It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cel mai bun combustibil, motorina + benzina

Iudexx
post 30 May 2012, 21:07
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 21 April 12




sal ce sunt tichetele Lyoness?

QUOTE(Val3ntin0 @ 28 May 2012, 22:51)
Stiu ca am vazut undeva pe forum un filmulet in care arata diferentele astea excat.. ca sa fiu scurt era ceva de genul: ai clio alimentezi cu 95 sa zicem, ca asta punem mareaa majoritate, daca aveai subaru si puneai 95 nu-si arata masina toata puterea si are nevoie de o benzina mai scumpa, "gen 99+, 100, 101" cum zici tu..
Ceva de genul era testul, adica daca nu ai motor sa necesite o benzina mai scumpa, care sa ii dea mai multa putere, pui degeaba ca nu este nici o diferenta, chiar este posibil sa observi chiar ca o papa mai repede..

Cat despre MOL, am alimentat si eu cand avea tata brecul biggrin.gif si chiar si la Supernova acum cativa ani.. Acum nu stiu cum mai este benzina de la ei dar am facut eu un plin de GPL de curand si am ramas cu un gust amar, si nu mai calc pe acolo.. Eu merg pe Petrom benzina si GPL, folosesc si tichete Lyoness cand alimentez, pentru cine cunoaste asta fiind un lucru separat sa zicem, dar sunt multumit pana acum...
Adica alimentez de multi ani si nu am avut probleme din cauza benzinei cu masinile familiei sau ale mele..
*




--------------------
Renault Symbol 2010 - B-000-abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 30 May 2012, 21:54
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




O sa iti dau un pm cu ul link si incearca sa citesti acolo informatii sau google..
nu vreau sa facem off-topic aici..


--------------------
Renault Clio Expression 2004 ~ 1.4 ~ GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 30 May 2012, 21:59
Post #33


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 3.584
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cu riscul de a ma repeta, eu nu am vazut nicio diferenta de mers/consum intre marcile romanesti (vreo 3) si cele de afara (BP, Aral, Shell, eni - agip la noi). Ma refer la motorina.


--------------------
bemveu 325i e30 1991
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Martzafoiul
post 1 Jun 2012, 00:29
Post #34


Veteran


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2 April 12
From: Bucharest




MuciX, imi cer scz, m-am exprimat gresit. Nu am vrut sa zic neaparat benzina de calitate, ci era un termen pe care l-am folosit pentru benzina mai scumpa. Intelegi tu.

QUOTE(vallixx @ 30 May 2012, 08:28)
Mai ales ca am inteles ca pe termen lung este si daunatoare unui motor conceput pentru benzina de 95-98. Arde ceva ma "uscat" si nu asigura in totalitate ungerea de care are nevoie motorul.
*



Exact asta vroiam sa stiu sigur. Adica sa dau mai multi bani pe benzina, iar dupa ceva vreme, motorul sa aiba de suferit? E clar ca nu e convenabil pentru nimeni. Cat despre benzinarie, mai degraba as prefera sa alternez Rompetrol cu OMV. Astea 2 mi se par mai de incredere din cate ce am inteles de la mai multe persoane.

Val3ntin0, stiu la ce filmulet te referi. Dupa cum am spus MuciX, am citit si auzit nenumarate pareri printre care si discutiile de pe acest forum, care mai rau m-au bagat in ceata. De exemplu, legat de acel filmulet de la Fifth Gear, cineva a pus problema ca acolo s-a studiat numai puterea masinii, dar nu si cat de repede s-a consumat benzina. Unii spun ca benzina mai scumpa se consuma mai repede, altii vin si spun ca nu, este invers. Am mai citit undeva ca daca bagi benzina mai scumpa, viteza maxima atinsa va fi cu aprox. 5-10km/h mai mare (in cazul unei masini gen clio). Deci de aici as putea sa trag concluzia ca s-ar simti o diferenta si la masinile cu motoare mai mici.
Dar, dupa cum am spus, singurul lucru care ma intereseaza este sa stiu daca se merita sa alimentez cu benzina mai scumpa. Dat fiind ce a zis colegul mai sus, concluzia este ca nu se merita. Asta este tot ce vroiam sa stiu, numai ca lucrurile mentionate mai sus m-au cam derutat, asa ca am mai cerut o parere, doua, trei...

Va multumesc.

This post has been edited by Martzafoiul: 1 Jun 2012, 00:30


--------------------
Renault Symbol 2012 Start - B 41 UTO
Remember LOVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 2 Jun 2012, 00:16
Post #35


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 1.655
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Concluzia mea ar fi ca nu merita sa alimentezi Clio cu benzina mai scumpa.
Nu protejezi motorul mai mult decat cu o benzina "normala, nu "scoti" mai multa putere din el, e posibil sa se si duca mai repede benzina din rezervor, cu siguranta banii se duc mult mai repede din portofel.... Sa ai doar grija sa alimetezi de la statii "serioase", adica nu de la statii NO NAME.
Recomandarea mea ar fi sa alternezi Rompetrol cu MOL, nu cu OMV.
Dar asta este doar parere personala, nu pot sa afirm cu argumente ca OMV sau Petrom ar avea benzina proasta, insa masina mea se misca ceva mai bine cu MOL decat OMV.
Trage ceva mai bine.

This post has been edited by vallixx: 2 Jun 2012, 00:18


--------------------
* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *
Confectionez mentosane prin metoda frecarii intensive a mentei.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iudexx
post 3 Jun 2012, 09:40
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 21 April 12




Parca si la mine cu motorina de la MOL se misca mai bine .. parca e mai usoara masina:)


--------------------
Renault Symbol 2010 - B-000-abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 6 Jun 2012, 15:51
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.708
Joined: 8 February 10




am alimentat multi ani exclusiv cu Mol 95; consumul era mai mic, motorul mai silentios, si puterea parca puuutin mai mare. La un moment dat am avut o detonatie pe sistemul de admisie; nu am descoperit niciodata cauza, dar unii mecanici au fost de parere ca a fost de vina benzina, prea aditivata. O fi folclor, repet ca nu sunt sigur de cauza, dar de atunci am alimentat alternativ cu Rompetrol si OMV, si nu am mai avut detonatii pe sistemul de admisie.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 8 Jun 2012, 12:54
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




haideti ca ma bag si eu in aceasta discutie...
"cel mai bun" ... este o expresie subiectiva ,in cele mai multe cazuri .
am cumparat masina din semnatura cand avea 108k .pana atunci a fost alimentata cam 50% lukoil si 45%rompetrol .restul de 5% am lasat pentru altele... masina a lucrat in regim de taxi in bucuresti .
de trei ani ,de cand e la mine (uz personal)alimentez numai de la lukoil si petrom . nu am avut probleme de functionare a motorului ,slava Domnului .masina are acum 138k . bag motorina de ambele calitati nu prea tin cont . la stilul meu de mers ,consumul in oras e undeva la 6,5 -7 litri/100km .
am aflat ca motorina de la OMV este aceeasi cu cea de la petrom ,doar ca se vinde sub alta denumire si bineinteles acelasi pret . ptrom -v si petrom -noroc ,iar e acelasi produs ,dar la "noroc" e mai ieftin ,fiind fransiza .spun asta afland de la oameni care lucreaza in bransa .
acum fiecare alimenteaza de unde crede . nu cel mai economic combustibil e si cel mai bun . iar daca bagi mai scump ,pentru ca iti consuma mai putin...unde e economia ?
se zice ca ,in general e bine sa alimentam de la statii cu rulaj mare de combustibil.


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 8 Jun 2012, 19:26
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 456
Joined: 28 February 07
From: Cluj




mașina mea a văzut benzină din țară de la Petrom, și Lukoil, și de 95 și de 98. Pînă la introducerea fanteziei cu biocombustibil avea mai multă vlagă. am mers odată cu petrom 95 pe A1 motorul suna ca tractorul, am pus de 98 Petrom, a început să sune ca lumea. Am alimentat altădată cu benzină de la Lukoil (Cluj, piața Abator) , la plecarea de pe loc voia să se smulgă motorul... Am călătorit destul de mult cam 40 mii km prin alte țări. Dintre benzina pusă pe unde am umblat în Luxemburg la Q8 de 95 a fost foarte bună și Super (cred că era sortiment de 98) la Shell în Austria la fel. Sunt doar senzații. cert e că biocombustibilul e o porcărie.


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Martzafoiul
post 8 Jun 2012, 21:31
Post #40


Veteran


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2 April 12
From: Bucharest




Ce pot sa zic, poate ca intr-adevar este o chestie subiectiva. Eu de exemplu am facut primul plin de la Petrom, al 2-lea de la Rompetrol iar acum al 3-lea din nou de la Petrom. Sa fiu sincer, nu am observat nicio diferenta, cum zic unii ca parca trage mai tare cu o benzina care spun ei ca e mai buna. Cert este ca pe mine ma intereseaza sa alimentez cu o benzina buna care sa imi asigure o buna intretinere a motorului in timp. Nu vreau sa-i dau ceva care sa nu-i "priasca". Cat despre partea cu "parca trage mai bine cu benzina nu stiu de care", cred ca astea sunt doar false impresii. Daca stii cum sa o calci, masina o sa-ti traga bine, indiferent de benzina pe care o folosesti. Si pana la urma, sa fim seriosi, ce diferenta sa observi la un motor ca al meu (1.2 16v 75CP)?
Dar pentru ca tot ai mentionat de Lukoil (vasilecool) si din spusele tale, se pare ca nu ai avut probleme cu combustibilul lor, sa va povestesc eu un lucru. Nu vreau sa fac reclama proasta la Lukoil (nu am niciun interes si oricum au ei deja destula reclama proasta), dar sa mentionez motivul principal pentru care fug eu de Lukoil. A patit-o un fost coleg din facultate. Era acum cativa ani intr-o iarna geroasa fara zapada. A hotarat el intr-o zi sa alimenteze cu motorina de la Lukoil, insa nu era prima oara cand facea asta. Masina lui, un Fiat Linea. Numai ca a 2-a zi dupa ce a alimentat, motorul nu mai pornea. Era mort. Nu avea ce sa-i faca. A fost nevoit sa duca masina in service pe platforma, iar acolo banuiala lui s-a adeverit. Era de vina motorina care era prea diluata. Nu stiu daca neaparat cu apa, dar clar era diluata. Dupa ce i-au golit rezervorul si i-au bagat benzina adevarata, n-a mai avut nicio problema. Si acesta este adevaratul motiv pentru care nu ma ating de Lukoil. Daca nu aflam un astfel de lucru concret direct de la o persoana care a avut o astfel de experienta, poate as fi mers pe ideea ca gura lumii vorbeste aiurea si ca n-o fi paguba daca alimentez de acolo din cand in cand. Numai ca de atunci am zis clar ca nu voi alimenta niciodata de la Lukoil. Iar ceea ce aud de la multe persoane din jur nu face decat sa-mi confirme ca au un combustibil de o calitate foarte proasta. Insa, iata ca sunt si oameni care alimenteaza de acolo si sustin ca nu au probleme, iar statiile de alimentare Lukoil se gasesc intr-un numar destul de insemnat si niciodata nu au parut sa dea semne de regres. Care este cheia succesului lor, nu stiu.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start - B 41 UTO
Remember LOVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 8 Jun 2012, 22:16
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




@Martzafoiul : intr-adevar lukoilul baga parafina mai mult decat trebuie ,ceea ce face o pornire mai greoaie pe timp de iarna ... ma rog ,acum doua ierni mi s-a aprins si mie martorul de prezenta apa in motorina ,dar alimentasem de la petrom , culmea motorina d-aia mai scumpa . am pus asta pe seama condensului din rezervor .am desurubat putin busonul de purjare de la filtru si a fost ok .oricum ,iarna e bine sa mergi cu rezervorul cat mai plin .
cum se poate amesteca motorina/benzina cu apa ? voi nu va ganditi ca in rezervorul (statiei) apa se decanteaza ?
diferenta de putere ,se simte ,dar la tipuri diferite de carburant .


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 Jun 2012, 22:26
Post #42


Membru prin trecere


Group: Members
Posts: 1.986
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sincer eu in ultima vreme am schimbat combustibilul de la petrom cu efix-ul de la rompetrol si cu mana pe inima de la 9 % consum exclusiv in oras cu clima, am ajuns la 7.5, acelasi stil de mers totul la fel si traseul inclusiv. Deci nu stiu ce sa mai cred. Si motorul parca are vlaga si nu e atat de galagios


--------------------
Renault Symbol 2010 / 1.2 16v / Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu.berbece
post 19 Jun 2012, 23:15
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 21 September 11




Clio 1,5 dCi 60kw:

In general motorina de la Rompetrol din motive subiective (am un card facut la ei). Nu am avut niciodata probleme din cauza combustibilului Rompetrol (am avut Logan bezina inainte).

Cea mai buna motorina folosita ever este de la Mol. Se schimba mersul masinii vizibil.

Mai nou alimentez cu Rompetrol + ulei2T Lukoil (250g/50litri). E un combustibil foarte bun, cu performante asemanatoare cu motorina Mol, putin mai placut la turatii mici.


--------------------
Renault Symbol 2005 Fidji - VL-07-MSE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 20 Jun 2012, 07:18
Post #44


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 1.655
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(Martzafoiul @ 8 Jun 2012, 21:31)
.Cert este ca pe mine ma intereseaza sa alimentez cu o benzina buna care sa imi asigure o buna intretinere a motorului in timp. Nu vreau sa-i dau ceva care sa nu-i "priasca". Cat despre partea cu "parca trage mai bine cu benzina nu stiu de care", cred ca astea sunt doar false impresii. Daca stii cum sa o calci, masina o sa-ti traga bine, indiferent de benzina pe care o folosesti. Si pana la urma, sa fim seriosi, ce diferenta sa observi la un motor ca al meu (1.2 16v 75CP)?
*


Sa stii ca chiar se simte diferenta. Nu te gandi insa la diferente de la cer la pamant, nu se va inampla ca azi masina sa accereleze ca un Clio si maine cand i-ai pus alta benzina sa fie Ferrari...
Diferentele sunt subtile si se vad in faptul ca masina "trage" altfel si se mai vad in consum, desi aici nu cred ca pot fi diferente atat de mari cum mai zic unii colegi, adica de peste 1l / %.
Nu zic ca e imposibil, doar ca la mine diferentele de consum au fost mult mai mici, insa destul de vizibile in vitalitatea motorului.
Referitor la carburantul care "sa-i piasca", repet ce ziceam acum ceva timp. Mult mai daunator este sa bagi de la statii no name. Acolo e pericolul mare. Statiile cat de cat cunoscute sunt mai safe. Evident ca poti gasi carburant prost si aici, insa probabilitatea e mai mica.
Atatat timp cat bagi de la Petrom, Mol, Rompetrol, Agip, OMV,....astia mari.... esti ok.

Ca eu recomand Rompetrol si Mol, este doar optiune personala.
Nu am date tehince care sa-mi sustina alegerea, decat masina proprie.

This post has been edited by vallixx: 20 Jun 2012, 07:20


--------------------
* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *
Confectionez mentosane prin metoda frecarii intensive a mentei.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iudexx
post 12 Jul 2012, 14:15
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 21 April 12




In utlimul timp la Lukoil motorina e cea mai ieftina - intre 5,61 si 5,63 litrul, fata care au cu 4 - 5 bani mai scumpa motorina ....

12 Jul 2012, 14:16:
si apropos - am alimentat si eu in Grecia - absolut nicio diferenta ... doar un consum m mare 7, 8 /100 in loc de 5,6/100

This post has been edited by Iudexx: 12 Jul 2012, 14:16


--------------------
Renault Symbol 2010 - B-000-abc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 12 Jul 2012, 15:11
Post #46


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.468
Joined: 29 September 11




Este relativa treaba asta deoarece fiecare considera altceva. Motorina si benzina la noi este aceeasi, doar aditivi ce ii baga fiecare benzinarie difera.
Eu tot ce pot spune este parerea din experienta personala.
Cel mai bine ma inteleg cu motorina de la OMV si cea mai proasta consider ca este LukOil si Agip. Consider acest lucru datorita multor clienti cu diferite marci auto ce au avut probleme pe parte mecanica datorita acestor 2 companii.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c6t9
post 14 Sep 2012, 07:22
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 13 September 12




Lukoil au în general motorină de slabă calitate.

Agip depinde de furnizor. În unele stații este Rompetrol de fapt și a fost foarte bună.

Cel mai des alimentez de la Mol și asta de ani buni.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blueflower77
post 18 Sep 2012, 21:01
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 18 May 10




In Oradea cea mai buna varianta este la 10km spre vama: in Bors este cea mai buna calitate a combustibilului, la Petrom povestesc.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 23rd October 2014 - 23:56
Dacia Server hosting