Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru de motorina

narcis.gratianu
post 20 Jun 2009, 11:04
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 June 06




QUOTE(hashcip @ 19 Jun 2009, 22:24)
cu 130 ron mi l-au facturat cei din service (Iatsa Campina). l-am desfacut si eu pe al meu dupa revizia de 20.000. la fel ca ale voastre. foarte curat. am taiat si fibrele de hartie si am studiat interiorul. nici urma de mizerie sa nu mai vb de pilitura. eu zic sa mai lasam la o parte frica. mie un prieten care se pricepe mi-a zis ca mergeam linistit 30.000 km cu filtru asta. sunt hotarat ca pe cel nou (Delphi cu senzor) sa-l tin 30.000 avand in vedere ca masina oricum iese din garantie in cateva luni. si in carte scrie ca la 30.000 se schimba. nu stiu de ce o fac ei la 20.000
*




Subscriu la sfatul de mai sus. Deja am 23k km cu filtrul meu si o sa-l tin pana la 30k.


--------------------
Renault Clio Smbol Fidji 1.5dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiDC
post 14 Jul 2009, 10:54
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 July 09




salut,cat ajunge un filtru de motorina cu senzori


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 15 Jul 2009, 08:02
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Filtru de motorina la Renault este vreo 200 + TVA, este cel cu locas pentru senzor, senzorul se ia cel de pe masina si se inlocuieste. Cel putin asa au facut la mine la revizia de 20.000. Posibil la magazin sa fie mult mai ieftin.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiDC
post 15 Jul 2009, 09:57
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 July 09




ma ce tara de hoti,cica pai va punem filtru termostatat cu senzor de asta e asa de scump(ce tupeu pe ei cand stiu ca iau senzorul vechi si-l pun nu stiu cum sa te ma fraiereasca sa vezi ce le fac la do ....

This post has been edited by MihaiDC: 15 Jul 2009, 09:57


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 1.5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 15 Jul 2009, 10:06
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




MihaiDC asta au facut la mine, sincer nu m-am uitat ce au trecut pe factura, daca au trecut filtru cu senzor sau cu locas de senzor ...., am vazut cu a venit cu filtru nou, l-a desfacut pe cel vechi, a scos senzorul de pe cel vechi l-a pus pe filtru nou, pus pe masina, cuplat conductele, amorsat .... restul de operatiuni, dat la cheie pornit greu prima data dupa care la sfert de cheie. Filtru vechi i-am rugat sa goleasca motorina intr-un recipient curat sa vad cum arata. A agitat bine filtru vechi, rasturnat motorina intr-o sticluta curata lasat 2 ore cat a am stat in service uitat la motorina, era curata fara impuritati.

Cam asta este povestea cu filtru de motorina.

PS Se schimba foarte usor, operatiune de maxim 30 min fara prea mare graba.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 15 Jul 2009, 10:06
Post #126


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




cred ca si la magazine il vei gasi mai scump pe cel cu gaura pt. senzor!

culmea e ca "toata" lumea reno zice ca motorina de la noi are apa si ne omoara injectia dar totusi filtrul are senzor pt. detectarea apei insa nu se aprinde nimic in bord cu una cu doua; de ce? am intrebat eu ... pai stai domle ca pana se umple cu apa fundul filtrului sa ajunga la senzor etc. etc. ... inteleg eu ca apa trebuie sa fie fifty-fifty cu motorina ca sa se aprinda ceva?

This post has been edited by crisolro: 15 Jul 2009, 10:09


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 15 Jul 2009, 10:16
Post #127


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Pai asta e unul dintre rolurile filtrului. Sa retina apa. Si cand se aprinde becul, purjezi filtrul si schimbi statia de unde alimentai motorina.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 15 Jul 2009, 10:32
Post #128


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




siiiiiiiiiigur ca da!

pai daca motorina de la noi e plina de apa, filtrul retine apa si are si senzor inseamna ca ar trebui sa se aprinda destul de des, nu?
sau motorina de la noi nu are de fapt chiar asa multa apa? sau are, da' nu o retine filtrul chiar pe toata - deci nu isi face treaba?
se poate testa senzorul ala (ca sa ne asiguram ca nu e defect) fara a avea urmari neplacute - bec aprins in bord si care nu se mai stinge, cine stie ce eroare ce se memoreaza in calculator etc?

This post has been edited by crisolro: 15 Jul 2009, 10:33


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 15 Jul 2009, 10:52
Post #129


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




O parte din apa sigur trece de filtru.
Motorina are apa in ea chiar din rafinarie. De exemplu, Sprint Diesel are maxim 200 mg apa per kilogram. Asta conform fisei. smile.gif

De testat se poate testa insa nu stiu daca ramane ceva memorat. Bagi apa pe fundul filtrului si vezi daca se aprinde martorul in bord sau nu. smile.gif

La revizia de 30.000 km pentru caruta din semnatura mi-au facut si test CLIP (nu il facusera niciodata si le-am solicitat pentru ca pana la 40.000 km iesea masina din garantie). Si mi-a zis nenea cu laptop-ul ca a updatat softul si acum imi arata in bord martorul daca este prezenta apa in filtrul de motorina. smile.gif
De aici am dedus ca pana atunci senzorul ala ar fi fost cam de decor. smile.gif
Nu am mai cerut lamuriri ca era cam sictirit omul ca l-am deranjat sambata cu un test CLIP. E posibil sa imi fi spus la misto si senzorul ala sa functioneze inca din fabrica.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 15 Jul 2009, 11:01
Post #130


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




se poate testa si fara sa-ti bagi singur apa in filtru: cu o sarma ii atingi contactorii aia, il bagi intr-un pahar cu apa etc.
ideea e ca orice senzor se poate defecta sau avea un fir intrerupt etc. ... daca tot e acolo si poate ajuta, macar sa stiu ca e valid sa nu zic pe urma "uite mah, daca era senzorul ala in stare de functionare stiam ca este apa in filtru si nu pateam etc. etc. sau stiam sa schimb statia ...."

daca e acolo si e mort si mai si dau mai multi bani pe filtre cu gauri atunci n-am facut nimic ... cu alte cuvinte, ceva de genul: mai bine filtre mai ieftine (fara gauri pt. senzor) si schimbate mai des

This post has been edited by crisolro: 15 Jul 2009, 11:05


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 4 Aug 2009, 10:05
Post #131


CGB


Group: Members
Posts: 2.444
Joined: 4 May 05
From: behind




schimbai si io filtrul diesel sambata la revizie.
filtrul vechi il taiai sa vaz cat de jegos e. si surpriza. dupa 11.000 km era chiar curatel. curatel bine. arata ceva mai bine decat cel din pozele pe care le-am pus cu cateva pagini mai inainte.
motorina folosita: numa rompetrol efix.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capry
post 1 Sep 2009, 09:42
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 July 09
From: buzau




cost filtru motorina la magazin (nu in service) , cu senzor , 100 lei . Am facut 10K cu filtrul meu , l-am verificat in reprezentanta Renault si no problem ... niciun pic de apa sau impuritati (alimentez numai la peco Petrom sau Rompetrol ).


--------------------
renault Laguna 2 1.9 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 1 Sep 2009, 13:19
Post #133


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




filtrul asta de 100 ron cu senzor e cumva unul unguresc? mi s-a recomandat si mie la un magazin de piese auto de pe Iuliu Maniu ... aveau si Delphi, "de origine" care era vreo 200-210 ron! adica cam cat e si la reprezentanta tongue.gif
inteleg ca cei 10k km i-ai facut cu filtrul de 100 ron? folosesti de mult acest tip de filtru sau e primul? acu' eu inteleg bucuria ca nu ai gasit nimic in el dar uneori chiar asta e problema wink.gif

This post has been edited by crisolro: 1 Sep 2009, 13:22


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 1 Sep 2009, 17:26
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Eu recomand fara senzor, pentru ca sunt mai ieftine (aprox. 100 de lei), dar facute de o firma serioasa (Mann, Delphi, Fram, Bosch). Cred ca filtrul de motorina e ultimul lucru la care trebuie sa te zgarcesti, daca ai un dci, pentru ca risti sa platesti mult mai mult pe repararea sistemului de injectie. Parerea mea.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 29 Sep 2009, 11:22
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Am trecut de la Fram la Mann, am gasit la 90 de lei: Mann WK 939/6 echivalent Mahle KL 430, e fara senzor de apa, pe el scrie "made in UK".


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andronic
post 2 Oct 2009, 15:11
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




am un prieten cu Logan 1,5dci 85 caluti, acelasi motor de pe clio-ul nostru. Facut revizia in service Dacia Reprezentanta si filtrul motorina de origina RENAULT cu senzor apa + montaj = 130lei. Ma gandesc serios sa cumpar un astfel de filtru avand in vedere ca filtru pt masinutele nostre preturile sunt 200+


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 2 Oct 2009, 17:28
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Da, poti sa-ti faci toate reviziile in service Dacia si iesi mai ieftin, dar nu mai beneficiezi de garantia masinii. Filtre cu senzor cred ca gsesti si la pret mai mic de 130 de lei in magazine.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aoprea
post 4 Oct 2009, 08:21
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 11 July 06
From: Iasi




trebuie sa fac in curand revizia de 30.000 km la masina din semnatura
dar vreau sa cumpar eu materialele (ulei, filtre) ...

de unde stiu ce filtru de motorina sa iau (cu sensor sau fara) ???


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5 dCI, 85 CP, E4, climatronik 27.11.2007 - IS.75.ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 4 Oct 2009, 08:55
Post #139


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Poti sa iei de care vrei. Singura problema la cel fara senzor este ca daca ai apa in filtru, martorul de bord corespunzator nu se aprinde. wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 5 Oct 2009, 06:56
Post #140


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




eu unul am mai mare incredere sa merg pe un filtru "de origine" chiar luat din magazine (cca 210-220 ron) - Delphi, cu senzor, chiar daca nu e in cutie reno - si sa-l schimb la 20k km cum zice la carte decat sa iau orice alt filtru cu senzor fie el si la 100-130 ron si sa-l schimb la 10k km (de exemplu)
fara senzor - nici nu se pune problema
asta fac si am de gand sa fac eu in continuare ... fiecare cum crede, dupa posibilitati etc.

This post has been edited by crisolro: 5 Oct 2009, 06:57


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 5 Oct 2009, 18:22
Post #141


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Eu am cumparat filtru cu locas pt. senzor, de origine (in cutie Renault) de la standul A13 din Vitan cu 150 lei. Schimbul filtrului il fac mereu la 10.000 km.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 5 Oct 2009, 20:13
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Am vazut ca s-au ieftinit foarte mult filtrele Delphi cu senzor. Oare sunt contrafacute? Cand am intrebat data trecuta la magazinul de une iau piesele costa in jur de 200 de lei, acum vad ca se gasesc si la 120-130 de lei. La 100 de lei mi-as pune si eu senzorul la loc smile.gif. Sau sunt facute pe vapor?


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andronic
post 6 Oct 2009, 11:38
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




Ultima data am cumparat filtru motorina (cu senzor)RENAULT "de origine" din Vitan cam 170roni .. Cand am ajuns in service, la revizie am observat ca filtru original are un suport metalic pt protectie. Surpriza..acest suport nu se potriveste la noul filtru luat de mine din Vitan...deci...va las pe voi sa trageti concluzia.


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 6 Oct 2009, 13:17
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Te referi la colierul acela metalic?


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 6 Oct 2009, 14:09
Post #145


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Orice filtru vine fara suportul acela metalic.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andronic
post 6 Oct 2009, 14:54
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 August 08
From: Bucuresti




QUOTE(Duyu @ 6 Oct 2009, 14:09)
Orice filtru vine fara suportul acela metalic.
*

...corect .. dar acel suport metalic trebuie montat pe filtru nou dupa schimbarea celui vechi. Eu nu am putut sa fac acest lucru, filtru cumparat din Vitan nu era prevazut cu "urechile" respective..deci... mi-am luat o mare tzapa pt ca am cumparat un filtru contrafacut.
Ori dai cu bani multi la service, ori casti bine ochii inainte sa cumperi after-market. ( eventual iei piesele vechi sa le compari cu cele noi )


--------------------
Renault Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 6 Oct 2009, 16:59
Post #147


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Mie nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva. unsure.gif wacko.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meister
post 8 Oct 2009, 16:29
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 17 September 09




1. Prima revizie la 10k mecanicul (prietenul meu) mi-a zis ca arata bine filtrul de motorina, si doar l-a "purjat" putin. (n-am intrebat si ce presupune purjatul asta, banuiesc ca l-a spalat putin). smile.gif De schimbat, l-am schimbat la 22k, cu toate ca el mi-a zis ca mai merge tinut, particulele care ar putea strica injectoarele nu trec prin filtru. Pe vremea aia eram mai cu motz, ma dadeau banii afara din casa si mi-am luat tot filtru cu senzor, o carca de bani.

2. Nu mi s-a aprins becul de apa in filtru niciodata. Alimentez doar de la OMV+Petrom+Rompetrol, iar in cazuri izolate si de la Lukoil sau alti provideri.

3. Sa fim seriosi, chestia cu apa din motorina/benzina romaneasca tine de domeniul trecutului, cand mergeam cu dacia 1310 a lu batranu, existau vechile statii Peco sau no-name-uri si in majoritatea cazurilor iarna chiar gaseai cubulete de gheata in carburator. Astazi exista controale de calitate, exista competitie pentru combustibil de calitate, exista standarde care sint urmarite. Goana dupa profit nu inseamna sa mai arunci o galeata de apa in cisterna asa cum era in anii 90. Si ce daca bag preponderent de la Petrom motorina ca e mai ieftina? Asta nu inseamna ca e si mai nashpa decat altele. Petrom a fost cumparat de OMV iar OMV sint austrieci care nu fac rabat la calitate. (lucrez pt una din firme si stiu ce vb) 10k am bagat si motorina de-a lor, super preparata de 1.4E din Germania/Austria. Aceleasi performante pe bani mai multi. Chestie de marketing. Un clio amarat 1.5 n-o sa stie niciodata ca tu ai bagat Alpine diesel sau sprint sau euro 5 sau mai stiu eu ce.

4. In momentul de fata am 30k cu filtru si masina merge brici. Tot mecanicul mi-a recomandat sa nu mai arunc banii pe fereastra si sa imi iau filtru fara senzor dar cu gaura in care sa bagi senzorul existent. Operatie simpla (scutesti 100 lei cel putin).

5. Cat despre chestia cu luatul motorinei la canistra si lasat la decantat, original de tot! Nici nu mai ai nevoie sa te intrebi ce filtru ti se potriveste, pt ca nu mai ai nevoie de asa ceva. smile.gif

Asa eram si eu ca voi la inceput, mama masina noua, am grija de ea, cumpar componente originale. Cu timpul m-am lecuit vazand ca reviziile si consumabilele "de firma" facute in service Renault, in timp costa cat 1/4 dintr-un Clio nou...

This post has been edited by Meister: 8 Oct 2009, 16:42


--------------------
Renault Clio Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 8 Oct 2009, 17:01
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




1. purjat nu inseamna spalat, inseamna a scurs motorina din el si implicit depunerile + apa care s-au decantat pe fund.
2. Daca nu ti s-a aprins becul de apa in filtru de motorina asta nu inseamna ca nu exista apa in motorina sau benzina, chiar eu am patit-o cu dacia acum 2-3 ani cand am bagat benzina de la lukoil (fortat de imprejurari) mi-am jurat ca nu mai bag nimic de la ei in viata mea, mergea saraca masina de zici ca se rupea, intrerupta si in suturi nu mai statea nici la relanti, s-a rezolvat cu benzina de calitate superioara
3. Poti sa mergi cat vrei cu un filtru de motorina, recomandat la jegul de motorina din romania este sa nu depasesti 20.000 km cu un filtru.
4. Eu cand am schimbat filtrul de motorina la 20.000 km la service Renault mi-au adus ei fara sa cer eu in mod special filtru cu loc de senzor la care au montat senzorul de pe masina. (a costat in jur de 200 lei + manopera la Renault original)
5. Sa fim seriosi cine sta sa tina motorina la decantat in canistra, plus ca esti asa sigur ca atunci cand o pui in rezervor nu trece nici o particula din canistra in rezervor? Faza cu luat in canistra si tinut la decontat merge pentru cine consuma un plin la 2 luni, eu unul consum minim 2 plinuri pe luna asa ca la mine nu tine.

Si in incheiere ca deja am scris cam mult tu ai din 2006 pana in prezent 30.000 km, adica i-ai facut in 3-4 ani (ca nu ne-ai spus din ce luna) iar eu spre exemplu am 35.000 km din ianuarie 2008.

In concluzie fiecare face ce vrea, eu nu indrum pe nimeni sa faca ca mine, nu zic ca eu fac bine doar ca incerc sa fac ca la carte ca doar n-au fost tampiti aia de au scris manualul de service.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 9 Oct 2009, 06:46
Post #150


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(lungan @ 5 Oct 2009, 21:13)
Am vazut ca s-au ieftinit foarte mult filtrele Delphi cu senzor. Oare sunt contrafacute? Cand am intrebat data trecuta la magazinul de une iau piesele costa in jur de 200 de lei, acum vad ca se gasesc si la 120-130 de lei. La 100 de lei mi-as pune si eu senzorul la loc smile.gif. Sau sunt facute pe vapor?
*



am gasit si eu ieri filtru de motorina delphi la 125 ron, in cutie reno, la un magazin de piese din dr. taberei wacko.gif ... cu gauricioi pt. senzor etc.
inseamna ca fac si cutii reno pe vaporul ala, nu?
poanta e ca mai am garantie si urmatoarea revizie (si implicit urmatorul filtru de motorina) va fi tot la service reno - sunt curios cat mei e la ei filtrul acum .... si implicit sa vad daca acel filtru de la service arata cat de cat ca cel din magazin (de fapt nu am desfacut cutia in magazin da' ma intorc aolo dupa revizie) - sunt curios daca apar diferente cod, tara productie, aspect exterior etc.

This post has been edited by crisolro: 9 Oct 2009, 07:02


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 15:52
Dacia