ptr dieseluri gen tractoare shi tiruri. astea finutze shi delicate dau in nas shi fac fitze la ovazul din RO la -20gr... |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
VladSoare |
9 Feb 2005, 15:50
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga |
Eu ramin la parerea mea ca diesel-ul nu-si mai indeplineste scopul pentru care a fost inventat. Se chinuie prea mult ca sa se ia la intrecere cu benzinarele. Marele avantaj al motorului diesel, pentru care a si fost atit de apreciat, nu a fost atit consumul, cit mai ales durabilitatea si lipsa de pretentii. Puteai sa bagi intr-un diesel si ulei alimentar, ca tot mergea. Puteai sa tragi de el sute de mii, chiar milioane de kilometri si nu se supara.
Acum are puteri apropiate de Otto, te infige in scaun la anumite turatii, insa e atit de pretentios si de sensibil incit mai bine te lipsesti de cele citeva avantaje pe care ti le mai ofera. Eu, daca ar fi sa-mi cumpar un diesel, mi-as lua unul aspirat si cu camera de preardere. Un prieten de-al meu avea un Kadett 1.8d de prin anii '80 care pornea la sfert de cheie si la -20 de grade. Mai jos nu avusese ocazia sa-l testeze. Motorul ala n-are moarte, si nici nu se supara daca-i dai motorina romaneasca. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
electriczbif |
9 Feb 2005, 16:50
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 23 May 04 From: Cluj |
QUOTE Totusi eu nu inteleg ceva. Iernile noastre sint o gluma pe linga ale altora. Oare cum isi pornesc masinile prin Canada, cind au -35 de grade doar in zilele calduroase? Canadienii oare de cite chei au nevoie dimineata, daca la noi la -20 de grade deja sint probleme? Aia nu prea folosesc diesel-uri la autoturisme, dar chiar si la cele cu benzina au o rezistenta electrica in carter care tine uleiul (si zona din jur bineinteles) cald(a). Rezistenta se alimenteaza din priza casnica de curent. Cand ajung iarna acasa baga masina in garaj si o baga in priza unde sta pana dimineata. N-au nevoie decat de un sfert de cheie |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2003
|
|
_182_ |
9 Feb 2005, 21:57
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti |
La a mea azi dimineata in primele 10 minute de la pornire a fluctuat turatia la relanti, intre 800 si 1200. Cat am mers cu ea 25 km la apasarea acceleratiei se auzea un sunet metalic de la motor, care nu exista inainte. Cand am venit seara spre casa a mers normal si nu se mai auzea sunetu ala.
Pana acum a pornit mereu la prima cheie pe frigurile astea, dar azi a fost ceva diferit zic eu pt ca am parcat-o ieri intr-o zona unde nu bate soarele dimineata. Concluzie: urmatoarea mea masina (cand ies la pensie) va fi o Honda Accord pe benzina (nu din cauza lu Renault, care mi se pare ca face masini OK, ci pt ca traim in Ro, si nimic n-o sa se schimbe p-aici) |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
omega |
10 Feb 2005, 22:28
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 February 05 |
Am schimbat Ieri filtrul de motorina...nu am observat nici o diferenta... Si cand o pornesc dimineatza merge neregulat motorul , nu toarce uniform.
Ce e aia parfina? Cu alcoolul am fost sfatuit si eu sa fac, inca nu am incercat... This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:55 |
-------------------- 1.5 Dci 65 Cp - Clio Symbol Expression peste 55.000 km (2002)
1.5 Dci 80 Cp - Megane HB 2.2 Dynamique + Mp3 & Climatronic (2006) |
|
adyt |
11 Feb 2005, 10:36
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti |
Parafina...e un fel de ceara...E posibil sa ma aberez, dar eu asa stiu...Nu o adauga ei in motorina, iese din proces...
Nasapa daca cu schimbatul filtrului n-a mers...Acuma pot sa zic ca nici cu alcool n-a mers...Tot da in nas...Tot e martorul aprins...Oricum, ca sa fi sigur, nu are rost sa-i mai pui si tu...Eu unul mai astept sa se incalzeasca putin, dupa care service scrie pe ea....Nasol ca aia la ATS am intels ca sunt mai rau decat Reno |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
omega |
13 Feb 2005, 00:59
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 February 05 |
Am fost ieri si am cumparat rovinieta aia.. de la omv, si i-am intrebat cum e cu motorina, le-am povestit ce am patit , si mi-a zis sa adaug 10% benzina (mi se pare totusi prea mult), ca cica asa au primit directiva de la OMV, ca cica motorina lor este facuta sa reziste pana la -20 de grade.
Zilele trecute mi s-a intamplat iar , sa se opreasca, prin centru, m-am oprit si iar era supta pompitza, am tras tubul din filtru , cel cu inscriptzia verde daca nu ma insel , care este cu pompitza si am incercat sa ii bag aer la pompitza sa isi revina, nimik, dupa ca am insistat si-a revenit, dupa care am inceput sa o apas ,nu arunca nici un fel de motorina, si dupa cateva apasari consecutive, a inceput sa tasneasca motorina , ( a facut un fel de PLEOSC) de parca ar fi fost inghetzata pe undeva, am pus tubul la loc si de atunci nu a mai facut, dar nu a mai fost prea frig. Concluzia mea a fost ca am pus motorina proasta 1 data sau de 2 ori , in timpul veri cand am pus din diferite partzi ale tzari unde nu exista nici o pompa OMV, si ca aia contzinea apa , si a mai fost nevoie sa astept sa vina iarna, ca sa iasa combinatzia perfecta. (ideea este ca iarna trecuta nu a avut nici o problema si am dus-o la munte...). Solutia ar fi de golit cumva tot rezervorul cu tot cu apa, si cred ca dupa aia nu mai este nici o problema. (fiindca apa se duce la fund si motorina pluteste in apa , corect?) si dupa aia facut plinul de la OMV sau rompetrol sau shell |
-------------------- 1.5 Dci 65 Cp - Clio Symbol Expression peste 55.000 km (2002)
1.5 Dci 80 Cp - Megane HB 2.2 Dynamique + Mp3 & Climatronic (2006) |
|
adyt |
15 Feb 2005, 09:43
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti |
A inviat C3-ul!!...Acuma ca se dezgheata tot, a inceput sa mearga normal...Probabil daca mai da inca un inghetz, o ia de la cap ca nu s-a deranjat nimeni sa-i schimbe filtrul...
|
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
omega |
17 Feb 2005, 01:35
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 9 February 05 |
nu cred ca-i filtrul de vina, se goleste si ala de pe c3 mai mult ca sigur...
Am sa vin si eu maine pe la academie poate te vad pe acolo.. tu vii de obicei ? adyt? |
-------------------- 1.5 Dci 65 Cp - Clio Symbol Expression peste 55.000 km (2002)
1.5 Dci 80 Cp - Megane HB 2.2 Dynamique + Mp3 & Climatronic (2006) |
|
adyt |
17 Feb 2005, 09:56
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti |
Nu prea vin...Depinde cum scap de la servici,poate ajung si eu, dar nu promit...
Aguma, pe mizeria de afara, nu prea imi vine sa umblu in patru labe pe sub masina...Ar trebui sa ma duc la service....Ce ma enerveaza e ca a fost la revizie acum 5000 km si nu i-au schimbat nici placutele, iar filtru s-a molozit in 3-4 luni... |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2024 - 19:57 |