Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

dotari, sunt incepator...

alin4laguna
post 7 May 2012, 00:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 April 12




Salut e prima oara cand folosesc acest site...ma puteti ajuta va rog,locuiesc in Anglia am o Laguna priviledge din 2002 1.9 120BHP si as vrea sa mai aflu ceva despre ea.cum gasisem pe site faza cu blocarea usilor sa ti apasat pe butonul de inchidere pentru ca de fiecare data cand pleci de pe loc sa se blocheze automat usile.mai stiti ceva faze asemanatoare?am citit in cartea masinii ceva legat de luminile exterioare cum ca daca o descui se aprind proiectoarele sau faza scurta...am cum sa activez optiunea asta?daca tin apasat pe butonul de inchidere de la telecomanda se inchide trapa si geamurile.,se poate daca tin pe deschidere sa se deschida geamurile?ce alte dotari mai stiti sa activati?
Ve multumesc si imi cer scuze daca am facut o prostie ca am deschis acest topic.


--------------------
renault laguna2 2002 - hk02sum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoicanicolaeionut
post 9 May 2012, 15:19
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 31 May 10




Rog un moderator sa-l mute la tutoriale Laguna 3 sau macar in forumul de Laguna 3. Este interesant de aflat tips&tricks la Laguna3 biggrin.gif smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin4laguna
post 15 May 2012, 16:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 April 12




Da,as vrea sa aflu tips&tricks.doar ca eu am laguna 2.ma puteti ajuta?multunesc


--------------------
renault laguna2 2002 - hk02sum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members: