Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ulei in intercooler, probleme de turbo , intercooler, egr

postasu
post 19 Aug 2013, 12:44
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




hello,

deci dupa aproximativ 800 km parcursi in weekend revin cu poze.
In sticla respectiva am bagat furtunul de la epuratorul de gaze... deci tot uleiul care este in sticla este ce arunca epuratorul afara...
Doresc sa specific ca in partea din spate a motorului este mult mai curat (nu este murdar de ulei fata de cum era inainte).
O sa incerc si cu modelul ala de filtru de benzina care l-am atasat intr-o poza din postul anterior.


Attached thumbnail(s)
IMG00016_20130819_1308.jpg ( Size: 113.08k ) Number of downloads: 1343
IMG00017_20130819_1309.jpg ( Size: 135.37k ) Number of downloads: 1445
IMG00018_20130819_1309.jpg ( Size: 109.36k ) Number of downloads: 1410


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denybest
post 19 Aug 2013, 15:36
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 26 February 11
From: Timisoara




salut
sai ai grija sa nu ai infudat furtunasul care intoarce uleiul din epurator in motor. Eu am avut infundat acel furtunas , dupa mai multe spalari ale epuratorului am zis sa incerc sa vad daca bag o sarmulita pe furtunasul ala si am avut surpriza ca dupa aprox 10 cm nu a mai vrut sa intre , am apasat putin mai tare si si-a dat drumu , de cand am facut aceasta operatiune am observat ca nu mai murdareste mototrul pe sus pe la dumper.
O zi buna!


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci , 120cp , 2001, privilage
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 19 Aug 2013, 15:47
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




stai linistit ca nu il am ! a fost infundat la fel ca si celalalt epurator.
asta e al 2 lea dar l-am luat secound... epuratorul e buba (sita din el nu isi mai face treaba cum trebuie)
cred ca multe lagune au probleme cu el.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 19 Aug 2013, 20:04
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




salut, ok si ce se poate face? eu l-am desfacut si nu are sita are un fel de canal in care se depune uleiul si gazele sunt lasate sa treaca ... eu cred ca de vina este cantitatea de ulei care trece prin acest epurator


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krysa_20
post 21 Aug 2013, 20:23
Post #185


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 19 August 13




orice piesa de laguna 2,1900 cm3,2001 0764646246


--------------------
renault laguna 2 2001,full option
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 21 Aug 2013, 21:47
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




cum l-ai desfacut?
ai reusit sa il decapsulezi?


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 23 Aug 2013, 13:25
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Salut,
Ma bucur ca incepe sa se rezolve misterul uleiului de la motor, si mai vin si eu cu o precizare, poate ajuta pe cineva:
Mai poate fi si o garnitura la etufoir care se uzeaza, un fel de semering si nu mai etansa cum trebuie. Este situata pe tija clapetei etufoir-ului. Am facut bucati etufoir-ul, schimbat-o si nu mai apare murdarie acolo.
Mentionez ca inca nu am incercat sa curat epuratorul.

This post has been edited by 12AHD: 23 Aug 2013, 13:26

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 59.21k ) Number of downloads: 1490


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 23 Aug 2013, 15:01
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




sunt de parere ca acolo in zona dumper-ului nu ar trebui sa fie ulei... sau cel putin nu in cantitati mari...
Eu am circulat 1100 km cu masina cu furtunul de la epurator (ala ce duce la furtunul de la filtrul de aer) anulat. Motorul e foarte curat, nu mai am in partea din spate a motorului (dumper, EGR, furtunul gofrat de sub EGR) ulei in cantitatile enorme care erau inainte.... ceva mai este dar nu ca inainte sa se prelinga peste tot...
As cumpara un epurator nou dar tind sa cred ca si ala o sa scape ulei... incerc sa gasesc o varianta pentru a modifica epuratorul asta ca nu mai treaca uleiul de el.
Am primit unele idei dar problema e ca din cate stiu eu epuratorul este etans si nu il pot desface doar prin spargere. Daca se poate desface va rog sa imi ziceti cum...


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 25 Aug 2013, 15:04
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




eu am taiat partea de sus si am lipit cu poxipol, se lipeste foarte bine si nu apar scurgeri pe acolo


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 25 Aug 2013, 16:00
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




L-ai taiat si ce ai facut? Ai bagat ceva in interior?
Mie mi-a sugerat cineva sa bag in interior un burete de vase din sarma (ca cel din poza)
astfel doar gazele ar iesi, iar uleiul ar ramane in interior.
ce parere ai de asta avand in vedere ca l-ai desfacut.

Attached thumbnail(s)
bureti_sarma_pentru_vase_55164971.jpg ( Size: 14.9k ) Number of downloads: 1404


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 27 Aug 2013, 20:35
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




salut... pai asta ar trebui sa aibe un epurator in el, numai ca la laguna epuratorul are un fel de palnie inversata care retine uleiul sau cel putin ar trebui smile.gif am avut un oil cack tank home made dar se umplea prea repede, am verificat compresia si, surpriza, de la 18 bari cat ar trebui sa fie aveam o medie de 12.
momentan masina se afla in procesul de "segmentare" o sa vedem dupa cum se comporta.
eu cred ca din cauza segmentilor uzati scapa compresie in baie si de acolo rezulta o cantitate mare de ulei venita pe admisie.
turbina este abia schimbata deci sare din discutie


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 28 Aug 2013, 08:14
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




hmmm interesant... trebuie sa imi verific si eu compresia.
sa imi spui te rog cat te-a ajuns segmentarea.

Mersi


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 28 Aug 2013, 20:38
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




pai segmenti distributie garnitura chiulasa ulei filtre pompa apa simeringuri distributie si supape aproape 1300 ron, asta in cazut in care am luat numai piese bune dar fara adaos comercial
manopera nu o pun la socoteala pentru ca incerc sa o repar in regie proprie

o seara buna


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 3 Oct 2013, 11:28
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Hello,

vreau sa "revergorez" topicul asta cu o intrebare!
Ce parere aveti de acest Oil catch can... practic el este un epurator de gaze.
Dar avand in vedere ca epuratorul actual de pe masina mai are si rateuri ma gandeam sa montez un astfel de catch can intre epurator si turbo (pentru a retine cantitatea de ulei care trece de epurator).
M-am uitat si pe youtube si am vazut ca un dude a montat un astfel de catch can pe un nissan navara nou (cica pentru a lungi durata de viata a turbinei si a motorului).
L-am gasit la 40$.
ce parere aveti?

Mersi


Attached thumbnail(s)
d1_spec_racing_oil_catch_tank_can.jpg ( Size: 58.76k ) Number of downloads: 399


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denybest
post 22 Oct 2013, 14:45
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 26 February 11
From: Timisoara




salut
imi puteti spune si mie de ce mi se sparge intercoolerul ?
L-am montat in vara si acuma am vazut ca iara am vapori de ulei pe undeva in parte de sub baterie . Intercoolerul ce l-am pus l-am luat de la un mgazin de radiatoare de la Oradea si era varianta intarita cu doua platbande ca sa nu se mai umfle in, dar vad ca-mi scapa undeva.
Imi puteti spune ce intercooler sa mai pun, sau am o problema cu presiunea de aer din el .

Multumesc!


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci , 120cp , 2001, privilage
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 12 Nov 2013, 16:55
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Am o intrebare, poate tine careva dintre voi minte: cand ati scos furtunul care leaga epuratorul de tubulatura de aer, cu motorul pornit, cat aer/abur iesea pe acolo?


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 27 Feb 2014, 16:15
Post #197


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




SAlutare,
am si eu o problema cu LAguna si anume: intre 1200 si 3000 rpm scoate mult fum negru si nu trage,dupa aceasta valoare trage un pic dar nu e mare diferenta.
Am schimbat senzorul de presiune,ala care vine pe furtun.
Pana sa se aprinda acea rezistenta minunata,turbina baga presiune de 2.2 bari.E ok? Mult putin ?
Ce as putea sa verific ?


LE: vizual nu am observat vrea pata sub masina sau pe furtunele ce ies din intercooler.


--------------------
Renault cu motor 1.9 Dci - BV
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 27 Feb 2014, 17:08
Post #198


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Egr-ul l-ai curatat ?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 27 Feb 2014, 21:02
Post #199


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




egr ul l am curatat cu ceva timp in urma.
Problema pare a fi de la Trs ul ala sau cum ii zice conform diagnozei.Este acea valva care "alimenteaza turbina",cea cu 2 furtunase.


--------------------
Renault cu motor 1.9 Dci - BV
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 27 Feb 2014, 21:35
Post #200


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




nu este exclus ca din nou egr-ul sa se fii infundat.. cu de sti ca la 1200 scoate fum ? eu nu o las sa coboare sub ~ 1700..daca mergi subturat o sa-l cureti mai mereu


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 27 Feb 2014, 21:43
Post #201


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Pai atunci cand plec de pe loc de la 1200 la aprox 2800 se accelereaza foarte prost si scoate foarte mult fum negru,ca dupa cateva secunde de fum sa apara acea rezistenta.De la 3000 pana la 3800 trage binisor,dar nu cum ar trebui.
Egr ul l am schimbat azi cu unul de volvo 1.9d 116 cp si sincer sa fiu nu este nici o diferenta!Iar funingine nu prea am gasit.
Subturat nu merg smile.gif.





--------------------
Renault cu motor 1.9 Dci - BV
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 27 Feb 2014, 22:03
Post #202


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




atunci vezi trs-ul..daca nu e nici asta sa nu fie spart intrecoolerul


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 27 Feb 2014, 22:09
Post #203


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Intercoolerul daca ar fi spart, ar trebui sa am fum negru tot timpul nu? sau vreo balta mai mare de ulei pe scut/sub masina?!
Ramane sa caut un Trs si revin cu info.


--------------------
Renault cu motor 1.9 Dci - BV
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 3 Mar 2014, 18:59
Post #204


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




AM primit noul Trs de la Pierburgg.L am montata si presiunea facuta este de 0,950 mbari,tot putin!
Cu gandu ce sa i mai fac,am contactat si fostul proprietar care mi a spus : "am pus niste aditiv in ulei,consuma prea mult"..Acu stau si ma gandesc,posibil sa fie infundat intercoolerul din cauza aditivului?
Exista vreo varianta de a curata intercoolerul fara a l da jos?


--------------------
Renault cu motor 1.9 Dci - BV
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 3 Mar 2014, 19:48
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Ideal prin intercooler nu are ce cauta ulei , totusi ajunge , o parte cu gazele de la epurator ( carter ) , si cealalta din cauza scaparilor existente la lagarelor turbinei , deci o cantitate mare de ulei in intercooler indica o uzura mare a turbinei .

Pentru a curata intercooler-ul trebuie dat jos ! Totusi nu vad cum sa ti-l infunde aditivul , decat daca l-a turnat in el in loc sa-l toarne in motor icon_mrgreen.gif


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 4 Mar 2014, 23:18
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




Eu n am turnat nimica biggrin.gif.
Ma gandeam la Intercooler deoarece nu are putere masina pana la 2800 rpm si scoate mult fum negru.Ei,dupa ce am trecut de 2900 rpm te baga in scaun si nu mai scoate fum !
Daca ar fi un furtun spart,ar trebui sa scoata tot timpul fum si sa nu traga,right?
In afara de asta am o eroare df301 ,care imi spune: conducta de admisie a aerului sparta.


--------------------
Renault cu motor 1.9 Dci - BV
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Mar 2014, 23:19
Post #207


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.600
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Eroarea asta este data de senzorul de presiune......altcineva nu are cum sa "vada" asta.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 4 Mar 2014, 23:58
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




misca mecanismul vanelor de la turbo si vezi daca "agata" undeva... simptomele descrise de tine, cam asta arata...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 5 Mar 2014, 01:27
Post #209


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




@espacern care senzor de presiune?ca sunt mai multi.

@andu o sa "misc" zilele ce urmeaza.

App treaba asta se intamppla de cand am schimbat uleiul!Inainte totul era in ordine.


--------------------
Renault cu motor 1.9 Dci - BV
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 5 Mar 2014, 07:59
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Senzorul asta e situat pe tubul de plastic care iese din intercooler si intra in admisie/dumper ( e chiar in fata , n-ai cum sa-l ratezi ) .
Poate , cand ai schimbat uleiul , ai agatat/rupt unul din cele trei fire ...


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 01:58
Dacia