Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Megane 1.2 sleeper project, conversie K7M -> F7R

Alegz30
post 2 Nov 2017, 18:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 January 15




Buna seara,

Revin cu urmatoare problema ce mi-a incoltit in minte, dar am nevoie de un pic de indrumare.

Detin un Megane 1.2 motor 1.6 K7M, masina care a fost in familie de noua si dupa ce am invatat sa conduc pe ea nu prea imi vine sa ma despart de ea. Cum momentan sunt student, viitor angajat al minunatului sistem de sanatate, costurile de intretinere al masinii sunt mici, masina este in stare foarte buna, si nu imi plac alternativele mai moderne, o sa o tin pe termen nedefinit.

Ideea pe care o am, deoarece motorul incepe sa isi arate varsta (nu prea il menajez), chiar si cu intretierea regulata, si tot isi schimba locul pe unde mai pierde ulei dupa fiecare reparatie laugh.gif ma gandesc la o conversie la un motor F7R cu tot cu cutie si accesorii. Din cate am vazut acest motor se gaseste pe variantele Coupe de Megane 1, as vrea sa stiu daca compartimentele motor sunt gandite la fel, suportii de motor am observat ca sunt diferiti. In prima faza ma gandesc sa gasesc un motor (fie de pe un megane coupe, fie de pe un clio 182, aici intervine problema compatibilitatii), sa il duc la o revizie completa la cineva specializat (poate si niste axe cu came mai agresive), si ulterior swap-ul complet si hartogaraia aferenta (facem totul legal). Sunt constient ca in a doua faza va trebui facut upgrade la suspensie, sistem de franare (inclusiv punte discuri).

Probabil toata zranganaua o sa ma usureze de 3000e poate mai mult.
Intebarea cea mai importanta: este fezabil tot planul?