Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 41 42 43 44 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme generale Renault (noul) Symbol, 1.2 16v

adrian2011
post 11 Aug 2012, 14:30
Post #1259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




da,eu am pozat doar pe stanga.dreapta e la fel.daca zici ca nu ai acel bolt....atunci asa este.singur nu are cum sa cada,deci a fost omis la montaj.cat despre zgomotul de la baltoace, nu mi se pare prea deranjant.mai suparator e zgomotul benzinei din rezervor.pe spate exista totusi un carenaj(50%) de protectie.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DracusorulViolet
post 11 Aug 2012, 14:38
Post #1260


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 10 October 10
From: Timisoara




Azi n-am mai suportat, mi-am luat sculele in brate..si m-am pus sa strang frana de mana..un chin..atat pot spune ! Cu masina ridicata, trebuie sa da-ti jos protectia din jurul evacuarii ( de la mijlocul masinii) ca sa ajungeti la piulita de strangere. Cel mai prost sistem ever. Am strans-o si acum la al 3-lea click numai pleaca de pe loc, numai suportam sa o trag pana in gat si sa o i-a la vale.


--------------------
Renault Symbol 2009 1.5 dCi Expression
Don't drive faster then your angel can fly ;) !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laly
post 11 Aug 2012, 14:58
Post #1261


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 April 05




Adrian, pai si la tine e la fel, adica se vede in poza ca nici la tine nu este acel bolt, asta am vrut sa zic - faptul ca este caz general de ieftineala... traiasca Renault! smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2010 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 11 Aug 2012, 15:27
Post #1262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




te referi la jona pe care ai incercuit-o cu rosu?acolo este acel bolt de prindere.altfel ar juca tot carenajul, lucru care nu se intampla.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laly
post 11 Aug 2012, 16:07
Post #1263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 April 05




incearca sa te uiti din nou, eventual sa tragi umpic de contra-aripa in zona aia, si uita-te si sub capota, ai sa ai o surpriza.... acolo nu este nici un bolt, se vede doar forma unde ar trebui sa fie....


--------------------
Renault Symbol 2010 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Aug 2012, 21:10
Post #1264


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




QUOTE(DracusorulViolet @ 11 Aug 2012, 14:38)
Azi n-am mai suportat, mi-am luat sculele in brate..si m-am pus  sa strang frana de mana..un chin..atat pot spune ! Cu masina ridicata, trebuie sa da-ti jos protectia din jurul evacuarii ( de la mijlocul masinii) ca sa ajungeti la piulita de strangere. Cel mai prost sistem ever. Am strans-o si acum la al 3-lea click numai pleaca de pe loc, numai suportam sa o trag pana in gat si sa o i-a la vale.
*




Vezi dupa un drum sa nu friga tamburii. La mine prinde bine, din mers ~50 la ora daca trag cu vlaga de ea, se blocheaza rotile si las fum albastru in spate laugh.gif

<span class='edit'>11 Aug 2012, 21:12:</span>
Asa e si la mine, nu este, dar nu joaca... Pe mine ma enerveaza ca in spate nu are..... orice pietris / nisip orice da in aripa si suna foarte sacaitor.. mai ales iarna de la materialul antiderapant... Eu as vrea sa stiu daca exista asa ceva sau nu exista.... La logan din cate am inteles cele care nu au avut au fost rechemate in service si montate.


Aaa, inca ceva poate a-ti vazut la logan-uri sub bara din fata exista acea "fusta" oare la symbol este ? sau se poate adapta ? La fel si pe spate...

This post has been edited by BannedHost: 11 Aug 2012, 21:13


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 12 Aug 2012, 21:01
Post #1265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




La Symbol nu am vazut fusta si nu cred ca este.La voi se strange nisip,noroi acolo jos la aripile din fata la balamaua de jos de la usa?(nu prea stiu cum sa explic).


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Aug 2012, 22:09
Post #1266


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Mie doar in partea dreapta biggrin.gif Solutia e simpla, mergi la spalatorie la fisa, deschizi usa si dai cu jetul... Sau fortezi putin contra-aripa de plastic sa iasa afara nisipul

This post has been edited by BannedHost: 12 Aug 2012, 22:09


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DracusorulViolet
post 12 Aug 2012, 22:28
Post #1267


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 10 October 10
From: Timisoara




Eu am luat cateva sticle de apa..am dat prima data usor sa inmoi ce era acolo (dezastru), apoi cu cativa litri de apa am curatat..am bagat mana sanatos si am agitat pe acolo pana am scurs tot, am avut noroc ca eram langa o pompa de apa si puteam sa folosesc linistit smile.gif !


--------------------
Renault Symbol 2009 1.5 dCi Expression
Don't drive faster then your angel can fly ;) !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miha2402
post 13 Aug 2012, 09:06
Post #1268


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 August 12




QUOTE(Martzafoiul @ 9 Aug 2012, 17:42)
miha, daca te duci cu ea in service, sfatul meu este sa nu-i lasi pe aia sa te abureasca cu chestii gen "n-are domn'le nimic masina, e perfect normal etc." Daca e chiar asa, atunci sa o conduca unul din ei cateva minute cu tine pe locul din dreapta si sa-ti arate ca poate fi condusa si la turatii mici fara sa te arunce in fata. Cu toate cele spuse de mine mai sus, n-as putea spune ca masina ta nu are nicio problema. Poate intr-adevar are ceva, iar atunci oamenii trebuie sa-si faca treaba. Spun asta pentru ca din pacate, in general nu prea poti avea incredere in oamenii din service-uri, mai ales daca nu le arunci ceva in buzunar.
Sa ne tii si pe noi la curent. Sa ne spui ce solutie primesti de la service.
*




Am fost sambata in service si prima motivatie a fost ca daca e 1.2 ce vreau mai mult e motorul mic si nu are putere......i-am spus ca si la amaratele de dacii vechi sunt motoare 1.2 si tot nu se intampla asa ceva. A urcat in masina si a mers un pic cu ea dupa care mi-a dat dreptate ca e ceva care parca te tine in loc nu are "zvac" cum s-a exprimat el,dar bineinteles ca habar nu avea despre ce poate fi vorba. In showroom nu avea nici una ptr drive test de 1.2 ca sa se convinga daca face tot asa,drept urmare a ramas sa merg sambata viitoare ca atunci poate va fi acolo si masina de 1.2 ptr. drive test,dar si sa incerce sa-mi faca un upgrade, desi spunea ca ala de obicei se face cand nu porneste masina "la sfert".O sa vad sambata care este treaba, oricum nu am de gand sa ma las dusa....i-am spus clar ca sunt sigura ca ceva nu e in regula . Oricum o sa va tin la curent.


--------------------
renault symbol 2012 - br98tim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 13 Aug 2012, 10:18
Post #1269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




QUOTE(miha2402 @ 13 Aug 2012, 09:06)
se face cand nu porneste masina "la sfert"
*



La "sfert"? La mine pornea abia la 5-a incercare. Oricum, eu initial am crezut ca eu conduc prost, ca tot picam in fata cand schimbam in viteza a 2-a. Acum sincer nu stiu, de la update, sau ca a trecut de rodaj dar acum nu mai face.

This post has been edited by csimby: 13 Aug 2012, 10:19


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Aug 2012, 17:02
Post #1270


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




La mine sincer la 23.000 km cred ca mai duce 7000 km amreiajul si e gata... Se aude cand las incet amreiajul in 2 cum se tureaza si dupa cupleaza...

Oricum e drept, da in nas in 2 pentru ca motorul nu tine turatia (are si cuplu mic), adica taie direct injectia cand lasi acceleratia si dai 2... Cu un chiptuning se rezolva acel dat in nas. Sau scoateti mufa de la senzorul de presiune in rampa si vedeti daca mai da in nas.

Eu dadeam vina pe acele arcuri de amortizare de la discul de ambreiaj, ca se comprima la maxim si deaceea da in nas ca poate arcurile sunt din lot mai aiurea si nu au destula forta (poate asa e, dupa ce scimb kitul de ambreiaj va zic) biggrin.gif

This post has been edited by BannedHost: 13 Aug 2012, 17:04


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 13 Aug 2012, 21:32
Post #1271


User


Group: Members
Posts: 610
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Daca ai reusit performanta sa-ti omori ambreiajul la 23.000 km atunci trebeuie sa-ti schimbi stilul de mers pentru ca eu nu l-as cataloga la probleme generale de Symbol...


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Aug 2012, 22:31
Post #1272


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Il voi schimba, poate odata cu masina(nu zic ca e gata, dar nici ca e ca nou.. Acum depinde de el cat tine. De doua ori l-am prajit acu un an de atunci sunt linistit)... Ca sa schimbi in 2 frumos, imposibil sa nu il patinezi mai mult decat necesar.

Acuma nah, fiecare cum isi permite umbla cu masina, dar eu bateam apropo de ambreiaj la schimbatul in treapta 2. Ca la cum trebuie sa schimbi se uzeaza ambreiajul mai repede decat normal

This post has been edited by BannedHost: 13 Aug 2012, 22:33


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 14 Aug 2012, 09:47
Post #1273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




tu il patinezi dupa ce ai schimbat in a 2-a?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 14 Aug 2012, 11:23
Post #1274


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




NU, il patinez cand ii dau 2. Ca daca il lasi brusc te da in cap. Cand sunt singur nu e problema il las mai repede ca eu deja m-am obisnuit, dar cand sunt cu cineva in masina trebuie schimbat frumos

This post has been edited by BannedHost: 14 Aug 2012, 11:24


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 14 Aug 2012, 11:29
Post #1275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




fiecare conduce cum vrea, dar eu cred ca e o masina mia mult decat acceptabila dar trebuie menajata daca vrei sa te tine ceva timp fara sa bagi bani. cred ca la partea tehnica nu e cea mai proasta masina, ba chair cred ca motorul si cutia de viteze sunt fiabile.
cateodata mai patinez si eu ambreiaju dar se poate si fara patinat in treapta a 2-a.


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 14 Aug 2012, 14:28
Post #1276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




nu vreau sa intru in polemica despre cum se schimba o viteza dar cand zic "patinare" eu inteleg ca ambreiajul il eliberezi doar pana la un anumit punct dupa care ti piciorul fix la acel punct.(de exemplu in coloana la semafor).dar cand pleci normal,ce patinare mai faci?doar accelerezi pana la ~2500,calci ambreiajul,schimbi a 2-a,ridici normal piciorul si in acelasi timp accelerezi normal.eu asa fac de cand am luat carnet si niciodata nu am fost dat in nas(indiferent de masina).


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 14 Aug 2012, 16:00
Post #1277


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pana iei piciorul de pe ambreiaj si il lasi treptat tot patinare este, mai putina dar este. Ca nu il poti lasa brusc. Eu la asta m.am referit cand am zis patinare, lasat usor ambreiajul pana cupleaza treapta



Am adaugat niste poze mai clare si mai cu lumina, cum e vasul si capacul lichidului de frana, iar la motor, capacul acestuia este si el cu ulei, mai ales suruburile si daca se observa atent pe langa fisele de la bujii. Fiecare e umeda

IMG_20120814_140915.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 994
IMG_20120814_140926.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 1009
IMG_20120814_140937.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 965


This post has been edited by BannedHost: 14 Aug 2012, 16:03


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 14 Aug 2012, 19:39
Post #1278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




dry.gif mie mi se pare NORMAl ce vad acolo, asa este dupa un anumit numar de km moptorul nu mai e chiar curat, nu mi se par pierderi majore, nu ai de ce sa iti faci griji, in schimb faptul ca da in nas, nu inteleg exact comportamentul, sa schimbi ambreiajul e mult prea devreme , chiar daca abuzezi de el ar trebui sa tina cel putin 100 000, oricum la motoareleastea de 1.2 am sesizat ca trebuie sa turezi un pic motorul in gol dupa debraiere, adica bagi 1 a ,si la schimb a 2 a cu aqmbreiajul apasat turezi putin in gol, bagi a 2 a etc, tehnica asta se mai folosea laanticele daciii, cand le mai murea motorul din cauza jiglarului de relanti- verifica totusi bobinele de inductie, parca si motorul asta are 1 bobina pe fiecare cilindru sau ma insel?



--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 14 Aug 2012, 20:38
Post #1279


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Are 1 si mare laugh.gif Asa face de la inceput, nu cred ca e de la bobina. Eu unul m-am obisnuit... Acuma mie nu imi place acel capac de la lichid, am mai vazut eu masini dar la niciuna nu era deloc umezita...

Poate mi se pare mie ca nu mai cupleaza bine ambreiajul, saaau poate de la atata vaselina si ce a mai pus cei de la renault pe nuca din cutie, a fi prins pe disc putina vaselina si patineaza, dar repet pedala prinde sus dar prinde.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 15 Aug 2012, 07:28
Post #1280


User


Group: Members
Posts: 610
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Daca voi avea drum in Cluj trebuie sa ne intalnim ca imi este prea complicat a-ti intelege stilul de condus, eu nu am nici o treaba cu schimbatul...totul merge perfect fara sa dea in bot, etc.
Chestia cu schimbatul din treapta 1 in a 2-a si turat un pic mi se pare o prostie, mai ales ca din soft ea reduce rpm doar ~500 rpm (timp de cateva secunde doar - tocmai suficient pentru a schimba viteza, daca nu schimbati atunci il va readuce la relanti) tocmai sa previna datul in bot si uzarea prematura a ambreiajului.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 15 Aug 2012, 09:26
Post #1281


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Demult am cautat pe cineva cu symbol 1.2 sa fac si eu niste comparatii, daca doar a mea e asa sau toate.. Dar nu prea vezi 1.2, doar diesel


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast_ionut
post 15 Aug 2012, 23:04
Post #1282


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 25 September 11
From: Tulcea




am si eu o problema, mi s-a stricat butonu de la geamu electric de pe dreapta fata la Clio 2 din 2001, nu mai functioneaza deloc, as avea nevoie de niste sfaturi, cum sa fac cu un alt buton, sa il pot lega acolo, ca sa pot da jos/ridica geamu, fara a mai pune buton original, nu am posibilitate momentan ptr altu nou (bani)cum sa fac legaturile la mufa,ms si astept raspuns

This post has been edited by 2fast_ionut: 15 Aug 2012, 23:05


--------------------
Renault Clio 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 17 Aug 2012, 02:53
Post #1283


User


Group: Members
Posts: 610
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Un bricolaj rezolva problema daca nu este cu impulsuri (merge usor cu un simplu comutator cu 3 pozitii). Dar de ce nu cumperi una din dezmembrari?


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast_ionut
post 17 Aug 2012, 23:27
Post #1284


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 25 September 11
From: Tulcea




momentan stau prost cu banii si vreau sa fac ceva sa ma pot folosii de geam pana fac rost de bani sa pun buton nou, imi poti spune mai exact cum pot lega butonu acela sau ce e "bricolaj"? ca nu am mai auzit de asta biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 18 Aug 2012, 06:25
Post #1285


User


Group: Members
Posts: 610
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




QUOTE(2fast_ionut @ 17 Aug 2012, 23:27)
... ce e "bricolaj"? ca nu am mai auzit de asta biggrin.gif
*



vezi aici de cuvant...
Cum il legi? Pai este simplu daca ai habar de un pic de electronica. Trebuie sa ai trei fire, iar acelea le legi la un comutator cu 3 pozitii, mai simplu de atat nu se poate.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 18 Aug 2012, 08:15
Post #1286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Butonul trebuie sa aiba mai multe sectiuni de contact, pentru ca eu stiu ca sunt butoane cu alimentare directa a motorasului care fac exact inversarea sensului +/-12V ca sa poti sa ridici si sa cobori geamul, nu ca la VW unde e un buton simplu, fin, care da doar o comanda si se duce mai departe spre un modul "confort" care executa prin relee comanda. Renault a mers pe varianta bruta (de la inceputurile dotarii cu geamuri actionate electric). Sfatul meu e sa-l desfaci cu rabdare si grija pe cel vechi, sa constati ce e defect - vreun arc/parghie sau poate nu necesita decat curatarea contactelor si scapi ieftin- butonul are 5 pini

http://www.mikeponte.com/volvo/pwin.htm
http://wiringschematic.net/tag/power-window-circuit/

Vezi aici la postul nr.6 cum poti sa legi un comutator din comert cu trei pozitii si doua sectiuni de contacte, deci 6pini.
http://www.mp3car.com/general-hardware-dis...ity-switch.html




--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 27 Aug 2012, 11:12
Post #1287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




sunt mult prea multe pagini in aceasta sectiune si nici cu searchu nu ma descurc. Am vreo 10.000 km cu symbolu din 2010, si pot spune ca... scartaie din toate incheieturile la denivelari si nu numai, de asemeni pe curbe. Si aici ma refer indeosebi' la usile din fata, cred ca geamurile. Apoi, amortizoarele fata scartaie enervant la denivelari. Nu, nu este acel fasait specific amortizoarelor pe gaz, ci un scartait enervant. Asa "face toate" ? Ma simt deloc in siguranta cand incepe sa croncane din toate partile pe viraje.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 27 Aug 2012, 11:15
Post #1288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




La o temperatura extrema (ma refere aici la 38-40 °C) si la mine scartaie geamurile fata si fetele de la usi. In rest nu am probleme. Nu prea ma duc pe drumuri cu denivelari si gropi, deci nu am cum sa stiu. Oricum, daca scartaie ceva la amortizare, da un telefon la service, poate stiu ei ceva.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 41 42 43 44 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 20:00
Dacia