GPL pe Fluence, Merita ?!
GPL pe Fluence, Merita ?!
espacern |
28 Nov 2013, 11:25
Post
#140
|
||
ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.601 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya |
Attached thumbnail(s) GPL.jpg ( Size: 560.25k ) Number of downloads: 1352 |
||
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|||
dumitrescuandrei |
28 Nov 2013, 13:58
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges |
Aia e galeria de admisie, adica o parte din ea.Ori ca pui acolo injectoarele de gaz, ori ca le pui mai sus e acelasi lucru.
|
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
bundy220 |
28 Nov 2013, 16:00
Post
#142
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 |
QUOTE(dumitrescuandrei @ 28 Nov 2013, 13:58) Aia e galeria de admisie, adica o parte din ea.Ori ca pui acolo injectoarele de gaz, ori ca le pui mai sus e acelasi lucru. Mai exact e partea unde se uneste cu chiulasa. Daca in regim de milisecunde iti imaginezi ca distanta parcursa de GPL nu conteaza te inseli.Pana sa ajunga gazul de undeva"de mai sus" in camera de ardere,deja se inchide supapa de admisie,se termina timpul de injectie si se intampla" FÂS "in loc de "POC". De aici si miturile ca pe gpl nu trage,ca se strica motorul,ca se modifica mapele de benzina... .Intr-adevar,un montaj defectuos,care nu e compensat de un reglaj bun(in ciuda consumului) poate duce la supra turare pentru putere,amestec sarac deci temperaturi ridicate si de aici restul de bube. Eu am dat jos aproape tot motorul pentru a avea acces la locul cel mai potrivit(motorul meu e cumva sub bord inghesuit.) <span class='edit'>28 Nov 2013, 16:02:</span> cuki46 nu mai astepta impresii ca deja vad ca iti pare rau ca nu ai gpl. Ce zici de f1 diesel? Pentru cultura ta generala,sa stii ca se poate pune GPL si pe diesel. Nu te gandi deja la autobusele alea vechi,incerca sa te gandesti la Mercedes. Dupa ce te mai gandesti am sa postez niste fotografii asa ca desert. This post has been edited by bundy220: 28 Nov 2013, 16:18 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
cuki46 |
28 Nov 2013, 17:03
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 |
QUOTE(bundy220 @ 28 Nov 2013, 16:00) Pentru cultura ta generala,sa stii ca se poate pune GPL si pe diesel. Nu te gandi deja la autobusele alea vechi,incerca sa te gandesti la Mercedes. Dupa ce te mai gandesti am sa postez niste fotografii asa ca desert. Stiu ca se poate pune gaz si pe diesel...dar parca producatorii auto au investit o leaca mai mult in biodiesel. Adaptarea ii mai simpla decat la gaz, problema este pompa unde gasesti biodiesel. Prin Germania si Austria sunt cateva pompe...poate si prin Franta Spania, dar in RO...pauza. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
bundy220 |
28 Nov 2013, 21:31
Post
#144
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 |
Daa,iarasi un maaare avantaj la diesel fata de gpl.
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
espacern |
28 Nov 2013, 23:03
Post
#145
|
ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.601 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya |
QUOTE(cuki46 @ 28 Nov 2013, 18:03) problema este pompa unde gasesti biodiesel. Prin Germania si Austria sunt cateva pompe...poate si prin Franta Spania, dar in RO...pauza. Sa nu crezi ca biodiesel este OK. Prin 2001 alimentam cu biodiesel...pana am schimbat pompa de injectie ca nu mai mergea deloc. La un Kangoo 1.9 D simplu nu ceva cu injectie sofisticata ca acum. In biodiesel ai mult alcool menit sa creasca cifra octanica si asta nu prea"place" sistemului de injectic ca e combustibil uscat. La pret este mai ieftin ca nu este taxat ca derivat din petrol dar ca pret la "poarta" este mai scump ca diesel. Si GPL este ieftin ca este un rezidiu de rafinare care nu are alta intrebuintare. Oricum ideea cu bicombustie a aparut ca o alternativa la poluare....nu la low price. Si E 85 este o alta alternativa de a rula mai "curat". @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bundy220 |
28 Nov 2013, 23:24
Post
#146
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 |
Hai sa ne mai documentam cum zice un stimabil coleg de forum.Atasez ceva pt dieselisti,viitori gpl-isti
This post has been edited by bundy220: 28 Nov 2013, 23:24 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
maytow_airis |
29 Nov 2013, 00:07
Post
#147
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara |
Eu daca aveam un trafic infernal,cum are colegul prin Bucuresti,optam pentru un Hybrid. Si daca avea un diesel,nu facea decat sa isi puna bete in roate. Un diesel,nu este pentru traiecte scurte,sau super trafic!
Nu sunt de acord cu interventiile ad-hoc asupra motoarelor. Daca iese din fabrica cu gpl,atunci sunt gandite de ingineri/proiectanti,oameni platiti sa gandeasca,cu niste calcule precise,si dimensiuni corecte,etc. Parerea mea.....poate gresesc... This post has been edited by maytow_airis: 29 Nov 2013, 00:08 |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
cuki46 |
29 Nov 2013, 00:38
Post
#148
|
Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 |
pana la urma dieselul in oras nu-i bun ca se foote motoru, benzina iara nu-i buna ca consuma, iar GPL-ul este extraordinar atata ca nu poti sa-l montezi decat dupa ce iese masina din garantie altfel papa. Pe langa asta mai ii si problema montatului si a reglajelor.
Deci oricum ai invarti pagina...parca tot nu poti sa treci de Prolog. Pana la urma colegu a facut bine, daca tot sta pe loc in trafic, mai bine arde ceva mai ieftin, eu iara am facut bine...imi permit o medie de 30km/h si un consum de 6 la diesel...injetoare si filtru de particule vor cauza probabil baiuri...dar mai incolo. Colegu cu 1.6 dci mere mai ieftin si decat mine, dar a dat un pic mai mult pe atelaj. Finalul va veni oricum asa in vreo 2-3 ani, cand Ponta va mai trebui sa bage bani pentru pensii si coruptie. Atunci va fi motorina vreo 10-12 lei, gazul va fi accizat si va ajunge pe la 8-9 lei...iar noi, probabil vom impartasi pareri despre cum ii mai bine sa-ti ti masina in garaj fara sa se deterioreze. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
mariusd4 |
29 Nov 2013, 19:28
Post
#149
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti |
Update !
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
bundy220 |
29 Nov 2013, 22:23
Post
#150
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 |
Colegu,asta e hipnoza.
Am mai spus,nu te lua dupa cb la gpl. E alta mancare de peste. Cosumul se face de la gol la gol ca sa stii una si buna depre el. Adica esti pe zero,bagi cat vrei si mergi pana pe zero iar,apoi vezi cat ai mers si imparti litrii la km,apoi inmultesti cu 100. consumul din bord e eronat la gpl. Daca ar fi reglata bine instalatia(te intreba un coleg mai devreme) ar trebui sa ai acelasi consum si pe gpl si pe benzina (in bord nu real). Dar din cate observ ai ignorat partea asta,partea cu furtunele,partea cu locul special din galerie.... in concluzie mai vorbim peste ceva vreme. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
SorinCT |
29 Nov 2013, 22:38
Post
#151
|
Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta |
Ca la romani... isi numara unul celuilalt banii din cont si se cearta care o are mai buna/noua/mare/etc.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
ssilviu |
29 Nov 2013, 22:54
Post
#152
|
F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri |
bundy220, zi-mi un service pertinent care poate sa regleze instalatia astfel incat sa nu mai existe diferente la ceea ce arata computerul de bord.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mariusd4 |
30 Nov 2013, 07:50
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti |
Colegu bundy, am alimentat cand mi-a aratat nivel gpl 1 led cu 18l gaz, iar pozele din urma sunt facute aproape la acelasi nivel indicat de instalatie (zic aproape pt ca mai clipea din cand in cand ledul 2), deci +/- s-au dus cei 18l, pe CB imi arata ca am consumat 16.9l deci diferenta nu este prea mare. Da in fine, nu mai conteaza important este ca merge bine masina si suma de bani cu care alimentam saptamanal s-a redus cu 40%. Stima
This post has been edited by mariusd4: 30 Nov 2013, 07:52 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
ali3n_cop |
30 Nov 2013, 10:56
Post
#154
|
🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 |
Suna bine 40% economie. Daca merge tot asa, in 10-12k iti amortizezi investitia si dupa aia mergi pe plus. Vad ca a mea prin oras la o medie de 14km/h, indica 10,9% mediu, deci in gaz ar insemna undeva la 12,5-14%. Cu dci-ul de 110cp la aceeasi medie in oras aveam 8,8-9,2% iar motorina este putin mai scumpa decat benzina...deci se merita sa mergi pe gpl si se merita cu varf si indesat.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mariusd4 |
30 Nov 2013, 14:08
Post
#155
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti |
Am facut din nou plinul si au intrat 18.4l. Stima
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
bundy220 |
1 Dec 2013, 19:09
Post
#156
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 |
QUOTE(ssilviu @ 29 Nov 2013, 22:54) bundy220, zi-mi un service pertinent care poate sa regleze instalatia astfel incat sa nu mai existe diferente la ceea ce arata computerul de bord. Daca te referi la un reglaj care sa iti arate consumul real si pe gaz si pe benzina,teoretic nu se poate in conditiile date. Ar trebui inca un C B. care sa tina cont de algoritmul de calcul gpl. Totusi s-ar putea regla aproape bine,dar prin tatonare,duze potrivite corelate cu o presiune potrivita etc...Dar nu cred ca conteaza musai asta,vorba colegului sa merga bine. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
luciansnd |
20 Jul 2014, 00:45
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 September 11 From: Bucuresti |
Saptamana trecuta a trecut si Fluence-ul meu pe GPL. Am montat Tomasetto Stag 4 Qbox cu rezervor toroidal de 59l. Sunt multumit cum merge masina pe GPL. A scos un consum de ~9% pe GPL: Bucuresti -Constanta - Bucuresti in regim de autostrada, am mers cu 120-130 km/h.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010
|
|
nokia_6260 |
31 Aug 2014, 14:54
Post
#158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 |
Unde ai montat instalatia si cat a costat?Trebuie mers si la R.A.R?Ma bate si pe mine un gand sa montez instalatie G.P.L....In 3 ani si 4 luni am 55.000 km...Ideea e ca e prima mea masina noua si daca la anul schimb si distributia si tot ce trebuie ma mai costa vreo 2000 lei...Daca o vand cu distributia noua iar pierd...Sotiei ii place masina si zice ca sa o pastram.Eu as lua un diesel,dar ne-ar mai trebui bani...Iar daca e sa o tin mai departe,macar sa merg mai ieftin...Nu am probleme cu ea...Asa ca ma gandesc din ce in ce mai serios...
|
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
nokia_6260 |
20 Oct 2014, 20:08
Post
#159
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 |
Deci nici o parere in 7 saptamani??
|
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
ali3n_cop |
21 Oct 2014, 20:22
Post
#160
|
🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 |
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
nokia_6260 |
21 Oct 2014, 21:00
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 |
Deci nici de GPL?
|
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
ali3n_cop |
21 Oct 2014, 21:59
Post
#162
|
🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 |
Doar daca faci taxi ... Instalatia o amortizezi in 15k si daca o sa vrei sa vinzi masina vreodata.. o sa fie destul de dificil cu instalatia de gaz pe ea. Parerea mea este ca..nu ai nevoie de gpl..dar este doar parerea mea.
This post has been edited by ali3n_cop: 21 Oct 2014, 22:02 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mariusd4 |
22 Oct 2014, 08:33
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti |
Eu mi-as lua Diesel daca consumul este principalul factor.
Daca pui GPL pe masina e Ok iesi la jumatate fata de benzina, nu ai probleme cu revanzarea, se cauta in draci Fluence cu gepeleu pt ca merge pe taxi dar sa te pregatesti pt un consum mare, autonomie mica, masina lenesa din cauza carburantului si a greutatii suplimentare, lipsa spatiu in portbagaj. Eu dupa un an cu GPL mi-am luat diesel......dar nu din cauza consumului. This post has been edited by mariusd4: 22 Oct 2014, 08:57 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
Piper101 |
22 Oct 2014, 09:30
Post
#164
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 |
Cu diesel iese in medie cu 2l/100km mai ieftin. La 1000 km deja ai salvat 125 lei. La 10.000 km ai 1250 lei. Dar diferenta 1.5 dci 1.6 benzina poate fi chiar de 3 litrii in oras. Ce poate sa se strice in 10.000 km de 1250 lei ? Doar nu cad turbinele si injectoarele intr-o veselie, fiti seriosi. Daca faci 15.000+ km pe an clar merita diesel. Dar doar daca te interesezi si esti dispus sa intretii unul. Se fac unele compromisuri e adevarat.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
22 Oct 2014, 09:45
Post
#165
|
🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 |
Pai..calculul tau este unul mioritic. Motorina este ceva mai scumpa decat benzina, daca ai o medie de 70% urban si 30% extraurban si nu faci mai mult de 25k/an, nu este nici o sfaraiala sa iei diesel. Diferenta de consum urban intre motorina si benzina este infima..in nici un caz 3 litri. Iti dau un exemplu personal..in ceea ce ma priveste pe mine..am 9% in oras cu masina pe motorina si 10,2% cu cea pe benzina. Extern: 5,8% motorina si 7,5% benzina. Sa zicem o medie de diferenta maxima de 2 litri/100km, la 10k ai castigat 200 litri (600 ron)....din care o mare parte ii decartezi la revizie, fiind mai scumpa la diesel decat la benzina. Ca sa se merite osteneala si economia la bani, tre sa rulezi cca. 20k-25k/an si sa te rogi sa nu apara probleme, stim cu totii de calitatea deplorabila a motorinei de la pompe. Mai intervin si alti factori in decizia de a cumpara un diesel: vrei cuplu ceva mai mare, ai auzit de miticul "5%" si vrei si tu, o iei de noua si te bazezi pe garantia oferita de catre producator...in caz de probleme sau vrei pur si simplu un diesel.
Parerea mea personala este ca "benzina este sfanta" atata timp cat nu faci prea multi km pe an. GPL-ul intra la alta discutie si eu personal nu sunt de acord cu asa ceva din mai multe puncte de vedere ce tin si de siguranta. Pana la urma, daca ajung sa pun gpl pe o masina noua, inseamna ca nu imi permit sa intretin masina aia in realitate....si am cumparat-o pentru ca este la moda sau pentru ca doar atatia bani am avut si nu am vrut sa-mi iau Logan....ceva de genul ) Investitia o amortizez in 15k..probabil si poate pana atunci ma plictisesc de masina si o vand...deci am montat degeaba gpl-ul. This post has been edited by ali3n_cop: 22 Oct 2014, 09:48 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cuki46 |
22 Oct 2014, 10:43
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 |
QUOTE(ali3n_cop @ 22 Oct 2014, 09:45) Pai..calculul tau este unul mioritic. Motorina este ceva mai scumpa decat benzina, daca ai o medie de 70% urban si 30% extraurban si nu faci mai mult de 25k/an, nu este nici o sfaraiala sa iei diesel. Diferenta de consum urban intre motorina si benzina este infima..in nici un caz 3 litri. Iti dau un exemplu personal..in ceea ce ma priveste pe mine..am 9% in oras cu masina pe motorina si 10,2% cu cea pe benzina. Extern: 5,8% motorina si 7,5% benzina. Sa zicem o medie de diferenta maxima de 2 litri/100km, la 10k ai castigat 200 litri (600 ron)....din care o mare parte ii decartezi la revizie, fiind mai scumpa la diesel decat la benzina. Ca sa se merite osteneala si economia la bani, tre sa rulezi cca. 20k-25k/an si sa te rogi sa nu apara probleme, stim cu totii de calitatea deplorabila a motorinei de la pompe. Mai intervin si alti factori in decizia de a cumpara un diesel: vrei cuplu ceva mai mare, ai auzit de miticul "5%" si vrei si tu, o iei de noua si te bazezi pe garantia oferita de catre producator...in caz de probleme sau vrei pur si simplu un diesel. Parerea mea personala este ca "benzina este sfanta" atata timp cat nu faci prea multi km pe an. GPL-ul intra la alta discutie si eu personal nu sunt de acord cu asa ceva din mai multe puncte de vedere ce tin si de siguranta. Pana la urma, daca ajung sa pun gpl pe o masina noua, inseamna ca nu imi permit sa intretin masina aia in realitate....si am cumparat-o pentru ca este la moda sau pentru ca doar atatia bani am avut si nu am vrut sa-mi iau Logan....ceva de genul ) Investitia o amortizez in 15k..probabil si poate pana atunci ma plictisesc de masina si o vand...deci am montat degeaba gpl-ul. 200 litri- 600 Ron?? poate ori 2. Diferenta de pret intre motorina si benzina este infima...10bani pe litru...20 lei la 200 litri. Adica in loc sa economisesti 1250 lei...mai scazi 20 lei. Cat despre consum...trebuie sa compari motoare cu cilindee aprox... Motorul 1.5 dci consuma 6...hai 7 cu indulgenta in oras...pe langa benzinarul de 1.6 care papa 9, rotunjit in jos. Daca luam consumurile mixte...4.5l pe langa 6.5l ne da o diferenta de 2 litri/100km... In 100.000km is minim 2000 litri * 1.3€= 2600€ Din banii astia scadem: 500€ diferenta de pret 100€X4 diferenta la revizii Dupa 100.000km ai un avantaj de 1700€ fata de benzinar....plus o valoare de revanzare cu aprox. 500€-1000€ mai mare decat benzinarul. Astea sunt niste calcule din topor, pe deoparte rotunjiind in sus, pe de cealalta parte in jos. Diferenta este mai mare dpmdv...un fan benzina normal ca face altfel calculele...vezi 200 litri=600Lei Diferenta intre 1.6 dci si benzinarul poate ca ii mult mai mare...asa ca argumentele tale tin poate pentru tine. Totusi si eu recomand benzinarul daca stai mai mult prin oras, are niste avantaje fata de diesel. This post has been edited by cuki46: 22 Oct 2014, 10:46 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Piper101 |
22 Oct 2014, 12:58
Post
#167
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 |
El nici nu stie sa compare 2 motoare si vorbeste aiurea. Compari 2.0 turbo diesel cu 1.6 benzina aspirat de ti-a dat consum de 9% la diesel? Eu am 1.5 dci si stiu clar cat consuma in comparatie cu benzina, pt ca inainte am avut exact benzina. Diferenta este de 2-3% in favoarea diesel cand compari motoare similare. Si mie imi place benzina, dar un motor turbo benzina te rupe la buzunar pe un sedan.
This post has been edited by Piper101: 22 Oct 2014, 13:00 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
75AIM |
22 Oct 2014, 18:52
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 690 Joined: 23 March 14 From: Constanta |
Nu as mai lua niciodata masina pe benzina....de ce? cuplu si consum,hai sa va dau un exemplu recent:
In vara Jetta de 1.4 tsi si al meu 1.6 dci,puterile le stiti,eu aveam consum pe extern media la 4,4% iar Jetta la 7,8% masinile incarcate la fel si aceeasi viteza de croaziera in jur de 100 sa numai zic ca daca dadeam de dealuri Jetta ramanea in urma,apoi pretul benzinei in TR e mult mai mare ca la diesel,numai in Ro e pe invers, apoi cand trecea pe langa mine la o depasire parca era polizor nu alta pe cand 1.6 dci la cat e de silentios nici nu se auzea...eu sunt fff multumit de motor,la cat l-am injurat pe 1.5 dci de 85Cp a venit si timpul sa ma laud si eu. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
ali3n_cop |
22 Oct 2014, 21:45
Post
#169
|
🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 |
Da.... Am pus gresit 600 in loc de 1200..... Cat despre consumul in oras la diesel...nu mai tineti intr-una cu 5-6% ptr ca induceti lumea in eroare. Aaa...faptul ca locuiti intr-un oras mai fluidizat dpdv al traficului si iesiti ceva mai bine la consum decat unul care sta in Bucuresti..inseamna automat ca si cel cu benzinarul va avea un cosuma mai mic in acelasi oras. Oricum..in realitate..diferenta la buzunar nu este atat de mare incat o faceti voi sa para. Daca era o asa mare diferenta..nu mai cumpara nimeni benzinare. Ehh..va las pe voi sa va duelati intr-un versus diesel/benzina....parerile sunt mereu impartite si discutiile interminabile.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2024 - 14:57 |