Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vitezometru+Turometru Renault 11

Mol_Do
post 25 Mar 2014, 12:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 March 14




Salut.Am o Dacia SuperNova cu motor de Renault 11 din 1998.Problema e urmatoarea:Vitezometrul imi arata la jumatate,e testat,cand imi indica 40,am defapt 80,de ce?Si turometrul nu functioneaza deloc,cred ca nu este conectat,cum l-as putea repara?Tin sa precizez ca sunt incepator,e prima oara cand postez aici.Va multumesc ! smile.gif


--------------------
Renault SuperNova+R11 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baggarell
post 26 Mar 2014, 16:34
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 April 12




Salut. Problemele aparute depind de ceea ce ai pus pe masina ta.
La R11 turometrul este comandat de modulul de aprindere, Daca nu ai pus si tota instalatia electrica de pe R11 sau daca nu au fost trase firele necesare nu cred ca maege. Depinde de ce tip de motor ai pus si implicit de modulul de aprindere electronica. (in general motorul de 1,4 nu are turometru - la modelele aspirate) la motoarele de 1,7 sau 1,4 turbo este turometru - nu stiu ce si cum la versiunea diesel. Intrebarea este daca ai pus ceasurile de bord de pe R11 sau ai pastrat pe cele de la Supernova. Cutia de viteze care este cea de nova sau cea de pe R11? Daca ai fi luat totul de pe R11 nu ar fi trebuit sa apara probleme de acest gen.


--------------------
Renault 11 GTX 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mol_Do
post 26 Mar 2014, 19:37
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 March 14