performante la benzina si motorina
performante la benzina si motorina
kebbius |
19 Nov 2004, 18:57
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti |
|
||
-------------------- Honda Accord 2008 2.4 M/T
Black |
|||
VladSoare |
19 Nov 2004, 19:05
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga |
Autosugestie. Te-a impresionat faptul ca raspunde mai bine la turatii mici.
Meganul de 1.6 raspunde si el la fel de bine, dar la turatii mai mari. Asta e tot. Daca insa nu esti obisnuit s-o calci pina-n 6000 de ture, atunci e normal sa ti se para mai sportiv un diesel. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
kebbius |
19 Nov 2004, 19:36
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti |
m-am gandit si eu la asta. dar crede-ma ca o turez destul de frecvent daca nu pana la 6 000, cel putin pana la 5000, dar n-am reusit sa obtin efectul acela de infundare in scaun. nu stiu ce sa spun. oricum motorul de 1,6 de la megane raspunde destul de greu la turatii mici.
si la schimbarea vitezelor, ca sa mentii demarajul, trebuie sa o turezi pana ma 5000. se detureaza incredibil de repede cand se schimba viteza. |
-------------------- Honda Accord 2008 2.4 M/T
Black |
|
SorinV |
19 Nov 2004, 20:26
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a |
kebbie cred ca acceleratiilea alea ale tale din trepte intermediare se cheama reprize si la capitolul asta clar invinge dieselul ! tine cont si de cilindree si de cuplu si o sa iti dai seama ca motorul ala este cu mult mai potent decat 1.6 al tau ! insa e o mica problema, am io asa o senzatie ca daca ii dai cox lu asta pe benzina lasi in urma dieselul ! e doar o senzatie sau nu ! in alta ordine de idei cand schimbi treptele di viteza la benzinarele noastre se tureaza un pic si nu pierd cum zici tu ! daca tu ridici piciorul de pe acceleratie un pic inainte sa apesi ambreiajul atunci daia aia senzatia aia de pierdere a turatiei !
|
--------------------
a
a
a
|
|
kebbius |
19 Nov 2004, 20:58
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti |
aoleu. m-ai cam pierdut pe drum. cand ai timp mai explica o data ca nu pret te-am inteles
|
-------------------- Honda Accord 2008 2.4 M/T
Black |
|
sorin |
19 Nov 2004, 21:55
Post
#6
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
e foarte normala faza ca un 115Cp diesel il face pe un 115Cp pe benzina mai ales daca tii cont si de cilindree,1.6vs.1.9.Si aici totul este in functie de cuplu,eu am 300Nm si intre 1800 si 3000 de ture e bestiala!!
_______________________________________________ M II Break,1.9 dci,120 hp,Aut.Conf.Albastru Otoman |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
VladSoare |
22 Nov 2004, 08:33
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga |
Nu conteaza cuplul. Conteaza puterea.
Degeaba are dieselul cuplu mai mare la motor, daca cutia e mai lunga si la roti ajunge mai putin. Benzinarul are cuplu mic la motor, insa cutia il multiplica mai mult, deci la roti ajunge mai mult. Cuplul mai mare inseamna o masina mai comoda, nu mai sportiva. Putere mai mare inseamna o masina mai sportiva. Daca puterile sint egale, atunci departajarea se face in functie de greutatea masinii (dieselul e mai greu, deci pierde, mai ales ca greutatea lui sta pe puntea din fata, adica asa cum e mai rau), suspensie, directie, pneuri, etc. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Doc |
22 Nov 2004, 11:11
Post
#8
|
Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti |
Cuplul mai mare te ajuta la depasiri.Puterea in calutzi este buna pentru liniutze si scartait la rotzi.
O sa vezi ce comod este sa depasesti in treapta V la un diesel, fatza de un benzinar la care trebuie sa schimbi in treapta inferioara. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
VladSoare |
22 Nov 2004, 14:01
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga |
Exact ce spuneam eu: cuplul mai mare inseamna masina mai comoda. Adica poti depasi fara sa te mai obisesti sa schimbi treptele. E mai comod. Dar asta nu inseamna ca masina e mai sportiva.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Doc |
22 Nov 2004, 14:04
Post
#10
|
Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti |
Dar e mai sigura prin comoditate.Ai senzatia se duce mai bine in depasire si nu o omori.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
kebbius |
22 Nov 2004, 18:51
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti |
cand mia-m luat masina, nici nu m-am gandit laun motor pe motorina. dar acum imi pare chiar rau. oricum, e prea tarziu.intr-adevar, astea pe motorina sunt mult mai comode la condus in situatii limita. la a mea cand are 6 000 de turatii am impresia ca sta sa sara capota. stiu ca n-o sa sara, dar oricum, adrenalina e maxima
|
-------------------- Honda Accord 2008 2.4 M/T
Black |
|
Doc |
22 Nov 2004, 18:56
Post
#12
|
Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti |
Normal ca ai senzatii cu un benzinar din cauza turatiilor.Ai impresia ca nu o sa mai traga.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
VladSoare |
23 Nov 2004, 08:04
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga |
Nu e iarba mai verde nici in partea cealalta. Crezi ca dieselul la 4000 nu-ti da aceeasi impresie?
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Doc |
23 Nov 2004, 12:41
Post
#14
|
Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti |
Da dar eu la 4000 de ture am deja 180 km/h
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
enageM |
23 Nov 2004, 15:02
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München |
Si noi la 6000 tot 180 km/h avem... totul este sa te obisnuiesti sa conduci la turatzii mari. Normal consumul va fi pe masura... Imi place la nebunie cu urca in viteza a 2-a de la 20km/h la 70km/h in cateva secunde...
This post has been edited by cmandrei: 10 Mar 2006, 18:19 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
coocky |
23 Nov 2004, 15:13
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 5 August 04 From: Timisoara |
si cu a 3-a pe la 120...
Din cate am obs daca stai cu ea la 3500 in mers normal si consumul este rezonabil |
--------------------
Renault
Megane II
2004
|
|
sorin |
27 Nov 2004, 09:27
Post
#17
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
QUOTE Da dar eu la 4000 de ture am deja 180 km/h La 3000 de ture am 180km/h si nici nu se forteaza motorul deloc.de la 100 la 150 in 3 secunde la un consum mediu de 6.Ce sa fac cu benzina? |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
SorinV |
29 Nov 2004, 00:28
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a |
ce face ma in 3 secunde ! in picaj sau cum !
|
--------------------
a
a
a
|
|
sorin |
5 Dec 2004, 22:09
Post
#19
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
Da in picaj,de la 100 la 150 km/h!!!
_____________________________________ MII Estate 1.9 dci 140 cp 360 Nn Aut.Conf. otoman blauw |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Canadianu |
6 Dec 2004, 16:07
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 04 From: Dorval ... since may 2005 |
QUOTE .de la 100 la 150 in 3 secunde la un consum mediu de 6. HA???? :shock: :shock: come on!!!... :roll: ce cuplu ai? 1000Nm ??? QUOTE la a mea cand are 6 000 de turatii am impresia ca sta sa sara capota. Don't wory man. Nu o sa sara nicaieri. Cand motorul e impins la limita se taie gazul inainte de a se produce vre-o stricaciune. Iubirea asta a romanului pentru diesel, in afara de faptul ca e mai ieftina motorina, cred ca vine si din faptul ca ai un motor care in regim de turatii se conduce la fel ca 1300-le lui moshu: frumusel intre 1700-2500, daca dam de rahat o ducem in 3500 si revenim frumos inapoi la vesnicul 1700rpm unde cuplul si puterea sunt cat se poate de mici si uzura cat se poate de mare. Am mai auzit si pe unii care se minuneaza ca intr-a 5a la 1000rpm nu-i scutura 1.5 dci... " ba e fain motoru' uite ce poate sa faca intr-a 5-a..." ..... 8) Bulina mea, cand prind drum aglomerat in RO vede >130/3 (o sa ma uit, eu schimb la sunet nu cu ochii in rpm) si >180/4. La clio e alta mancare de peste. Masina mai grea, motor mai mic, nu ai senzatia ca te baga in scaun. Dar sa comparam motoare de aceeasi cilindree : 2.0 16v Megane si 2.0 TDI Octavia. Nu stiu cate passaturi si octavii si mertane am mancat pe paine cu Bulina. Unii s-au tinut de mine o vreme apoi au renuntat. BMW-urile imi cam arata coada, dar numai de pe la x23 in sus. QUOTE O sa vezi ce comod este sa depasesti in treapta V la un diesel, fatza de un benzinar la care trebuie sa schimbi in treapta inferioara ok, eu stau in a 5-a in spatele tau. imi ia cam 1 sec sa zicem sa schimb 4 si sa apas gazul.Folosesc intensiv tetiera. La urmatoarea benzinarie eu deja ma spal pe maini cand tu treci prin dreptul meu. 8) QUOTE Puterea in calutzi este buna pentru liniutze si scartait la rotzi asta fac baietii in cartier sa impresioneze pustoaicele. ne vedem pe drum si iti arat la ce sunt buni cei +140 caluti pe care-i am. :wink: |
-------------------- Megane II, 2.0 16v EXCEPTION, Black. MOD:K&N+KW+CHIP
Clio 1.4 8V Expression, Blue |
|
meganescu |
6 Dec 2004, 16:20
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 20 August 04 |
Presupun ca o spui din proprie experienta chestia cu a 5-a si 1000 rot/min, pentru ca din auzite ar fi total irelevant. Daca asa este, atunci trebuia sa te uiti mai bine ce motor aveai pe masina respectiva sau poate chiar ce masina era .... :wink:
This post has been edited by cmandrei: 10 Mar 2006, 18:19 |
-------------------- |
|
Cuvy |
6 Dec 2004, 16:30
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 16 September 04 |
Nu poti compara motoarele 2.0 pe benzina cu 1.9 dCi...
Singura replica pe care ti-o voi da este ca pe un drum de exemplu Bucuresti Arad, tu cu Megane-ul tau 2.0 vei ajunge cu cel mult jumatate de ora mai repede ca mine (Megane 1.9 dCi), dar te-ai oprit intre timp la o beniznarie si daca vrei sa continui drumul spre Ungaria cu siguranta te va lua somnul de la oboseala acumulata din cauza forjei... pe cand eu pot continua drumul fara griji. |
-------------------- Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
|
|
Canadianu |
6 Dec 2004, 16:32
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 04 From: Dorval ... since may 2005 |
QUOTE in curand motoarele diesel o sa fie mult mai puternice decat cele pe benzina, la aceeasi cilindree.Dieselul e de viitor , e bestial Intr-un univers paralel, poate. No kidding...tu chiar crezi ce spui , nu? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: cand din 2.0 diesel cu turbo cu tot se vor scoate 240cp cat are de ex motorul de 2l normal aspirat de pe S2000, mai discutam. Un 2l turbo benzinar ajunge la 400cp -> nu se poate compara cu un 2l turbo diesel care tinde timid spre 200cp ... De unde sa fie diesel mai puternic :?: :?: :?: |
-------------------- Megane II, 2.0 16v EXCEPTION, Black. MOD:K&N+KW+CHIP
Clio 1.4 8V Expression, Blue |
|
Canadianu |
6 Dec 2004, 16:37
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 04 From: Dorval ... since may 2005 |
@cuvy
Corect, la drum lung si cu masina incarcata un diesel poate e mai usor de condus. Dar hai sa facem diferenta intre cei carora le place sa conduca si cei care o fac de nevoie. Pentru mine e o placere condusul, nu m-a prins somnul la volan nici dupa 18h (6 in ro) de condus in/spre UE, asta cu masina modificata. Inainte era mult mai comoda, dar m-am obisnui cu ea asa cum e acum si nu-i nici o problema. Nu neg avantajele dieselului insa nu minimizati nici voi benzina, doar pentru ca nu va place sa mestecati in ea This post has been edited by cmandrei: 10 Mar 2006, 18:19 |
-------------------- Megane II, 2.0 16v EXCEPTION, Black. MOD:K&N+KW+CHIP
Clio 1.4 8V Expression, Blue |
|
meganescu |
6 Dec 2004, 16:45
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 20 August 04 |
Parerea mea e ca nimeni nu minimizeaza un benzinar sau un diesel. Totul este foarte clar:
- vrei economie iei diesel - vrei sa ai senzatii atunci cand conduci iei benzinar. Si ma refer aici doar la modelele comparabile ca pret pt. ca nu are rost sa compari un 1.6 cu un 1.9 dCi. Parerea mea! |
-------------------- |
|
VladSoare |
6 Dec 2004, 16:49
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga |
QUOTE dar te-ai oprit intre timp la o beniznarie si daca vrei sa continui drumul spre Ungaria cu siguranta te va lua somnul de la oboseala acumulata din cauza forjei... pe cand eu pot continua drumul fara griji. Nu stiu cit te oboseste forja, insa stiu ca pe mine zgomotul de diesel si vibratiile ma obosesc ingrozitor de tare. Si sa nu-mi spuneti ca la motoarele noi nu se mai aude zgomotul. Ba se aude, si inca bine de tot. Sau sa nu-mi spuneti ca nu se simt vibratiile. Se simt. Se simt in podea, in spatarul scaunului, in usa (daca esti pasager si tii mina dreapta pe minerul usii). Dieselul e mai eficient. OK, sint de acord. Consuma mai putin. Sint de acord. Dar aici i se cam termina calitatile. Hai sa nu-l laudam doar de dragul de a-l lauda. Daca vrei comoditate, exista inventia numita "cutie automata". Cu ea, schimbarea treptelor nu te oboseste deloc, iar de reprize ce sa mai vorbim: un Otto automat bate dieselul de nu se vede, cu tot cuplul lui. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
meganescu |
6 Dec 2004, 17:03
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 20 August 04 |
Daca vorbim despre zgomot chiar nu sunt de acord. Cel putin in cazul meu. La 110 Km/h auzi doar rotile pe asfalt si suieratul vantului. Peste o saptamana o sa pot sa-mi dau cu parerea cum se aude si la 150 Km/h.
Cat despre vibratii le simt doar cand ating cu piciorul drept coloana masinii, atat. Nu simt nimic in scaune, volan, portiere, oglinzi etc. cel putin deocamdata, sper sa ramana in continuare la fel ... |
-------------------- |
|
...Roadrunner... |
6 Dec 2004, 18:16
Post
#28
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
Mai vorbim pe la 60.000 ... This post has been edited by cmandrei: 10 Mar 2006, 18:20 |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
sorin |
8 Dec 2004, 21:04
Post
#29
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia |
Pai unui motor diesel ii trebuie si un combustibil bun ca sa aibe performante,eu cand vin in Ro pun de la Mol sau de la Omv si totusi abia astept sa intru in Austria sa umplu rezervorul,alta viata!La fiecare 10.000km se curata injectoarele,imi pune ceva solutie in rezervor,alta viata,alte prestatii.Deci nu exagerez,niste reprize de toata frumusetea.Dar trebuie sa simti ca sa stii.
____________________________________ MII Estate 1.9dci 140cp 360Nm Aut.Conf. Blauw Otoman |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Sneferu |
9 Dec 2004, 10:11
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 15 May 04 From: O groapa numita ... Bucuresti! |
@roadrunner
Megane II dci 1,5 80 CP are 3 praguri de viteza la care se simte bine: 90 kmh, 120 - 125 kmh si 150 kmh; la 150 kmh se aud pneurile (bridgestone turcesti proaste pe care vreau sa le schimb cat de curand), ceva zgomot de vant si shuieratul turbinei. As spune ca zgomotul de diesel e mai atenuat la 150 kmh decat la 120. Parere proprie. Vibratii nu am; This post has been edited by cmandrei: 10 Mar 2006, 18:20 |
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dCi 80 CP Gris Holograme
Confort Privilege August 2004 |
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2024 - 11:07 |