Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GPL pe Fluence, Merita ?!

espacern
post 28 Nov 2013, 11:25
Post #140


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(dumitrescuandrei @ 26 Nov 2013, 22:17)
Bun, si spatiile acelea sunt in chiloasa sau in galeria de admisie?

Am facut o poza la piesa port-injector de la motorul cu 16V care se prinde de chiuloasa.
Langa gaurile unde se monteaza injectoarele sunt spatii speciale pentru montaj injectoare de GPL....subliniate cu sageata rosie.

@+


Attached thumbnail(s)
GPL.jpg ( Size: 560.25k ) Number of downloads: 1352


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 28 Nov 2013, 13:58
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




Aia e galeria de admisie, adica o parte din ea.Ori ca pui acolo injectoarele de gaz, ori ca le pui mai sus e acelasi lucru.


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 Nov 2013, 16:00
Post #142





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(dumitrescuandrei @ 28 Nov 2013, 13:58)
Aia e galeria de admisie, adica o parte din ea.Ori ca pui acolo injectoarele de gaz, ori ca le pui mai sus e acelasi lucru.
*


Mai exact e partea unde se uneste cu chiulasa. Daca in regim de milisecunde iti imaginezi ca distanta parcursa de GPL nu conteaza te inseli.Pana sa ajunga gazul de undeva"de mai sus" in camera de ardere,deja se inchide supapa de admisie,se termina timpul de injectie si se intampla" FÂS "in loc de "POC".
De aici si miturile ca pe gpl nu trage,ca se strica motorul,ca se modifica mapele de benzina... .Intr-adevar,un montaj defectuos,care nu e compensat de un reglaj bun(in ciuda consumului) poate duce la supra turare pentru putere,amestec sarac deci temperaturi ridicate si de aici restul de bube.
Eu am dat jos aproape tot motorul pentru a avea acces la locul cel mai potrivit(motorul meu e cumva sub bord inghesuit.)

<span class='edit'>28 Nov 2013, 16:02:</span>
cuki46

nu mai astepta impresii ca deja vad ca iti pare rau ca nu ai gpl.
Ce zici de f1 diesel? radmasa.gif
Pentru cultura ta generala,sa stii ca se poate pune GPL si pe diesel.
Nu te gandi deja la autobusele alea vechi,incerca sa te gandesti la Mercedes. Dupa ce te mai gandesti am sa postez niste fotografii asa ca desert.

This post has been edited by bundy220: 28 Nov 2013, 16:18


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 28 Nov 2013, 17:03
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(bundy220 @ 28 Nov 2013, 16:00)
Pentru cultura ta generala,sa stii ca se poate pune GPL si pe diesel.
Nu te gandi deja la autobusele alea vechi,incerca sa te gandesti la Mercedes. Dupa ce te mai gandesti am sa postez niste fotografii asa ca desert.
*



Stiu ca se poate pune gaz si pe diesel...dar parca producatorii auto au investit o leaca mai mult in biodiesel. Adaptarea ii mai simpla decat la gaz, problema este pompa unde gasesti biodiesel. Prin Germania si Austria sunt cateva pompe...poate si prin Franta Spania, dar in RO...pauza.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 Nov 2013, 21:31
Post #144





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Daa,iarasi un maaare avantaj la diesel fata de gpl.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Nov 2013, 23:03
Post #145


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(cuki46 @ 28 Nov 2013, 18:03)
problema este pompa unde gasesti biodiesel. Prin Germania si Austria sunt cateva pompe...poate si prin Franta Spania, dar in RO...pauza.

Sa nu crezi ca biodiesel este OK.
Prin 2001 alimentam cu biodiesel...pana am schimbat pompa de injectie ca nu mai mergea deloc.
La un Kangoo 1.9 D simplu nu ceva cu injectie sofisticata ca acum.
In biodiesel ai mult alcool menit sa creasca cifra octanica si asta nu prea"place" sistemului de injectic ca e combustibil uscat.
La pret este mai ieftin ca nu este taxat ca derivat din petrol dar ca pret la "poarta" este mai scump ca diesel.
Si GPL este ieftin ca este un rezidiu de rafinare care nu are alta intrebuintare.
Oricum ideea cu bicombustie a aparut ca o alternativa la poluare....nu la low price.
Si E 85 este o alta alternativa de a rula mai "curat".

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 Nov 2013, 23:24
Post #146





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Hai sa ne mai documentam cum zice un stimabil coleg de forum.Atasez ceva pt dieselisti,viitori gpl-isti wink.gif

This post has been edited by bundy220: 28 Nov 2013, 23:24


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maytow_airis
post 29 Nov 2013, 00:07
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 20 August 09
From: Alta Tara




Eu daca aveam un trafic infernal,cum are colegul prin Bucuresti,optam pentru un Hybrid. Si daca avea un diesel,nu facea decat sa isi puna bete in roate. Un diesel,nu este pentru traiecte scurte,sau super trafic!
Nu sunt de acord cu interventiile ad-hoc asupra motoarelor. Daca iese din fabrica cu gpl,atunci sunt gandite de ingineri/proiectanti,oameni platiti sa gandeasca,cu niste calcule precise,si dimensiuni corecte,etc.
Parerea mea.....poate gresesc...

This post has been edited by maytow_airis: 29 Nov 2013, 00:08


--------------------
renault Laguna 2, Laguna 3 Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 29 Nov 2013, 00:38
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




pana la urma dieselul in oras nu-i bun ca se foote motoru, benzina iara nu-i buna ca consuma, iar GPL-ul este extraordinar atata ca nu poti sa-l montezi decat dupa ce iese masina din garantie altfel papa. Pe langa asta mai ii si problema montatului si a reglajelor.
Deci oricum ai invarti pagina...parca tot nu poti sa treci de Prolog.
Pana la urma colegu a facut bine, daca tot sta pe loc in trafic, mai bine arde ceva mai ieftin, eu iara am facut bine...imi permit o medie de 30km/h si un consum de 6 la diesel...injetoare si filtru de particule vor cauza probabil baiuri...dar mai incolo. Colegu cu 1.6 dci mere mai ieftin si decat mine, dar a dat un pic mai mult pe atelaj.
Finalul va veni oricum asa in vreo 2-3 ani, cand Ponta va mai trebui sa bage bani pentru pensii si coruptie. Atunci va fi motorina vreo 10-12 lei, gazul va fi accizat si va ajunge pe la 8-9 lei...iar noi, probabil vom impartasi pareri despre cum ii mai bine sa-ti ti masina in garaj fara sa se deterioreze.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 29 Nov 2013, 19:28
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Update !


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 29 Nov 2013, 22:23
Post #150





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Colegu,asta e hipnoza.
Am mai spus,nu te lua dupa cb la gpl. E alta mancare de peste. Cosumul se face de la gol la gol ca sa stii una si buna depre el.
Adica esti pe zero,bagi cat vrei si mergi pana pe zero iar,apoi vezi cat ai mers si imparti litrii la km,apoi inmultesti cu 100.
consumul din bord e eronat la gpl. Daca ar fi reglata bine instalatia(te intreba un coleg mai devreme) ar trebui sa ai acelasi consum si pe gpl si pe benzina (in bord nu real). Dar din cate observ ai ignorat partea asta,partea cu furtunele,partea cu locul special din galerie.... in concluzie mai vorbim peste ceva vreme.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 29 Nov 2013, 22:38
Post #151


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ca la romani... isi numara unul celuilalt banii din cont si se cearta care o are mai buna/noua/mare/etc.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Nov 2013, 22:54
Post #152


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




bundy220, zi-mi un service pertinent care poate sa regleze instalatia astfel incat sa nu mai existe diferente la ceea ce arata computerul de bord.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 30 Nov 2013, 07:50
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Colegu bundy, am alimentat cand mi-a aratat nivel gpl 1 led cu 18l gaz, iar pozele din urma sunt facute aproape la acelasi nivel indicat de instalatie (zic aproape pt ca mai clipea din cand in cand ledul 2), deci +/- s-au dus cei 18l, pe CB imi arata ca am consumat 16.9l deci diferenta nu este prea mare. Da in fine, nu mai conteaza important este ca merge bine masina si suma de bani cu care alimentam saptamanal s-a redus cu 40%. Stima

This post has been edited by mariusd4: 30 Nov 2013, 07:52


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 30 Nov 2013, 10:56
Post #154


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Suna bine 40% economie. Daca merge tot asa, in 10-12k iti amortizezi investitia si dupa aia mergi pe plus. Vad ca a mea prin oras la o medie de 14km/h, indica 10,9% mediu, deci in gaz ar insemna undeva la 12,5-14%. Cu dci-ul de 110cp la aceeasi medie in oras aveam 8,8-9,2% iar motorina este putin mai scumpa decat benzina...deci se merita sa mergi pe gpl si se merita cu varf si indesat.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 30 Nov 2013, 14:08
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Am facut din nou plinul si au intrat 18.4l. Stima


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 1 Dec 2013, 19:09
Post #156





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(ssilviu @ 29 Nov 2013, 22:54)
bundy220, zi-mi un service pertinent care poate sa regleze instalatia astfel incat sa nu mai existe diferente la ceea ce arata computerul de bord.
*


Daca te referi la un reglaj care sa iti arate consumul real si pe gaz si pe benzina,teoretic nu se poate in conditiile date.
Ar trebui inca un C B. care sa tina cont de algoritmul de calcul gpl.
Totusi s-ar putea regla aproape bine,dar prin tatonare,duze potrivite corelate cu o presiune potrivita etc...Dar nu cred ca conteaza musai asta,vorba colegului sa merga bine.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciansnd
post 20 Jul 2014, 00:45
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 21 September 11
From: Bucuresti




Saptamana trecuta a trecut si Fluence-ul meu pe GPL. Am montat Tomasetto Stag 4 Qbox cu rezervor toroidal de 59l. Sunt multumit cum merge masina pe GPL. A scos un consum de ~9% pe GPL: Bucuresti -Constanta - Bucuresti in regim de autostrada, am mers cu 120-130 km/h.


--------------------
Renault Fluence 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 31 Aug 2014, 14:54
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Unde ai montat instalatia si cat a costat?Trebuie mers si la R.A.R?Ma bate si pe mine un gand sa montez instalatie G.P.L....In 3 ani si 4 luni am 55.000 km...Ideea e ca e prima mea masina noua si daca la anul schimb si distributia si tot ce trebuie ma mai costa vreo 2000 lei...Daca o vand cu distributia noua iar pierd...Sotiei ii place masina si zice ca sa o pastram.Eu as lua un diesel,dar ne-ar mai trebui bani...Iar daca e sa o tin mai departe,macar sa merg mai ieftin...Nu am probleme cu ea...Asa ca ma gandesc din ce in ce mai serios...


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 20 Oct 2014, 20:08
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Deci nici o parere in 7 saptamani??


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 21 Oct 2014, 20:22
Post #160


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(nokia_6260 @ 31 Aug 2014, 15:54)
Eu as lua un diesel,dar ne-ar mai trebui bani...
*


La km pe care ii faci tu...nu ai nevoie de diesel si nici de problemele care pot aparea la o masina pe motorina wink.gif


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 21 Oct 2014, 21:00
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Deci nici de GPL? smile.gif


--------------------
Renault Captur 1,2 Tce 2017 - HSK-IP-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 21 Oct 2014, 21:59
Post #162


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Doar daca faci taxi wink.gif... Instalatia o amortizezi in 15k si daca o sa vrei sa vinzi masina vreodata.. o sa fie destul de dificil cu instalatia de gaz pe ea. Parerea mea este ca..nu ai nevoie de gpl..dar este doar parerea mea.

This post has been edited by ali3n_cop: 21 Oct 2014, 22:02


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 22 Oct 2014, 08:33
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Eu mi-as lua Diesel daca consumul este principalul factor.
Daca pui GPL pe masina e Ok iesi la jumatate fata de benzina, nu ai probleme cu revanzarea, se cauta in draci Fluence cu gepeleu pt ca merge pe taxi dar sa te pregatesti pt un consum mare, autonomie mica, masina lenesa din cauza carburantului si a greutatii suplimentare, lipsa spatiu in portbagaj.
Eu dupa un an cu GPL mi-am luat diesel......dar nu din cauza consumului.

This post has been edited by mariusd4: 22 Oct 2014, 08:57


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 22 Oct 2014, 09:30
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Cu diesel iese in medie cu 2l/100km mai ieftin. La 1000 km deja ai salvat 125 lei. La 10.000 km ai 1250 lei. Dar diferenta 1.5 dci 1.6 benzina poate fi chiar de 3 litrii in oras. Ce poate sa se strice in 10.000 km de 1250 lei ? Doar nu cad turbinele si injectoarele intr-o veselie, fiti seriosi. Daca faci 15.000+ km pe an clar merita diesel. Dar doar daca te interesezi si esti dispus sa intretii unul. Se fac unele compromisuri e adevarat.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 22 Oct 2014, 09:45
Post #165


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Pai..calculul tau este unul mioritic. Motorina este ceva mai scumpa decat benzina, daca ai o medie de 70% urban si 30% extraurban si nu faci mai mult de 25k/an, nu este nici o sfaraiala sa iei diesel. Diferenta de consum urban intre motorina si benzina este infima..in nici un caz 3 litri. Iti dau un exemplu personal..in ceea ce ma priveste pe mine..am 9% in oras cu masina pe motorina si 10,2% cu cea pe benzina. Extern: 5,8% motorina si 7,5% benzina. Sa zicem o medie de diferenta maxima de 2 litri/100km, la 10k ai castigat 200 litri (600 ron)....din care o mare parte ii decartezi la revizie, fiind mai scumpa la diesel decat la benzina. Ca sa se merite osteneala si economia la bani, tre sa rulezi cca. 20k-25k/an si sa te rogi sa nu apara probleme, stim cu totii de calitatea deplorabila a motorinei de la pompe. Mai intervin si alti factori in decizia de a cumpara un diesel: vrei cuplu ceva mai mare, ai auzit de miticul "5%" si vrei si tu, o iei de noua si te bazezi pe garantia oferita de catre producator...in caz de probleme sau vrei pur si simplu un diesel.
Parerea mea personala este ca "benzina este sfanta" atata timp cat nu faci prea multi km pe an.
GPL-ul intra la alta discutie si eu personal nu sunt de acord cu asa ceva din mai multe puncte de vedere ce tin si de siguranta. Pana la urma, daca ajung sa pun gpl pe o masina noua, inseamna ca nu imi permit sa intretin masina aia in realitate....si am cumparat-o pentru ca este la moda sau pentru ca doar atatia bani am avut si nu am vrut sa-mi iau Logan....ceva de genul smile.gif) Investitia o amortizez in 15k..probabil si poate pana atunci ma plictisesc de masina si o vand...deci am montat degeaba gpl-ul.

This post has been edited by ali3n_cop: 22 Oct 2014, 09:48


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 22 Oct 2014, 10:43
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(ali3n_cop @ 22 Oct 2014, 09:45)
Pai..calculul tau este unul mioritic. Motorina este ceva mai scumpa decat benzina, daca ai o medie de 70% urban si 30% extraurban si nu faci mai mult de 25k/an, nu este nici o sfaraiala sa iei diesel. Diferenta de consum urban intre motorina si benzina este infima..in nici un caz 3 litri. Iti dau un exemplu personal..in ceea ce ma priveste pe mine..am 9% in oras cu masina pe motorina si 10,2% cu cea pe benzina. Extern: 5,8% motorina si 7,5% benzina. Sa zicem o medie de diferenta maxima de 2 litri/100km, la 10k ai castigat 200 litri (600 ron)....din care o mare parte ii decartezi la revizie, fiind mai scumpa la diesel decat la benzina. Ca sa se merite osteneala si economia la bani, tre sa rulezi cca. 20k-25k/an si sa te rogi sa nu apara probleme, stim cu totii de calitatea deplorabila a motorinei de la pompe. Mai intervin si alti factori in decizia de a cumpara un diesel: vrei cuplu ceva mai mare, ai auzit de miticul "5%" si vrei si tu, o iei de noua si te bazezi pe garantia oferita de catre producator...in caz de probleme sau vrei pur si simplu un diesel.
Parerea mea personala este ca "benzina este sfanta" atata timp cat nu faci prea multi km pe an.
GPL-ul intra la alta discutie si eu personal nu sunt de acord cu asa ceva din mai multe puncte de vedere ce tin si de siguranta. Pana la urma, daca ajung sa pun gpl pe o masina noua, inseamna ca nu imi permit sa intretin masina aia in realitate....si am cumparat-o pentru ca este la moda sau pentru ca doar atatia bani am avut si nu am vrut sa-mi iau Logan....ceva de genul smile.gif) Investitia o amortizez in 15k..probabil si poate pana atunci ma plictisesc de masina si o vand...deci am montat degeaba gpl-ul.
*



200 litri- 600 Ron?? poate ori 2.

Diferenta de pret intre motorina si benzina este infima...10bani pe litru...20 lei la 200 litri. Adica in loc sa economisesti 1250 lei...mai scazi 20 lei.

Cat despre consum...trebuie sa compari motoare cu cilindee aprox... Motorul 1.5 dci consuma 6...hai 7 cu indulgenta in oras...pe langa benzinarul de 1.6 care papa 9, rotunjit in jos.

Daca luam consumurile mixte...4.5l pe langa 6.5l ne da o diferenta de 2 litri/100km...

In 100.000km is minim 2000 litri * 1.3€= 2600€

Din banii astia scadem:
500€ diferenta de pret
100€X4 diferenta la revizii

Dupa 100.000km ai un avantaj de 1700€ fata de benzinar....plus o valoare de revanzare cu aprox. 500€-1000€ mai mare decat benzinarul.

Astea sunt niste calcule din topor, pe deoparte rotunjiind in sus, pe de cealalta parte in jos. Diferenta este mai mare dpmdv...un fan benzina normal ca face altfel calculele...vezi 200 litri=600Lei

Diferenta intre 1.6 dci si benzinarul poate ca ii mult mai mare...asa ca argumentele tale tin poate pentru tine. Totusi si eu recomand benzinarul daca stai mai mult prin oras, are niste avantaje fata de diesel.

This post has been edited by cuki46: 22 Oct 2014, 10:46


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 22 Oct 2014, 12:58
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




El nici nu stie sa compare 2 motoare si vorbeste aiurea. Compari 2.0 turbo diesel cu 1.6 benzina aspirat de ti-a dat consum de 9% la diesel? Eu am 1.5 dci si stiu clar cat consuma in comparatie cu benzina, pt ca inainte am avut exact benzina. Diferenta este de 2-3% in favoarea diesel cand compari motoare similare. Si mie imi place benzina, dar un motor turbo benzina te rupe la buzunar pe un sedan.

This post has been edited by Piper101: 22 Oct 2014, 13:00


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 22 Oct 2014, 18:52
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 690
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Nu as mai lua niciodata masina pe benzina....de ce? cuplu si consum,hai sa va dau un exemplu recent:
In vara Jetta de 1.4 tsi si al meu 1.6 dci,puterile le stiti,eu aveam consum pe extern media la 4,4% iar Jetta la 7,8% masinile incarcate la fel si aceeasi viteza de croaziera in jur de 100 sa numai zic ca daca dadeam de dealuri Jetta ramanea in urma,apoi pretul benzinei in TR e mult mai mare ca la diesel,numai in Ro e pe invers, apoi cand trecea pe langa mine la o depasire parca era polizor nu alta pe cand 1.6 dci la cat e de silentios nici nu se auzea...eu sunt fff multumit de motor,la cat l-am injurat pe 1.5 dci de 85Cp a venit si timpul sa ma laud si eu.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 22 Oct 2014, 21:45
Post #169


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Da.... Am pus gresit 600 in loc de 1200..... Cat despre consumul in oras la diesel...nu mai tineti intr-una cu 5-6% ptr ca induceti lumea in eroare. Aaa...faptul ca locuiti intr-un oras mai fluidizat dpdv al traficului si iesiti ceva mai bine la consum decat unul care sta in Bucuresti..inseamna automat ca si cel cu benzinarul va avea un cosuma mai mic in acelasi oras. Oricum..in realitate..diferenta la buzunar nu este atat de mare incat o faceti voi sa para. Daca era o asa mare diferenta..nu mai cumpara nimeni benzinare. Ehh..va las pe voi sa va duelati intr-un versus diesel/benzina....parerile sunt mereu impartite si discutiile interminabile.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 14:57
Dacia