Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km

danmincea
post 22 Jun 2009, 19:08
Post #1


membru fara legitimatie


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 June 04
From: Constanta




Începând de mâine, 23 iunie, modelele Logan și Sandero cu motor pe benzină 1.2 16V 75 CP pot fi comandate în rețeaua de agenți autorizați Dacia. Modelul Logan berlină este disponibil pe versiunile Ambiance, Preference și Laureate la prețuri începând de la 6 550, 7250 euro și 8 150 euro. Sandero este disponibil tot în aceleași versiuni ca la modelul Logan, la prețuri pornind de la 7 500 euro, 8 200 euro, respectiv 9 100 euro. Intervalele de revizie pentru cele două modele echipate cu motorul 1.2 16 V 75 CP sunt de 40 000 km la doi ani.

Avantajul economic al gamei Dacia se păstrează datorită consumului de carburant redus, respectiv, 5,9 l/100 km în ciclu mixt, pentru cele două modele. Cu o cilindree de 1149 cm3, motorul 1.2 16V dezvoltă o putere de 75CP (55KW) la 5 500 tr/minut și afișează un cuplu de 107 Nm la 4250 tr/minut.

Motorul 1.2 16V 75CP prezent pe Logan și Sandero afișează emisii reduse de CO 2 de 139g/km.

Dacia comercializează în prezent cinci modele, Logan berlină, Sandero, MCV, VAN și Pick-Up. De curând, a fost lansată în România versiunea Stepway cu trăsături dinamice a modelului bi-corp Sandero.


Interesante intervalele pentru revizie!

Sursa http://www.dacia.ro/#/despre-noi/noutati/i...-motor-1-2.html

This post has been edited by danmincea: 22 Jun 2009, 19:09


--------------------
* * Logan Preference 1.4 MPI 2006 - CT07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 22 Jun 2009, 19:20
Post #2


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




intervalul de revizie si garantia de 3 ani aduc dacia in randul marilor constructori smile.gif

This post has been edited by daciafan: 22 Jun 2009, 19:20


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 22 Jun 2009, 20:03
Post #3


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Pfii, consuma cu aproape 2 l la suta mai putin in urban.

Moment de dat pumni in cap. sad.gif


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Jun 2009, 20:09
Post #4


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




O masura inspirata, acest motor trebuie sa inlocuiasca depasitul 1,4 8v... Sunt convins ca o parte din cei ce doreau 1,6 16v se vor orienta catre 1,2 16 v ,multi apreciind mai mult faptul ca e un motor superior ca tehnologie nu atat puterea dezvoltata.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 20:12
Post #5


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




A mers vreunul din voi cu un Symbol dotat cu motorul asta? Eu cred ca Sandero se va misca in reluare... La drive test-ul cu Symbol m-a plictisit de moarte lipsa de putere a acestui motor. Nu am mers cu 1.4 8v dar am avut Logan cu 1.6 8v si nu incape nicio comparatie.

This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 20:14


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 22 Jun 2009, 20:15
Post #6


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(BZN @ 22 Jun 2009, 21:09)
O masura inspirata, acest motor trebuie sa inlocuiasca depasitul 1,4 8v... Sunt convins ca o parte din cei ce doreau 1,6 16v se vor orienta catre 1,2 16 v ,multi apreciind mai mult faptul ca e un motor superior ca tehnologie nu atat puterea dezvoltata.
*



cine voia 1.6 16 voia o masina puternica, cum sa se orienteze acum spre 1.2? wacko.gif

cat despre consum sigur nu va consuma cu 2 litri mai putin urban, ca doar nu e dci


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 20:17
Post #7


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Ai dreptate... ca sa te misti cat de cat acceptabil va trebui sa turezi masina... de unde va rezulta un consum destul de mare...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Jun 2009, 20:20
Post #8


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




O mașină foarte periculoasă prin prisma lipsei de putere și a intervalelor de revizii mari... (frâne în special)


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Jun 2009, 20:24
Post #9


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(ArtVandelay @ 22 Jun 2009, 21:15)
cine voia 1.6 16 voia o masina puternica, cum sa se orienteze acum spre 1.2?  wacko.gif

*


Nu neaparat , poate o tehnologie mai noua??? Nu contest insa ca majoritatea dintre cei ce optau pt 16v doreau un cuplu si o putere mai mare...

This post has been edited by BZN: 22 Jun 2009, 20:27


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinu'
post 22 Jun 2009, 20:27
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 December 08




ca toate motoarele ce echipeaza daciile noastre, fiecare e conceput sa se adreseze unei anumite nise de consumatori...si cred ca motorul 1.2 nu o sa dezamageasca pe nimeni care nu are pretentii de racheta de la el

eu am condus destul de mult un aveo sedan cu motor de 1,2 (nu avea 75 cp) si se misca multumitor....zic ca pentru oras sau pentru cineva care nu cauta performante mari de la o masina e foarte ok


--------------------
Renault Megane 2 2005
17" sunroof:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 20:29
Post #11


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Nu ma incalzeste cu nimic o tehnologie mai noua daca imi vine sa ma dau jos sa imping masina... In plus... vedeti si voi la ce turatii ajunge motorasul asta la cuplul maxim si chiar sunt curios daca e vreun posesor de Symbol care sa ne spuna cat consuma masina la peste 4500 ture in fiecare treapta...
Pe un Twingo, e un motor excelent. Pe Symbol, Sandero sau Logan insa vorbim de submotorizare. Va inchipuiti un Sandero incarcat cu 5 persoane si ceva bagaje incercand sa suie o panta? tongue.gif

LE: "Performante mari"????? tongue.gif A folosi cuvantul "performanta" in legatura cu motorul asta e o aberatie...

This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 20:33


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmincea
post 22 Jun 2009, 20:32
Post #12


membru fara legitimatie


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 June 04
From: Constanta




Cine doreste performantele unei masini sport nu-si cumpara motor de 1.2.... De ce comparam mere cu pere? Hai sa vorbim de taxe, consum, intretinere. Se largeste cumva aria de adresabilitate?


--------------------
* * Logan Preference 1.4 MPI 2006 - CT07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Jun 2009, 20:33
Post #13


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Ba te incalzeste..., vezi Fiat Albea, motorul de 1,2 16 v dezvolta o putere mai mare in comparatie cu 1,4 8v, asta inseamna un motor de generatie noua.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 20:35
Post #14


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Eu zic sa testezi si apoi sa impartasesti senzatia de caldura care te-a cuprins cand te-ai dat jos sa impingi masina... tongue.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Jun 2009, 20:46
Post #15


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Acu daca tot am inceput... am condus Albea cu motor de 1,2 si nu cred ca as obosi impingand la ea mai mult decat la una cu motor de 1,4. Oricum , alta era ideea; acest motor sa inlocuiasca vechiul 1,4 8v de pe Logan.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 20:52
Post #16


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Albea nu e subiectul topicului asta si nici motorul de Fiat. Vorbim aici de un motor care nu e in stare sa miste un Clio Symbol. Daca-l compari cu un 1.4 mpi, vei vedea ca are cuplul ceva mai mic si atinge momentul maxim la turatii mult mai inalte. Mergand asa cu masina, ca sa egalezi un 1.4 la 3000 rpm tu va trebui sa ai 4500 rpm (parca, nu mai stiu exact). Spune-mi tu ca ai consum mai mic la 1.2 la 4500 de ture decat ai cu 1.4 la 3000 ture... Repet, testeaza si mai vorbim... Eu nu am mers cu Sandero de 1.2 insa am incercat un Symbol cu acelasi motor... si chiar de curand pentru ca a trebuit sa cumpar nevestei masina.
Mai sunt cateva dezavantaje ale motoarelor de cilindree mai mica si multi CP fata de cele cu cilindree mai mare si aceeasi putere dar las pe cineva care se pricepe la mecanica sa-ti explice cum e cu fiabilitatea...


LE: Ironick, imi cer scuze. Nu am vrut decat sa-mi exprim dezamagirea fata de motorasul asta pentru ca l-am testat zilele astea. Sa-l vad dat ca mare realizare... e penibil... Oricum, decat sa fiu etichetat drept "shumahar", mai bine ma retrag si imi cer si scuze. Bafta! smile.gif

This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 20:58


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Jun 2009, 20:58
Post #17


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




@ThunderRa, conform site-ului oficial puterea maxima se atinge ,la ambele motorizari, la 5500 rot/min, asa ca...
@ IRONICK, "shumaharii" nu "imping" masini smile.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 22 Jun 2009, 20:59
Post #18


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




are 7 nm in minus asa e..dar fiind un motor in 16v curba de cuplu e mai dreapta. adica motorul e mai elastic. condus cum trebuie eu cred ca o sa fie la fel de "rapid" ca cel in 8v

si nu cred ca trebuie sa te consideri schumacher ca sa nu spui tatal nostru inainte de fiecare depasire..

This post has been edited by ArtVandelay: 22 Jun 2009, 21:06


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 21:01
Post #19


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Cuplu, BZN, cuplu bata-l vina... nu cai verzi pe pereti... Studiati harta de cuplu pentru detalii...

This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 21:02


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 22 Jun 2009, 21:03
Post #20


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Este cumva vorba de acelasi motor cu cel de pe Clio 3? Dupa caracteristici asa pare... In caz ca este, nu-i plangeti de mila. N-o fi el motor prea acatarii la prima vedere, dar se descurca intre onorabil si surprinzator de bine in majoritatea situatiilor. E drept, trebuie turat mai sanatos decat un 1,4 si mult mai sanatos decat un 1,6, dar asta nu va duce la consumuri imense.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinelu
post 22 Jun 2009, 21:04
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 26 February 09




intervale de revizii la 40.000 km?!?!?!? astia au innebunit?? pai ce ulei pun astia in motoru asta?


--------------------
dacia solenza 2004 - clima - b-65-Kos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 22 Jun 2009, 21:06
Post #22


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Eu am avut motorul asta pe un Clio 3. L-am injurat de toti mortii si dumnezeii cat timp am tinut masina - un an. Extrem de lenes (asa ii si spuneam "lenesul"), iar la consum, era similar cu un 1.4, pentru simplul fapt ca datorita cuplului lesinat, se chinuia sa miste masina (1200 kg) de pe loc, dupa fiecare semafor. Fratilor, are cuplu 105nm! Am regretat in fiecare zi ca nu am luat 1.4 sau 1.6.

Poate pe caroseriile mai usoare de Sandero si Logan se va misca mai bine..

Aaaa, daca vorbeam de 1.2 tce de 100, era altceva. Dar nu, se pare ca nu meritam motorul asta in Romania. Suntem lumea a treia, inca.

This post has been edited by dack: 22 Jun 2009, 21:16


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 22 Jun 2009, 21:06
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 957
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Eu cred ca nu puterea acestui motor va fi problema ,ci zgomotul produs de acesta .Motorul in sine este foarte puternic pentru capacitatea lui (cei ce au Twingo stiu bine asta ...) ,consuma putin ,este foarte silentios in ralanti ,foarte fiabil ,putin poluant .Repet ,singura problema va fi zgomotul produs la anumite turatii .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 22 Jun 2009, 21:09
Post #24


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Ce nu isi dau seama unii e ca o data cu micsorarea cilindreei, un motor automat va functiona la turatii mai inalte. De la 1.2, la 1.0, la 0,8 sau 0.7, pe un motor aspirat, turatia va fi din ce in ce mai inalta la aceeasi viteza. Si aici intra perceptia multora ca un motor turat la 3500-4000 de ture va consuma mai mult.

Am ca exemplu perfect motorul pe care il conduc eu de pe Matiz, 0.8, putere maxima la 5900 si cuplu maxim la 4500. La acest motor, la un mers normal, schimbarea optima se face @4000 de ture. De asemenea, am mers cu benzinare de 1,4 - 1,6 si la majoritatea schimbarea optima este @3000 de ture. Desi nu am mers cu vreun motor de 1,2 sau 1.0, mi se pare oarecum logic ca el sa ceara un regim de 2500-3500 cu schimbare la 3500.

Si cum putini cred ca acest motor de 1.2 pe Dacia va avea consum mai mic, ii rog sa nu ia in calcul traficul din Bucuresti, unde pana si un 0.8 poate avea un scor de 10-11 la suta. Ala nu e trafic, e stat la ralanti si nu conteaza motorul ca oricum va consuma mult.

Putin mai ontopic, salutara decizia de a mari intervalul de efectuare a reviziilor la benzinare. La un trafic corect, este un interval corect. Pe de alta parte, este adresat, cred eu, celor ce stiu sa intretina o masina, pt ca imi imaginez ca multi nu vor avea nici macar curiozitatea sa verifice macar filtrul de aer si probabil cand vor ajunge la revizia de 2 ani vor da vina pe producator ca merge masina aiurea (informativ, eu schimb filtrul de aer o data la 4-5 luni, pt ca efectiv se innegreste).

This post has been edited by AmunDei: 22 Jun 2009, 21:14


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 22 Jun 2009, 21:10
Post #25


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




loganul sau sandero-ul se vor misca si cu acest 1.2
sper totusi sa nu scoata din fabricatie 1.6 16 v deoarece dupa experienta unui 1.4 8 v vreau sa trec la cea a unui motor de peste 100 cp


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 22 Jun 2009, 21:12
Post #26


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Multumesc Dack, parerea unui (fost) posesor face cat 1000 de pareri...

Renotgo, masa unui Sandero e de 1099 kg (fara optiuni) iar a unui Twingo la fel de gol cred ca e de vreo 700 kg. Crezi ca se vor misca la fel? Diferenta de greutate e de peste 50%. Daca scad si performantele, cunoscand relatia directa dintre performante si greutate, cum crezi ca se va misca? tongue.gif

This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 21:27


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FILter
post 22 Jun 2009, 21:15
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 27 April 07
From: Bucuresti




Pentru cine merge mult in oras va fi optiunea cea mai OK in conditiile in care Dacia are dci-urile de 1.5 care sunt inca loterie, mai ales cu motorina noastra. Marele dezavantaj il vad eu din faptul ca daca se merge turat cu motorul, asa cum se face cu motoarele 16v probabil ca nu se mai intelege om cu persoana... asta daca n-au mai lucrat la izolatie si tinand cont ca e disponibil inca de pe Ambiance, probabil ca n-au lucrat. Am mers cu Sandero 1.6 si deja de la 4000 trebuie sa vorbesti tare ca sa te intelegi cu pasagerii, insa asta se intampla dupa 130 asa ca nu se prea merge in Romanica noastra cu vitezele astea. Daca motorul asta va avea 4000 rpm la 100-120 deja nu mi-ar mai conveni sa stau tot timpul in urletul motorului.

This post has been edited by FILter: 22 Jun 2009, 21:15


--------------------
Dacia -X- 2000 toamna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Jun 2009, 21:32
Post #28


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Si inca un aspect, 1,2 16v beneficiaza de cutia de viteze tip JH3, 1,4 fiind singura motorizare la care se foloseste cutia JH1...De ce oare???

This post has been edited by BZN: 22 Jun 2009, 21:35


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 22 Jun 2009, 21:34
Post #29


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.557
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu am motorul asta pe o masina de 1200 Kg si maxima adimisa de vreo 1450 Kg. Pe langa greutate se adauga coeficientul ei aerodinamic echivalent cu cel al unei parasute deschise. Motorul se poarta exemplar daca se tine cont de ceea este el de fapt... depasirile in scurt sunt mai rare ce-i drept, si daca sunt sunt la niste turatii enorme. Niciodata nu am depasit in rampa, nu am avut curaj!
Consumul e ok si el, iar motorul probleme nu mi-a pus si vorbim totusi de o masina veche de 8 ani pe care scrie 127k+ Km... cat o avea de fapt numai ea stie.
Asa ca, atat timp cat soferul este constient de "bestia" ce se ascunde sub capota, eu zic ca nu e un motor rau. Si pe mine ma mira intervalul de revizii... eu personal schimb ulei la 10k Km.

@FILter: zgomot e in masinala viteze mari, dar asta tine si de izolarea fonica a masinii, care ma astept sa fie mai eficienta la Logan decat cea de pe Kangur.

@BZN: eu am JH1, daca nu ma insel (parca asa am vazut in dialogys).

This post has been edited by MuciX: 22 Jun 2009, 21:36


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Jun 2009, 21:34
Post #30


-


Group: Members
Posts: 21.841
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(FILter @ 22 Jun 2009, 22:15)
Daca motorul asta va avea 4000 rpm la 100-120 deja nu mi-ar mai conveni sa stau tot timpul in urletul motorului
Da insonorizantul de tablier si capota a fost vazut pe Sandero cu echiparea 1.2 16v?

This post has been edited by IRONICK: 22 Jun 2009, 21:51


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 19:27
Dacia