Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Situatie disperata cu acceleratia!, nu mai trage si nu stiu ce sa-i mai fac...

cristinalina
post 22 Oct 2008, 10:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 28 July 08




Buna,

Am un Megane I, 1,9 DCI care nu se mai accelereaza cum trebuie - merge cu maxim 50 km/h si nu se tureaza cum trebuie.

Am mai avut problema asta si diagnosticul a fost un senzor de la acceleratie care era in neconcordanta cu un senzor de la calculator. A mers o luna si a reaparut problema.

Am dus-o in service - mi-au schimbat potentiometrul de acceleratie care era ars, valva EGR care era infundata, mi-au umblat si pe la catalizator si nu stiu ce modificari i-au facut, au verificat si senzorii si se pare ca sunt ok, mi-au schimbat filtrele, uleiul. Bujiile sunt schimbate de acum 2 luni.

Am mers cu ea 20 km fara probleme, dupa alti 15 km, la 100 km/h s-a aprins becul cu "spirala" (care se aprinde si in cazul bujiilor) si nu s-a mai accelerat. Acum nici nu pot merge cu ea pentru ca nu se tureaza si mi se opreste motorul in intersectie.

Nu stiu ce sa-i mai fac. Ori aia in service isi bat joc de mine, ori... nu stiu ce sa mai cred.

Am mai citit pe forum despre problema asta, dar nu gasesc raspunsul pentru masina mea.

Apropo, valva EGR am curatat-o de 3 ori in 2 luni si pana la urma am schimbat-o. Nu merg subturat. E posibil sa fie ceva stricat care face ca valva asta sa se infunde?

Va rog mult, cei care v-ati confruntat cu problema asta, sa-mi spuneti ce sa mai verific la ea. Ce ar mai putea fi??


--------------------
Renault Megane 2003/LA0505 - BZ 06 RSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Oct 2008, 10:44
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.878
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Fum scoate cand se aprinde spirala in bord?

Deci sunt 2 posibilitati...ori EGR si-a dat duhul ori mai grav....turbina s-a dus...

Ulei nu consuma?

Parerea mea este ca ai luat o masina de care proprietarul dinainte nu a avut deloc grija...este inadmisibil sa ai atatea probleme cu o masina care este foarte fiabila...

This post has been edited by cj98czh: 22 Oct 2008, 10:45


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristinalina
post 22 Oct 2008, 11:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 28 July 08




Inainte sa ii schimb EGR-ul scotea un fum de nu mai vedeau masinile din spatele meu, dar scotea fum numai cand o fortam foarte tare sa se tureze. Acum nu mai scoate, are EGR nou dar tot nu se accelereaza.

Au verificat turbina, nu sunt probleme.

Masina a fost intretinuta, revizii la 10 000 km fara exceptie, toate piesele inlocuite sunt originale, mecanicul care s-a ocupat de ea 5 ani de zile spune ca a fost chiar o masina foarte buna la care nu a schimbat nimic inafara de consumabile.

Are 165 000 km, din care eu am facut 15 000 - poate acum au inceput sa pice toate ...


22 Oct 2008, 14:43:
Am vazut prin alte topic-uri ca aceasta problema ar putea fi de la debitmetru.
Am intrebat la service si mi-au spus ca DA, SI ACESTA E STRICAT, dar ca ei nu cred ca din cauza lui face asa!?!?

Intrebare: daca debitmetrul e stricat, simptomele masinii mele sunt absolut corelate cu asta?

Am gasit debitmetru la 8 mil. E mult, e putin, gasesc mai ieftin?

Inca ceva: pe tester am vazut eu ca scria: "eroare senzor transmisie aer .... si nu mai stiu"

This post has been edited by cristinalina: 22 Oct 2008, 14:43


--------------------
Renault Megane 2003/LA0505 - BZ 06 RSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 22 Oct 2008, 14:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




scoate mufa de la debitmetru (daca stii care e) si vezi cum merge masina.


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 23 Oct 2008, 12:24
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




kiar asa unde e?
laugh.gif


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catyon
post 23 Oct 2008, 23:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 08




VINDE-O FATA, NE-AM PRICOPSIT CU CELE MAI PROASTE MASINI DIN PIATA.

NICIODATA NU E PREA TARZIU !


--------------------
renault megane 2000 1,9 dti 98 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Oct 2008, 23:22
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.878
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu vb. fara sa argumentezi.... sunt foarte multi foarte multumiti de ele...printre care si eu.... dar asta tine de multe... intretinere, stil de condus etc...


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 24 Oct 2008, 00:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Mai cauta debitmetru, eu l-am luat cu vreo 570 RON parca, la mine e facut de Siemens (tot 1.9 dCi, dar de 120 de cai). Cand a picat al meu, masina mergea perfect (pe loc se tura mai usor, si acum se tureaza mai usor daca scot mufa de la el), dar nu facea amestecul cum trebuie si scotea un kil de fum in sarcina. Pe de alta parte, un Passat cu care am mers si caruia ii picase debitmetrul, nu tragea deloc. Nu murea motorul, dar masina mergea ca si cum nu ar fi avut turbina. Nici nu scotea fum...deci simptomele difera.
In alta ordine de idei, iti pot spune ca masina merge si cu turbina picata, nu ti se opreste in intersectie, ceea ce descri tu este un posibil simptom de EGR defect, desi nu stiu cum se poate avand in vedere ca e nou...Sau poate debitmetrul defect se manifesta altfel la modelul tau de motor. Oricum, inadmisibil sa te plimbe astia la service atat, ba ca e aia, ba ailalta si tu sa dai banii cu caruta wacko.gif
Incerc sa caut o poza cu debitmetrul ca sa vezi de ce mufa sa tragi.

L.E. Asta e mufa, apesi pe clema aia parca si tragi in spate (cu motorul oprit). Succes smile.gif

This post has been edited by poseidon06: 24 Oct 2008, 00:28

Attached thumbnail(s)
DSC00095.JPG ( Size: 654.34k ) Number of downloads: 4388
DSC00054.JPG ( Size: 300.17k ) Number of downloads: 4759


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 24 Oct 2008, 06:32
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




poseidon06, nu vreau sa te critic, dar poza este de la un megane 2.

in orice caz, debimetrul arata la fel, pozitionarea difera de la model la model dar si
mufa este asemanatoare, deci este usor de gasit.

Succes!!


--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi 2000 - CT-87-GCA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 24 Oct 2008, 11:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Stiu ca este de la Megane 2, este de la masina mea tongue.gif Sunt sigur ca este ceva similar si la Megane 1, doar este acelasi motor, difera poate doar amplasarea. Am pus poza orientativ, ca sa stie ce sa caute, cum arata mufa. La mine este in spatele carcasei de la filtrul de aer pe furtunul ala gros smile.gif


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 24 Oct 2008, 12:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




asa e si la dci de pe megane 1 numai ca e pe pozitie centrala smile.gif

This post has been edited by alex0507: 24 Oct 2008, 12:43


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 24 Oct 2008, 15:18
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Vad ca e f raspandita problema asta sau variante ale ei. La mine se manifesta lipsa de putere cand schimb din 1-a in a 2-a. Accelerez sa zicem pe la 3000 rot/min si schimb a 2-a. In clipa urmatoare turatia in loc sa cada undeva pe la 2000-2200 rot/min cade pe la 1000 rot/min. Deci face frana de motor la schimbarea in superioara ..verry strange. Accelerez de la aia 1000 rot/min si se accelereaza normal. Mai face si cand schimb din 2 in 3 sau 3 in 4 dar mai rar.

EGR-ul e nou (aprox 1000km). Turbina e aproape nou (aprox 30000 km). NU mi se aprinde martorul de bujii. Ce poate sa fie?


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
likos
post 30 Oct 2008, 10:40
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 7 June 07
From: oradea




de obicei cand nu trage este filtul de motorina
l ai verificat?(schimbat)
bafta


--------------------
renault laguna 1998 grandtour 1.6 16v concorde - 79KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 30 Oct 2008, 10:59
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Si eu patesc ca si FederalMogul dar rar si in mod aleator, 99% cu motorul rece/dimineata. Am suspectat contactele de la ambreiaj/frana, le-am verificat/ajustat dar tot mai apare problema. Incep sa suspectez potentiometrul pedalei de ambreiaj... nici la mine nu se aprind martori la bord, probabil o citire a erorilor stocate ar ajuta...

cristinalina - un test de injectoare/sistem de injectie, presiune in rampa ai facut ? de asemenea ar ajuta la diagnosticare si testele pe care colegii ti le-au prezentat mai sus pt. debitmetru.


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Oct 2008, 12:01
Post #15


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.878
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(likos @ 30 Oct 2008, 10:40)
de obicei cand nu trage este filtul de motorina
l ai verificat?(schimbat)
bafta
*




De obicei cand nu trage pot fi multe...inafara filtrului de motorina... care este cea mai putin probabila la motorul dCi...

EGR, turbina, tubulatura sparta, senzor de acceleratie, injectoare, senzori, etc, etc....asa ca nu e chiar de obicei...

radunre - verifica potentiometrul de la acceleratie...cred ca acolo s-ar putea sa fie buba..

This post has been edited by cj98czh: 30 Oct 2008, 12:03


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 30 Oct 2008, 13:37
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Cred ca am gasit ce are. De doua zile am scos mufa de la debimetru. Nu mai face smile.gif. Acum stie cineva sa imi explice cum se curata debimetru?


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 30 Oct 2008, 16:23
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




debimetru daca este ars, nu mai ai ce-i face!!! sad.gif
in schimb daca nu este ars, stricat.... se poate curata cu un spray de contacte, numai sa incerci sa nu atingi filamentele alea dinauntru, pentru ca sunt foarte fragile!

Succes!!


--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi 2000 - CT-87-GCA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 31 Oct 2008, 09:14
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




QUOTE(cj98czh @ 30 Oct 2008, 13:01)
- verifica potentiometrul de la acceleratie...cred ca acolo s-ar putea sa fie buba..
*




cum se verifica ?


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 31 Oct 2008, 10:14
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




Il desfaci si te uiti la el tongue.gif glumesc. Nu stiu cum se verifica dar e situat in capatul cablului de acceleratie si se gaseste parca sub vasul lichidului de frana.


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 12:04
Post #20


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.878
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




aaaaa, motorul dCi nu are cablu de acceleratie....


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 31 Oct 2008, 12:07
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




inseamna ca a mea e unica tongue.gif l-am inlocuit acum un an si ceva vrei poza?


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 12:20
Post #22


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.878
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu cumva ai dTi si nu dci...primul are intradevar cablu...al doilea eu stiu ca nu...

Cati KW are masina?


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 31 Oct 2008, 12:31
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




dci am, 75kw. Poate mi-or fi pus dti in loc de dci in fabrica smile.gif), vin cu poza in cateva minute.

102_6015.jpg ( Size: 188.02k ) Number of downloads: 4566


This post has been edited by alex0507: 31 Oct 2008, 12:41


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 31 Oct 2008, 14:16
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




si dCi are cablu de acceleratie dar este intre pedala si potentiometru, potentiometru care spre deosebire de alti producatori este montat in compartimentul motor si cablul respectiv este destul de lung, ochiometric la mine este cam de 60-80 cm, poate pt. a se misca usor in bucle...

This post has been edited by radunre: 31 Oct 2008, 14:17


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Oct 2008, 15:04
Post #25


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.878
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da, m-am lamurit si eu....asa este...pedala acceleratie - cablu - potentiometru...

R19/16v m-a lamurit biggrin.gif

Eu am zis ca nu are cum sa aiba cablu pt. ca sunt Megane 1 cu ESP si atunci...ESP pe motor cu cablu de acceleratie...era imposibil...stiam ca are potentiometru dar nu stiam ca potentiometrul este miscat de cablu...


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 31 Oct 2008, 15:04
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




Multumesc domnu Radu pentru confirmare.smile.gif


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 18 Nov 2008, 09:26
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Revin cu problema explicata de FederalMogul si de mine in postul nr. 14.
Problema cu frana de motor la schimbarea vitezelor apare foarte des acum, cam de cand s-a instaurat ceata/frigul la noi.
Este ingrozitor de deranjant, se simte cel mai tare la schimbarea din 1 -> 2, la un demaraj mai puternic, ajung in vit. 1 pe la 30 km/h dupa care schimb a 2-a si ma baga cu nasul in parbriz...
Am observat ca nu trebuie sa las motorul sa coboare la relanti in secunda schimbarii vitezelor, pt. a obtine accelerarea initiala il tin din acceleratie putin turat cat timp apas ambreiajul.
I-mi storc creierii sa inteleg logica acestui comportament si fac diverse teste cu motorasul dar degeaba. Mentionez ca motorul trage foarte bine, functioneaza liniar la apasarea pedalei de acceleratie in gol/sarcina, nu consuma mai mult decat normal, nu papa ulei/antigel.
Destul de des apar si variatii ale turatiei de relanti, problema asemanatoare cu cea explicata si rezolvata de "cj98czh" prin schimbarea ventilului regulator de presiune din pompa de injectie. Ma gandesc ca poate fie o problema cauzata si de acel ventil regulator, in cazul in care nu e capabil sa regleze corect presiunea in rampa in momentul in care care turatia la schimbarea vitezelor si ii trebuie ceva timp pt. a o regla, ma mai gandesc si la un contact imperfect pe undeva... desi un contact imperfect ar duce la functionarea proasta a motorului si in accelerari/mers constant.
Poate ma ajutati voi cu ceva smile.gif .

LE: In aceasta seara am avut ceva drumuri prin oras, la o stationare de cateva minute am facut urmatoarele:
- motor in relanti, apasat complet si lasat pedala de acceleratie intr-un timp foarte scurt <1 secunda, motorul abea apuca sa sara la ~1000ture/min. facut asta de ~20 ori.
- momentan nu am tremurat la relanti
- dupa plecare am testat motorasul prin accelerare in vit. I pana la ~2800ture si schimbat in a II. fara a atinge acceleratia, surpriza, turatia scadea foarte lent si pana sa las complet ambreiajul ajungea pana la ~200ture/min. si masina se misca natural, neinfranata.
- am observat pe parcurs ca atunci cand apare problema franei de motor la schimbarea treptelor, turatia la schimbarea vitezelor scade brusc la ~1000ture/min.
- dupa apasarile repetate ale acceleratiei pana la podea pot spune ca nu a mai aparut efectul de franare. Se pare ca problema dse concentreaza serios pe potentiometrul pedalie de acceleratie, asa cum banuiam si cum colegul "cj98czh" a sugerat mai sus.
- alt aspect al comportamenului la accelerare al motorasului este ca: apasand pedala de acceleratie usor, ating turatia de ~1000 ture, apasand inca putin motorul urca la ~2000-2500 ture fara a avea un control precis in aceasta plaja, dupa aceasta plaja apasarea si turatia au o corespondenta aproximativ liniara, nu am mers mai mult de 3900ture.
La voi cum este, poate cineva sa-mi descrie comportamenul unui motor identic ?
Am sa revin cu noutati.


This post has been edited by radunre: 18 Nov 2008, 20:12


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 20 Nov 2008, 16:48
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Se pare ca totusi nu am scapat de problema prin deconectarea debimetrului. Totusi daca inainte facea aproape tot timpul la schimbarea din 1-2, cu debimetrul scos facea cam odata la 20 de schimbari. Deci cred ca si debimetrul are o implicatie aici. Dezavantajul la mersul fara debimetru e ca acceleram f greu pana pe la 3000 ture asa ca am preferat sa il pun la loc.

In concluzie problema a revenit si momentan nu am nici o explicatie si nici chef si bani de service.


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 20 Nov 2008, 17:00
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 4.436
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(radunre @ 18 Nov 2008, 10:26)
- alt aspect al comportamenului la accelerare al motorasului este ca:  apasand pedala de acceleratie usor, ating turatia de ~1000 ture, apasand inca putin motorul urca la ~2000-2500 ture fara a avea un control precis in aceasta plaja, dupa aceasta plaja apasarea si turatia au o corespondenta aproximativ liniara, nu am mers mai mult de 3900ture.

*


Ceva asemanator se intampla si al mine.
Apas usor acceleratia ajunge la aprox 1000rpm, mai apas putin, urca pana al 1200, si a treia oara daca mai apas putin sare de 1750rpm.

In schimb eu n-am problema cu frana de motor.


--------------------
Mazda/ BMW MX-5/ 650GS 2012/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gideon
post 29 Nov 2008, 10:03
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 28 November 08




Sal.Sunt Bogdan ,nou p aici...smile.gif
Am si eu cam aceasi problema...am un Renault 1 din 2002 1.9 dci 75kw si cand schimb treptele imi ingenuncheaza apoi se tureaza...in plus ieri a plecat frate-meu cu el pana la sibiu si mi-a zis ca nu ia mai trecut de 160km/h in conditiile in care acum 2 sapt am mers eu cu 196...in fine asta cu aceleratia mi s-a mai intamplat o data dupa ce i-am curatat EGR-ul, dar am pus-o pe tester ,i-a sters erorile si a mers dar faza cu venitul in nas(inghenuncherea) la schimbarea treptei deja nu stiu ce sa mai fac...
Imi face asa de 1 an de cand am cumparat-o si nici un service nu mi-a zis ce are(explicatia celor de la renault:asa sunt primele motoare DCI de la Renault,nu se acelereaza ele din prima....au nevoie de 1-2s sa acelereze)
Eu nu cred asta pentru ca am avut o perioada in vara de vreo 2 luni in care masina a mers perfect fara sa-i fac nimic:-s!
Daca voi ati reusit sa rezolvati problema sau stiti cum se poate rezolva pls help me!
Multumesc frumos!


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2024 - 20:36
Dacia